گزارش: روند توسعه Marvel’s Wolverine به خوبی پیش میرود
استودیوی (Insomniac) در حال کار روی بازی Marvel’s Wolverine به عنوان دومین آیپی بزرگ ابرقهرمانی خود است. این عنوان که برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ به صورت انحصاری برای پلی استیشن معرفی شد، بهزودی نمایش دیگری خواهد داشت. اما گزارشهای اخیر باعث ایجاد نگرانیهایی شده است.
چند ماه پیش، برایان هورتون (Brian Horton) کارگردان خلاق Marvel’s Wolverine، این پروژه را به مقصد بازی Perfect Dark در استودیوهای ایکس باکس (Xbox Game Studios) ترک کرد. این خبر باعث شد برخی طرفداران در مورد احتمال بروز مشکلات در استودیوی اینسامنیاک به تردید بیفتند. اما خوشبختانه یک منبع موثق اعلام کرده که روند ساخت بازی همچنان به خوبی پیش میرود.
در واکنش به این خبر، جف گراب، تاکید کرده که اینسامنیاک تجربه بالایی در ساخت بازیهای ابرقهرمانی دارد. او اشاره میکند که این استودیو پیشتر با انتشار بازیهایی مانند Spider-Man تواناییهای لازم برای به دست گرفتن آیپی بزرگی چون Wolverine را به همه اثبات کرده است. او همچنین حدس میزند که دلیل خروج برایان هورتون ممکن است تنها تمایل او به تجربه یک سبک بازی جدید بوده باشد.
جالب است که هر دو بازی Perfect Dark و Marvel’s Wolverine در شرایط مشابهی قرار دارند. هر دو عنوان چندین سال پیش معرفی شده و در طول این مدت اطلاعات جدیدی از آنها منتشر نشده است. خوشبختانه Perfect Dark با بهبودهایی نسبت به معرفی اولیه بازگشته و وضعیت بهتری پیدا کرده است.
گزارشها حاکی از آن است که وظیفه رهبری ساخت Marvel’s Wolverine اکنون به مایک دلی (Mike Daly)، سازنده Ratchet & Clank: Rift Apart سپرده شده است. در حالی که کارگردان قبلی، کامرون کریستین (Cameron Christian)، همچنان در اینسامنیاک باقی مانده تا روی پروژههای دیگر کار کند.
با این وضعیت، به نظر میرسد که این بازی در حال گذراندن برخی تغییرات داخلی است که احتمالاً به دلیل افشای جزئیات بازی در سال ۲۰۲۳ بوده. به هر حال، جف گراب همچنان معتقد است که اینسامنیاک بار دیگر عملکردی عالی خواهد داشت.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
- فیلم Snow White زندگی بازیگر خود را مختل کرده است
نظرات
به خاطر هک و لو رفتن اطلاعات می خوان کل چیدمان بازی رو عوض کنن ؟ شاید واقعا اولش خوب نبوده ولی خب نمیشه نظر داد
با این حال خروج دو تا کارگردان منطقی نیست
تازه یکیشونم از اینسامنیاک خارج نشده
اسپایدر من و ولورین زمین تا آسمون با هم فرق دارند.
توی بازی اسپایدر من حریف کتک میخوره و بیهوش میشه و ما عملاً هیچ انیمیشن خون و یا مکانیک مرگ خاصی نداریم، این در حالیه که توی بازی ولورین باید خیلی روی انیمیشن خون و پنجه های ولورین و همچنین تأثیرش روی بدن حریف ها کار بشه.
تو اسپایدر من میتونستند خیلی از جزییات شهر رو نادید بگیرن چون مرد عنکبوتی بیسچاری رو آسمون داره حرکت میکنه، ولی تو ولورین این قضیه کاملاً برعکسه و اصل هیجان داستان روی زمین و ارتباط نقش اصلی با ان پی سی ها و داستان بازیه.
امیدوارم استودیو اصلا از تجربیات ساخت اسپایدرمن برای ساخت بازی ولورین استفاده نکنه و بتونه کار رو خوب در بیاره، چون خیلی منتظرشم ❤️
البته برای همچین کارکتری بخوان سبک جهان آزاد رو پیاده کنن ، نسبت به اسپایدرمن واقعا کار سخت تریه
خب این خوبه
اگه بتونن اطلاعات بیشتری از بازی رو به اشتراک بذارن عالی میشه و میتونه نشون بده انتشار بازی نزدیکه
انقدر براش هایپ بودم نشستم تمامی فیلمای x men رو تماشا کردم و دیشب به لوگان رسیدم
در یک کلام…شاهکار بودش و برای من بهترین فیلم این مجموعه بود
چقدر سره پایانش تحت تأثیر قرار گرفتم
و فکرشو کن …Wolverine دست پختهInsomniac قرارع چه شاهکاری بشه
وقتی با اسپایدرمن مقایسش میکنم بیشتر به این نتیجه میرسم ک پتانسیل بیشتری نسبت به اون داره چه از نظر داستانی …چه گیم پلی به لطف چنگالای لوگان
ی داستان تیره و تار ک خودشو جدی میگیره
میگن گیم پلیش شبیه گاد آف واره
فکر کنم همین برای من و تو کافیه که از هایپش بریم آسمون
آسمون ک سهله…من برا این کل راه شیری رو طی میکنم😁🔥
داش دمت گرم اون تعدادو یه شبه دیدی
اتفاقا تنها راه گیملی داد به ولورین به نظرم خشونته
اونقدرا پتانسیل خلاقیت دادن نداره
حرفت هم درسته و هم غلط
ولی در کل نسبت به اسپایدرمن کار سخت تری رو در پیش دارن
لول دیزاین این کارکتر خیلی کار سختیه 😅
Me when I lie
فکر نکنم اینسامنیاک آیپی ابرقهرمانی بد بسازه ولی به هر حال خروج دو تا کارگردان و تغییر بازی یه تاثیراتی روی روند ساخت میذاره
چشمم آب نمیخوره این بازی شاهکار دربیاد