گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا
گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا
گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا
گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا

گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege

محمـد حسین صفری
۱۲:۰۰ ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا

در حال بررسی خانه ی مورد نظر بودیم … کل تیم در تلاش بود تا گروگان را بیابیم… پس از بررسی بسیار، به وسیله ی دوربین مخصوصمان، توانستیم محل گروگان را بیابیم ولی گروگان گیر ها متوجه ی دوربین ما شدند و آن را نابود کردند … با سایر اعضای تیم برای ورود به خانه مشورت کردم… نظر من روی ورود از پشت بام بود و سایر بچه ها نیز حرفم را قبول کردند …. همراه با Noodles، Otto، Pyrobro و Wrathchild به وسیله ی بالگرد، روی پشت بام قرار گرفتیم … به وسیله ی طناب های راپل خود را به کنار پنجره رساندیم و با قرار دادن مواد منفجره روی آن ها، به طور همزمان و ناگهانی وارد خانه شدیم و یکی از گروگان گیر ها را نابود ساختیم … گروگان را در اختیار گرفتیم و شروع به حرکت کردیم تا بتوانیم وی را از خانه خارج کنیم … مورد حمله قرار گرفتیم و تیراندازی شدیدی صورت گرفت… در همین حال Noodles را از دست دادیم و در نتیجه گروگان بار دیگر در دست گروگان گیر ها افتاد … از طریق پشتیبانی Wrathchild به وسیله ی تفنگ تک تیراندازش، توانستیم راه خود را باز کنیم… بار دیگر گروگان را یافتیم و توانستیم وی را آزاد کنیم ولی مورد حمله ی گروگان گیر ها قرار گرفتیم … Otto ،Pyrobro و Wrathchild نیز کشته شدند …. فقط من و یک گروگان گیر باقی مانده ایم ولی من باید وظیفه ی خود را انجام دهم و گروگان را نجات دهم چون ما گروه ضربت هستیم.

32

کاور رسمی بازی هنوز مشخص نشده است

نام : Rainbow Six : Siege
سازنده : Ubisoft Montreal
ناشر : Ubisoft
سبک : First Person Shooter
پلتفرم ها : Xbox One، PS4 و PC
تاریخ انتشار : سال۲۰۱۵

VGA 2011 جایی بود که یک تریلر سینمایی زیبا منتشر شد که خبر از یک عنوان جدید از سوی یوبی سافت می داد. Rainbow Six: Patriots عنوانی بود که قرار بود تمامی استاندارد های یک شوتر اول شخص تاکتیکال را تغییر دهد. داستان بسیار زیبای این عنوان که در همان تک تریلر بازی نیز به خوبی نشان داده شده بود، از همان ابتدا طرفداران را شیفته ی خود کرد. بعد از این نمایش، نمایش دیگر بازی در Gamescom منتشر شد که گیم پلی بازی را به تصویر می کشید و پیشرفت های فراوان این بازی را نشان می داد. در آن زمان، تاریخ انتشار بازی سال ۲۰۱۳ اعلام شد ولی هر چه به سال ۲۰۱۳ نزدیک شدیم، هیچ خبری از این بازی منتشر نشد و حتی شایعاتی مبنی بر توقف ساخت این عنوان منتشر شد که توسط یوبی سافت تکذیب شد. یوبی سافت تنها اعلام کرد که این عنوان دچار تغییرات زیادی شده است اما هنوز در حال ساخت است. با نزدیک شدن به E3 2014، باز هم خبری از این عنوان نبود. کنفرانس یوبی سافت به نمایش های زیبایی رو به پایان بود که ناگهان یوبی سافت از سورپرایز خود رونمایی کرد. درست در زمانی که همه ی افراد حاضر در سالن کنفرانس در حال ترک آن بودند، ناگهان نمایشی شروع به پخش شدن کرد که درگیری گروه ضربت با گروگان گیر ها را به نحو فوق العاده ای نشان می داد. با پایان یافتن تریلر و نمایش نام Rainbow Six : Siege، سالن منفجر شد و صدا تشویق حاضران هر لحظه بلند تر می شد. بله، یوبی سافت در آخرین لحظات کنفرانس خود همانند سال های گذشته، عنوان جدیدی را رونمایی کرد که البته شگفتی های زیادی را نیز به وجود آورد. اصلی ترین سوال این بود که چرا Rainbow Six: Patriots به Rainbow Six : Siege تبدیل شد ؟

