نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection

آرمان زرمهر
۱۸:۳۰ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

در این مقاله به بررسی کالکشن Ace Attorney Investigations خواهیم پرداخت تا ببینیم آیا این پکیج توانسته است دو اثر جذاب را به خوبی به دوران مدرن منتقل کند یا خیر؟

حدودا ۷ سال از عرضه‌ی The Great Ace Attorney 2، آخرین نسخه‌ی فرنچایز Ace Attorney می‌گذرد و امروزه طرفداران تشنه‌ی یک نسخه‌ی تازه در این مجموعه‌ی فوق‌العاده هستند اما در حالی که هنوز خبری از یک نسخه‌ی تازه نیست اما سال ۲۰۲۴ یک سال بسیار عالی برای طرفداران این مجموعه محسوب می‌شود. ما ۲۰۲۴ را با کالکشن Apollo Justice آغاز کردیم و قرار است آن را با کالکشن AA Investigations به پایان ببریم که با عرضه‌ی آن رسما تمامی نسخه‌های مجموعه روی پلتفرم‌ها مدرن در دسترس قرار می‌گیرند که نه تنها بسیار هیجان انگیز است بلکه این سال پر بار می‌تواند خود نشانه‌ای از آماده شدن کپ‌کام برای معرفی نسخه‌ی جدید این مجموعه باشد.

در ابتدا قسمت ابتدایی دوگانه‌ی Investigations نتوانست به فروش مطلوبی در غرب دست یابد که در نهایت به عرضه‌ی انحصاری نسخه‌ی دوم آن در ژاپن شد با این وجود به نظر می‌رسد این فرنچایز طی چندین سال اخیر به محبویت بسیار بیشتری دست یافته است که در نهایت کپ‌کام تصمیم به عرضه‌ای این آثار به صورت جهانی گرفته است. خوش‌بختانه AA Investigations Collection یک پکیج بسیار ارزشمند و جذاب با بهبودهای عالی به شمار می‌آید که طرفداران فرنچایز می‌توانند حسابی از آن لذت ببرند!

کت‌وشلوار قرمز پرونده‌های عجیب صدای رسا: Objection!

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

همانطور که در پیش‌نمایش این اثر نیز اظهار داشتم یکی از بزرگ‌ترین خصوصیاتی که این کالکشن را بسیار ارزشمند می‌کند عرضه‌ی عنوان AA Investigations 2 خارج از ژاپن است، البته کالکشن Great Ace Attorney Chronicles نیز دو بازی که در انحصار بازار ژاپن بود را به صورت جهانی عرضه می‌کرد اما از آن جایی که AA Investigations 2 بخشی از خط داستانی اصلی مجموعه بوده و از طرف دیگر بیش از یک دهه است که طرفداران در خواست عرضه‌ی آن را دارند قطعا عرضه‌ی آن تا حدی هیجان‌انگیزتر است.

نسخه‌ی ابتدایی Investigations از جایی آغاز می‌شود که پروتاگونیست داستان ما Miles Edgeworth از سفر خارجه‌ی خود بازمی‌گردد و به محض ورود به اتاق خود در ساختمان دادستانی با یک جسد روبه‌رو می‌شود! در همین لحظه شخصی مرموز با اسلحه او را از پشت سر تهدید کرده و به سرعت از محل حادثه می‌گریزد. در اینجا اولین اپیزود و پرونده‌ی Edgeworth آغاز می‌شود که در ابتدا یک پرونده‌ی قتل عادی به نظر می‌رسد اما با تحقیق بیشتر و پیش‌روی در بازی عوامل تازه آرام آرام شروع به نمایان شدن می‌کنند.

یکی از این افراد Yatagarasu نام دارد که عموم از او به عنوان رابین هود مدرن یاد می‌کنند با این تفاوت که این شخص به جای دزدیدن پول و طلا از افراد ثروتمند اطلاعات و حقیقت‌های پشت پرده را از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف دزدیده و به همراه یک کارت اختصاصی برای رسانه‌ها ارسال می‌کند تا آن‌ها را فاش کنند. اما با وجود آنکه بسیاری تصور می‌کردند او دیگر فعالیت نمی‌کند، Edgeworth کارت او را در صحنه‌ی جرم می‌یابد و از این نقطه او خودش را در میان پرونده‌ای بسیار پیچیده‌تر و گسترده‌تر می‌یابد که باید به همراه دوستان قدیمی و همراهان جدید خود آن را حل کند.

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

اولین قسمت دوگانه‌ی AA Investigations به نظر من با توجه به استانداردهای بسیار بالای فرنچایز Ace Attorney در حالی که همچنان یک تجربه‌ی به شدت سرگرم کننده است اما متاسفانه نمی‌توان از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین آثار این مجموعه یاد کرد. این اثر متاسفانه برخلاف تقریبا تمامی آثار دیگر فرنچایز از اتصالات عاطفی و احساسی بسیار کمی برخوردار است و همین مسئله تا حدی روایت کلی داستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. Edgeworth و برخی دیگر از کاراکترها با وجود بلوغ شخصیتی طی سه‌گانه‌ی ابتدایی همچنان در این نسخه برخی از آن ابعاد را نادیده می‌گیرند و گاها رفتارهای عجیب و به اصطلاح “Out of Character” از خود نشان می‌دهند.

از طرف دیگر یکی دیگر از مشکلات این اثر تعلیق و Pacing ضعیف در طی اپیزود پایانی است که می‌تواند تا حدی ریتم کلی روایی را تضعیف کند و همچنین پتانسیل‌های آنتاگونیست اصلی بازی را نیز هدر می‌دهد. با این وجود ما همچنان با یک داستان درگیر کننده روبه‌ور هستیم که بسیاری از کاراکترهای دوست‌داشتنی قدیمی را بازمی‌گرداند و برخی کاراکترهای جدید را معرفی می‌کند که به سرعت جایگاه خودشان را در خاطر پلیرها پیدا می‌کنند و در حالی که این اثر در برخی نقاط داستان‌سرایی با مشکل روبه‌رو است اما به همان نسبت بخش‌های جذاب و سرگرم کننده‌ی بسیاری دارد که لذت‌بخش ظاهر می‌شوند.

اما بگذارید از قسمت ابتدایی عبور کنیم و به سراغ قسمت دوم برویم، اثری که بسیاری از طرفداران از جمله خود من سالیان سال منتظر تجربه‌ی آن بودند؛ البته لازم به ذکر است که طرفداران برخی نسخه‌های ترجمه شده را منتشر کرده بودند و در حالی که این ورژن‌ها بعضا از ترجمه‌های بسیار جالبی برخوردار بودند اما شخصا هیچوقت به سراغ تجربه‌ی آن‌ها نرفتم و در واقع Ace Attorney Investigations Collection اولین تجربه‌ی من از قسمت دوم این دوگانه بود و به جرات می‌توانم بگویم این اثر به سرعت به یکی از آثار محبوب من در بین تمامی آثار این مجموعه تبدیل شد.

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

این نسخه تقریبا یک هفته بعد از پایان قسمت اول آغاز می‌شود، زمانی که جان رئیس جمهور کشور Zheng Fa یعنی Di-Jun Wang در طی سخنرانی‌اش در آمریکا مورد سوءقصد قرار گرفته و پس از این اتفاق رئیس دادستانی که در صحنه حضور داشت به سرعت درخواست حضور Edgeworth به منظور بررسی و تحقیق درباره‌ی این پرونده را می‌کند. این پرونده Edgeworth را وارد مسیری می‌کند که در طی آن ما شاهد فراز و نشیب‌های گسترده‌ای هستیم که نه تنها برخی از باورهای Edgeworth درباره‌ی اهداف و مسیر دستیابی به واقعیت به چالش می‌کشد بلکه درهایی به سوی سوالات پاسخ داده نشده‌ی گذشته باز می‌کند.

Ace Attorney Investigations 2: Prosecutor’s Gambit تقریبا تمامی مشکلات روایی نسخه‌ی پیشین خود را برطرف کرده و حتی بهبودهای متعددی در زمینه‌ی شخصیت‌پردازی و تعلیق کلی داستان بوجود می‌آورد! ما شاهد معرفی کاراکترهای جذاب و جالبی هستیم که اکثریت آن‌ها لایه‌های پنهان متعددی دارند و تمامی این ابعاد پنهان در طی داستان به طور دائما شما را غافل‌گیر خواهند کرد.

Edgeworth نیز در طی این نسخه بسیار بهتر از قسمت ابتدایی به تصویر کشیده شده و چالش‌ها و کشمکش‌های درونی او روند روایت را چندین برابر جذاب کرده و دائما پلیر را برای ادامه‌ی داستان و پرده‌برداری از وقایع مشتاق می‌کند. البته بد نیست اشاره کنم گاها شما ممکن است به برخی دیالوگ‌ها و یا توضیحات برخی سرنخ‌ها روبه‌رو شوید که در ترجمه با برخی مشکلات روبه‌رو هستند و ممکن است کمی هدف اصلی آن دیالوگ یا سرنخ‌ها را مبهم کنند.

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

برخی کاراکترهای همراه این نسخه از جمله Eddie Fender شخصا برای من به سرعت به برخی از جذاب‌ترین کاراکترهای این مجموعه تبدیل شدند که کمک به‌سزایی به روند روایت و کنش و واکنش بین کاراکترها کرده و به لطف نویسندگی عالی با حضورشان لذت این ماجراجویی را چندین برابر می‌کنند. وزن احساسی و لحظات درگیر کننده به این نسخه بازگشته است و در هنگام اتمام نسخه‌ی دوم، جدا شدن و وداع گفتن با برخی از این کاراکترها به راستی برایم سخت بود.

همچنین بد نیست راجع به برخی بهبودها و Quality Of Lifeهایی که به لطف این کالکشن روی این عناوین اعمال شده است صحبت کنم؛ یکی از بهترین خصوصیاتی که به این اثر اضافه شده امکان استفاده از قابلیت Auto-Play دیالوگ‌هاست که به صورت خودکار عمل حرکت از دیالوگی به دیالوگ دیگر را انجام می‌دهد و نیازی به دکمه زدن دائمی در راستای خواندن و گذر کردن از دیالوگ‌ها نیست.

از طرف دیگر این کالکشن همچون دو کالکشن پیشین این مجموعه به شما اجازه می‌دهد به صورت صدم ثانیه‌ای زمان روی صفحه بودن دیالوگ‌ها را در حالت Auto-Play شخصی‌سازی کنید بنابراین با توجه به سرعت خواندن دیالوگ‌ها می‌توانید زمانی مناسب را مشخص کنید تا فرصت کافی برای خواندن آن‌ها پیش از عبور کردن داشته باشید. لازم به ذکر است که قابلیت مطالعه‌ی تاریخچه یا History دیالوگ‌ها که در نسخه‌های جدیدتر فرنچایز در دسترس بود حالا برای این دو نسخه نیز تعبیه شده است تا پلیرها در صورت فراموشی برخی موارد مهم به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

از دیگر قابلیت‌های تازه‌ای که به این کالکشن افزوده شده است می‌توان به حالت Story Mode اشاره کرد که درواقع به پلیرهایی که شاید نخواهند درگیر روند گیم‌پلی بازی شوند اجازه می‌دهد سکان را به دست بازی داده تا او انتخاب‌ها را انجام داده و پازل‌ها را حل کند و درحالی که پلیر از داستان بازی لذت می‌برد.

همچنین یکی دیگر از موارد تازه‌ای که شخصا برای من بسیار مهم بود می‌توان به منوی Chapter Select اشاره کرد که نه تنها به پلیر اجازه‌ی انتخاب اپیزودهای مختلف را می‌دهد بلکه حتی شما می‌توانید از طریق این منو، Sub Chapterهای مختلف را نیز انتخاب کنید و نقاط مورد علاقه‌ی خود را مجددا تجربه کنید و اگر از طرفداران این مجموعه بوده باشید قطعا این قابلیت برایتان خوش‌آیند خواهد بود.

به طور کلی در حالی که تجربه‌ی مجدد اولین AA Investigations با وجود برخی از مشکلاتش همچنان لذت‌بخش بود به نظرم نقطه‌ای که این کالکشن به راستی در آن می‌درخشد قسمت دوم این دوگانه است که کپ‌کام به شکل بهینه آن را ترجمه و دردسترس قرار داده است.

از تکه‌های پازل تا شطرنج ذهنی

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

همانطور که احتمالا می‌دانید عناوین Ace Attorney تجربه‌هایی در قالب Visual Novel/Point & Click هستند که لزوما با گیم‌پلی «عمیق» شناخته نمی‌شوند اما با این وجود می‌توان دو عنوان Investigations را جزو عناوینی از این مجموعه به شمار آورد که بیشترین میزان کنترل را به پلیر می‌دهند.

هدف کلی این آثار روایت داستان‌های جذاب پیچیده، شخصیت‌پردازی‌های عالی و ارائه‌ی معماهای چالش‌برانگیز متعدد در هم گره‌خورده با روایت است که در این راستا اکثریت بخش تعاملی بازی به یافتن سرنخ‌ها و بررسی آن‌ها در راستای دست یافتن به «حقایق» است.

در حالی که در نسخه‌های اصلی فرنچایز این پروسه بیشتر در قالب Point & Click بود، در این دو نسخه‌ی فرعی این روند با چاشنی کنترل کاراکتر و گشت‌وگذار در محیط ارائه می‌شود. شما در فازهای تحقیق یا همان Investigation باید صحنه‌های جرم و یا محیط‌های دیگر را بگردید، نقطه‌ها و موارد مختلف را بررسی کنید و سرنخ‌های مفید را دریابید.

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

از آن جایی که در این دو نسخه ما آن‌چنان در دادگاه حضور نداریم این روند بیشتر حس‌وحال یک تجربه‌ی کارآگاهی را دارد که هر کدام از این سرنخ‌ها در هنگام مباحثه و با دیگر کاراکترها و عوامل درگیر در پرونده به کار می‌روند. شما کاراکترهای مختلف را با منطق و مدرک به چالش کشیده و حفره‌های مختلف در منطق و یا تصویری که از پرونده رسم کرده‌اند پیدا می‌کنید و در طی همین روند آرام آرام به حقایق و عوامل اصلی مجرم نزدیک می‌شوید.

از آن جایی که عناوین Investigations همانطور که از نامشان مشخص است لنزی متفاوت ارائه داده و Miles Edgeworth را به عنوان سکان‌دار معرفی می‌کنند ما نه تنها در ابعاد داستانی شاهد تمایز سازوکار این عناوین با دیگر آثار فرنچایز هستیم بلکه در گیم‌پلی نیز برخی مکانیزم‌های کاملا تازه‌ای معرفی می‌شوند که مختص به پروتاگونیست این آثار هستند.

به عنوان مثال گاها شما در طی تحقیقاتتان با اجسام و موارد مختلفی روبه‌رو می‌شوید که به خودی خود معنای خاصی ندارند اما با استفاده توانایی تجزیه‌وتحلیل Edgeworth که در قالب مکانیزم Logic ارائه می‌شود، شما می‌توانید با یافتن دیگر شواهد با استفاده از منطق این موارد را همچون تکه‌های پازل به یک‌دیگر متصل کنید و معنایی کاملا تازه به برخی از سرنخ‌ها ببخشید.

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

همچنین در قسمت دوم یعنی Prosecutor’s Gambit علاوه‌بر این مورد ما شاهد معرفی مکانیزم دیگری به نام Mind Chess هستیم که دقیقا همچون نامش عمل می‌کند به طوری که در بخش‌هایی از بازی و روایت شما باید برخی از کاراکترهایی که اطلاعاتی بروز نمی‌دهد را به کمک این قابلیت شکست دهید و اطلاعات تازه از آن‌ها استخراج کنید.

روند این پروسه دقیقا همچون یک بازی شطرنج است، به طوری که شما باید در زمان مناسب از حرکت مناسب به منظور از بین بردن مهره‌های حریف استفاده کنید که این مسئله در قالب دیالوگ‌های مختلف ارائه می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این مکانیزم تاکید زیادی بر واکنش‌های کاراکترها و انتخاب دیالوگ‌های مناسب با توجه به وضعیت احساسی کاراکترها دارد که حسابی این روند را جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند.

لازم به ذکر است که کنترل‌های حرکتی این بازی نیز به خوبی برای کنترلر PS5 بهینه سازی شده‌اند و به لطف آرت استایل کاملا تازه‌ی بازی ما شاهد بازسازی تمامی انیمیشن‌های حرکتی و رفتاری کاراکترها هستیم که البته در این‌باره در قسمت بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

فراتر از یک ریمستر

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

تا به امروز قطعا کالکشن‌ها و مجموعه‌های ریمستر بسیاری را دیده‌اید که بعضا صرفا به افزایش رزولوشن اکتفا می‌کنند اما Ace Attorney Investigations Collection قطعا جزو آن دسته از کالکشن‌ها نیست؛ شاید به جرات گفت این مجموعه بازی جزو پرزحمت‌ترین کالکشن‌ها در بین مجموعه‌ بازی‌هایی است که کپ‌کام در گذشته چه برای این فرنچایز و چه برای دیگر آثار خودش عرضه کرده است باشد چرا که برخلاف سه کالکشن پیشین Ace Attorney، ما نه تنها شاهد بهبوده‌های مختلف در راستای دسترسی آسان‌تر هستیم بلکه شاهد ایجاد یک تغییر بزرگ نیز بوده‌ایم و آن هم طراحی یک آرت‌استایل کاملا تازه از طرف کپ‌کام برای این بازی است.

همانطور که احتمالا می‌دانید این آثار در ابتدا روی کنسول دستی Nintendo DS در دسترس بوده و از یک آرت‌استایل پیکسلی بهره‌مند بودند، اما حالا علاوه‌بر رویکرد هنری ابتدایی شاهد اضافه شدن یک طراحی هنری HD برای این بازی هستیم که پلیرها با توجه به علاقه‌ی خود می‌توانند بین آن‌ها جابه‌جا شده بازی را از دو لنز گوناگون تجربه کنند.

رویکرد هنری پیکسلی اورجینال بازی در این نسخه یک Upscale قابل توجه دریافت کرده است تا روی تلویزیون و مانیتورهایی با رزولوشن بالاتر بهتر جلوه کند در حالی که همچنان تا حد زیادی حس‌وحال و به اصطلاح Charm خاص اورجینال این آثار را حفظ می‌کند. در طرف دیگر، آرت‌استایل HD به کلی مدل کاراکترها و انیمیشن‌های آن‌ها را تغییر داده و همچنین طراحی چهره‌های کاملا واضحی دارد که به خوبی در نقاط مختلف تجربه واکنش‌های جالب کاراکترها را به تصویر می‌کشد، چیزی که در آرت‌استایل اورجینال بسیار محدودتر بود.

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

پس‌زمینه‌های از پیش رندر شده نیز پولیش مناسبی به خود دیده‌اند و حالا جزئیات بسیار بیشتری را به لطف افزایش رزلوشن به تصویر می‌کشند. در کنار مبحث آرت‌استایل تازه‌ی بازی کپ‌کام در زمینه‌ی موسیقی نیز عالی عمل کرده است به طوری که نه تنها موسیقی‌های اورجینال بازی ریمستر شده‌اند بلکه یک موسیقی کاملا تازه به عنوان Main Theme این اثر نواخته شده است که شخصا برای من به سرعت به یکی از موسیقی‌های محبوبم در بین ساندترک‌های فوق‌العاده‌ی این مجموعه تبدیل شد!

