مدیر روابط عمومی Eidos Montreal از دلایل کناره گیری خود می گوید
آقای Stephane D’Astous که به عنوان یکی از اعضای حاضر در ساخت بازی های Thief و Deus Ex: Human Revolution شناخته می شوند، مدتی است که از استدیو Eidos Montreal خارج شده اند و به دنبال یک حرفه، خارج از عناوین AAA هستند. اما دلیل اینکار چه بوده است؟
آقای D’Astous که در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای استدیو اجتماعی Hibernum شناخته می شوند، در مصاحبه با GI.biz گفته اند:
من واقعا از ته دل به چیزی که در Eidos Montreal خلق کردم افتخار می کنم.
برخی از مردم تصویر می کردند که کدورتی پیش آمده است اما قضیه اینطور نیست … همه چیز به علاوه بخش تجاری پیشروی خوبی داشت و در آخر هر روز، ما همگی با یکدیگر همکار هستیم. این صنعت کوچکی است … اواخر تابستان پارسال بود که کمی مرخصی گرفتم چرا که اصلا وقت اضافه و خالی در آن موقع نداشتم.
آقای D’Astous افزوده اند با اینکه کار در Eidos Montreal لذت بخش بوده، اما تمرکز بیش از حد استدیو بر روی عناوین AAA باعث شده که بی توجهی به بخش بازی ها بر روی تلفن های همراه صورت گیرد. ایشان ادامه می دهند:
اگر بخواهم ۱۴ سال گذشته که در صنعت بازی ها فعالیت داشتم را توصیف کنیم، به مانند کار در یک گاراژ مخصوص خودروهای Ferrari بوده است. انگار ما بر روی خودروهای Ferrari فعالیت داشتم و محصولات با کیفیت را ارائه می کردیم طوری که شما کاملا درگیر این تفکر خواهید شد. زمانی که در این موقعیت قرار بگیرید، دیگر خبری از آزادی عمل نخواهد بود و نمی توانید از اتفاقات اطراف خود مطلع باشید.
گرایش های بسیار زیادی وجود دارد و همه ما می دانیم که هیچ یک از آنها مانند صنعت بازی های ویدئویی نمی باشد. بعضی از این گرایش ها سریع و برخی دیگر هم بزرگ بودند. من موبایل را به قسمت بزرگتر تشبیه می کنم چرا که جذابیت بسیار بالایی را بدست آورده است.
آقای D’Astous معقتند که در صنعت کنسولها، بسیار برای شرکت های مختلف مشکل می باشد که سرمایه گذاری های کلان بر روی عناوین مختلف انجام دهند. ایشان در آخر گفته اند:
گاهی اوقات شما چاره ای ندارید جز اینکه کار گفته شده را انجام دهید. همین موقع بود که با خود گفتم “این پنج ساله من واقعا در کجا هستم؟ می خواهم در جایی باشم که بیشترین احتمالات را همراه خود ارائه می کند و در تمامی بخش ها رشد بیشتری دارد.” ترجیح می دهم که در بازار موبایل بمانم و پنج سال شاد باشم تا اینکه در صنعت کنسول ها باقی بمانم و با خود بگویم که ایکاش به سمت موبایل حرکت می کردم.
در بخش فرعی صنعت بازی های ویدئویی که همین موبایل نیز جزء آنها است، من شانس بیشتری را برای خشنودی خواهم داشت.
پر بحثترینها
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- نارضایتی گیمرها از Stellar Blade به دلیل تبلیغات دروغین
- منبع داخلی: Xbox کاملاً چند پلتفرمی خواهد شد و رویکردی شبیه به استیم را پیش خواهد گرفت
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- رتبه بندی ۱۰ سریال برتر ژانر آخرالزمانی
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
- Alan Wake 2 هنوز نتوانسته هزینههای خود را برگرداند
- آمار فروش و دانلود عناوین فرست پارتی پلی استیشن فاش شد
- Stellar Blade بالاترین امتیاز کاربران Metacritic در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد
نظرات
راست بگو علتش این نیست :rotfl:
به نظر حقوق خوبی بیچاره دریافت نمی کرده پس بهتر بر تونونوایی سرکوچه کارکنه
عاشق وقتیم که عکس منو میذارید ! مرسی 😀