گزارش: بازی Star Wars Outlaws بعد از یک ماه تنها ۱ میلیون نسخه فروخته است
Star Wars Outlaws در زمان عرضه با مشکلاتی مواجه بود که برخی از آنها با چند آپدیت برطرف شدند. اما در نهایت، این عنوان با استقبال خوبی مواجه نشد. جای تعجب ندارد که در یک ماه گذشته، Star Wars Outlaws تنها یک میلیون نسخه فروخته است.
به دنبال این عملکرد ضعیف، یوبیسافت اخیراً اعلام کرده است که نهتنها فروش این عنوان بسیار پایینتر از انتظارات بوده، بلکه از استقبال سرد گیمرها نیز شوکه شدهاند. برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند که فروش پایین Star Wars Outlaws، یکی از دلایل اصلی تاخیر Assassin’s Creed Shadows از نوامبر ۲۰۲۴ به فوریه ۲۰۲۵ است.
هرچند یوبیسافت به دلایل نامعلومی هنوز آمار دقیقی از فروش این عنوان منتشر نکرده، برخی از منابع داخلی خبر از فروش ضعیف یک میلیون نسخهای از زمان عرضه تا کنون را دادهاند. برای درک عمق فاجعه، در نظر داشته باشید که عنوان Assassin’s Creed Mirage طی سه ماه پس از انتشار، توانست بیش از ۵ میلیون نسخه بفروشد.
در تریلرها و دموهای اولیه، Star Wars Outlaws گیمرها را با وعده کشف یک محیط وسیع در جهان Star Wars، تحتتأثیر قرار داده بود. با گذشت زمان، احساسات پیرامون بازی تا حدودی متزلزل شد و حتی ویدئوهای منتشر شده از گیمپلی در ماههای منتهی به عرضه، نتوانست آن حس انتظار و شوق اولیه را در دل گیمرها تازه کند.
در میان پلتفرمهای اجتماعی، تولیدکنندههای محتوا و استریمرها، سر و صدای اطراف Star Wars Outlaws بهسرعت از بین رفت و تنها چیزی که باقی ماند، کلیپهایی بودند که در رسانههای اجتماعی، با هدف تمسخر سکانسهای مخفیکاری ضعیف و باگهای بازی، دستبهدست میشدند. همانطور که در ابتدا گفته شد، یوبیسافت مدتی پس از عرضه نهایی، با ارائه آپدیتهایی سعی در اصلاح این مشکلات داشت، اما دیگر برای این کار دیر شده بود.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
مشکل در باگ ها نیست؛ شالوده این بازی جذاب نیست
اگر جذابیت داشت، گیمر ها ی جوری با باگها کنار میاومدن (مثل سایبرپانک)
به شخصه روزای اولی که فارکرای ۴ عرضه شد رو یادم نمیره، بازی پر باگ بود که با چندتا پچ قابل تحمل تر شد ولی بخاظر جذابیتش برای خودم بازم ادامهاش دادم.
این گیم میشه به جرعت گفت توی هیچ چیزی به خوبی عمل نکرده چه از شخصیت سازی بگیر تا داستان و گرافیک و……یعنی انتظار بیشتر از این هم نمیرفت.همون ۱ملیون نسخه هم که فروخته بخدا باور کنین همشون پشیمونن
حیف این یک میلیون، باید بازی رو پس بدند و پولشونو پس بگیرند.
قضیه از جایی بدتر میشه که خیلی از سود همین یه میلیون نسخه رو هم باید به عنوان پورسانت یا حق کمیسیون بده به خاطر اسم استارزوارز !!
و فگر کن دیزنی چه پولی از این اسم در میاره
وقتی بازی بی کیفیت میسازه همین میشه دیگه
شدو هم فرقی قرار نیست با این بکنه
حالا هی روش دنوو بزارید که مثلا کسی غیر قانونی بازیش نکنه 😂 کرک هم بشه بعید میدونم کسی دانلود کنه این زباله رو
اونقدرا هم پایین نیست فروشش ولی با توجه به اینکه گفته بودن بیشترین بودجه بازاریابی تاریخ یوبی سافت رو داشته و باید بخشی از هزینه رو هم به دیزنی بپردازن پس میشه به شکست سنگینش پی برد.
دقیقا مثل بازی آواتار
اینم شمول ه یا کلا بازیش ضعیفه
باگ، گرافیک پایینتر از چیزی که در تریلر وجود داشت، یک سری نواقص و کم کاری در بازی مثل غرق شدن در آب و …
کلا یه جوی ایجاد شده که مردم هیچ امیدی به بازیهای این شرکت ندارن و باید خیلی بازیشون بی نقص باشه تا مورد استقبال قرار بگیره.
البته یه مساله ای هم که هست من فکر میکنم هنوز تعداد کافی از کنسول نسل نه فروخته نشده یا مثلا خیلی از افرادی که اکشن ادونچر بازی میکنن هنوز تو نسل هشت موندن و حتی این قیمت هفتاد دلاری بازیهای این نسل هم برای خیلیا هضم نشده و همه این مسائل تاثیر داره تو فروش.
من فکر میکنم یه تغییر اساسی باید یوبیسافت انجام بده و مهمترینش تغییر موتور بازیسازیشه. گرافیک و فیزیک بازیهاش باید از این یکنواختی در بیاد.
موافقم هنوز خیلی ها تو نسل قدیم گیرافتادن از ترس اینکه نوستالژی هاشون خراب نشه
همچین گفتن بد بوده من گفتم صد هزار نسخه فروخته برای یک ماه اونم همچین بازی که زیر فشار زیاد هست خود یوبی هم نا امید شده ازش مشکلاتش یک میلیون یک ماه خوبه آلن ویک دو با اون کیفیت دد اسپیس ریمیک با اون کیفیت همه چی عالی به زور بعد دو سه ماه یک میلیون شدن بازم یوبی سافت شانس اورد😂
عشق میکنم داغون شدنه این شرکتو میبینم درسته خاطراته خوبی برامون ساخت اما ازین سواستفاده کردناش متنفرم فک کرده چون شرکته خوبی بود هر اشغالی بزاره جلو گیمرا اونا باید بازی کنن اما اینجوری نیست 😉و خوشحالم که خیلیا میتونن فرق بدو خوب بودنه بازیو بفهمن بدونن از کدوم بازی حمایت کنن از کدوم بازی نکنن این نشون میده چقدر صنعت گیم پیشرفت کرده گیمراش ❤️
این که حاشیه زیادی نداشت چرا اینقدر الکی هیت گرفت اصلا مشخصه دارن از بیرون برای تخریب این شرکت بزرگ تلاش میکنن
آه سووییت بییبیییی یوبی