تریلر جدید فیلم Mufasa: The Lion King منتشر شد

علی محمدپناه
۱۰:۰۸ ۱۴۰۳/۰۵/۲۰

فیلم Mufasa: The Lion King جدیدترین اثر ساخته شده از فرنچایز شیر شاه به شمار می‌رود که تریلر جدیدی برای آن منتشر شده است.

فیلم Mufasa: The Lion King پیش‌درآمدی برای فیلم و انیمیشن The Lion King به شمار می‌رود و داستان خاستگاه موفاسا و همچنین اسکار فیس را روایت می‌کند. سکان کارگردانی این اثر سینمایی تازه را بری جنکینز در دست دارد، فیلمی که فرنچایز شیر شاه را گسترده‌تر می‌کند.

در رویداد D23، بری جنکینز به روی صحنه آمد و درباره فیلم جدید خودش صحبت کرد. این فیلمساز اعلام کرد که آهنگ آغازین این اثر سینمایی تازه را لین مانوئل میراندا نوشته و همین نیز سبب شد تا حاضرین در این رویداد او را بسیار تشویق کنند. آن‌ها همچنین آهنگ «I Always Wanted a Brother» را برای حاضرین ارائه کردند.

اتفاقات فیلم «موفاسا: شیر شاه» قبل از رویدادهای فیلم «شیر شاه» سال ۲۰۱۹ میلادی جریان دارد و داستان خاستگاه حاکم آینده پراید راک و همچنین برادر جوانترش اسکار را روایت می‌کند. آرون پیر و کلوین هریسون جونیور مسئولیت صداپیشگی این دو شخصیت اصلی را در این فیلم برعهده دارند. از جمله دیگر صداپیشه‌های این اثر نیز می‌توان به بیانسه نولز کارتر در نقش نالا و بلو ایوی کارتر در نقش کیارا اشاره کرد.

تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «موفاسا: شیر شاه» که در بالا آن را می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید، موفاسا و اسکار را نشان می‌دهد که رابطه‎‌شان از برادری به سمت دشمنی سوق پیدا می‌کند. این فیلم در تاریخ ۲۰ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: variety

ARSHIAAAADARKSIRENامیرحسین وانBADMAN

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید