هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا

هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم

آریا مقدم
۲۰:۱۹ ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا

بدون شک بازی Ghost of Yotei از مهم‌ترین بازی‌های معرفی‌شده در سال جاری محسوب می‌شود. در این مقاله به بررسی جزئیات و شایعات پیرامون این بازی می‌پردازیم.

در طی آخرین مراسم State of Play کمپانی سونی، استودیوی Sucker Punch با معرفی جدیدترین بازی خود، Ghost of Yotei، طرفداران را بار دیگر به سفری هیجان‌انگیز در ژاپن فئودالی دعوت کرد. این بازی که به‌عنوان دنباله معنوی Ghost of Tsushima شناخته می‌شود، داستانی جدید در دل کوه‌های یوتئی (Yōtei) در سال ۱۶۰۳ را روایت می‌کند. این مکان با طبیعت زیبا و محیط‌های چالش‌برانگیز خود، صحنه‌ای مناسب برای ماجراجویی‌های پر از خطر و نبردهای حماسی فراهم می‌آورد.

هم‌زمان با انتشار تریلر این بازی، بحث‌ها و شایعات زیادی در میان طرفداران و کامیونیتی‌های مربوط به آن به وجود آمده است. بسیاری از بازیکنان در انتظار این هستند که آیا Ghost of Yotei می‌تواند موفقیت Tsushima را تکرار کند و حتی فراتر از آن برود؟ در این پیش‌نمایش، به بررسی داستان، شخصیت اصلی، تریلر، شباهت‌ها با آثار گذشته ساکرپانچ، و شانس موفقیت این بازی می‌پردازیم.

آتسو atsu

جریان از چه قرار است؟

بازی Ghost of Yotei روایت‌گر ماجرای جدیدی در دوران ۱۶۰۳ میلادی، در منطقه‌ای خارج از محدوده‌ی رسمی امپراتوری ژاپن است. ماجرا در حوالی کوه یوتئی در سرزمین ازو (هوکایدو امروزی) اتفاق می‌افتد، جایی که طبیعت وحشی و سرسختی در انتظار قهرمان داستان، آتسو، است. آتسو، که در این بازی به‌عنوان شخصیت اصلی شناخته می‌شود، برخلاف جین ساکای در Ghost of Tsushima، با محیطی بی‌رحم‌تر و دشمنانی ناشناخته روبرو است. این تغییر در شخصیت و محیط، فرصتی برای ساکرپانچ فراهم کرده تا داستانی متفاوت با رویکردی جدید به بازیکنان ارائه دهد.

داستان آتسو در جهانی پر از اسرار و تهدیدات جدید جریان دارد. برخلاف سرزمین سوشیما که توسط سامورایی‌ها و نخبگان نظامی اداره می‌شد، ازو سرزمینی غیرقابل پیش‌بینی و وحشی است که مردم آن کمتر تحت قوانین ژاپن هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا بازی بازیکنان را به چالش‌هایی از جنس بقا و مبارزه برای زنده ماندن در این محیط بی‌قانون بکشاند. در Ghost of Tsushima، جین ساکای به‌عنوان “شبح” عمل می‌کرد، اما آتسو بیشتر به‌نظر می‌رسد که تنهاست و مجبور است در برابر دنیایی پر از تهدید، زنده بماند.

گوست آو یوتی

فضاسازی بازی نیز شامل عناصری کاملاً جدید است. برخلاف سوشیما که بیشتر به مناطق سرسبز و روستاهای ژاپنی تعلق داشت، Ghost of Yotei از محیط‌های سرد و برفی، کوهستان‌های عظیم و جنگل‌های تاریک استفاده می‌کند. تنوع محیطی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در چالش‌های جدیدی مانند حرکت در برف‌های سنگین، مبارزه با حیوانات وحشی، و مقابله با تهدیدات طبیعی روبرو شوند. طراحی محیط‌های بازی نشان می‌دهد که ساکرپانچ قصد دارد تجربه‌ای بی‌همتا از جهان‌باز را به مخاطبان ارائه دهد؛ فضایی که هم آرامش‌بخش است و هم پرخطر.

