می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا

می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند

marius
۱۴:۳۹ ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا

طبق آخرین صحبت های شرکت Square Enix، سازنده عنوان تحسین شده و انحصاری Rise of the Tomb Raider، آنها می دانستند که اگر این عنوان انحصاری کنسول های Xbox شود، هواداران سایر پلتفرم ها نا امید می شوند. اما این تصمیم سازنده گان، از روی هوی و هوس نبوده است. با ما در ادامه خبر همراه باشید.

عنوان Rise of the Tomb Raider یک عنوان انحصاری برای کنسول Xbox One می باشد. زمانی که شرکت Square Enix در سال ۲۰۱۵ و در نمایشگاه GamesCom، این خبر را اعلام کرد، ما اعلام کرده بودیم که این یک انحصاری زمانی می باشد. به تازگی نیز، Square Enix تایید کرده است که این عنوان، یک سال کامل در انحصار Xbox One خواهد ماند.

اما چرا سازنده این عنوان، چنین تصمیمی گرفت؟ آیا آنها نمی دانستند که هواداران شرکت سونی، واکنش بدی نشان خواهند داد؟ اکنون، Phil Rogers، رئیس غربی شرکت سازنده، درباره این تصمیم صحبت هایی انجام داده است.

ایشان چنین گفته اند که:

امیدواریم هواداران ما بدانند که گرفتن این تصمیم، آسان نبوده است. گرفتن چنین تصمیمی در این ابعاد و در این سطح، زمان زیادی برای تفکر نیاز داشت تا ما تصمیم نهایی را بگیریم. تصمیمی که ما در استودیو خود گرفتیم، می دانستیم، خیلی زود هم فهمیدیم، که طرفداران را نا امید می کند.

طبق صحبت های ایشان، همکاری کردن با مایکروسافت بسیار بهتر از سونی بوده و پیشنهادات مایکروسافت، بسیار سازنده می باشد. این شرکت، در بهبود عنوان Rise of the Tomb Raider بسیار کمک کرده است و سازنده نیز، پیشنهاد مایکروسافت را برای ۱ سال انحصاری بودن این بازی، پذیرفته است.

ما می خواهیم IP خودمان را رشد دهیم. این یک تصمیم بسیار طولانی بوده است. ما می خواهیم عنوان خودمان را به سطح جدیدی از کیفیت، هدایت کنیم. با عقیده و نظرات مایکروسافت و حمایت های آنها، ما توانستیم این مهم را عملی کنیم. ما مطمئن خواهیم بود که بازی ما، بسیار فوق العاده خواهد شد و بازیکنان، بسیار از آن برای سالها لذت خواهند برد.

عنوان Rise of the Tomb Raider تا ۴ ماه دیگر به صورت انحصاری برای XBox One و Xbox 360 منتشر می شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا
می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

می دانستیم که انحصاری کردن Tomb Raider هواداران را نا امید می کند - گیمفا