کارگردان بازی Days Gone از استفاده این عنوان در Astro Bot شاکی است
کارگردان بازی Days Gone، استودیوی Bend را به دلیل عدم تلاش در حفظ میراث خود و تبدیل شخصیت اصلی به وسیلهای برای تبلیغ Astro Bot، در توییتر مورد انتقاد شدید قرار داد.
Days Gone در سال ۲۰۱۹ روی پلی استیشن ۴ منتشر و بهعنوان یک شوتر جهان باز و پسا آخرالزمانی با برخی عناصر خلاقانه در گیمپلی خود شناخته میشد. هرچند که در اوایل عرضه، Days Gone از مشکلات بهینهسازی و فنی بسیاری رنج میبرد که باعث عدم موفقیت کامل که این عنوان شد، این مشکلات اما بهمرور زمان اصلاح شدند.
متأسفانه، با وجود پتانسیل جهان این بازی برای توسعه بیشتر، استودیو Bend مدتی پیش اعلام کرد که قرار نیست Days Gone دنبالهای داشته باشد تا برای همیشه پرونده این آیپی بسته شود. کارگردان بازی، جان گاروین (John Garvin)، ظاهراً هرگز با این واقعیت بهخوبی کنار نیامده، زیرا وی اخیراً به دلیل استفاده از شخصیت اصلی بازی Days Gone برای «تبلیغ بازیهای دیگر» علیه استودیوی Bend صحبتهایی کرده است.
ماجرا از آنجا شروع شد که استودیو Bend به مناسبت عرضه Astro Bot، تصویری را در صفحه توییتر خود منتشر کرد که در آن Deacon St. John، شخصیت اصلی Days Gone، در حال تماشای چند کاراکتر Astro Bot است که در ساحل مشغول والیبال بازیکردن هستند.
در جواب این تصویر، جان گاروین پاسخ زیر را پست کرده است:
بسیار ناراحت کننده است که Deacon St. John کارش به تبلیغ بازیهای دیگر رسیده … آفرین به استودیوی Bend که تا این حد از میراث خود مراقبت میکند.
این اولین باری نیست که گاروین در فضای مجازی ناراحتی خود را در مورد رهاشدن آیپی Days Gone ابراز میکند. این نویسنده و کارگردان کهنهکار صنعت بازی که در سال ۲۰۱۹، ماهها پس از انتشار Days Gone، استودیوی Bend را ترک کرد، از همان ابتدا از نحوه برخورد این تیم نسبت به بازی Days Gone شاکی بوده است.
وی همچنین در کامنتی دیگری از عذرخواهی بابت سخنان خود امتناع نموده و اضافه کرد:
[خنده] میبینم که شخصیت من به یک پیام بازرگانی کارتونی تبدیل شده است که دارد یک بازی کوچک را تبلیغ میکند و از من میخواهید آرام باشم؟ سر جای خودت بشین، بزرگترها دارند بحث میکنند.
باعث تأسف است که Days Gone توسط Bend Studio به این شکل فراموش شد، اما این اولین فرنچایزی نیست که این استودیو مجبور شده از آن دست بکشد. همچنین، برای گاروین نیز جلوه خوبی ندارد که اینگونه در رسانههای اجتماعی از عنوان خود دفاع کرده و انتقادات زیادی برای آن دریافت کند، اما به هرحال، میتوان دلیل عصبانیت او را درک کرد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
بقول ی دلقکی که میکاپ ارتیست بود و یه خفاشه هم از دستش شاکی بود: Why so serious چرا انقدر سیروس؟ سیروس نباشید، شل کنید
تازه این آرتو بند استودیو برای تبریک بابت موفقیت استرو بات منتشر کرده نه تبلیغش… اکثر استودیوهای سونی همچین کاری انجام دادن کسی بهش برنخورد
فقط یک لحظه خودت رو جای خالق همچین اثر خوش ساختی قرار بده که سونی باهاش مثل تُفاله رفتار کرد. اینکه چقدر برای یک همچین آی پی ایی زحمت کشیدی. آی پیِ شبیه سازی تو سبک هارلی سواری در دنیای زامبی زده و آخرالزمانی. اونوقت به دلیل اینکه به تارگت کوتاه مدتِ مد نظرِ سونی از نظر فروش نرسید حذفش کرد. و حالا داره در یک اثر عروسکی به عنوان تبلیغ استفاده میکنه. توکه حذفش کرده بودی سود ده نبود همه چیزشو بستی گذاشتی کنار، خب چرا ازش برای سوددهی در یک بازی دیگه استفاده میکنی؟
واقعا فکر میکنین این آرت داغون طبق دستور سونی برای سوددهی استروبات طراحی شده؟ =/
😂😂
مثه سیروس سیریوس نباشید
ناتیداگ و سانتامونیکا که اصلی ترین بازیای ps رو ساختن هم تبریک گفتن
یه طرف نیتن دریک . یه طرف کریتوس
گوریلا گیمز هم تبریک گفته
تو چی میگی این وسط ؟ نه بازیت تو فروش موفق بوده نه جایزه و متا
کاراکتر بازیت اندازه نیتن محبوبه ؟ یا کریتوس؟
دیزگان مگه بالای ده میل نفروخت؟؟ اگه آره که از لگبت ۲ هم بیشتر فروخته
هیچ اماری از فروشش نیست
میگفتن ۸ میلیون فروخته رو ۲ تا پلتفرم
لست ۲ ۱۰ میلیون تو ۲ سال فروخت رو ۱ پلتفرم
۲ سالم کمتر از دیزگان در حال ساخت بود ( در اصل ۴ سال)
اخرم وقتی اومد جایزه هارو درو کرد
دلیلش اینه سونی باهاش بدرفتاری کرد و اجازه ساخت نسخه بعدی days gone رو نداد
هر کس دیگه ای بود که یه بازیو تو ۸ سال میساخت و تاخیر میزد اخرم با مشکل عرضه میشد همین رفتار باهاش میشد
الان من راجب درست یا غلط بودن رفتار سونی حرفی زدم؟صرفا نظر کارگردان days gone رو گفتم
من دلیل رفتاری که باهاش شده رو گفتم
مشکلاتش از بازی سایبرپانک بیشتر بود؟
یا از اساسین کرید یونیتی؟
وقتی اینا مستحق شانس مجدد و دنباله هست چرا یک ای پی خوش ساخت و اینده دار با این همه طرفدار نباید شانس مجدد داشته باشه
خیلی از گیمرها رو دیدم از این بازی راضی بودن و مشتاقانه منتظر دنبال این عنوان هستن
۲۱۰ هزار امضا برای ساخت ادامه بازی days gone جمع اوری شد پس قطعا خیلی ها منتظر نسخه بعدی هستن
به نظرم زمانی یک تیم هشت سال عمر خودشون رو پای یک ای پی می زارن و تلاش می کنن نباید به کلی رویاهای اونها رو نادیده گرفت
پایان بازی طوری بود که قشنگ مشخص بود برای ادامه برنامه دارن
و این که یک شانس مجدد نداد ظلم بزرگی بود
انسانیت فقط تو کمک به نیازمند ها و… دیده نمی شه
این جاها به نظرم یک جامعه گیمر باید از گیم سازهایی که جرات داشته دست به خلاقیت زدن و ای پی جدید تولید کردن رو حمایت کنن
ما ای پی هایی داریم که خالی از یک جو خلاقیت هست و سال به سال بدتر می شه ولی جامعه گیمر با خرید حمایت سنگین می کنن و بعدش همه هم معترض هستن
به شخصه هر کمپانی گیم سازی رو که می بینم بر شکست شده
یا از بازیشون بیش از حد معقول انتقاد می شه
یا از طرف کمپانی مادر حمایت برداشت می شه
یا کارمندها اخراج می شن
به شدت نارحت می شم
این همه ایراد برای استودیو فرست پارتی اصلا جالب نیست
اینا ۸ سال رو چنتا پلتفرم کار میکردن که بازی اینجوری عرضه شده؟
نمیگم نباید قسمت دوم داشته باشه
اتفاقا یکی از بازیاییه که خیلی دوست داشتم .
شایدم بهش برگردن . نمیدونم
ولی چیزی که مشخصه اینه که این ادم کارگردان خوبی نیست
حقیقتا کاربرهای گیمفا عجیبن.یه روز از اساسینز شدوز حمایت میکنن و روز بعدی هیتش میکنن.دیزگانو حمایت میکنن و فرداش هیتش میکنن😂😂الان هم یه مشت فن بوی ایکس باکس باهاشون هم صدا شدند که با حمایت از دیزگان استرو بات رو بکوبن😂😂
حق پلاس
(حق)پرو اولترا مکس پرو پلاس عجیب ترین کاربران رو فقط و فقط تویه همین سایت میشه به راحتی پیدا کرد و واقعا اصلا نمیشه گفت کی به کیه هر کسی یک چیزی میگه 😅😂😂😂😂😂
این اندازه حاشیه خطا برای یه اثر و آی پی جدید کاملا مجاز و منطقیه. اون باگ ها و مشکلات همه آی پی های تازه متولد رو درگیر میکنه. بیست سال پیش نیست که مدال افتخار ساختن سی دی زدن دادن بیرون و همه لذت بردیم. هم مایکروسافت و هم سونی و هم نینتندو آثاری دارن که جدید بودن و مشکلاتی داشتن اما در این یک مورد رفتار سونی با این استودیو و این آی پی اصلا منصفانه و خوب نبود.
بازی تو اواسط یک سالگی انتشار بود سونی بیانیه میداد و ابراز نارضایتی میکرد. خب معلومه داغونش میکنی بازی خودتو
نه برای استودیو فرست پارتی
اونم استودیویی که ۷ .۸ سال داشته رو یه بازی کار میکرده
اره مشکلات خود بازی مثل طراحی مراحل قابل گذشته
ولی نه باگ
اون بیانیه رو ندیدم ولی اگه گفته از هایپ ومردم و کوبیده شدنش جلوگیری کرده
توی درگیری های داخلیتون همه چیز رو لو میدین و اعترافاتی میکنید
اکثرتون میگفتید Days Gone بازی خوبی در حقش ظلم شده الان این حرف میزنید, ما میگفتیم آشغال هستش تا میتونستید دیسلایک میزدین
دیزگان یه بازی خیلی خوبه
ولی وقتی گنده های سونی تبریک گفتن ، دیزگان جلوی اینا چیزی نیست
Days Gone اثری فوق العاده که طرفدارهای خودش دیوانه وار دوستش دارن
این بازی قربانی متا شد
مثل خیلی از بازی های خوب دیگه
اولا هیچ کس نگفت دیزگان آشغاله. دوما تو زمانی میتونی نظر بدی که بازیش کردی.با دیسلایک دادن فاقد اهمیت بودن نظرتو اعلام کردن.
خودت چی میگی برا خودت دیزگان به یاد ماندترین گیم اخر زمانی بود
چی؟ دیزگان؟ دیزگان به یاد ماندنی ترین گیم اخر الزمانی بود؟
حالا کارگردانش یک حرفی زده دیگه بازیو نکوبون
بازیو نمیکوبم
ولی این جوری حرف میزنه انگار نماد ps رو ساخته
سر پیام دومش
یکی از طرفدارا گفته اروم باش . چون سونی به بازی اهمیت نمیده نباید با بند استودیو اینجوری حرف بزنی
اینم اینجوری جوابشو داده
چرا اینقد دیزگانو میکوبید؟؟ حالا مگه قراره همه بازیا لست یا گاد یا انچارتد باشن که با این سه تا قیاس میکنید؟؟ دیزگان حتی اگه شاهکارم نبود ولی بازم یه بازی “عالی” بود و واقعا باعث شرمساریه که نسخه دومش قرار نیست ساخته بشه چون پتانسیل بالایی داشت این آی پی
دیزگانو نمیکوبم
ولی وقتی هر استودیو با بازی خودش به تیم اسوبی تبریک گفته این حرفا چیه؟
طرف جوری حرف میزنه انگار نماد ps رو درست کرده
دیگه کاراکتری که ساختی از نیتن دریک و کریتوس که مهم تر نیست
🤡
نه تامممم
فن بوی بازی در نیار
از تک بعید بود
تو الگوی من بودی 😔
کاری با تبلیغ ندارم
و به نظرم ایده جالبی هست این گونه تبلیغ ها و خودش باز تبلیغی برای خوش
اما نارحتیش شاید سر این هست که نسخه بعدی بازی چرا نباید ساخته بشه و بعد از کارکترش استفاده بشه برای تبلیغ دیگران
اگر کارکتر و بازی ضعیفیه پس کلا باید حذف بشه
ولی اگر هنوز محبوبیت داره و باعث تبلیغ یع بازی دیگه می شه خب چرا ادمش نمی دید
به شخصی یکی از بهترین تجربه های زندگیم بازی Days Gone بود
بازی بود که بعد از هر خروج از بازی برای باز کردن مجدد بازی لحظه شماری می کردم
واقعا دوست دارم این ای پی توسط کمپانی دیگه ای خریده بشه و ادامه دار بشه یا خود سونی یک شانس مجدد بهش بده
خیلی بهاش بد برخورد کرد خیلی… البته از این دست بازی های فوق العاده کم نداریم که قربانی نقد های غیر منصفانه شدن
خب این کاراکتر از استودیو تو استروبات بود
استودیو هم با همون کاراکتر بهشون تبریک گفت
چیز منطقیه
منم دیزگانو دوست داشتم . بازی خفنی بود
ولی این داره پیاز داغشو زیاد میکنه
دنبال حاشیه میگرده
بحث همینه و دقیقا این روش تبلیغ فوق العاده است
این کارگردان هم از موقعیت استفاده می کنه تا اعتراضش در جایی که قابل دیدن هست مشاهده بشه
این سیاستش هست تا شاید بتونه حرفش رو مجدد به گوش سونی یا گیمرها برسونه
دقیقا موافقی چیز منطقیه ای هست ولی زمینه برای اعتراض هم فراهم کرده
برادر من نیتین دریک و کریتوس تا جایی که شیره داشتن ازشون بازی ساختن و باز بیشتر، با گیمی که نسخه بعدش علی رغم موفقیت کنسل شده مقایسهاش می کنی؟
بازیش تو فروش هم موفق بوده و یکی از سه تا آی پی جدید موفق سونی تو نسل ۸ بود، دلیل اینکه سونی ip جدید نمی سازه امثال شما هستین، اولین آنچارتد از دیزگان بدتر بود که بهتر نبود ولی بهش فرصت داده شد
طبق لیک اینسامنیاک بازی ۷ میلیون فروخته که این موفقیت نیست
اولین انچارتد از دیزگان بهتر بود
منم دارم از نظر کاراکتر باهم مقایسشون میکنم
استودیو ها با کاراکتر های خیلی مهم تر خودشون عرضه بازیو تبریک گفتن . بعد این اقا از میراث حرف میزنه
اتفاقا اکثر استودیو های ps دارن ip جدید میسازن
این بازی ۷ میلیون فروخت و موفق نبود بعد لست ۲ (که نزدیک دو برابر این بازی بودجه و صد برابرش تبلیغات داشت) با ۱۰ میلیون فروش موفق به حساب میاد؟ ولمون کن
نه نبود برادر من، اون دوره راحت تر نمره میدادن، خیلی از خود بازی خوشم نیومد ولی انصافا به نسبت زمان خودش از آنچارتد به نسبت زمان خودش بهتر بود
برادر من ما دقیقا هیچ چیزی از برنامه های آینده سونی نمی دونیم، نکنه شما اینسایدری چیزی هستی؟
لست ۲ ۸ سال در حال ساخت بوده؟
لست ۲ با مشکلات فنی عرضه شد؟
جفتشون دقیقا مثل هم تبلیغات داشتن
حتی دیزگان تو e3 معرفی شد ولی لست ۲ تو مراسم خود ps
دیزگان یه بازی اوپن ورلد بود که با موتور انریل انجین ساخته شد
لست ۲ بازی خطی که با موتور داخلی استودیو ساخته شد
لست ۲ تو ۲ سال رو یه پلتفرم به اون فروش رسید
دیزگان تو ۳ سال رو ۲ تا پلتفرم
یه ۲ . ۲ تا چهارتا بکن ببینم بودجه کدوم بیشتره؟
انچارتد با پلتفرمینگش یه سبک جدید گیم پلی رو شروع کرد که مردم باهاش خیلی حال کردن
دیزگان چیکار کرد؟
نمیدونی؟ خب برو خبر استودیو هارو بخون
ناتیداگ . سانتامونیکا . مدیا مولکول . بند استودیو . بلو پوینت . اینسامنیاک . هاوسمارک . فایر اسپرایت . هیون
همه دارن رو ip جدید کار میکنن
واقعا عقل فن بوی!
واقعا واضح نیست که لست ۲ با بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه، بودجهاش بیشتر از دیزگان بود؟ کلا فکر می کنی production value رو درخت سبز میشه؟ تو کل تاریخ ده تا بازی هم بودجه شون بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار نبوده!
برو چهارتا خبر در مورد بودجه تبلیغات لست ۲ بخون بعد رو هوا تز بده، یکی از مراسمای E3 بودن اونم همزمان با تریلر گاد خیلی پایین تر از مراسم اختصاصی هست.
آنچارتد دقیقا چه چیزی رو به پلتفرمینگ اضافه کرد که قبلش تو ماریو و تومب رایدر و غیره نبوده؟
مگه جایی از بودجه دیزگان گفتن؟ سخته برات یه حساب کتاب بکنی ببینی کدوم بودجش بیشتره؟
۸ سال کجا . ۶ سال کجا (تا اصل ساخت تو ۴ سال انجام شده)
به نظرت بازیی که تو ۸ سال ساخته شده بودجش از بازیی که تو ۴ سال ساخته شده کمتره؟
بودجه بازی اوپن ورلد از خطی کمتره؟
بودجه دیزگان بیشتر نباشه کمتر نیست
تبلیغاتشون دقیقا مثل هم بوده
جفتشون تو e3 نمایش داشتن
جفتشونم تبلیغاتشون به تریلر خلاصه میشد
انچارتد پلتفرمینگو به اکشن ادونچر اورد و واقع گراینش کرد
این پلتفرمینگی که الان تو ایندیانا جونز و بازیای دیگه میبینی کار انچارتده
بودجه فقط به مدت زمان ساخت ربط نداره، گرافیک و production value این دو بازی با هم قابل مقایسه است؟ تعداد کارمندا و استدیوهای پشتیبان ناتی داگ با بند قابل مقایسه است؟ اونم نه بند الان که قراره این بازیش با بودجه ۲۱۵ میلیون دلاری ساخته بشه و خود اعضای استدیو کلی در موردش شادی کرده بودن، بند اون سال
اگه آنچارتد پلتفرمینگ رو به سبک اکشن ادونچر آورد با این حساب زلدا و تامب رایدر و ماریوهای ۳ بعدی هویج بودن
استودیو های پشتیبان به تمام بازیای مهم استودیو ها کمک میکنن
مخصوصا استودیو هایی که تو روند ساخت مشکل دارن
مثل دیزگان
۲۱۵ میلیون دلاری چیه؟
دقیقا اونا هویج بودن
چون تا اون موقع پلتفرمینگ تومب ریدر بالا رفت از ۲ تا سنگ که مثل پله به هم چسبیده بودن بود
این کارگردانه پنج ساله داره غُر میزنه فشار خورده. استروبات با متای ۹۴ و اون همه پیشرفت و تحسین میگه بازی کوچیک. بشین سرجات بجا این حرفا رو بازی بعدیت تمرکز کن. اگه سونی بزاره البته دیگه کارگردانی کنی اصلا.
بزارید منم نظر بدم راجع به این بازی. حرف این آقا که از سر ناراحتی همیشگیش از بی انصافی سونی به بازیشه و قابل درک هم هست اما درست نیست، ای کاش دنیای گیم پر بشه از همین بازیای کوچیک و با کیفیت. فقط یه نکته نظرم رو جلب کرد که انگار سونی هم داره نینتندو بازی درمیاره، قیمت بازی رو روی استور دیدم ۶۰ دلاره درسته؟ نسخه قبلی بازی بدرستی رایگان بود، اینم یه بازی کم بودجه ست و از همه مهمتر هرچقدرم باکیفیت باشه در نهایت یک عنوان تبلیغاتی برای برند و کنسول و آی پی های پلی استیشنه، اصولش این بود که دستکم روی پلاس قرار بگیره روز عرضه. خلاصه که مبارک همه سکو بازها
اپلاسیون باز ادا منطقیارو درآوردی؟
آره گوربه سه و نیم میلیون تومان برای یه بازی کوچیک تبلیغاتی یکم زور داره. البته من که صبر میکنم ایشالا سونی اگر یه روزی چهار پنج تا فرست پارتی بده بدم پر کننش یه هفته ایی همه ش رو تموم کنم که فکر کنم تا دو سال دیگه هم فرست پارتی های بزرگ سونی پنج تا هم نشه
تایم بازی ۳۰ ساعته پس مشکلش کجاست؟ اگه مثل دموبلید ۳ ساعته میبود اون موقع باید رایگان میشد و تعداد فرست پارتیای سونی چه ربطی به رایگان بودن این بازی داره؟
انگاری اشتباه کردم و تایم بازی ۱۲ ساعته پس ۵۰ دلار بودن بازی منطقی تره ولی رایگان نه
انگاری اشتباه کردم و تایم بازی ۱۲ ساعته پس ۴۰ یا ۵۰ دلار منطقی تره
ب دلیل بی مهری ای ک به دیز شد ناراحته…سه بار تمومش کردم الحق باید بهش یه فرصت دیگه میدادند خصوصا با پایان مخفی ای ک داشت،میتونستن یه نسخه دوم خیلی خوب بسازن ازش،هم میشه ب نوعی حق داد به ایشون هم نه چون سایر ای پی های بزرگ سونی هستن توی این بازی…در مجموع دریایی از غم داره دل ایشون😔
بازی خیلی با پتانسیلی بود و هنوزم که هنوزه فاز سونی رو درک نکردم چرا ادامش نداد
درود رضا جان دقیقا فرمایشت درسته…امان از یه سری تصمیمات اشتباه کمپانی ها
وقتی آی پی و استودیو برای پلی استیشنه این رفتار فقط و فقط خود این شخص رو زیر سوال میبره. درصد قابل توجهی شاید به اینکه دیزگان اثر خوبی بود و در حقش اجحاف شد باور دارن اما واقعا بازیه موفق نبود. ایشونم فقط منتظره یه جا صحبتی از days gone بشه تا همه چیزو ببره زیر سوال
بازی دیز گان ایرادات با مشکلات زیادی داشت که هنوز که هنوز یک سری از مشکلاتش برطرف نشدن من بازیش رو در فایو و خیلی سعی کردم که جلو ببرم ولی نمی تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم گیم پلی و مکانیک بازی جالبه اما خیلی شلخته و بی نظم هستش و برا اینکه جهانش نظم بگیره باید حداقل ۶ تا ۷ ساعت ببری جلو و این برا افرادی که شاغل هستن و وقت بازی کردن کم تری دارن بازی رو ول می کنن تا به یه بازی جذاب و مطمئن که تمام ساعت سرگرم می شن رو پلی می دن
اینم مثل دیوید جفی هر دفعه میاد یه شر و ور تحویل میده میره
فشار بقول😁
تو یکی فعالیت نکن
تو چیزی که به تو مربوط نمیشه دخالت نکن
خوب فعالیت نکن دیگه سنگین تره کلا فرد بی منطقی هستی
ببین تنت میخاره ها
دوست عزیز اتفاقا با تجربه ای که از دیز گان داشتم میتونم بگم گیم دارای خلاقیت های جدید بود خس بقا و ترس و جزابیات زیادی برام داشت درسته برای ایراداتی که داشت زیاد مورد توجه قرار نگرفت اما یه گیم پر پتانسیل بود که ارزش داشت که ادامش رو بسازن
بنده حرفی از دیزگان داخل کامنتم گفتم؟؟
صرفا به کارگردان بازی و حرف هاش اشاره کردم
یه تار موی دیوید جفی میارزه به صد تای دراگ من.
والا جفی این روزا بیشتر رو دراگه
دیوید رو دراگ گاد اف وار خلق میکنه دراگ من لگبت رو:)
جفی رو دراگ گادو هیت میکنه عزیز
این آدم دیگه اون بازی ساز قدیمی حرفه ای نیست
آره یارو میاد وسط پادکست گل میکشه.دقیقا حق با توئه
“بسیار ناراحت کننده است که Deacon St. John کارش به تبلیغ بازیهای دیگر رسیده … آفرین به استودیوی Bend که تا این حد از میراث خود مراقبت میکند.”
اولا اجازه ش با سونیه و میراثش هم در اصل برای سونیه یعنی اگه کسی هم بخواد از میراثش مراقبت کنه اون در درجه اول سونی خواهد بود ثانیا فکر کنم منتظری تا سران سونی و حتی خود Bend بهت بگن : ” به تو چه !! ” 😂😂
“میبینم که شخصیت من به یک پیام بازرگانی کارتونی تبدیل شده است که دارد یک بازی کوچک را تبلیغ میکند”
چی شده؟!
بازی کوچک؟!
داره نماد سونی میشه یارو میگه بازی کوچک خخخخ