سرگذشت Rainbow Six: Patriots

در مراسم VGA 2011، یوبی سافت یک تریلر کوتاه سینمایی منتشر کرد که در آن افرادی مسلح وارد دفتر کار یک فرد مسن که بانکدار بود، شدند و با متصل کردن مواد منفجره به بدن وی و پرتاب کردن او از پنجره ی دفتر کارش که در یک ساختمان بلند بود، باعث انفجار و مرگ او شدند. چنین عمل خشن و وحشیانه ای مسلما تنها از یک گروه تروریستی سر می زند. با این حال یوبی سافت اطلاعاتی از بازی منتشر نکرد و تنها اعلام کرد این بازی Rainbow Six: Patriots نام دارد. Gamescom 2012 جولانگاه اصلی بازی بود. نمایشی طولانی از گیم پلی بازی همراه با صحبت های کارگردان بازی به خوبی ویژگی های این بازی را در بر داشت. شاید در نگاه اول نام بازی یعنی میهن پرستان اشاره به تیم ویژه ای دارد که بازیکنان در نقش آن ها قرار می گیرند اما مهین پرستان دشمنان اصلی در این بازی بودند. گروهی از شورشیان داخلی در ایالات متحده ی آمریکا که از سیاست های دولت این کشور ناراضی هستند و شروع به مقابله ی نظامی با دولت کرده اند. مهم ترین نکته درباره این گروه، شیوه ی فعالیت آن ها است. در حالی که آن ها خود را مهین پرست می دانند ولی به راحتی شهروندان عادی کشورشان را که هموطنان آن ها هستند، می کشند و به قتل می رسانند تا توجه ی دولت را به خواسته های خود جلب کنند. در نمایش گیم پلی بازی هنگامی که یک کارگذار بورس در خانه اش همراه همسرش نشسته است، ناگهان افراد مسلح که همان میهن پرستان هستند وارد خانه او می شوند و با گروگان گرفتن زنش از وی می خواهند تا با آن ها همکاری کند. با متصل کردن یک بمب به وی و رها کردن او در پل شهر، قصد کشتار مردم عادی را دارند. هر چند تیم ضربت به موقع به او می رسد ولی زمانی برای خنثی سازی بمب وجود ندارد و با وجود مخالفت برخی از اعضای تیم فرمانده دستور می دهد که آن مرد را به پایین پل پرتاب کنند تا انفجار جان مردم را نگیرد. صحنه ای تکان دهنده در بازی که همان زمان نیز سر و صدای زیاد به پا کرد. هر چه قدر هم که اهداف گروه میهن پرستان به نفع مردم باشد، شیوه ای که در پیش گرفته اند بسیار وحشیانه است و همین نکته باعث شده تا گروه ویژه ی آمریکا ملقب به Rainbow برای مقابله با آن ها آماده شوند.

rainbow six nombre provisional 1864427

به همین سادگی، عنوان زیبایی به نام Rainbow Six: Patriots که با همان تک نمایش خود توانست عده ی زیادی را مجذوب خود کند، به یک بازی چند نفره تبدیل شد.

نکته ی جالبی که این عنوان با خود داشت این بود که بازیکن در حدود ۲۰ درصد داستان بازی در نقش شهروندان عادی و حتی افراد گروه میهن پرستان قرار می گرفت تا بسیار بهتر با ابعاد مختلف داستان بازی آشنا شود. صحنه های دردناک زیادی در همان تک نمایش بازی وجود داشت که همگی نشان از یک داستان فوق العاده از Tom Clancy فقید برای این عنوان می داد اما روند کار به گونه ای بود که ساخت بازی با مشکلات زیادی رو به رو شد. یوبی سافت پس از معرفی Rainbow Six : Siege توضیحات مختلفی برای تغییر این بازی داد اما مهم ترین نکته ای که آن ها به آن اشاره کردند تمرکز بیشتر بر روی بخش چند نفره بود. طبق صحبت های مدیر عامل یوبی سافت یعنی Yves Guillemot، Patriots یک عنوان تک نفره و داستان محور بود در حالی که آنان به این نتیجه رسیدند که باید یک شوتر اول شخص با محوریت بخش چند نفره و ۶۰ فریم بر ثانیه تولید کنند. به همین دلیل بازی دچار تغییرات بنیادین شد و در نتیجه عملا یک بازی جدید به وجود آمد اما طراح تکنیکی یوبی سافت Oliver Couture توضیح دیگری می دهد :

