مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
مدیر عامل کمپانی Take Two، استراوس زلنیک، باور دارد که عرضه دنبالههای متعدد راه موفقیت نیست و این قضیه برای خود Take Two که روی دنبالههای مورد استقبال قرار گرفته تاکید دارد نیز صدق میکند.
زلنیک ضمن تصریح اینکه در نهایت، بسیاری از عناوین محبوب صنعت خواهند «پوسید» (محو خواهند شد)، بر اهمیت ایجاد فرنچایزها و آیپیهای جدید، حتی با ریسک بالا، تأکید کرد.
طی جلسه مالی جدید Take Two، استراوس زلنیک، اذعان کرد که تولید و عرضه دنبالهها، همواره آسانترین راه پیش پای سازندگان برای رسیدن به سود بیدغدغه بوده است. وی همچنین قبول دارد که Take Two، خود با عرضه GTA، نمیتواند از دیگر توسعه دهندگان به خاطر عرضه دنبالههای متعدد شکایت کند، اما به گفته او، تا ابد اینچنین نخواهد ماند. به نظر میرسد که Take Two، برنامههای زیادی برای تولید و توسعه آیپیهای جدید دارد.
زلنیک در ادامه توضیح داد:
اگر ما برای ساخت آیپیهای جدید و خلاقانه تلاش نکنیم، به ریسک از بین رفتن هر آنچه که داریم تن میدهیم. بدون شک چنین چیزی نتیجه خوبی نخواهد داشت.
حال برخی از گیمرها بر این باورند که این اظهارات شرکت مادر Rockstar Games، بسیار ریاکارانه به نظر میرسد. زیرا Take-Two، اخیراً زیر مجموعه عناوین مستقل خود به نام Private Division را به فروش رسانده است.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
با این صحبت ها عملا انگار پرونده آیپی هایی مثل Bully و Midnight Club و … بسته شد 😪😪
اخرین ip جدید راکستار چی بود
کسی یادشه؟
هر قرن یه بازی میده بیرون
تقصیر موفقیت و فروش GTA V بود. قبل از اون راکستار کلی بازی میساخت. بولی، مکس پین، رد دد، GTA IV، منهانت.
موفقیت GTA V و تزریق پول زیاد از طریق فروش این بازی، باعث شد تنبل بشن چون یکی از اهداف استودیو های بازیسازی، بدست آوردن پوله و وقتی بدون ساخت بازی جدید و دنگ و فنگ هاش، پول میاد، کی بدش میاد و چرا خودشونو به زحمت بندازن؟ ما کلا تو نسل هشتم، یه بازی از راکستار دیدیم و اون رد دد ۲ بود
واقعا هرچی فکر میکنم چیزی یادم نمیاد
نسل ۷ هم ip جدید ندادن
فقط ناشر la.noire بودن
از این نظر واقعا هیچ خلاقیتی نداشته
شایعش هست که یه بازی قرون وسطایی میخوان بسازن
من شنیده بودم یه بازی جهان باز با دنیایی فانتزی مثل ویچر و دراگونز دوگما و .. میخواد بسازه ، ولی اگر واقعا یه آی پی این شکلی بسازه من که خییلی دوست دارم بازیش کنم
دلیل محو شدنشون ، به خاطر این نیست که Ip جدید نیستن ، به خاطر اینه که عشقی و بی حساب کتاب ساخته میشن
الان بازی های یوبیسافت و ….. همین وضعو دارن
بالاخره یه حرف درست زدی😂💗
ببخشید شما همیشه درست میگی
من بی منطق شما با منطق 🤡
چرا انقدر ناراحتی عزیز؟ چته؟😂بگو حلش کنیم
منطق دنیای گیم :
Take Two که بهترین IP ها با پتانسیل بالا رو داره میگه باید IP جدید بزنیم ، بعد یوبی و EA و کونامی که باید برن سراغ IP های جدید قفل کردن رو قبلی ها 😐
والا کونامی کلی آیپی خوب داره که دست نخورده باقی مونده.کجا قفل کردن؟؟ یوبیسافت چرا ولی کونامی نه
کونامی باید بره سراغ ایپی جدید؟😂
شما بولی ۲ رو بده نمیخواد آیپی جدید درست کنی
به بولی گیر داده بودند خانواده ها که روی بچه های ما تاثیر میذاره.یکی بولی و یکی منهانت.این دو آیپی احتمالا دیگه هیچوقت دنبال نمیشن.اونم با قدرت الان رسانه ها
هعی