شباهت‌های این بازی با Ghost of Tsushima در برخی زمینه‌ها غیرقابل انکار است. همان‌طور که جین ساکای در تلاش بود تا سرزمین خود را از اشغال مغول‌ها آزاد کند، آتسو نیز در برابر تهدیدات دنیای وحشی ازو قرار می‌گیرد. هرچند که تغییرات در داستان و محیط نشان می‌دهد که Ghost of Yotei قصد دارد تجربه‌ای کاملاً متفاوت از Tsushima باشد، جایی که بازیکنان باید با شرایط سخت‌تری دست و پنجه نرم کنند.

دوئل گوست آو یوتی

فریم به فریم با تیزر جدید ساکرپانچ

می‌خواهیم نگاهی دقیق‌تر به تریلر منتشر شده بیندازیم و چند نکته قابل توجه را با یکدیگر مرور کنیم.

تریلر با صحنه‌های آرام از کوه یوتئی شروع می‌شود، جایی که مناظر طبیعی گسترده‌ای از دشت‌های پر از علف و آسمان‌های پرستاره به نمایش درمی‌آید. نحوه‌ی حرکت دوربین و فیلتر سیاه و سفید این فریم‌ها، بی‌شک یادآور فیلم‌های کارگردان بزرگ ژاپنی کوروساواست. همچنین، بهبودهای گرافیکی مشهود هستند، به‌خصوص در نحوه حرکت باد در میان علف‌ها و درختان.

دوربین بر رد خونی که روی برف کشیده شده تمرکز می‌کند. دندان‌های تیز گرگی که در صحنه‌های پایانی هم نمایش داده می‌شود، احتمالاً به نقش مهم این حیوان درنده در جریان بازی اشاره دارد. سپس دوربین به آرامی روی شخصیت اصلی، آتسو، تمرکز می‌کند که در یک لباس شبیه به ماسک روح ظاهر می‌شود. اینجا، تمایز اصلی او با شخصیت جین ساکای در Ghost of Tsushima قابل توجه است، چون طراحی او حس جدید و خاصی از یک قهرمان مستقل و ناشناس را القا می‌کند.

بازی ghost of yotei

صحنه‌های اکشن به نمایش درمی‌آیند. در این لحظه، مبارزه با شمشیر و استفاده از حرکات نینجایی دیده می‌شود. ضربات سریع و دقیق آتسو علیه دشمنانی که به‌نظر می‌رسد مزدوران محلی هستند، تاکید بر مکانیک‌های جدید مبارزه دارد. در اینجا، دوربین از زوایای متفاوتی استفاده می‌کند که نمای سینمایی جذاب‌تری به این لحظات بخشیده است.

صحنه‌هایی از محیط‌های متنوع‌تر نمایش داده می‌شود: برف‌های سنگین، روستاهای دورافتاده، و موجودات ناشناخته که در تاریکی جنگل پنهان شده‌اند. در آخرین فریم‌ها، دوربین به آرامی به سمت کوه یوتئی حرکت می‌کند، در حالی که صدای آرام اما تهدیدآمیز یک شخصیت جدید (احتمالاً دشمن اصلی) شنیده می‌شود. اینجا، تم تاریک‌تر و اسرارآمیز بازی به خوبی القا می‌شود و حس تعلیق و کنجکاوی را در بیننده برمی‌انگیزد.

محیط بازی ghost of yotei

Ghost of Yotei در کلکسیون بازی‌های ساکرپانچ چه جایی دارد؟

در حالی که Ghost of Yotei شباهت‌های قابل توجهی به Ghost of Tsushima دارد، اما تفاوت‌های قابل‌توجهی نیز در این بازی دیده می‌شود. اول از همه، شخصیت اصلی بازی، آتسو، کاملاً متفاوت از جین ساکای است. در حالی که جین به عنوان یک سامورایی تعلیم دیده بود و از طریق افتخار و مبارزات سنتی سامورایی به هدف خود می‌رسید، آتسو بیشتر به یک مبارز زیرزمینی و نینجایی شبیه است که برای بقا در دنیای وحشی می‌جنگد.

از نظر مکانیک‌های گیم‌پلی، Ghost of Tsushima به بازیکنان این امکان را می‌داد تا میان مبارزه مستقیم و سبک مخفی‌کاری انتخاب کنند. به‌نظر می‌رسد که در Ghost of Yotei، تمرکز بیشتری بر مخفی‌کاری و استفاده از تاکتیک‌های نینجاوار خواهد بود. محیط‌های سرد و برفی ازو نیز فرصت‌های جدیدی برای گیم‌پلی و استفاده از تاکتیک‌های محیطی ایجاد می‌کنند، مانند استفاده از محیط برای مخفی شدن یا بهره‌گیری از برف برای ایجاد تله‌های محیطی.