من بر روی Rainbow Six: Patriots سه سال و نیم کار کردم و این بازی یک عنوان نسل قدیم بود. Xbox 360 و PS3 کنسول های اصلی این عنوان بودند در حالی که به زودی نسل بعدی در راه بود و این عنوان هیچ شباهتی به یک بازی نسل بعدی نداشت. ما هم با این مشکلی نداشتیم ولی ما دوست داشتیم نسل بعد را هم تجربه کنیم، حالا چگونه می توانستیم این کار را بکنیم؟ ما سعی کردیم سیستم تخریب در بازی را بهبود ببخشیم و متوجه شدیم که این تخریب پذیری واقعا بازی را تغییر می دهد. ما سعی کردیم تا ببینیم این کار بر روی نسل قبلی چگونه خواهد بود ولی چیز جالبی به دست نیامد، پس بهتر بود که کارمان را از اول شروع می کنیم و بهترین را برای بازیکنان به ارمغان آوریم. ما یک سال و است که به سختی بر روی Siege کار می کنیم.

ما امسال بخش آنلاین را نشان دادیم چون مسابقه در برابر یکدیگر بسیار جالب خواهد بود. ما دوست داریم که بازی جالبی داشته باشیم ولی با این حال می دانیم که Single Player بخش مهمی از بازی است و ما در حال کار بر روی آن هم هستیم. نمای کلی بخش تک نفره هنوز مشخص نیست پس چیز زیادی نمی توانم بگویم مثل این می ماند که همه در بخش آنلاین در حال صحبت درباره ی داستان بازی هستند پس باید فکری برای آن هم بکنیم، البته بازی را مانند Patriot سینماتیک نمی کنیم.

به همین سادگی، عنوان زیبایی به نام Rainbow Six: Patriots که با همان تک نمایش خود توانست عده ی زیادی را مجذوب خود کند، به یک بازی چند نفره تبدیل شد. البته ارزش های Siege نیز کم نیست ولی روایت داستانی Rainbow Six: Patriots و ویژگی های جدید گیم پلی آن، به مراتب از Siege با ارزش تر بود. با این حال باید اکنون امید به Rainbow Six : Siege داشت.

شلیک، خون و گریز

هیچ اطلاعات خاصی از Rainbow Six : Siege تا کنون منتشر نشده است. هنوز هیچ خبری از داستان و بخش تک نفره ی بازی نیست و تک نمایش بازی مربوط به یکی از حالت های بخش چند نفره است. تریلر با نمایشی از یک خانه آغاز می شود که تروریست ها و یک گروگان در آن قرار دارند. ابتدا تیم ضربت از طریق یک دوربین مخصوص که به شکل یک لوله ی باریک است، شروع به بررسی محیط برای یافتن گروگان می کنند تا بتوانند با برنامه ریزی درست، وی را آزاد کنند. گروگان شناسایی می شود و از طریق دوربین از تیم ویژه خواستار کمکی می شود. ترس و اضطراب به خوبی در چهره ی این گروگان مونث موج می زند. تیم سازنده نیز علت قرار دادن یک گروگان مونث را همین نکته دانسته است :

زمانی که آن تریلر را طراحی کردیم، هم دردی زیادی را با گروگان ایجاد کردیم. ما می خواستیم حسی در مردم ایجاد کنیم که بخواهند از گروگان محافظت کنند. اگر گروگان کشته می شد، تیم نجات دهنده شکست می خوردند پس برای همین ما چنین طراحی را انتخاب کردیم. در واقع در بازی های این سبکی، انگیزه ی دفاع یا نجات دادن اشخاص مونث بیشتر از انگیزه ی دفاع از یک شخص مذکر است.

rainbow six nombre provisional 2548940

قابلیت مشهور این سری یعنی راپل در اینجا و در بخش چند نفره نیز وجود دارد.

پس از یافتن محل گروگان، تیم Rainbow شروع به صحبت درباره ی چگونگی ورود به منطقه می کنند. ۳ راه مختلف برای ورود به خانه وجود دارد، در واقع در آغاز هر یک از حالت های بخش چند نفره می توان انتخاب نمود چگونه وارد محیط شد. این قابلیت به خوبی وجه ی تاکتیکال این شوتر را به تصویر می کشد. راه اول از طریق خیابان می باشد، راه دوم از طریق باغچه و راه سوم از طریق بالگرد و پشت بام. شخصیت اصلی، که نمایش از دید او روایت می شود، پشت بام را بر می گزیند در نتیجه اعضای این تیم ۵ نفره از طریق بالگرد بر روی سقف فرود می آیند. انیمیشن های نرم شخصیت اصلی به خوبی کمک می کند تا حس و حال آن فضا و پایین آمدن از راپل برای بازیکن تداعی شود. از آنجایی که بازی یک شوتر اول شخص است، این موارد اهمیت بسیاری در فضاسازی مناسب دارند. ۴ نفر ار اعضای تیم تصمیم می گیرند وارد خانه شوند و نفر دیگر نیز به یک منطقه ی مناسب می رود تا با اسلحه ی تک تیرانداز خود سایر اعضا را پشتیبانی کند. قابلیت مشهور این سری یعنی راپل در اینجا و در بخش چند نفره نیز وجود دارد. در نمایش Rainbow Six: Patriots نیز این قابلیت نشان داده شده بود و حتی در آن نمایش توانایی شلیک کردن هنگام پایین آمدن از راپل نیز وجود داشت. به هر حال ، این ۴ نفر با راپل به کنار پنجره ها می رسند. قابلیت مشهور Breach که امروزه در اکثر شوتر های اول شخص وجود دارد، در این عنوان نیز گنجانده شده است. با قرار دادن یک بمب چسبان بر روی پنجره و شمارش ۱ تا ۳، افراد وارد اتاق مورد نظر می شوند و پس از کشتن یک تروریست گروگان را با خود همراه می سازند.

rainbow six nombre provisional 2548932

حس ترس و اضطراب گروگان در این صحنه نیز کاملا قابل مشاهده است و وی با ترس و لرز شروع به حرکت می کند.

حس ترس و اضطراب گروگان در این صحنه نیز کاملا قابل مشاهده است و وی با ترس و لرز شروع به حرکت می کند. هنوز چند ثانیه ای نگذشته است که بار دیگر درگیری شکل می گیرد. اینجا است که تخریب پذیری فوق العاده ی بازی نمایان می شود. همانند واقعیت، گلوله ها از دیوار های خانه عبور می کنند و در نتیجه عملا دیوار ها هیچ جای امنی برای پناه گرفتن نمی باشند. تخریب پذیری بازی به حدی فوق العاده است که حتی می توان آن را با سری مشهور Battlefield که در این زمینه نامی برای خود دست و پا کرده است، مقایسه نمود. در همین حال یکی از اعضای تیم مجروح می شود و سایر اعضا باید در یک بازه ی زمانی معین به وی کمک کنند تا زنده بماند. در واقع در Siege بر خلاف سایر شوتر ها نظیر Call of Duty پس از زخمی شدن نمی توانید پشت موانع قرار بگیرید تا بهبود یابید زیرا اولاً هیچ کاوری در بازی وجود ندارد و همه چیز تخریب می شود و ثانیاً دارای یک مقدار سلامتی معین خواهید بود و نمی توانید بدون هیچ ترسی به دل دشمن بزنید. برای درمان کردن هم تیمی مجروح، دو تن از بازیکنان شروع به شلیک و در واقع پشتیبانی از نفر دیگر می کنند تا وی به مداوای شخصیت مصدوم بپردازد. تخریب پذیری فوق العاده ی بازی باز هم خود را نشان می دهد و چیزی جز تحسین را به همراه ندارد. ۳ تن از افراد تصمیم به پاکسازی محیط می گیرند و یک تن نیز همراه گروگان باقی می ماند تا از وی محافظت کند. هنگامی که این ۳ تن مشغول درگیری هستند، نفر چهارم توسط سایر تروریست ها کشته می شود و گروگان نیز به دست تروریست های می افتد. نکته ی جالبی که وجود دارد این است که اعضای گروه ضربت گروگان را مشاهده می کنند ولی برای حفاظت از جان وی شروع به تیراندازی نمی کنند و اجازه می دهند تروریست ها او را همراه خود ببرند. دقیقا واکنش های حقیقی یک گروه ضربت در بازی وجود دارد که باز هم نشان از فضاسازی عالی بازی دارد. کار تاکتیکی ابتدای مرحله در اینجا به چشم می آید.

