دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است

دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ ۶۰ فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است

محسن رضوی فر
۱۳:۱۲ ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
rockstar games gta 6

دیجیتال فاندری اخیراً طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که کنسول PS5 Pro به دلیل ضعف پردازنده در دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی مورد انتظار GTA 6 با چالش بزرگی مواجه خواهد بود.

رسانه IGN در مصاحبه‌ای از کارشناسان دیجیتال فاندری پیرامون توانایی کنسول PS5 Pro در اجرای GTA 6 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه سوال پرسید. Richard Leadbetter از دیجیتال فاندری در پاسخ به این سوال گفت:

بازی‌های Grand Theft Auto همواره شبیه‌سازی‌های پیچیده‌ای را اجرا می‌کنند که CPU را به شدت تحت فشار قرار می‌دهد و به همین دلیل است که هر بازی GTA در ابتدا روی پلتفرم‌های هدف خود با نرخ ۳۰ فریم یا پایین‌تر عرضه می‌شود. PS5 Pro از همان پردازنده مدل پایه PS5 استفاده می‌کند و اگر مدل پایه نرخ ۳۰ فریم را هدف قرار دهد، رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بسیار چالش برانگیز است. این مشکل نه به GPU بلکه به CPU مرتبط است. اگر راکستار روی PS5 استاندارد ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار دهد، همه پیش‌بینی‌های فعلی تغییر می‌کنند، با این حال ما تاکنون هیچ مدرکی دال بر این موضوع ندیده‌ایم.

راکستار گیمز همواره در سری بازی‌های GTA سعی می‌کند جهان‌های زنده و نفس‌گیر را خلق کند و به نظر می‌رسد GTA 6 در این زمینه دارای پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای خواهد بود. حتی می‌توانیم انتظار یک رفتار هوش مصنوعی واقعی را داشته باشیم، به نوعی که منجر به برخوردهای تصادفی و رویدادهای منحصربه‌فرد می‌شود.

کنسول PS5 Pro قرار است در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان ۱۴۰۳) و با قیمت ۷۰۰ دلار به بازار عرضه شود. از سوی دیگر طبق گفته منابع معتبر، بازی GTA 6 فعلا با تاخیر مواجه نشده و همچنان برای عرضه در پاییز ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

Cambyses The Third𝗔𝗿𝗶𝗮.xdNostalgic Playermohammad reza gamerAEOآقا رضاThe World EnderOmid2002یه گیمر سادهnimaJavadred-eyed Banished Knightپروفسور بی سوادSpider-Manboy gamerSSD_ZC🟢3doollieبدون‍ تعصبSoulmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است
دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نه میتونه ۶۰ فریم رو تضمین کنه نه پایه داره نه دیسک درایو داره نه قیمت درست حسابی داره . بهترین پتفرم برای تجربه gta vi هم که نیست پس چی موند؟

    Cambyses The ThirdNostalgic Playermohammad reza gamerMMDامیر عزیزنژادAEORezaarminjonathan reidThe World Endermore
    • NRG-souls گفت:

      برای کسی که عملا عاشق ویدیو گیمه و یسری بازی خاص ، مثل Gta vi یا alan wake 2 یا سایبرپانک ۲۰۷۷ ، Tlou p2 رو میخواد با بهترین حالتش بازی کنه ، ۷۰۰ دلار کلا پول یه کارت گرافیک سطح متوسط رو به بالاهم نیست !
      این نسل مبتنی بر گرافیکه مثل کیفیت سایه ها تکسچر ها یا متریال ها ، ولی نسل بعد که میشه ps6 کاملا مبتنی بر فیزیک ، Ai و هوشمصنوعی خواهد بود ، پس به عبارتی اگه بخوام بگم کی قراره پیشرفت چشمگیر تو صنعت بازی با ترکیب این دو دسته عنصر داشته باشیم ، اواخر نسل ۱۰ و اوایل نسل ۱۱ خواهد بود ، که شما بالاخره بجای یه تسکچر متحرک و زوایای از پیش تعیین شده شاهد فیزیک قطرات آب خواهید بود ،شما شاهد فیزیک طبیعت ، وجود برف ، وجود سیل ، آتش و تخریب پذیری فوق داینامیک خواهید بود ، و دیگه npc ها کرکرتر های از پیش تعیین شده نیستن ، بلکه میتونن با اتصال کردن کد های از پیش نوشته شده خودشون به نحوه ترس انسان در هر شرایط واکنش جدید نشون بدن ، یعنی اینطور نباشه که اگه نارنجک ۱۵ متری منفجر بشه واکنش نشون بده ولی ۱۶ متری نه ، در عوض اگر صدای اون ، رو شنید هم بر اساس موقعیتش واکنش نشون بده ، مثلا ممکنِ در حال رانندگی باشه و انفجار رخ بده ، اولین کاری که میکنه طدن یه نیش ترمز و توجه به انفجاره ، که فقط با اتصال منابع کد به هوش مصنوعی امکان پذیره ، و خلاصه بحث کردن راجبش بی فایده ست ، چون زمان زود میگذره و به چشم میبینیم ، ولی GTA Vi فاصله زیادی با این قضایا داره ؛‌مگه اینکه بیس کلیش ، هوشمصنوعی ورود کرده باشه ، که بعید میدونم این قضیه گسترده باشه ، در ضمن Gta vi گنده تر از اون چیزیه که اصلا سیستم عامل ها با cpu های فعلیشون بتونن چیزایی که گفتم رو حتی ۵ درصد انجام بدن ، پس بهتره توقع هامون رو شدیدا کاهش بدیم تا بتونیم از بازی لذت ببریم

      ollie
    • Young boy گفت:

      این رسانه طرف مایکروسافت جدیش نگیرید

      Ahmad_bk𝗔𝗿𝗶𝗮.xdNostalgic Playerehsanمترسک ( pc gamer ) 💚Malenia Blade of Miquellaامیر عزیزنژادAEOarminReza.Gmore
    • Farzam گفت:

      نکنه بهترین پلتفرم جی تی ای ۶ سری اسه🤣

    • Reza گفت:

      ” پس چی موند؟”
      فنبیس تاکسیک و تعصبی موند که هرچیزی سونی بده دستشون با بدو میرن میخرن

      مترسک ( pc gamer ) 💚
  • Pc??? گفت:

    خو ستون وقتی نمیتونی ۶۰ فریم بدی پس به چه دردی میخوری که ۷۰۰ دلار قیمت داری ؟ 😐 رزولوشن که همونه ، فریم هم همون ، فقط چندتا سایه اضافه کردی اینجوری

    AEOامیر عزیزنژادFinal seyedیه گیمر سادهOmid2002Mahdi SamnimaHideo_kojimaMegaپروفسور بی سوادmore
  • والا اینطور که داره پیش میره ، معلوم نیست PS6 هم بتونه تمام بازیا رو ۶۰ فریم اجرا کنه !!

    AEOUnited distros of Linuxیه گیمر سادهOmid2002nimaMegaپروفسور بی سوادammar_iraqiSpider-Manboy gamermore
    • دلیلش اینه که به موازات، خروجی‌ها پرجزئیات و پیچیده میشن و فناوری های مثل ری تریسینگ متداول. اگر خروجی بصری و جزئیات به مانند قبل باقی میموندن و فناوری‌های سنگینی مثل ری تریسینگ ظهور پیدا نمی‌کردن، قطعاً شاهد نرخ فریم های بالا بودیم. اما بازی‌ها ایستا نیستن. GTA 6 با پیچیدگی و میزان جمعیت و نورپردازی مشابه GTA 5 عرضه نمیشه و هر چقدر قدرت سخت افزارهای پردازشی بالا رفته، بازی ها هم پیچیده تر شدن.

      نسل بعد هم از این قاعده مستثنی نیست، بازی ها وسیع‌تر و پیچیده‌تر میشن و باز هم نرخ فریم و رزولوشن به چالش کشیده میشن؛ مخصوصا نرخ فریم، چون پیشرفت و تکامل صنعت گیم از این نقطه به بعد چندان متمرکز بر خروجی و جلوه‌های بصری نیست، بلکه اعمال CPU محور مثل هوش مصنوعی و گستردگی دنیای بازی‌ها و npcها با اعمال واقع گرایانه‌اس که با نرخ فریم ارتباط مستقیم داره. بنابراین همانقدری که PS6 و Xbox بعدی قدرت پردازشی بالایی قراره باشن، در جبهۀ مقابل بازی‌ها هم قراره پیچیده‌تر باشن. این نسبت هرگز از بین نمیره و رزولوشن و نرخ فریم همیشه به چالش کشیده میشن.

