کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا

کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد

علی بهنیا
۲۳:۳۰ ۱۴۰۳/۱۰/۱۹
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا

گینتس زیلبالودیس پس از موفقیتش در گلدن گلوب برای انیمیشن “FLOW” گفته است برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ی این عنوان ندارد چون نمی‌خواهد برچسب “Cat Guy” را به او بزنند.

انیمیشن “FLOW” در مراسم گلدن گلوب با برنده شدن در بخش بهترین فیلم انیمیشن موفقیت بزرگی به دست آورد و رقبای بزرگی همچون دیزنی و پیکسار را شکست داد. داستان این فیلم بی‌کلام درباره یک گربه است که همراه با دیگر حیوانات آواره در دنیایی خاص سفر می‌کند. زیلبالودیس توضیح داده است که تولید “FLOW” حدود پنج سال به طول انجامیده است و تیم سازنده آن از سال ۲۰۲۱ به تدریج شکل گرفته است. این فیلم نه تنها به خاطر انیمیشن برجسته‌اش، بلکه به دلیل استفاده از نرم‌افزار رایگانی مانند Blender، به عنوان یک نقطه عطف در دسترسی به ابزارهای فیلمسازی برای خالقان مستقل شناخته می‌شود.

کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا

در مصاحبه‌ای اخیراً، زیلبالودیس بر این نکته تأکید کرده است که علیرغم موفقیت “FLOW”، هیچ تمایلی به ساخت دنباله یا تمرکز بیشتر بر داستان‌های حیوانی ندارد. او ابراز نگرانی کرده است که ممکن است به عنوان “پسر گربه‌ای” شناخته شود و تمایل دارد تا پروژه‌ی متفاوتی را به عنوان فیلم بعدی‌اش بسازد. زیلبالودیس گفته است که با ساخت “Away” که پروژه‌ی قبلیش است و تنهایی انجامش داده بود، جنبه‌های مختلف فیلمسازی را آموخته است و باور دارد که این تجربه به او این امکان را داده است تا ارتباط موثرتری با تیمش که شامل انیماتورهایی جوان از لتونی، بلژیک و فرانسه بود، برقرار کند.

زیلبالودیس همچنین به اهمیت یکپارچگی تمام جنبه‌های فرایند فیلمسازی مانند نوشتن فیلمنامه و آهنگسازی برای ایجاد یک اثر منسجم اشاره کرده است و گفته است که در انیمیشن “FLOW” تمرکز بر رفتار واقعی حیوانات باعث افزایش تأثیر عاطفی شده است. زیلبالودیس امیدوار است که موفقیت او بتواند الهام‌بخش فیلمسازان مستقل بیشتری باشد تا ریسک کنند و با استفاده از ابزارهای قابل دسترس و مقرون به صرفه‌ای مانند Blender مرزهای داستان‌گویی و انیمیشن را گسترش دهند.

منبع: Variety

هادی صفائیkianmohammadBig WalleR

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا
کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کارگردان «FLOW» می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه آن وجود ندارد - گیمفا