استعفای اعضای Annapurna Interactive روی Control 2 تاثیری ندارد
توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر روابط عمومی استودیوی Remedy، وضعیت توافق توسعهدهنده با Annapurna Interactive برای Control 2 را پس از استعفای کارکنان آن روشن میکند.
Annapurna Interactive اخیراً دستخوش تغییر بزرگی شد و مدیر این شرکت، ناتان گری (Nathan Gary) و کارکنانش پس از شکست مذاکرات با شرکت مادر آن یعنی Annapurna Pictures برای جدا شدن بهعنوان استودیویی مستقل، از سمت خود استعفا دادند. در حالی که مگان الیسون (Megan Ellison)، مالک Annapurna Pictures، گفت که به حمایت از توسعهدهندگان و شرکای ناشر ادامه خواهد داد، طبق گزارشها، استودیوهای زیرشاخه آن همچنان در وضعیت وخیمی به سر میبرند.
اما Remedy Entertainment که یک قرارداد همکاری استراتژیک با Annapurna برای تأمین مالی Control 2 منعقد کرده است، قرار نیست تحتتأثیر این اتفاقات قرار بگیرد. مدیر روابط عمومی این شرکت، توماس پوها، در توییتر توضیح داد که قرارداد شرکت با Annapurna Pictures است و ربطی به بخش Interactive ندارد:
بسیاری از شما پیگیر اخبار پیرامون Annapurna interactive هستید. از ابراز نگرانیهای شما بسیار ممنونم! قرارداد Remedy برای Control 2، از جمله حقوق Alan Wake و Control، با Annapurna Pictures است و همچنین، انتشار Control 2 توسط خودمان انجام خواهد شد.
هکتور سانچز (Hector Sanchez)، رئیس کنونی Annapurna Interactive، گفت که قرار است کارکنان جدیدی جایگزین افرادی که استعفا دادهاند بشوند و مشکلی در عمل به قراردادهای فعلی به وجود نخواهد آمد. فقط زمان نشان خواهد داد که این سخنان تا چه حد خوشبینانه است و این استعفای دستهجمعی در درازمدت چه تأثیری بر روند توسعه بازیها خواهد گذاشت.
البته، چندین پروژه دیگر هستند که در پی این اتفاقات، سرنوشت آنها در هالهای از ابهام قرار دارد. از مهمترین آنها میتوان به عناوینی مثل Silent Hill: Townfall، Ghost Bike، Bounty Star و Blade Runner 2033: Labyrinth اشاره کرد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
این خبر که کپی خبر قبلیه😐
بتازگی کنترول و تموم کردم و واقعا فوق العاده بود👌👌
خوب بود ولی نقشه بازی خیلی گیج کننده بود برام خیلی سخت مسیر هارو پیدا میکردم ولی گیمپلی جذابی داشت
به نظر من میشه گفت این بازی هم سولزلایکه
دلیل اولش این که اون محیط هایی که جِسی با دستش هِس رو پاک میکنه همون بُن فایر ها هستند
دلیل دوم این که بازی های سولزبورن نقشه نداشتند و بعدا سولزلایک ها نقشه رو به این ژانر اوردند اما خب بنابر طبیعت سخت این ژانر تعامل با نقشه رو هم سخت و نیازمند مهارت کردند … دقیقا مثل سری جِدای ، کنترل هم نقشه اش سولزلایک ماننده ….
دلیل بعدی هم این که شما فقط از روایت داستان بازی و کات سین ها تمام داستان رو متوجه نمیشی و باید محیط و بگردی مراحل فرعی رو تکمیل کنی تا داستان رو به صورت کامل متوجه بشی
دلیل آخرم هم باس های این بازی هم مثل بازی های سولزلایک الگوی حرکتی دارند که باید بهشون مسلط بشین تا با استراتژی درست شکست شون بدید مثل بازی های هک اند اسلش یا بیت اِم آپ نیست
مترویدونیاست و این المان هایی که نام بردید هم از ژانر مترویدونیا وارد سولز لایک شدن
یه لحظه نزدیک بود سکته کنم.
خب خدا رو شکر. تفکر این که رمدی قراره در چند سال آینده کنترل ۲، ریمیک مکس پین ۱ و ۲ و چیزهایی که ما خبر نداریم رو عرضه کنه دیوانه کننده اس.
تصور کنترل ۲ با گرافیک آلن ویک ۲ و رمدی که قراره باز هم غوغا کنه هنوز هم من رو به صنعت بازی امیدوار نگه میداره.
دقیقا منم خیلی منتظر بازیا رمدی هستم چون مطمعنم سطح بازیاش بسیار بالا خواهند بود
دارن میگن هنوز کنترل ِ کنترل از دستمون خارج نشده
بازی جالبی نیست استارفیلدو ترجیح میدم✅
🔫🗡
استارفیلد بازی جالبی نیست من درمقابلش کنترلو صد ترجیح میدم
سلیغه نداری برادر
لطمه ای به رمدی وارد بشه باید به حال جامعهی گیمری خونگریست.
استودیویی بی حاشیه، اما قوی و پیشرو، همیشه نوآورانه بوده. خالق خفن ترین بازی های صنعت. استودیویی مستقل ولی با سطح کیفی بالا. محترم. و همیشه برای کامیونیتی خودش احترام قائل بوده. حیف که بازی هاش درک نمیشن
مگه قرار بود داشته باشه؟
(تاثیر تو روند ساخت واپایش ندارد)