      برای همین امیدبخش‌ترین فناوری‌های صنعت گیمینگ امثال FSR ،DLSS و PSSR هستند که میتونن به لطف هوش مصنوعی بازسازی کنن و نرخ فریم بالا ارائه بدن.

      mohammad reza gamerAEORezasmdMastercheif Petty OfficerAl.ml.khاُستادیه گیمر سادهMahdi Samnimamore
      • HamidReza گفت:

        آقای کریمی بنظرمن اگر بخوان میتونن روی فایو پرو و حتی مابقی کنسول ها فریم شصت رو اضافه کنن
        ولی بنظرمن راکستار اینکارو نمیکنه و دنبال حداکثر رزولوشن و کیفیت بازیش می‌ره و فکر کنم فقط با حالت کوالیتی بازی رو عرضه میکنن
        بنظرمن روی فایو پرو ۴k,30fps عرضه می‌کنه و فایو و ایکس ۱۴۴۰,۳۰fps .سری اس هم ۱۰۸۰,۳۰ .
        بخواد حالت پرفورمنس به بازیش اضافه کنه شاید فقط فایو پرو همون کیفیت ثابت بمونه مابقی کنسول ها احتمالا یه لول رزولوشن بیاد پایین و فایو معمولی و ایکس ۱۰۸۰,۶۰fps بشن ک بعید می‌دونم راکستار بخاطر فریم از رزولوشن بازیش بزنه همینطور ک سر ردد ۲ اینکارو نکرد و بازیو کوالیتی سی فریم عرضه کرد

      • Pc??? گفت:

        آقای کریمی یه سوال داشتم اگه جوابش میدونید لطفا بگید ، چرا روی کنسول ها بر خلاف کامپیوتر ما نمی‌تونیم یه بازی نسل هشتم یا هفتم رو با کیفیت بیشتر و رزولوشن و فریم بیشتر اجرا کنیم؟ رو پیسی هرچقدر که قدرت سخت افزارت بیشتر باشه کیفیت بازی هم بیشتر میشه ، ولی رو کنسول اینطور نیست ، چرا ؟ سیستم عامل کنسول ها این موضوع رو محدود میکنه؟

        • چون بازی‌ها روی کنسول‌ها به صورت Pre-Set تنظیم میشن و برای هر تغییر اساسی باید پچ و آپدیت اختصاصی منتشر بشه. برای همین اوایل نسل برخی بازی‌های PS4 «آپگرید رایگان» به PS5 داشتن که باعث میشد رزولوشن و نرخ فریم روی نسل جدید بهبود پیدا کنه. (که نیاز به تلاش توسعه دهنده داشت یک اتفاق اتوماتیک نبود)

          قابلیت Game Boost (پلی استیشن) و FPS Boost (ایکس باکس) هم وجود داشت که اولی حتی بدون پچ و آپدیت، کمک می‌کرد بازی‌ها به نرخ فریم هدف دست پیدا کنن. مثلا بعضی بازی‌ها نرخ فریم Uncapped داشتن اما به خاطر قدرت پایین کنسول ps4 نرخ فریمی حوالی ۳۰ خروجی میدادن اما بدون هیچ آپدیتی روی ps5 به صورت ۶۰fps اجرا میشن. (مثل Sekiro و DS3 و Evil within 2) امثال Bloodborne اما چون نرخ فریم روی ۳۰ قفل شده هر چقدر قدرت سخت افزار بیشتر بشه نرخ فریم افزایش پیدا نمیکنه و نمیتونه از game boost بهره ببره.

          بنابراین سه روش کلی وجود داره برای ارتقاء تجربه روی کنسول که یکیش تقریباً با قدرت بیشتر کنسول به صورت خودکار خروجی بهتری میده:
          ۱- Enhanced که بیشترین تلاش رو میطلبه و توسعه دهنده عملاً باید بازی رو برای کنسول جدید بهینه‌سازی کنه مثل نسخه PS5 بازی CPK 2077
          ۲- Patched به صورت پچ شده که یه آپدیت کوچک برای آنلاک کردن نرخ فریم یا یه سری تغییرات جزئی منتشر میشه مثل آپدیت ac unity برای ps5
          ۳- بدون هیچ پچ یا آپدیتی بازی‌هایی که آنلاکد باشه نرخ فریم، به صورت خودکار به ۶۰ فریم بر ثانیه میرسن مثل Sekiro

          Pc???Reza.GAmsc
      • وقتی سونی تا الان روی تمام بازی هاش حالت ۶۰ فریم گذاشته ولی بقیه نمیتونن بزارن یعنی اینکاره نیستن و دارن بهونه علکی میارن.
        قضیه وقتی جالب میشه که حالت ۶۰ فریم اسپایدرمن ۲ ری تریسینگ هم داشت پس دیگه بهونه ای نمیمونه.
        بنظر من هر استودیویی نمیتونه رو PS5 بازیشو ۶۰ فریم کنه جمع کنه بره غاز بچرونه.

      • آقای کریمی فعلا یه جوی شکل گرفته با پول‌های سبزا (قول میدم بهش برسیم ببینید کی گفتم)و موج سواری که بخاطر اشتباه سونی تو نوع مارکتینگ و سکوت دق آورش هست من واقعا نمی دونم چرا سونی همیشه تو این مواقع سکوت میکنه یه وقتا سر زمان خودش بد ضربه میزنه یه وقتا هم نه اصلا هر کار سونی رو من با شک بهش نگاه میکنم یه وقتا حتی این سکوتش رو در هر صورت در این شرایط باید بیاد و تو ضیح بده کاری که با وی ار کرد نشه کار از کار بگذره تازه دویست دلار کم کنه عادتش شده متأسفانه از نسل هفت اینو گفتم نگن فقط طرفداری میکنم چون فن این شرکت بازیاشم خداشاهده همیشه ایراداتش رو میگم و هیچوقت هیچ شرکتی رو بدون مشکل نمی دونم و تعصب احمقانه پوشش ضعفها رو تایید نکردم نمیکنم به عنوان فن سعی میکنم منطقی باشم رو سبک بازی ها هم همینطور تا از سولز ایراد میگیری میریزن سرت فرام سافتور گل بدون عیب هست راک استار یا سانتا مونیکا گاد اف وار ماکروسافت استودیو هاش این تعصبات من مشکل داشتم و دارم عیب هست باید منطقی گفت ناراحت هم نباید بشن مثلا خود میازاکی بارها از ایرادات خودشون گفته ولی طرفداران تو گروه ها و شبکه های اجتماعی مختلف تا میگی بهت حمله میکنن این بده کلا همه طرفها رو گفتم و میگم مثلا گفتم ماکروسافت موج سواری چون دغل بازی سر خرید اکتیویژن از این فیل اسپنسر دیدم دقیق تمام حرفه‌ای قبل از مطرح شدن خرید اکتیویژن تا تغییر رویکرد پرونده رشوه ها و قاضی امین ماکروسافت دونه به دونه اخبارش رو یادمه

      • ehsan گفت:

        به به اقای کریمی عزیز حتما یادتون هست چندماه پیش با توجه به یک سری شایعات اون زمان من گفتم احتمال خیلی زیادی داره پلی استیشن شوکیس نداشته باشه امسال و شما با یک دید از بالا که انکار از اینده اومده باشین و تمسخر به من گفتین شهریور میبینمت و شک نکن که داره پس الان چی شد!!! چیشد اون شوکیس عزیمیییی که ازش حرف میزدین و هرکی احتمال خلافشو میداد با ی دید از بالا بهش نکاه میکردین !!! اها حتما از شوکیس منظورتون همین مراسم هفته اینده هست که قرار ی سری بازی ایندی توش نمایش داده بشه (که ایمدوارم شایعش دروغ باشه و شاهد نمایش انحصاری بزرگی باشیم).

  • Tom_Gates گفت:

    احتمالا قید ریت ریسینگ رو بزنن تا بتونه ۴k شصت فریم بده.
    (اگه دوباره بخواد گزینه بده خودمو میکشم😑)

  • hamed53 گفت:

    بزارید اصلا منتشر بشن بعد بببنیم چی میشه فعلا همه حرفا بادهواست چه سونی چه کارشناسا

  • ِده راهت باشین بگین چیزی نداره دیگه …خجالت نمیکشیدن اصلا دسته هم تو جعبه نمیزاشتین میرفتیم دسته رو هم میخریدیم دیگه
    تنها یک دلیل وجود داشت برا خریدش اونم پر

  • GrandWarden گفت:

    اگه پرو چالش داره رو این موضوع پس وضعیت نسخه پایه چه میشه؟ با این اوصاف هیچ بعید نیست کنسول های پایه بخوان با رزولوشن ۱۰۸۰ و فریم ۳۰ بازی رو اجرا کنن و سری اس هم که صحبت نکنیم بهتره!

    nimaپروفسور بی سوادSSD_ZC🟢Motin
    • رسانه ها کارشون همینه دارن پیاز داغشو زیاد میکنن شما چرا باور میکنی؟
      هنوز راکستار هیچی از بازی نشون نداده اینا دارن از سنگینی بازی حرف میزنن! یهو دیدی بازی سبک بود 🤣
      راکستار استاد بهینه سازیه من بیشتر از استودیو های سونی قبولش دارم وقتی بازی های سونی همشون ۶۰ فریم دارن GTA هم خواهد داشت (رو کنسول پایه)

  • Old Gamer گفت:

    سونی و مایکروسافت اول نسل با هم روی قیمت کنسول هاشون هماهنگ بشن یه کنسول هزاردلاری بدن ما هم با خیال راحت یک نسل باهاش بازی با کیفیت بزنیم.

    یه گیمر سادهnimaHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)Megaپروفسور بی سوادammar_iraqiboy gamerNathan Drak
  • حس میکنم با این رونمایی فقط به قهوه ای کردن پلیرا فکر میکردم😐

  • Nathan Drak گفت:

    واقعا دلیل رونمایی PS5 Pro رو نفهمیدم، گیم ۶۰ فریم نمیتونه بده درایو و پایه هم که نداره . نسل ۹ واقعا مضخرف بوده تا اینجا ، نسل ۷ و ۸ چقدر جذاب بود این نسل قشنگ کویره نمی دونم مشکل از منه که با بازی ها حال نمی کنم یا واقعا بازی ها و کنسول انقدر مضخرف شدن

    AEOarminollieیه گیمر سادهگوربه ماهیMotin🫂Jesus Christ🫂
    • Pc??? گفت:

      دلیل رونماییش ریتریسینگ بهتر و pssr بود که البته این موارد نمیتونن قیمتشو توجیه کنن

      Nathan Drak
    • درود به کوروش بزرگ : نسل ۹ بازی نبوده که آدم بخواد حال کنه ….در ضمن مشکل خط داستانی بازی هاست …که باعث میشه جذابیت بازی از بین بره ….منظورم نبود داستان درست حسابی همانند بازی ها از قبیل : دید اسپیس نسخه ۱ تا ۳ یا رزیدنت ایول هایه قبل از جمله …. رزیدنت ایول ورونیکا….یا مدرن وارفار هایه قدیم : کالاف….و کلی بازی از نسل ۸ به قبل …درسته بازی هایی از جمله BLACK اگه یادت باشه تو ps2 اومد چه جذابیتی داشت …صداگذاری عالی …داستان جذاب و مفهوم دار ….عمر بازی ها در خط داستانی خوب و مفهوم دار در نسل ۸ پروندشون بسته شد …..که با ریمیک دادن بازی ها قبل یکم جون دادن به بازی ها ….البته ریمیک نه بازی جدید … امیدوارم رزیدنت ایول ۹ رو جهان باز نکنند ….واگه جهان باز هم بشه : ترکیبی از بازی دید اسپیس بشه با رزیدنت ایول: منظورم اون ترسی که وقتی بازی Dead space رو بدون زدن هدفون انجام میدادی خصوصا در شب ….پشمات به هم حلق آویز میشود …. من ترس رو تو بازی dead space تجربه کردم ……..نه هیچ بازی ترسناک دیگه از جمله رزیدنت

  • ThunderDoom گفت:

