اگر تجربه بازی Uncharted 4 با تداخل همراه شود، ناتی داگ به سراغ نرخ فریم ۶۰ نمی رود
کارگردان Uncharted 4: A Thief’s End آقای Bruce Straley در مصاحبه ای با EDGE در مورد نرخ فریم بازی صحبت کرد. او تایید کرد که برای نمایش گیم پلی PlayStation Experience، تیم سازنده نرخ فریم را بر روی ۳۰ قفل کرده بود. اما همچنین ایشان اعلام کردند که فریم بازی بیش از “۳۰fps” می باشد. برای مشاهده بیانات کامل ایشان به ادامه مطلب مراجعه کنید.
صحبت های وی:
در واقع فریم ریت بازی ما بالای ۳۰ هست، اما آن را (برای دمو) قفل کردیم. ما هرکاری میکنیم تا بازی ای که خود میخواهیم و از آن خشنود هستیم را ارائه دهیم. اگر قرار باشد به فریم ۶۰ برسیم اما چیزی را از دست دهیم که بر روی تجربه بازیکنان تاثیر دارد، پس به عنوان سازنده به سراغ “تجربه” می رویم تا ۶۰ فریم بر ثانیه.
EDGE اعلام کرده که دمو بر روی ۳۷fps اجرا شده است. تمامی بازی های Uncharted بر روی PS3 با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا شده اند اما بعد از اینکه Arne Meyer از بخش روابط عمومی اعلام کرد که هدف ناتی داگ “برای تمام بازی های این نسل” کیفیت ۱۰۸۰p/60fps است، امیدهای طرفداران برافراشته شد. همچنین The Last of Us: Remastered در حالت ۱۰۸۰p/60fps اجرا شد در حالی که کیفیت نسخه نسل هفتمی ۷۲۰p/30fps بود.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا ناتی داگ قصد دارد تجربه ای بهتر را برای بازیکنان به ارمغان آورد و یا کنسول نسل هشتمی سونی قدرت لازم را برای رسیدن به ۶۰fps ندارد؟ با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات