بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

علی محمدپناه
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

شخصیت‌های بسیار خوبی از وید ویلسون در کمیک‌ها و دنیای سینما و سریال به تصویر کشیده شده اما کدام یک از این نسخه‌ها بهترین دث‌استروک است؟

دنیای دی‌سی پر از شخصیت‌های خارق‌العاده و جذاب است و معمولاً نیز شخصیت‌ها و قهرمانانی همچون بتمن، سوپرمن و واندروومن بیشترین توجه‌ها را به خودشان جلب می‌کنند. با این حال، شخصیت‌های شروری همچون جوکر، لکس لوثر و دث‌استروک نیز بسیار برجسته هستند. اسلید ویسلون که با عنوان Deathstroke the Terminator نیز شناخته می‌شود، یکی از مرگبارترین افراد در دنیای دی‌سی به شمار می‌رود. او پس از اینکه در آزمایشی در ارتش شرکت کرد، توانست به مجموعه قدرت‌های بسیار خوب و مفیدی دست پیدا کند که یکی از آن‌ها استفاده بیشتر از ذهنش است.

افزایش قدرت ذهنی اسلید ویلسون به او این اجازه را داد تا کنترل کاملی بر بدنش داشته باشد. او همچنین توانایی‌های فیزیکی باورنکردنی، پردازش ذهنی و شناختی بهبودیافته و درمان سریع دارد. وی خانواده بزرگی دارد که از اهمیت بسیار بالایی در دنیای دی‌سی برخوردار هستند. مانند بسیاری از محبوب‌ترین شخصیت‌های دی‌سی، دث‌استروک در بسیاری از اقتباس‌ها و خطوط داستانی مختلف حضور داشته است. این اقتباس‌ها اندکی تفاوت دارند اما همه آن‌ها تقریباً همان اسلید ویلسون را به نمایش می‌گذارند. برخی از نسخه‌های دث‌استروک بهتر از بقیه هستند اما همگی نمایشی عالی از این شخصیت به شمار می‌روند.

۱۰. نسخه دث‌استروک در DCEU

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

بسیاری از طرفداران از حضور شخصیت دث‌استروک در فیلم Justice League خوششان آمد. متأسفانه، این حضور کوتاه و دو دقیقه‌ای تنها چیزی بود که از این شخصیت در دنیای سینمایی دی‌سی و نسخه سینمایی فیلم «لیگ عدالت» وجود داشت. در نسخه چهار ساعته و ساخته زک اسنایدر از فیلم «لیگ عدالت» نیز دث‌استروک حضور طولانی‌تری داشته اما این حضور آن طور نیست که بتواند برجسته باشد.

ظاهراً شخصیت دث‌استروک با بازی جو منگنیلو قرار بوده تا این نقش خودش را در فیلم مستقل بتمن با بازی و کارگردانی بن افلک بازآفرینی کند اما این پروژه هیچگاه به سرانجام نرسید. مطمئناً به این شخصیت و بازیگر کم‌توجهی شده و باید گفت که او یکی از بهترین لباس‌ها در اقتباس‌های لایو اکشن را دارد. متأسفانه این بازیگر هیچگاه فرصت آن را پیدا نکرد تا در این نقش خودی نشان بدهد.

۹. نسخه Dare the Terminator

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

دنیای Amalgam Comics بخشی منحصربه‌فرد و نادر از تاریخ دی‌سی و مارول به شمار می‌رود. در اواسط دهه نود میلادی، این دو استودیو یک رویداد کراس‌اُور بزرگ داشتند که در آن، بزرگترین قهرمانان آن‌ها با یکدیگر رودر‌رو شدند. به‌عنوان بخشی از این خط داستانی، علاوه بر اینکه این دو جهان با یکدیگر ترکیب شدند، کاراکترهای آن‌ها نیز در هم ادغام شدند.

در کمیک Assassins #1، شخصیت Dare the Terminator به‌عنوان ترکیبی از شخصیت دث‌استروک و دردویل به نمایش گذاشته شده بود. این شخصیت با نام اسلید مورداک بوده و شخصیتی بسیار جالب محسوب می‌شد. این شخصیت ترکیبی از لباس دو شخصیت دث‌استروک و دردویل را داشته و از مهارت‌های هر دوی آن‌ها برخوردار بوده و همین نیز باعث شده تا او یک جنگجوی عالی باشد.

۸. نسخه دث‌استروک در سریال Titans

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

سریال لایو اکشن «تایتان‌ها» از سرویس آنلاین مکس با نظرات و واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد. برخی از طرفداران این سریال را به‌خاطر اقتباس تازه از این کاراکترهای کلاسیک کمیک‌های دی‌سی دوست داشتند و برخی دیگر نیز از مسیر تیره‌تر و تلخ‌تری که این سریال در پیش گرفته بود، راضی نبودند. در هر صورت، نمی‌توان انکار کرد که این سریال با حضور نسخه‌ای جذاب از شخصیت دث‌استروک بوده است.

شخصیت دث‌استروک در فصل دوم سریال به‌عنوان شخصیت شرور اصلی حضور پیدا کرد. او سال‌ها قبل از اینکه اتفاقات سریال شروع شود، مسئول مرگ آکوالد بوده است. همین نیز باعث شده تا او دشمنی دیرینه‌ای با تایتان‌ها و همچنین پسرش داشته باشد. این منجر به حمله او به تایتان‌ها و تشدید دشمنی‌اش با نایت‌وینگ شد.

۷. نسخه دث‌استروک در انیمیشن سریالی My Adventures With Superman

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

انیمیشن سریالی «ماجراجویی‌های من با سوپرمن» برداشتی تازه از داستان‌های دی‌سی ارائه کرده بود که در آن، برداشت‌های جالبی از شخصیت‌های کلاسیک نیز به چشم می‌خورد. دث‌استروک در این انیمیشن سریالی ظاهر قابل توجهی داشت و یکی از شخصیت‌هایی است که برداشتی تازه و برجسته دارد. در این اثر، اسلید ویلسون همچنان سربازی جوان است که در کنار ژنرال لین و آماندا والر کار می‌کند.

شخصیت دث‌استروک در این انیمیشن سریالی بیشتر از ابزارها کمک می‌گیرد. او زرهی با تکنولوژی بسیار بالا به تن دارد که به او اجازه پرواز می‌دهد و شمشیرهای انرژی او نیز قادر به بریدن هر چیزی هستند. این سلاح‌ها در کنار مهارت‌های مبارزه وی باعث شدند حریف سرسختی برای سوپرمن باشد.

۶. نسخه دث‌استروک در بازی Injustice

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

دنیای بازی ویدیویی Injustice: God’s Among Us اثری بسیار عمیق است. اتفاقات بازی‌ها و کمیک‌ها در دنیایی جریان دارند که در آن، سوپرمن پس از اینکه همسرش و پسر متولد نشده خودش را از دست می‌دهد، تغییر کرده و همین نیز کل شهر متروپلیس را متحول می‌کند. بی‌ثباتی ذهنی سوپرمن و همچنین تاکتیک‌های وحشیانه فزاینده سبب شده تا قهرمانان دنیای دی‌سی به دو گروه تقسیم شوند.

در دنیای این بازی ویدیویی، دث‌استروک همانند یک قهرمان است. او پس از اینکه توسط رژیم سوپرمن شکنجه می‌شود، به شورشیان می‌پیوندد و به متحدی بسیار مفید علیه مرد پولادین تبدیل می‌شود. علاوه بر این، سلاح‌های این شخصیت در این بازی متشکل از شمشیر نمادین وی، اسلحه‌های گرم و همچنین موارد دیگر است که باعث شده تا او شخصیتی بسیار جالب باشد.

۵. نسخه دث‌استروک در سریال Arrowverse

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

دنیای Arrowverse یکی از بزرگترین فرنچایزهای ابرقهرمانی در سال‌‌های اخیر به شمار می‌رود که به‌تازگی به پایان رسیده است. یکی از اولین و به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های شرور در این دنیا نیز شخصیت اسلید ویلسون با بازی مانو بنت بوده است. او یکی از صمیمی‌ترین دوستان و مربیان اولیور بوده که با لیان یو اختلاف داشتند.

مانو بنت اولین نسخه لایو اکشن از دث‌استروک نیست اما ممکن است یکی از بهترین‌ها باشد. او توانسته به‌خوبی رفتار، فیزیکی بدنی و مهارت اسلید ویلسون را از کتاب‌های کمیک در این سریال به نمایش در بیاورد. او همچنین لباس بسیار زیبایی داشت که از لباس‌های اولیه در Arrowverse متمایز است.

۴. نسخه دث‌استروک در بازی‌های Arkham

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

بازی‌های «آرکهام» از شهرت بسیار خوبی برخوردارند و شایسته آن نیز هستند. بازی‌های ابرقهرمانی باید تعادل دشواری بین تجربه‌های گیم‌پلی و جذابیت فانتزی و ذاتی یک قهرمان نمادین را برقرار کنند. مجموعه بازی‌های «آرکهام» توانسته به‌خوبی این تعادل را ایجاد کند.