    حدس میزدم سی پی یو مشکل ساز بشه
    تعجب کرده بودم چرا جی پی یو ارتقا دادن ولی سی پی یو رو نه

    AEOollieنمی دونمMotin
  • Nathan Drak گفت:

    با این حساب شاید بازی روی سری اس خیلی ضعیف اجرا بشه . امیدوارم م حداقل روی سری اس بیاد تا بقیه هموطنانم که سری اس دارن به خاطر جبر روزگار حداقل GTA6 تجربه کنن

    AEOMega
  • راکستار مرد روزهای سخته.
    اجرا شدن Red Dead 2 روی ایکس باکس وان ۱.۳ ترافلاپسی هم چالش برانگیز بود ولی راکستار انجامش داد.
    اینم انجام میده.

  • Motin گفت:

    *PS5 Pro از همان پردازنده مدل پایه PS5 استفاده می‌کند و اگر مدل پایه نرخ ۳۰ فریم را هدف قرار دهد، رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بسیار چالش برانگیز است*
    خیلی خلاصه و مفید
    دفعه قبلی هم گفتم (ولی دیسلایک کردید) ، تا وقتی خود بازی از ۶۰ فریم پشتیبانی نکنه ، روی کنسول قدرتمند هم نمیشه بهش دست یافت بدون ابزار کمکی!
    حالا میخواد پی‌اس۵ پرو به عنوان قوی ترین کنسول باشه ، میخواد ایکس‌باکس سری اس به عنوان ضعیف ترین!

  • مگه چقد پیشرفت داشته که بخواد ۶۰ فریم اجرا کنه
    انتظار بزرگیه‌ حقیقتا

  • ۷۰۰ دلار … ۶۰ فریم برای پر انتظار ترین بازی نسل تضمین نمیکنه

  • Reza گفت:

    صد در صد نمیتونه
    کنسول های نسل بعدی فقط همچین توانایی رو دارن .
    gta vi وقتی عرضه بشه جز گرافیکی ترین و سنگین ترین بازی زمان خودش خواهد بود که قراره سال ها گرافیک به روزی داشته باشه دقیقا مثل RDR 2 که هنوزم که هنوزه بهترین گرافیک رو در بین بازی ها داره
    چیزی که من پیش بینی میکنم اینه که کنسول های پایه تو صحنه های شلوغ دارای افت فریم میشن و یا نمینونن از تمام قابلیت های گرافیکی gta vi بهره ببرن و کنسول ps6 pro میتونه ۳۰ فریم ثابت رو داشته باشه و خروجی گرافیکی با کیفیت تر و جزییات بیشتری رو به نمایش بذاره

    ما هنوز بازی های نسل ۹ فک بر اندازی ندیدم به غیر از یکی دو مورد(مثل hellblade 2 ) که یکیش همین gta vi هست و انحصاری های اصلی سونی اینا وقتی بیان رو کنسول های پایه قطعا ۳۰ فریم اجرا میشن ما باید اینو در نظر بگیریم بازی های نسل جدید حالا صرف نظر از ray tracing باید بافت های با کیفیت تری داشته باشن جزییات بیشتری رو به نمایش بزارن انیمیشن های طبیعی تر هوش مصنوعی پیشرفته تری داشته باشن همه اینا باعث میشه پروسه ساخت بازی ها پیچیده تر و طولانی تر شه .

    مشکل نسل ۹ اینه که شرکت ها دیر وارد ساخت بازی های نسل جدید شدن پروسه ساخت طولانی شده و کنسول ها تا اینجا چیز خاصی برای ارائه نداشتن
    بنظرم این نسل تا ۲۰۳۰ طول میشکه تا ما نهایت قدرت این نسل رو ببینیم نسل ۱۰ احتمالا ۲۰۲۷ الی ۲۰۲۸ شروع شه و با تجربه ای که از نسل ۹ بدست آوردیم برای ورود به نسل ۱۰ بهترین زمان ۲۰۳۰ به بعد هست

  • vahid گفت:

    اینا همش الکیه
    مطمن باشید GTA روی ps5 استاندارد و box x با ۶۰ فریم اجرا میشه

دیجیتال فاندری: دستیابی به نرخ 60 فریم در GTA 6 روی PS5 Pro بسیار چالش‌برانگیز است