Ubisoft Toronto به توسعه Prince of Persia: The Sands of Time Remake ملحق شد
پروسۀ ساخت ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time دو سال پیش توسط Ubisoft Montreal ریبوت و از ابتدا آغاز شد و حالا تیم تورنتو به شعبۀ مونترال اضافه شده تا روند ساخت آن سریعتر پیش برود.
Ubisoft Toronto از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم X اعلام کرد که به روند ساخت Prince of Persia: The Sands of Time Remake اضافه شده است:
ما بسیار هیجانزده هستیم تا زمان را برگردانیم و خلاقیت، فناوری بهروز شده و تخصص خود را با دوستانمان در Ubisoft Montreal به اشتراک بگذاریم.
Ubisoft Toronto در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و از آن زمان به عنوان استودیوی اصلی و رهبر، روی بازیهایی مانند Splinter Cell: Blacklist ،Far Cry 6 و Watch Dogs: Legion کار کرده است. آنها هماکنون روی ریمیک اولین بازی Splinter Cell کار میکنند.
اخیراً در یک گزارش جدید، Insider Gaming فاش کرده بود که بهتر است هر چه از تریلر رونمایی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time دیدهاید فراموش کنید، زیرا این ریمیک به صورت داخلی از پایه بازسازی یا ریبوت شده است. اگرچه اعلامیۀ رسمی Ubisoft متذکر میشود که شعبۀ Montreal بر پایۀ آنچه Pune و Mumbai ساخته بودند کار خود را پیش میبرد، اما گویا چنین نیست. طبق ویدیوی ارسال شده برای وبسایت Insider Gaming، ویدیویی که به شرط عمومی نشدن در اختیار آنها قرار گرفته، کاملاً نسبت به تریلر رونمایی متفاوت است. با توجه به وضعیت بازی در ویدیوی لیک شده، این اثر در مراحل ابتدایی توسعه به سر میبرد و احتمالاً مدتی طولانی تا انتشار فاصله دارد.
یکی از منابع داخلی گزارش میدهد که Prince of Persia: Sands of Time Remake حالا رویکردی «واقعگرایانه» دارد. همه چیز از پایه ساخته شده؛ از تحول صفر تا صدی گرافیک گرفته تا انیمیشنها و مکانیکهای جدید برای مبارزات و پارکور. شروع از صفر برای پروژه رخ داده، بدان معنا که داستان از نو نوشته شده، موشن کپچر دوباره صورت گرفته و گیمپلی المانهای جدیدی دارد.
منابع داخلی اعتقاد دارند که بهزودی Ubisoft خبرهای جدیدی از این بازی به اشتراک گذاشت، اما تاریخ عرضه مشخص نیست.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خوبه…حداقل یکم امیدوار شدیم… :]
تورنتو اگر اشتباه نکنم از استودیو های خوبه یوبیسافته. امیدوارم ریمیک حقی در بیاد با زیرنویس فارسی
یکی تحلیل کرده بود که حتما کارشون با ریمیک اسپلینترسل تموم شده که اومدن این هم کار کنن 😁😶
ولی اگه واقعا این طور باشه ، تا مارس ۲۰۲۵ باید شاهد بازگشت سم فیشر باشیم !
🟢 البته دلت رو خوش نکن به این چیزا
همون ریمیک پرنس هم قرار بود ۲۰۲۰ منتشر بشه
اما الان سال ۲۰۲۴ هستیم و همچنان خبری نیست
پس اصلا دلت رو خوش نکن به یوبیسافت
چون هیچیش بجا و مشخص نیست😞
با اون قیافه ی عربی بهتر که نیومد، امیدوارم درستش کرده باشن این مورد رو
Prince of arabia
درست کرده بودند.
و به عنوان بدترین نسخه بودش.
اسمش شب های عرب هم هستش.
برای سگا دریمکست فکر کنم بود کلا یک زمانی.
شاید اصلا کاراکتر اصلی سم فیشر نباشه……
لطفا دفعه ی بعد بنفش نکنید شخصیت اصلی رو
یوبیسافت هم دیده میتونه یه بازی کم هزینه دو.نیم بعدی بسازه فروشم میکنه راه افتاده
امیدوارم مثل اساسین کرید شدو شخصیت اصلی رو مثل آفریقایی ها نکنن
عزیز من اون تهیه کنندش ایرانیه و آرت استایل بازی اون شکلی میطلبه
شما برو زیر پستی که ویدیوش رو گذاشتن من همه ی اشاراتش به ایران رو توضیح دادم، کم غر بزنید به هر چیزی
https://gamefa.com/1045011/the-rogue-prince-of-persia-launches-on-may-27th-in-early-access/
داداش این اساسین نیست فرق داره.
همچینین شخصیت بفنش به بازی میخورد و ویژگیه
تا قبل از اساسین نماد یوبی سافت این گیم بود باید هرچی توان دارن بزارن رو ساختش و یه عنوان قابل احترام عرضه کنن این سری به یه بازگشت شکوهمند نیاز داره که امیدوارم این ریمیک از پسش بربیاد
فکر کنم جز ده فروش بالاشونم هست
فقط امیدوارم خرابش نکنن و گند نزنن به خاطرهای گذشته
۱ میلیون در صد خرابش میکنن، مطمئن باش.
این یوبیسافته، همین به عنوان یک دلیل موجه کافیه
کسایی که بهم دیسلایک دادن، اگه این بازی موفق شد من میگم که اشتباه کردم، ولی اگه نشد، دیگه درست گفتم
یوبی و کونامی تو خراب کردن شاهکاراشون استادن
سیستم مبارزات بازیو ی دستی ب سر و روش بکشن خیلی خوب میشه. نسخه اوریجینال تنها نکته منفیش ی خورده تکراری شدن سیستم مبارزاتش بود وگرنه بازی تو همه جهات مخصوصا بخش پلتفرمینگ و معماهاش ی نسل از زمان خودش جلوتر بود!!
یوبیسافت به این دلیل موفق نمیشه چون کلی استدیو چرت و پرت داره،عملا دو سه تا استدیو دارن کار میکنن تا پول بقیه هم در بیاد
🌛
چی خاطره هایی که با این داشتم 🫡
اگه ایرانیزه نباشه و باز فقط دشمنا فارسی حرف بزنن بدرد لا جرز دیوار نمیخوره
پسر سلیمان ://
اون تریلر اولیه بیشتر شبیه یه ریمستر ساده بود تا ریمیک . واقعا خدا رو شکر که این پروژه تغییر مسیر داد.
عزیز اون ریمستر ساده نبود اون چیزی که من دیده بودم اومده بود گند بزنه به خاطره های قدیمیمون!
این ریمیکی که نشون دادن با این گرافیک رو نسل هفت هم اجرا میشد.ای کاش موتور گرافیکیش رو تغییر بدن😑
فقط به یه شرط این ریمیک قشنگ از آب در میاد اونم اگر Inon Zur و Stuart Chatwood کامپوزرش باسن با اون سبک بی نظیر موسیقی شون هیجان رو پمپ کنن تو جون گیمر