آتسو 2

یکی از مقایسه‌های مهم دیگر، ارتباط احتمالی این بازی با Assassin’s Creed: Shadows است. این بازی نیز در همان بازه زمانی ژاپن فئودالی جریان دارد و با تم‌های مشابهی سروکار دارد. با این حال، در حالی که سری Assassin’s Creed بیشتر به داستان‌سرایی تاریخی با عناصر خیالی و سفری در تاریخ مشهور است، ساکرپانچ بر روی ایجاد دنیای واقعی و ملموس تمرکز دارد. در نتیجه، رقابت بین این دو بازی به نظر می‌رسد که نه‌تنها برای جذب مخاطبان ژاپن فئودالی بلکه برای ارائه بهترین تجربه‌ی جهان‌باز تاریخی نیز خواهد بود.

از دیگر بازی‌های ساکرپانچ، می‌توان به InFamous اشاره کرد، جایی که قدرت‌های فراطبیعی شخصیت اصلی و روایت درهم‌تنیده با انتخاب‌های بازیکن، از نقاط برجسته بود. اگرچه Ghost of Yotei به‌نظر می‌رسد بیشتر به ریشه‌های تاریخی و واقع‌گرایانه برمی‌گردد، اما ورود عناصر فراطبیعی مانند دشمنان ماورایی ممکن است نشان‌دهنده‌ی الهام‌هایی از این بازی‌ها باشد.

کاور بازی ghost of yotei

جمع بندی

در نهایت، Ghost of Yotei به‌عنوان یک دنباله معنوی برای Ghost of Tsushima، اما با نوآوری‌های خاص خود، نویدبخش تجربه‌ای بی‌نظیر از ماجراجویی در دنیای ژاپن فئودالی است. تغییرات در شخصیت اصلی، محیط‌های جدید و نوآوری در گیم‌پلی، همه نشان‌دهنده تمایل ساکرپانچ برای ارائه یک بازی متفاوت و جذاب هستند. در حالی که رقابت با بازی‌هایی همچون Assassin’s Creed Shadows می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، تمرکز این بازی بر ایجاد دنیایی واقع‌گرایانه‌تر و غنی‌تر می‌تواند به آن کمک کند تا جایگاه خود را در میان بازی‌های برتر حفظ کند.

بازیکنان به شدت منتظر هستند تا ببینند آیا Ghost of Yotei می‌تواند موفقیت Tsushima را تکرار کند و تجربه‌ای حتی فراتر از آن ارائه دهد. تا آن زمان، همه چیز به موفقیت ساکرپانچ در ایجاد ترکیبی از داستان‌سرایی قدرتمند، گیم‌پلی مهیج و دنیای زیبا و واقع‌گرایانه وابسته است.

Mehregan MTRezaHamedfanboy hunterREZAGAMERPorfosor𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥aria900SirMagAssDARKSIRENمرد تنهای شبتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Royalknightred-eyed Banished KnightOldman1973بهنامبدون‍ تعصباحسان بی طرفهایزنبرگویچ کینگ انگمارmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا
هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Amsc گفت:

    ساکرپانچ چیز بد نمیسازه الان هم با Ghost of Yotei میتونه موفقیت های سوشیما رو تکرار کنه و حتی فراتر هم بره تو همین تریلر اول نشون داد بازی پیشرفت کرده

    من که به شدت براش هایپم یکی از مورد انتظار ترین بازی ۲۰۲۵ برام همین بازیه

    گوست مهربانHamedfanboy hunterREZAGAMERکاظم حقیقیaria900Mario_41Oldman1973mjRƎZA.Gmore
    • Berlin_AR گفت:

      توی تریلر پیشرفت خاصی ندیدم و برای اینکه بگیم میتونه فرا تر هم بره باید صبر کنیم بازی بیاد
      پ.ن : نمیدونم چرا ولی اونجای تریلر که سوارکاری توی دشت زرد رنگ رو نشون میده انگار کیفیت تصویر خیلی اومد پایین

      ZČ/øffArash_26(jonatanreid) Ethan Marsکاظم حقیقیaria900Black SwordsmanAmscKURD WARRIORاحسان بی طرفKILLER OF GODSmore
    • فرشاد گفت:

      کجا ساکرپانچ چیز بد نمیسازه همین که یه شخصیت زن رو به زور تو بازی چپوندن اونم تو شروع دوره شوگان سالاری ادو خود همین یعنی از بیخ و بن اشتباه همین چند روز پیش هم خبرش کار شد تو گیمفا که سونی از برابری جنسیتی و اقلیت ها دفاع میکنه تا پای شکست برند سونی پس عملا سونی هم به حیطه خزعبلات پیوسته بازی هاشم که نهایتا با ۱ سال تاخیر روی پی سی هم میاد پس دیگه دلیلی برای خرید ps5 نیست با اینحال در حال حاضر موج درست گیم دست والو چون ۲۰ سال پیش حضرت گیب اومد یه چی ساخت که پی سی گیمینگ در حال مرگ رو نجات بده و شد منجی پی سی گیمینگ بعد از اون دوباره خود حضرت استیم دک رو معرفی کرد که من ویدیو های توزیعش رو که خودش شخصا تعدادی از اون ها رو تحویل مشتری ها داد و ازشون بازخورد میخواست تا استیم دک رو ارتقا بده دیدم که این حضرت با این فکر های جلوتر از زمانه خودش ۲ تا شرکت دیگه رو هم به سمت ساخت کنسول بازی دستی آورده و الان این صنعت داره داغ تر از کنسول های ثابث میشه با این تفاسیر خرید یه لجیون گو یا روگ الای الان از هر زمان دیگه ای منطقی تره مخصوصا که هم ویندوزن و بازی های کرکی پشتیبانی میکنن هم بازی های استیم و هم همیشه در دسترس هستن خدا عمو گیب رو سایه اش رو بالا سر صنعت گیم حفظ کنه برا هر قشری با هر میزان درآمد و سیستمی بالاخره یه بازی تو دستش داره یا یه شرایطی فراهم کرده تا پلیر های بیشتری بتونن بازی کنن از دوتا ۲ که خودم پلیرشم بگیر تا باقیش

      سونی بدجور زده جاده خاکی داداش با همین فرمونی که داره پیش میره تاج پادشاهی رو یه روز واگذار میکنه که واقعا هم ناراحتم براش چون من با پلی استیشن بزرگ شدم زندگی کردم ولی متاسفانه زمونه عوض شده

      ZČ/øffگوست مهربانDr.GamerVito ScalettaTheyCallMeSamB-man(jonatanreid) Ethan MarsZabiMario_41Amscmore
  • به نظر بازی خوب و دنباله شایسته ای میاد
    ولی این کاراکتر زن نمی دونم بخاطر چی بوده
    البته که بد بین نیستم
    ولی سونی سابقه زیادی در ووک داره
    رگناروک لست ۲ و….
    البته این بازی ها خیلی خوب بودند ولی به هر حال
    گوتی ۲۰۲۵ رو بعید بدونم بشه چون ۲۰۲۵ بازی های زیاد خفنی مثل gtavi قراره بیاد

    ZČ/øffگوست مهربانDr.GamerVito Scalettaکاظم حقیقیaria900
  • .Unknown. گفت:

    خیلی بازی خفنی بنظر میاد.
    اما حی می‌کنم داستانش قوی نباشه.
    اما امیدوارم داستانش واقعا گیرا باشه.
    چون بقیه ملاک ها مثل مکانیزم فایت و مخفی کاری ساکرپانچ نشون داده که عالیه.(البته مخفی کاری در سوشیما ایراد هایی داشت که امیدوارم در یوتئی نباشه)

    NimaBlack Swordsmanموز خندان(خدانگهدار👋👋)RƎZA.Gبدون‍ تعصبZabiهایزنبرگtx2gamerAmscLoganmore
  • یعنی داستان جین ساکای کاملا تموم شد ؟

    موز خندان(خدانگهدار👋👋)
  • امیدوارم یوبیسافت مراقب خودش باشه بازیش رو نزدیک به زمان انتشار ghost of yotei نبره همین جوری یوبیسافت گند زده دیگه اوضاعش خیلی ناجور میشه 😬

