شایعه: بازی Until Dawn 2 در دست ساخت قرار دارد
ویدیویی از گیمپلی Until Dawn 2 لو رفته است که تایید میکند این عرضۀ دوباره شامل پایانی جدید خواهد شد و این پایان به ساخت ادامه بازی اشاره دارد.
!هشدار اسپویل!
در پایانهای Until Dawn اورجینال، شخصیت جاش بسته به انتخابهای شما یا میمیرد یا به یک وندینگو (موجود ترسناک داخل بازی) تبدیل میشود. اما در پایان جدید نسخۀ بازسازی شده، شاهد بقای جاش بدون تبدیل شدن به وندینگو هستیم. دومین کاتسین نیز سم را نشان میدهد که سالها پس از اتفاقات بازی در لس آنجلس به سر میبرد. روی میز کنار تختخواب او کلی قرص وجود دارد که به مشکلات PTSD او اشاره دارد و همچنین کتابی به نام «موجودات افسانهای دشتهای بزرگ» نیز دیده میشود.
!پایان اسپویل!
از سوی دیگر، منبع داخلی مشهور، نیک بیکر از پادکست XboxEra، در یک توییت متذکر شد که شنیده است Until Dawn 2 توسط استودیوی Firesprite مراحل توسعه را طی میکند. پیش از این نیز آگهیهای شغلی استودیو به توسعۀ یک پروژۀ ترسناک با نام رمزی Heartbreak اشاره داشتند.
Until Dawn در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
گرافیکش جوری خفن نباشه که حرص بخورم. یادمه نسخه ۱ سال ۲۰۱۵ به قدری خوب بود که حرص میخوردم چرا از آنچارتد و بقیه انحصاریهای خوب بهتره
پشت هر خروجیای یک پسزمینه و منطقی وجود داره. فقط چیزی که قابل رویت هست، حس واقعگرایی انتقال نمیده، این که در اون کیفیت خروجی چه کارهایی میتونی انجام بدی و چه مکانیکهایی طراحی شده، چه مقیاسی داره مهمتره. آیا Detroit ،Heavy Rain و Beyond سیستم تیراندازی دارن، آیا اصلا انیمیشنها و سیستم مبارزات با آزادی عمل نسبی گره خوردن یا این که همه چیز از پیش تعیین شدهاس؟ بازی های درام تعاملی آثاری با گیمپلی و مکانیکهای حداقلی و جهانهای محدود هستند که اکثر اتفاقات به صورت از پیش تعیین شده و شبیه یک Tech Demo اعمال شده. آثاری مثل آنچارتد هر چند محدودتر از بازیهای نقشآفرینی و گیمپلی محور، همچنان سیستم شوتینگ و climb و کاورگیری و گیمپلی پختهای دارن.
خروجی بصری واقعگرایانه (نورپردازی، کیفیت تکسچر، کیفیت چهره، تعداد پولیگانها، دورنماها و …) زمانی باید برای مخاطب شگفتانگیز باشه که با گیمپلی عمیق معنا بگیره، نه این که مثل یک پوسته، مجموعهای از سکانسهای دکمه زنی، انتخاب دیالوگ یا پیدا کردن مدرک، نهایت درگیری پلیر با بازی باشه. فکر میکنید چرا طی سه چهار بازی Quantic Dream یا Until Dawn همچنان نتونستن از qte (دکمه زنی) که ۱۲ سال پیش منسوخ شد دست بردارن و سکانسهای اکشن رو در قالب یک گیمپلی معنادار و مشابه امثال آنچارتد ارائه بدن؟ چون برای این خروجی بصری پیچیدگی به وجود میاره. ناتی داگ و درام تعاملی خلق نمیکنه، «بازی» سینماتیک میسازه.
واقعا به این جواب دادین؟ 🤣🤣
خیلی شخص مهم نیست، مهم اینه که این مسئله بارها و بارها مطرح شده و ارتباط خروجی بصری با گیمپلی یا مقیاس گویا پارامتر تعریف شده ای برای اکثریت مخاطبین نیست.
این خودتی
جناب بنده خودم گیمر به واقع قدیمی هستم. این کامنتم ایهام شدیدی داشت وگرنه تمامی صحبت های شما متین
اسم خودت و گذاشتی گیمر کهنه؟ گیمرای قدیمی ب اخرین چیزی که فکر میکنن گرافیکه. این گیمرای جدید حرف اولشون گرافیکه
چطوری
۱۰۰۰ تا پایان داشت گیم
راستش ۲۵۰ پایان داشت ولی خب
مثال زدم
همینم عجیبه
شاید باورت نشه اما بالدرزگیت حدود ۱۷ هزارتا پایان مختلف داره😅
فکر کنم ریز ترین جزئیات هم حساب میشه😂
به نظرم سونی میده Ballistic Moon بسازش در واقع بازسازی نسخه اول براشون یک آزمایش بود که سونی محکشون بزنه ببینه چند مرده حلاجن و همچنین احتمال اینکه این استودیو رو خریده باشه هست البته به نظرم زوده برای قضاوت کردن باید ببینیم عملکرد بازسازی نسخه اول چه از لحاظ تجاری و چه از لحاظ منتقدین چطوریه 🤔
نسخه اول بازی نسبتا خوبی بود ولی ادامه همچین سبکی دیگه جذاب نیست. قرار دادن مسیرهای مختلف برای پیشروی داستان و تاثیر گذاری تصمیم هایی که در طول بازی انتخاب میکنی بدون یک گیم پلی خوب بدرد نمیخوره. این همه ایده استفاده نشده در ابداع گیم پلی وجود داره ولی به نظر میرسه سازنده ها یاد گرفتن از ساختارهای تکراری منسوخ به طور بیش از حد استفاده کنن منظورم فقط مختص این بازی نیست و شامل خیلی از بازی ها میشه.
اگر توی یک بازی داستانی چند پایانه انتظار یک گیم پلی خارقالعاده داری این سبک بازی ها برای تو نیست.
این سبک بازی قطعا برای من نیست ولی من وجود داستانی با مسیرهای مختلف رو به قیمت از دست رفتن مهمترین عنصر بازی یعنی گیم پلی رو درک نمیکنم. برای داستان سرایی مدیوم خیلی بهتر یعنی سینما وجود داره وظیفه بازیساز اینه که گیم پلی رو به حد اعلا برسونه و برای انجام این کار از داستان، موسیقی، طراحی و … در جهت و موازات بهبود گیم پلی باید استفاده کنه.
۲ احتمال در خصوص استودیو فایراسپرایت وجود داره :
این استودیو یا در حال توسعه نسخه دوم Until Down هست یا در حال ریبوت سری Siren هست چون طبق گفتهها شخصیت اصلی یک زن هست و براساس یکی از آیپیهای قدیمی پلیاستیشن است
اگه این اتفاق بیفته ریمیک کردنش منطقیه
هم داره فیلمش ساخته میشه
هم قسمت ۲
اخر معلوم نشد بالستیک موون رو خریده یا نه
راستش زیاد خوشحال نیستم. انتظار داشتم بازی ترسناک فایراسپرایت یک آی پی جدید یا در بدترین حالت بازی در سری سایرن باشه. چرا ندادن خود همون سوپرمسیو بسازه؟ در این صورت فایراسپرایت مشابه بلوپوینته؛ بلوپوینت ریمیک و ریمستر آی پی های سونی رو میسازه و فایراسپرایت هم عناوین فرعی و دنباله دیگر آی پی ها (Horizon Call of the mountain و Until Dawn 2)
طبق شایعات فایراسپرایت داره ی نسخه از بازی سایرن میسازه چند وقت پیش هم سایرن توی کره جنوبی رده بندی سنی شد. فک نکنم روی نسخه دومuntil dawn کار کنن
متاسفانه بازی جدیدی از سایرن قرار نیست بیاد
رده بندی برای نسخه ps4.ps5بود ک با شبیه ساز ps2 اجرا میشه
و قراره وارد پلاس بشه
اره خبر اونم خوندم گفتم شاید هم نسخه جدید رو بدن هم اینکار رو بکنن
یادمه شایعه اش بود، نویسنده راکستار اگه اشتب نکنم داره یه بازی معرفی نشده از فایراسپریت که تو یه جزیره اتفاق میوفته کارگردانی میکنه ، و این بازی دارای خشونت بالا و با آنریل ۵ داره ساخته میشه!
خودم به شخصه امیدوارم یه آیپی جدید باشه و البته ترسناک .
خیلی دوس دارم سونی یه استودیو توانمند داشته باشه مختص در خلق و ساخت عنواین ترسناک!
اما خب باید دید فایر اسپریت میتونه همچین جای خالی رو واسه پلی استیشن پر کنه یا نه! بیصبرانه منتظر رونمایی از بازیشون هستم