شخصیت دث‌استروک در بازی Arkham Origins معرفی شد و توانست به شخصیت بسیار بزرگی تبدیل شود، جایی که او تبدیل به فردی قدرتمند شد که سد راه گیمرها می‌شد. او یکی از بهترین شخصیت‌های این مجموعه به شمار می‌رفت که توانست مشکلات بسیاری زیادی را برای گیمرها ایجاد کند. دث‌استروک در بازی Arkham Knight حضور داشت، جایی که او پس از ناپدید شدن شوالیه آرکهام، نیروهای شبه نظامی را به دست می‌گیرد.

۳. نسخه دث‌استروک در کمیک‌های کلاسیک

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

نسخه اصلی دث‌استروک از کمیک‌های دی‌سی یکی از بهترین شرورها در دنیای دی‌سی به شمار می‌رود. او لباسی عالی داشت، از قدرت بسیار خوبی برخوردار بود و ارتباطات زیادی با دنیای جرم و جنایت داشت. او کسی بود که قهرمانان، شرورها و شهروندان از نامش وحشت داشتند و به همین خاطر نیز او را Deathstroke the Terminator نامیدند.

دث‌استروک در مرکز رویدادهای بزرگ قرار داشته که شامل The Judas Contract می‌شود و تقریباً تمام تایتان‌های نوجوان را به تنهایی نابود کرد. در جریان رویداد Identity Crisis نیز حتی با گروهی از Justice Leaguers مبارزه کرد. رقابت او با قهرمانان مشهوری همچون بتمن، نایت‌وینگ و گرین ارو نشان می‌دهد که چقدر می‌تواند تهدید بزرگی باشد.

۲. نسخه دث‌استروک در کمیک‌های DCeased

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

دنیای DCeased فقط یک داستان معمولی زامبی محور نیست بلکه یک نسخه فاسد و خراب از Anti-Life Equation دارد که باعث می‌شود تا قربانیانش دیوانه شوند و عمدتاً نیز توسط فناوری گسترش پیدا می‌کند. از سوی دیگر، داستان آن در یکی از دنیاهای دی‌سی جریان دارد و این به معنای آن است که قهرمانان و شروران دی‎سی نیز فاسد می‌شوند.

شخصیت دث‌استروک در کمیک DCeased: Unkillables به‌عنوان یکی از معدود بازمانده‌ها ظاهر شد. ویژگی درمانی وی به او این امکان را داده تا از این ویروس جان سالم به در ببرد و همین نیز او را به یک شکارچی زامبی ایده‌آل تبدیل کرده است. او برای نجات گروهی از کودکان با دیگر قهرمانان و شروران همکاری کرد. با وجود گذشته‌اش، اسلید حاضر است تا برای نجات جان مردم در پایان جهان مبارزه کند.

۱. نسخه دث‌استروک در انیمیشن سریالی Teen Titans

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک

انیمیشن سریالی Teen Titans محصول سال ۲۰۰۳ میلادی به طور گسترده‌ای به‌عنوان یکی از بهترین پروژه‌های دی‌سی شناخته می‌شود که بهترین صداپیشگی، داستان‌سرایی و انیمیشن‌سازی را داشته است. بازیگران و عوامل تولید بسیار برجسته‌ای در این انیمیشن سریالی فعالیت داشتند و توانستند به‌خوبی این شخصیت‌های کمیک را به تصویر بکشند. نسخه اسلید ویلسون در این انیمیشن سریالی از نام خودش به‌عنوان دث‎‌استروک استفاده نمی‌کند اما همچنان تهدیدی بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

اسلید ویلسون بزرگترین تهدیدی نیست که تایتان‌ها با آن روبه‌رو می‌شوند اما مطمئناً یکی از سرسخت‌ترین و پیگیرترین دشمنان آن‌ها است. این شخصیت در چندین فصل حضور داشت و تهدیدی بزرگ محسوب می‌شد. شخصیت اسلید ویلسون شخصیت شرور بسیار کاملی برای این انیمیشن سریالی بود و بدون شک در این انیمیشن سریالی، بهترین نسخه خودش بوده است.


منبع: cbr

Yuki YashidashhDARKSIRENYohanaloghainجاویدمDream in Red (Playstation T)Final seyedA C EBabayagaB-man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا
بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین نسخه‌ها از شخصیت دث‌استروک - گیمفا