    Sheikh_Mirzaاحسان بی طرفموز خندان(خدانگهدار👋👋)Oldman1973
  • Grandmaster گفت:

    لیست انتظارم از نسخه دوم بازی(هر چند که بعید میدونم اتفاق بیفته)
    ۱. طراحی بهتر مبارزات با باس ها: هر چقدر مبارزه با گروهی از انمی ها خوب طراحی شده اما وقتی به باس بازی میرسید انگار ساکر پانچ نمیدونست چطوری یک مبارزه خوب طراحی کنه.
    ۲. بالانس و تعادل مبارزات(مشکل حل نشدنی تمام بازی های جهانباز): نسخه اول بازی خیلی بخشنده بود جوری که یه کمپ رو غارت میکردی تمام قدرت هات پر میشد و زمانی که شما با تجهیزات کامل وارد یه مبارزه بشی تقریبا محاله شکست بخوری بنابراین باید سیستم لوت تو بازی خیلی هوشمندانه تر طراحی بشه.
    ۳. تنوع بیشتر سرگرمی ها: مثلا تعداد پیدا کردن روباه و دنبال کردنشون خیلی زیاد بود به جای این که نقشه رو بزرگ کنی و مجبور بشی فعالیت تکراری تو بازی قرار بدی نقشه رو کوچکتر کن ولی فعالیت های متنوع تری قرار بده.
    ۴. تغییر نحوه اپگرید لول آپ و اسکیل تری(انتظارم از تمام بازی ها): موردی که خیلی خیلی عقب افتاده و منسوخ شده آپگرید کردن کاراکتر با استفاده از فعالیت های جانبی و ماموریت فرعیه. به جای این کار یه بخش بزرگی از لول اپ کردن نه همش باید بر اساس نحوه و نوع بازی شما باشه که بسته به نوع بازی و مبارزات میتونه متفاوت باشه. به طور مثال کسی که مبارزات خودش رو با کمترین خوردن دمیج پیش میبره پس از یه مدتی دقت داج زدنش بره بالا. مثال بعدی کسی که ضربات حریف رو به خوبی دفلکت میکنه کم کم دقت دفلکت کردنش بره بالا. مثال بعدی کسی که دشمنان رو در حالت مخفی کاری میکشه ویژگی های مخفی کاریش آپگرید بشه. این آپگرید ها نباید با کشتن دشمنان عادی بدست بیاد(جلوگیری از آپگرید کردن با مبارزه تکراری با دشمنان) بلکه نحوه کشتن یک باس باید تاثیر زیادی در آپگرید شما داشته باشه).
    ۵. دوئل ها پیچیده تر و خلاصه به فشردن یک دکمه نشه.

    Dr.GamerNimaREZAGAMERکاظم حقیقیBlack Swordsmanتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )KURD WARRIOR
  • از سوشیما کبیر رسیدیم به گوست اف سبلان با شخصیت مرد زن نما

    TheyCallMeSamAmscB-manمحمد حسینMario_41KURD WARRIORاحسان بی طرفموز خندان(خدانگهدار👋👋)
  • انشاالله سریع برای پی سی منتشر بشه

    NimadarkwarriorMario_41احسان بی طرف
  • tx2gamer گفت:

    امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاد و بخاطر مسائل woke و… بازی نابود نشه و یک ای پی به این خوبی تبدیل به فراموشی ها بشه

    Sheikh_Mirzaاحسان بی طرف
  • Zabi گفت:

    آگر برای دفاع از حقوق اقلیتها شخصیت اصلی رو زاتوئیچی نابینا انتخاب میکردن، بیشتر میتونستم با بازی ارتباط برقرار کنم.
    خیلیا میگن که AC Swadows تخیلیه چون که هیچوقت سامورایی سیاه امکان حضور در ژاپن اون دوران رو نداشته ولی کسی نمیگه که با توجه به زن ستیزی شدید ژاپن فئودال چطور یک شمشیر زن خانم میتونسته در اون جامعه نفس بکشه، چه برسه به اینکه کوئست بهش بدن.
    امیدوارم که این بازی بتونه گلیم خودشو از آب بیرون بکشه.

