اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا

اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny

محمدجواد جعفری
۰۹:۴۳ ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا

چندی پیش، استدیو Bungie تصاویر جدیدی را از عنوان در حال ساخت و مورد انتظار خود یعنی بازی Destiny منتشر کرد که در ادامه مشاهده می فرمایید.

داستان بازی در آینده ی دور یعنی ۷۰۰ سال آینده رخ میدهد و در جایی که “آخرین شهر”نام دارد.همانطور که از اسم مکان بازی پیداست شما در آخرین مکان از کره ی زمین بازی را دنبال میکنید و به عنوان یک “شوالیه” باید از انسان های اندکی که باقی مانده اند محافظت کنید و مکان اختفای هیولاهای مختلف را پیدا کرده و آن ها را نابود سازید تا بتوانید درآسایش زندگی کنید.همچنین سفینه ای بزرگ در مدار کره ی زمین قرار گرفته و زمین را کمی تاریک کرده اما به عنوان سپر عمل میکند.

بدون شک همه ی هواداران بازی هیلو میدانند که بانجی به چه حد در ساخت گیمپلی روان و زیبا تبحر و مهارت دارد.پس بی شک این تعریف برای عنوان جدید این استدیو صدق میکند.

در ابتدای تعریف گیمپلی میتوان به شلوغ بودن گیمپلی بازی اشاره داشت.در تریلر های بازی زمانی که شما با انبوهی از دشمنان مواجه میشوید افکت های گلوله و شلیک زیادی در بازی نمایان میشود.اما نکته ی قابل توجهی که در این قسمت وجود دارد این است که همراه با شلم شوربا بودن گیمپلی! به هیچگاه شاهد افت فریم و تضعیف در تکسچرها نخواهید بود.

بازی شکل اول شخص خود را حفظ کرده اما در بعضی از صحنه ها دوربین به حالت سوم شخص در می آید.مثلا هنگامی که میخواهید از قدرت فرازمینی خود استفاده کنید دوربین عقب رفته و شما قدرت خود را وارد میکنید و سپس دوربین بار دیگر به جای خود باز میگردد.

بخش چند نفره ی بازی همانند دیگر بازی های مولتی پلیر آنلاین بر پایه ی همکاری بنا شده است.مثلا هنگامی که یار شما در بازی توسط دشمنان کشته میشود شما میتوانید یار خود را احیا کنید و جانی دوباره بر آن ها ببخشید.یا این که دوست خود را که دارید با آن بازی میکنید عصبی کنید و آن را در جای اصلی رها کرده و خود به تنهایی کار را تمام کنید و به ریش دوستتان بخندید.

طراحی محیط یکی از خیره کننده ترین محیط های سبک شوتر اول شخص میباشد که با دیدن آن برق از چشمانتان بیرون میزند.طراحی چمن ها و گندم ها در بازی به قدری زیبا کار شده است که در هیچ بازی گندم زار به این زیبایی مشاهده نکرده بودیم.با وزش باد چمن ها و گندم ها به صورت خیلی ملایم در جایشان تکان میخورند که خود این ویژگی یکی از ویژگی های مثبت گرافیک بازی میباشد.همینطور شنل شما هم با همان شدت گندم ها و چمن ها تکان میخورند و صحنه ای بسیار زیبا خلق میکنند.

بافت های بازی به زیبایی هر چه تمام تر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و صحنه های گرافیکی فوق العاده ای را طراحی میکنند.برعکس دیگر بازی های آنلاین شما در این بازی شاهد بافت های ضعیف نخواهید بود و مانند طراحی محیط ،بافت ها نیز در بازی به زیبایی کار شده اند.پس منتظر گرافیک خیره کننده باشید.

طراحی HUD  بازی در عین سادگی دارای طرحی بسیار زیبا و حرفه ای میباشد.گوشه ی پایین و سمت چپ میتوانید مقدار تیر و گلوله ی خود و اسلحه ی خود را مشاهد کنید.و در گوشه ی سمت راست و سمت بالا میتوانید رادار را مشاهده کنید که دوستان شما با رنگ آبی و دشمنانتان با رنگ قرمز مشخص میشوند.

طراحی اجسام در بازی نیز بسیار زیبا میباشند.سازندگان برای طراحی اسلحه های سعی کرده اند از رنگ های ترکیبی و محرک همچون آبی پررنگ استفاده کنند تا استفاده از آن ها به دل نشین باشد.طراحی شخصیت ها در بازی به زیبایی دیگر بخش های گرافیک میباشد.شما در بازی شاهد دوستانتان و طراحی آن ها میباشید و میتوانید طراحی زیبای بازی را با تک تک نگاه هایتان احساس کنید.اما نکته ی قابل توجه دیگر در بازی دشمنان شما میباشند که همانطور که گفتم همانند حیوان های واقعی در زندگی عادی طراحی شده اند و نماد حیوان های مختلف را به یدک میکشند.

نکته ی مثبت دیگر در گرافیک تخریب پذیری فوق العاده ی بازی میباشد.برخورد گلوله با دیوار،انفجار،پرتاب شدن قدرت و …. به زیبایی در بازی کار شده اند و سعی شده که فیزیک بازی هر چه واقعی تر به نمایش در آید.در تریلری از بازی مشاهده میشود که باس فایت بازی منفجر میشود و تکه های آن به اطراف پرت میشود و خاکی که در زمین وجود دارد بر اثر انفجار به اطراف پخش میشود و قسمتی از آن نیز به صورت شما برخورد میکند و به جلوی دید شما را میگیرد.

دربازی شما به جای شخصیت اصلیتان صحبت میکنید و با دوستانتان با استفاده از صدا ی خودتان ارتباط برقرار میکنید پس باید از همین الان انگلیسی خود را قوی کنید و با اصطالاحات نظامی آشنا شوید.

صداگذاری اسلحه ها در بازی از نمونه ی ترکیبی به دست آمده اند.یعنی سازندگان با ترکیب صدای دو اسلحه صدای یک اسلحه ی جدید را به دست آورده اند تا بتوانند نشان دهند که اسلحه ی طراحی شده جدید و مدرن میباشند.

صدای انفجار ها در بازی از نمونه ی واقعی به کار رفته شده اند تا آدرنالین را وارد بدن مخاطب بکنند و یک اکشن نفس گیر را به  نمایش در آورد.

دیگر صداگذاری ها در بازی نیز به زیبایی هر چه تمام  تر کار شده اند.مانند صدای باد،تکان خوردن چمن ها،برخورد گلوله به بدن شما،خوردن پای شما به آب و …  هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و گوش شما را مینوازند.

عنوان Destiny در ۹ سپتامبر سال جاری میلادی توسط شرکت  Activision برای کنسول های  PS3, PS4, Xbox 360 , Xbox One عرضه خواهد شد.

در زیر می توانید اسکرین شات های جدید این بازی را مشاهده بفرمایید:

(برای مشاهده ی تصاویر در سایز اصلی برروی آن ها کلیک کنید)

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا
اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اسکرین شات های جدید از عنوان Destiny | گیمفا