اما این تمام محتوای جذاب این بازی نیست چرا که Ace Attorney Investigations Collection یک بخش Gallery به شدت جذاب را نیز ارائه می‌دهد که حسابی برای طرفداران مجموعه خوش‌آیند خواهد بود. در این گالری شما می‌توانید به مستندات مختلف مربوط به دو نسخه‌ی Investigations از جمله مدل کاراکترها، طراحی‌های اولیه و حتی برخی طراحی‌های هنری دست پیدا کنید که تا به امروز به نمایش در نیامده بودند.

علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید از طریق این گالری به کلکسیون موسیقی این بازی شامل ۱۰۶ موسیقی داخل بازی، ۲۶ موسیقی نواخته شده توسط ارکسترا و یک موسیقی کاملا جدیدی که قبلا اشاره کردم دسرسی پیدا کرده و به آن‌ها گوش فرا دهید.


Ace Attorney Investigations Collection

عرضه‌ی Ace Attorney Investigations Collection قطعا باعث خوش‌حالی بسیاری از طرفداران مجموعه از جمله من بود، چرا که نه تنها یکی از نسخه‌های فرنچایز که هرگز خارج از مرزهای ژاپن عرضه نشدند را ترجمه و به صورت جهانی عرضه می‌کند، بلکه با ارائه‌ی یک آرت‌ استایل جدید، لنزی کاملا تازه در راستای تجربه‌ی این عناوین محسوب می‌شود. این کالکشن بهبودها و بهینه‌سازی‌های متعددی را زیر پرچم Quality Of Life به این آثار معرفی می‌کند که نه تنها برای طرفداران قدیمی خوش‌آیند خواهد بود، بلکه تجربه‌ی این عناوین را برای مخاطبین تازه آسان‌تر و دردسترس‌تر می‌کند. همچنین بخش گالری بازی بسیار غنی بوده و قطعا برای طرفداران مجموعه جذاب خواهد بود. به طور کلی ما با پکیجی بسیار ارزشمند از دو تجربه‌ی عالی روبه‌رو هستیم و در حالی که قسمت ابتدایی همچنان برخی از مشکلات اورجینال خود را مجددا به این کالکشن می‌آورد اما نسخه‌ی دوم با برطرف کردن بسیاری از این مشکلات، یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های این مجموعه را به مخاطبان هدیه می‌دهد، بنابراین اگر از طرفداران این مجموعه هستید، در خرید این کالکشن و تجربه‌ی آن لحظه‌ای درنگ نکنید.


نکات مثبت:

  • عرضه‌ی رسمی و ترجمه شده نسخه‌ی دوم این دوگانه به لطف کالکشن
  • ساعت‌ها روایت جذاب به همراه کاراکترهای دوست‌داشتنی مجموعه
  • ایجاد تغییرات و بهبودهای مفید در قالب QOL
  • طراحی چهره‌ها و بازسازی انیمیشن‌ها در راستای خلق آرت‌استایل HD تازه‌ی بازی
  • اضافه شدن موسیقی کاملا تازه
  • دسترسی به محتوای ارزشمند و جذاب فراوان در بخش Gallery
  • اضافه شدن Chapter Select ،Auto-Play و امکان شخصی‌سازی تنظیمات دیالوگ‌ها

نکات منفی:

  • برخی مشکلات تعلیق روایی و شخصیت‌پردازی‌های نسخه‌ی اول همچنان آزاردهنده هستند
  • در ترجمه‌های جدید گاها مشکلاتی دیده می‌شود که ممکن است درک هدف برخی از سرنخ‌ها را دشوار کند

۹

این بازی بر اساس کد ارسالی ناشر (Capcom) و روی PS5 بررسی شده است

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

امین رحیمیاپوزوسیون گیمفابهنامامیر فتحیCambyses The ThirdSUKUNA

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا
نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقد و بررسی Ace Attorney Investigations Collection - گیمفا