    KYBlack SwordsmanMario_41KURD WARRIORموز خندان(خدانگهدار👋👋)
    • KY گفت:

      اگر سامورایی یا رونین باشه غیرممکن و مشکله که معلوم میشه بخاطر مسائل دیگه کارکتر این بازیو زن کردن(که متاسفانه فکرمیکنم شاهد یک زن رونین هستیم که حتی قرار نیست کاملا علایق و گرایشش طبیعی باشه) وگرنه از نظرم وجود یک شمشیرزن خانوم غیرممکن نیست و میتونه وجود داشته باشه و یاسوکه اگر به عنوان صرفا یک شمشیرزن و مبارز به تصویر میکشیدن زیاد مشکلی نبود ولی سامورایی دیگه نه چون انقدر اسم و لقب سامورایی برای ژاپن ارزش داشت که هرکسی نمیتونسته سامورایی بشه یه جورایی نماد ژاپن بوده و فقط مردانی که از طبقه اشرافی بودن میتونستن سامورایی بشن هرچند بازم هیچ معنی نمیداد که بخوان یک سیاه پوست به عنوان یک مبارز و آدمکش بیارن توی ژاپن که ژاپنی هارا بکشه و حتی اگر یاسوکه سامورایی هم نمیکردن بازم وجودش باعث مشکل میشد

      Zabi
      • Zabi گفت:

        بله درسته، سامورایی ها از طبقه اشراف جامعه ژاپن انتخاب میشدن و همگی ملاک و صاحب رعیت بودن. حتی Ronin بودن هم اینجا توجیه نداره چون که رونین هم باید سابقا سامورایی بوده باشه و قبلا تحت الحمایه یک ارباب بزرگتری بوده باشه که این نمیتونه در مورد یک خانم در اون زمان صدق بکنه.
        به علاوه اگر در خصوص تولید شمشیر و ادوات در اون زمان خونده باشید، هیچ خانمی اجازه مالکیت کاتانا یا ناتنو رو نداشته و فقط زنان ثروتمند بودند که چاقوی کوچکی را بنام کوشیرائه میتونستن با خودشون حمل کنند.
        لذا این بازی از حوزه منطق و تاریخ ژاپن خارجه و میشه بیشتر بهش به عنوان یک فانتزی آسیایی با تم وسترن نگاه کرد.

        KY
  • smd گفت:

    مهمترین چیز توی این بازی یکی داستان و یکی هم ظرافتی که باید توی گیم پلی لحاظ کنن چون کاراکتر بازی زنه و به همین دلیل هم باید حرکاتش smooth تر از جین ساکای باشه

    KURD WARRIOR
  • یه چیزی که فکر کنم بهش اشاره نشد بحث کاور بازی هست/وجود ۶ شمشیر در تصویر کاور اصلی بازی بی دلیل نمیتونه باشه/احتمالا داستان به این صورت هست شخصیت اصلی مثل نسخه اول یه اتفاق هولناک برای خانوادش افتاده حالا توسط یه گروه مخصوص از رونین ها که ۶ نفر هست/احتمال ۷۰ درصد همین باشه به نظرم/به نظرم وجود این ۶ شمشر قطعا به داستان بازی ربط داره وگرنه میتونستن ده الا بیشتر از این شمشیر ها ببینیم در کاور اصلی.

    smd
  • همچنین به یه نکته دیگه ای که اشاره نشد اون سکانسی هست که یه مچ بند کاراکتر به دست گرفته که به نظر میرسه اسامی کسانی رو اون نوشته شده که قراره بکشیم که احتمالا ۶ نفر هست/همچنین در یه سکانس دیگه از تریلر ما میبینیم که کاراکتر اسم یکی رو روی بازوش با خون خط میزنه.

    Nimasmd
  • Vito Scaletta گفت:

    خیلی بازیگر بدی براش انتخاب کردن ولی هرچی تغییر و نوآوری بیشتر باشه بهتره شخصیت جین ساکای خیلی شخصیت خوبی بود ولی اگر Ghost به یه فرانچایز متنوع با ستینگ های متفاوت حتی خارج از ژاپن و تمدن های دیگه بشه بهتره

  • Hunter گفت:

    خیلی برای بازی هایپم و احتمال زیاد عین سوشیما شاهکار میشه ولی کاش شخصیت اصلی عین جین ساکای یه سامورایی خفن میبود و اصلا حس سامورایی بودن میداد ولی بازم بنظرم بازی خوبی میشه

هر آنچه از بازی Ghost of Yotei می‌دانیم - گیمفا