rainbow six nombre provisional 2548934

شخصیت اصلی از دیگر عضو باقی مانده تقاضا می کند تا او را پوشش دهد و وی بتواند گروگان را درمان کند.

شخصیت اصلی از نفر پنجم تیم درخواست می کند تا تروریستی که پشت یک سنگر کاور گرفته است را از سر راه آن ها بردارد. نفر پنجم درخواست می کند تا پوششی که بر روی پنجره قرار داده شده است، از بین برود تا وی بتواند تروریست را نابود کند. تخریب پذیری بازی اینبار به کمک بازیکن می آید. وی با یک شلیک این پوشش را از بین می برد و نفر پنجم به راحتی تروریست را را نابود می سازد. بار دیگر از دوربین مخصوص استفاده می شود و مکان تروریست ها و گروگان مشخص می شود. بازیکن قادر است تصمیمات مختلفی برای ورود به آن اتاق و نابودی تروریست ها بگیرد. شخصیت اصلی در نمایش تصمیم می گیرد تا از راه انفجار سقف اتاق وارد آن شود. در همین حین نفر پنجم که پشتیبانی تیم را بر عهده داشت توسط یکی از تروریست ها که تا کنون مشاهده نشده است، کشته می شود. با هماهنگی میان شخصیت اصلی و دو نفر دیگر، در جلوی اتاق و سقف به طور همزمان منفجر می شوند و تروریست ها که شوکه شده اند از پای در می آیند. بار دیگر گروگان در اختیار تیم ضربت است. تنها تروریست باقی مانده به تیم ضربت حمله می کند و پس از کشتن یکی از این ۳ نفر، گروگان را نیز مجروح می کند. شخصیت اصلی از دیگر عضو باقی مانده تقاضا می کند تا او را پوشش دهد و وی بتواند گروگان را درمان کند. عضو دیگر نیز کشته می شود در حالی که شخصیت اصلی و گروگان به پنجره برای خروج نزدیک می شوند و تروریست نیز به آن ها نزدیک می شود. در حالی که تنها ۳ ثانیه تا پایان این راند باقی مانده است، هم شخصیت اصلی و هم تروریست به یکدیگر شلیک می کنند و در همین جا نمایش به پایان می رسد. جدا از پایان بندی عالی این نمایش که بسیار زیبا بود، شیوه ی روایت یک ماموریت در بخش چند نفره و فضا سازی عالی بازی واقعا چشم نواز بود.

تخریب و دیگر هیچ

نورپردازی فوق العاده ی بازی نیز در این نمایش قابل مشاهده است. نورپردازی نور افکن زیر بالگرد به قدری عالی است که به خوبی شدت نور باعث کاهش دید شخصیت اصلی می شود. در همین حین سایه زنی شخصیت ها نیز دیده می شود که از کیفیت بسیار خوبی برخور دار است. هنگامی که بالگرد از منطقه در حال دور شدن است، سایه ها نیز به مرور کاهش اندازه می یابند تا زمانی که کاملا محو می شوند. حتی هنگامی که شخصیت اصلی به وسیله ی راپل در کنار پنجره قرار می گیرد، برخورد نور به پنجره باعث شکست آن می شود و موجب می شود آن ناحیه در پشت پنجره قابل مشاهده نباشد. انفجار و تخریب پذیری پنجره عالی کار شده است. بعد از انفجار، دود حاصل از آن باعث می شود تا محدوده ی دید شخصیت اصلی کم باشد و نتواند به خوبی محیط را مشاهده کند. جالب است که تخریب پذیری بازی سهل انگارانه نیست و قطعات حاصل از تخریب به زیبایی از جا جدا می شوند و بر زمین می افتند. شاید تنها اشکال گرافیکی این تریلر کیفیت مو های گروگان مونث بازی بود که کیفیت پایینی داشت ولی انتظار می رود تا زمان ساخت بازی بر طرف شود.

rainbow six nombre provisional 2548936

تخریب پذیری دیوار های به طرز خارق العاده ای کار شده است و با هر شلیک مقدار معینی تخریب ایجاد می شود که هر چه بیشتر به دیوار شلیک شود، محدوده ی تخریب نیز بیشتر می شود.

تخریب پذیری دیوار های به طرز خارق العاده ای کار شده است و با هر شلیک مقدار معینی تخریب ایجاد می شود که هر چه بیشتر به دیوار شلیک شود، محدوده ی تخریب نیز بیشتر می شود. حتی هنگامی که گلوله های شاتگان به دیوار برخورد می کنند به علت اینکه باروت موجود در آن به بخش های مختلف منتشر می شود، یک شکل تخریب خاص روی دیوار به وجود می آید. هر اسلحه ای دارای تخریب پذیری مخصوص خود می باشد و هر کدام از اسلحه ها به تناوب قدرت خود، تخریب بیشتری ایجاد می کنند. طراحی اسلحه ها نیز از کیفیت مناسبی برخور دار است و بر اساس نمونه های اصلی استف هر چند تنوع چندانی در اسلحه ها مشاهده نشد و تنها دو اسلحه در نمایش وجود داشت. همه چیز در بازی تخریب می شود و نکته ی مهم این است که تمامی این تخریب پذیری ها نیز کیفیت عالی دارند. افکت خون نیز عالی کار شده است. هنگامی که یکی از افراد تیم ضربت گلوله می خورد، خون به هوا می پاشد و کاملا شبیه به واقعیت است. شاید یکی از علل گرافیک بالای این دمو، نمایش بازی بر روی PC بود که به کیفیت هر چه بهتر بازی کمک شایانی کرد. همچنین بازی قرار است بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و یکی از اهداف بازسازی بازی نیز همین نکته بوده است. Yves Guillemot، مدیر عامل یوبی سافت در رابطه با این عنوان می گوید :

ما متوجه شدیم که باید اول به بخش چند نفره توجه کنیم. زمانی که ما قبلا عناوینمان را می ساختیم، ابتدا بخش تک نفره را طراحی می کردیم و سپس از ویژگی های موجود در آن برای ساخت بخش چند نفره استفاده می کردیم. برای Rainbow Six ما پذیرفتیم که باید راه خود را برای انجام کار هایی تغییر دهیم. بخش چند نفره باید ابتدا ساخته شود و سپس روی بخش تک نفره تمرکز کنیم. این مسئله ای بود که بازی ما را به طور کامل تغییر داد. ما تصمیم گرفتین از ابتدا بازی را بازسازی کنیم. این تصمیمی بود که ما با توجه به شرایط بازار گرفتیم تا یک چند نفره با ۶۰ فریم بر ثانیه را تولید کنیم. این مسئله واقعا از طرف گیم پلی بود. ما احساس کردیم فقط باید گیم پلی بازی را بر پایه ی یک FPS آنلاین با ۶۰ فریم بر ثانیه و بدون محدودیت بخش داستانی، بنا کنیم.

گروه ضربت

مسلما Rainbow Six : Siege یک شوتر اول شخص فوق العاده در بخش چند نفره و آنلاین خوهد بود. گیم پلی تاکتیکی بازی که کاملا بر اساس فعالیت های واقعی گروه های ضربت بنا شده است در کنار تخریب پذیری فوق العاده ی محیط که یکی از نقاط قوت بازی است و ۶۰ فریم بر ثانیه بودن آن، ارزش بالایی به بخش چند نفره داده اند. تنها نگرانی حاضر مربوط به بخش تک نفره است که حتی تیم سازنده نیز اعلام کرده اند هنوز به جمع بندی برای بخش تک نفره نرسیده اند ولی انتظار می رود یوبی سافت همانند سایر عناوینش، برای این عنوان نیز یک بخش چند تک نفره ی عالی تدارک ببیند.

33

گروه ضربت یا تروریست ها ؟ مسئله این است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا
گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا
گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا
گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا
گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گروه ضربت | اولین نگاه به Rainbow Six : Siege - گیمفا