چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا

چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه

Brad Simpson
۱۴:۴۷ ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا

میدان نبردی با نام E3، جایی که می تواند برگ برنده هر شکرت بزرگی برای کسب سود والبته مخاطب بیشتر برای یک سال باشد.  Electronic Entertainment Expo میدان نبردی  خاص برای استودیو ها و شرکت های رقیب یک دیگر است که می توانند قدرت خود را در بین گیمرها به نمایش گذاشته و از تمام نیروی خود برای ارائه نمایشی خوب از بازی های خود دریغ نمی کنند. در E3 بازی های فراوانی  به نمایش در می آیند و بحث های بسیار خوبی بین بازی باز ها و سازندگان بازی ها شکل می گیرد که بَر آن بازخوردی خوب از نمایشگاه و شناختی بهتر از بازی هاست. سونی و مایکروسافت هم همواره با یکدیگر در رقابت بوده اند. ما در اینجا قصد داریم تا روش هایی را بیان کنیم که مایکروسافت می تواند با اجرای آن برگ برنده E3 را به جیب زند و امپراطوری بزرگ سونی را شکست دهد اما این امر تا چه حد محقق می شود و آیا مایکروسافت می تواند سونی را شکست دهد؟ً این روش ها به نقل از سایت wemissedtheexit می باشد.

rarenewlogo.jpg

استودویی که می توانست آینده ای درخشان داشته باشد!

به Rare استقلال بخشد و اجازه انتشار عنوان های فوق العاده را به آن بدهد

منظور از بخشش استقلال به استودیو Rare این نیست که آن را بفروشد. این استودیو بازی های فوق العاده ای را برای Nintendo  می ساخت اما بعد از فروخته شدن این استودیو به مایکروسافت در سال ۲۰۰۲ فروغ آن نیز محو شد. این استودیو یکی از استودیو های موفق مستقل بود که عنوان هایش بی نظیر بود. مایکروسافت باید به این استودیو استقلالش را بازگرداند تا عنوان هایش را بسازد، نه عنوان هایی که مقصود مایکروسافت است، نه! مقصود عنوان هایی است که زاده ذهن خلاق بازیسازان خود استودیو است. بازیی که می تواند بدون خرج مبلغ زیادی به شاهکار تبدیل شود. مایکروسافت باید به استودیو های مستقل اجازه دهد تا استعداد های خود را در مسیر پیشرفت مایکروسافت خرج کنند.

halolicensephoto01lg.jpg

یک FPS ناب

استفاده از ظرفیت های HALO

همه ما می دانیم نسخه جدید این بازی به زودی به دست همگان خواهد رسید. مایکروسافت زمانی این بازی را هایپی قرار داد برای پیروزی خود، اکنون هم وقت آن است. کسی نمی تواند در توانایی های استودیو ۳۴۳  شک کند اما باید دید آیا این HALO می تواند HALO باشد و گیم پلی یک HALO واقعی را به نمایش بکشد وپرچم مایکروسافت را بالا ببرد.  مایکروسافت باید از HALO استفاده ابزاری کند و با به تصویر کشیدن گرافیک، گیم پلی و داستان آن در E3 افراد زیادی را مجذوب خود کند تا بتواند حداقل کار را برای پیروزی خود انجام داده باشد. مایکروسافت باید نشان دهد یک عنوان FPS دارد که به این راحتی ها عظمتش خدشه دار نمی شود وبه این راحتی ها آن را ازدست نیم دهد؛ لذا باید بکوشد تا  با استفاده از این بازی، عروج یابد.

GearsofWar.jpg

مایه ی شکست

محو Gears Of War از دنیای بازی های ویدئویی

مایکروسافت باید نمایش GOW را از E3 حذف کند چرا که این فرنچایز به خوبی عمل نکرده و جز اذیت طرفداران کار دیگری را انجام نداده است. نسخه جدید این بازی ممکن است حتی منتشر نشود پس چرا مایکروسافت باید وقت خود را صرف نمایش آن بکند. مایکروساف می تواند حتی با عدم عرضه آن، روحی را به طرفداران مایکروسافت ببخشد. مایکروسافت نباید وقت با ارزش خود را صرف فرنچایزی فراموش شدنی بکند که جایی در دل هواداران ندارد. Black Tusk استودیوی نوپایی است و باید وقت خود را صرف IP هایی بکند که از جذابیت بیشتری برخوردارند.

fablew1.jpg

محتاج توجه در نسل هشتم

توجهی خاص به Fable 

بله Fable! درست است که این فرنچایز دچار لغزش هایی شده است اما به نظر یک Fable نسل هشتمی جذاب نمی آید؟ جواب ساده اس، بله! اتمسفر جذاب این بازی می تواند باعث جذابیت بیشتر مایکروسافت نزد هواداران شده و این امر بسیار خوب است. این بازی با اتمسفر خود می تواند برگ برنده ی مایکروسافت باشد و نمایش آن در E3 جذاب!

kinectlogo.jpg

توجه کمتر به Kinect و افزایش DLC های انحصاری برای کنسول های مایکروسافت

شاید کمتر کسی را بیابید که کینکت را تجربه نکرده است. این محصول فوق العاده اس؛ قابلیت شناخت صدا و اجرای دستور ها، شبیه سازی حرکات بدن و هم چنین قابلیت های منحصر به فرد بازی با عث شده تا این محصول فوق العاده شود؛ خیلی وقت ها شده تا به پیش کینکت برویم و بگوییم: «X1 خاموش شو!» این حرکت بسیار فوق العاده و شور انگیز است اما شور انگیز بودن هم حدی دارد.  مایکروسافت باید در این نمایشگاه از کینکت کمتر صحبت کند و وقت خودرا صرف معرفی عنوان ها و ترغیب مردم به تجربه آن ها بکند. در مورد DLC ها باید گفت که تمرکز برروی آن ها کمی کسل کننده است اما مایکروسافت باید با ایجاد DLC هایی برای بازی های که مولتی پلتفره هستند مثل WD فقط در انحصار X1 هوداران را به تجربه این عنوان برروی کنسول خود دعوت کنند و با این کار E3 را محفول قدرت نمایی خود قرار دهد.

یکسری کارهای دیگر

خیلی چیز های دیگر وجود دارد که هواداران آن، ازشان می خواهند مثلا ماهیت دو استودیو جدید مایکروسافت که درآمریکا تاسیس شدند چیست؟ یا آیا این شرکت قصد ساخت عنوان های فاخر در همه سبک ها را دارد یا خیر؟! به هر حال این شرکت دچار فراز و نشیب های شدید بوده است و در سال گذشته به نوعی قاعده بازی را به سونی باخت اما آیا این امر می تواند بر عکس شده و به مایکرو سافت جانی دیگر بخشد. همه این اتفاقات در E3 رقم خواهد خورد، پس مایکروسافت باید تلاش کند تا قاعده E3 را ببرد وپیروز یک سال باشد. کاری که به نظر سخت می آید ورسیدن به ان مشکل است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا
چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

چگونه مایکروسافت می تواند از میدان نبرد E3 پیروز خارج شود؟! نکاتی در این رابطه - گیمفا