نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا

نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6

علیرضا محمدی
۰۱:۵۶ ۱۴۰۳/۰۱/۱۷

انجمن GTA 6 در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit)، نظرات نامطلوب خود در مورد بازی را خیلی قبل‌تر از انتشار آن به اشتراک گذاشته است.

در حال حاضر، Grand Theft Auto 6 مورد انتظارترین بازی برای بسیاری از گیمرها محسوب می‌شود. علی‌رغم تبلیغات گسترده، مهم است به یاد داشته باشید که در نهایت، تنها با یک بازی طرف خواهیم بود و نه چیز بیشتری. مطمئناً چند جنبه از جهان‌های ساخته شده توسط Rockstar Games وجود دارد که همواره برای کاربران ناامیدکننده بوده؛ به خصوص اگر در بازی مورد انتظار آینده نیز شاهد حضور آن‌ها باشیم.

نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6

در ساب‌ردیت Grand Theft Auto 6، اعضای انجمنی که بیش از یک میلیون عضو دارد، بسیار زودتر از انتشار رسمی بازی، نظرات نامطلوب خود را در مورد بازی آینده مطرح می‌کنند. در ادامه خلاصه‌ای از قابل توجه‌ترین نظرات آورده شده است:

۱. مشکلات GTA Online باقی خواهند ماند

کسانی که هنوز GTA Online را بازی می‌کنند، متوجه شده‌اند که در طول سال‌های گذشته، تقریباً همه چیز این بازی از اصول اولیه خود فاصله گرفته است. در تلاش برای نگه داشتن کاربران و ادامه یافتن خریدهای درون برنامه‌ای، شرکت Rockstar Games به آرامی انواع سلاح‌ها و وسایل نقلیه مضحک را به بازی اضافه کرد.

نظرات نامطلوب طرفداران در مورد gta 6

از ماشین‌های پرنده گرفته تا موتورسیکلت‌های موشک‌دار و سلاح‌های لیزری، GTA Online اکنون محصولی کاملاً متفاوت از بازی تک‌نفره است و امیدواریم Grand Theft Auto 6 چنین رویکردی را در پیش نگیرد، به خصوص که مدل فعلی بسیار سودآور بوده.

کسی که می‌گوید Rockstar Games دستگاه چاپ پول آنلاین خود را در عنوان بعدی Grand Theft Auto کپی نمی‌کند، یک احمق است.

با این حال، حداقل می‌توانیم به چند سالِ ابتدایی بازی امیدوار باشیم؛ قبل از اینکه اوضاع بخش آنلاین کمی دیوانه‌کننده شود. Rockstar Games ممکن است از اشتباهات خود درس گرفته باشد؛ با توجه به اینکه چند سالی است سلاح‌ها و وسایل نقلیه سایبرپانکی جدیدی را معرفی نکرده.

من احساس می‌کنم آن‌ها از دوره به‌روزرسانی‌های دیوانه‌کننده خود در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ گذر کرده‌اند و امیدوارم دیگر هرگز چنین رویکردی را در پیش نگیرند.

۲. منتظر نرخ فریم ۶۰ نباشید

انتظار اینکه GTA 6 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل فعلی اجرا شود، سطح دیگری از خوش‌بینی است. پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس (و سری S را فراموش نکنید!) برای اجرای تعداد زیادی بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به مشکل خوردند و یک نگاه به تراکم جمعیت و گرافیک Grand Theft Auto 6 باید به شما بگوید که دستیابی به نرخ فریم ۶۰ تقریباً غیرممکن خواهد بود.

نظرات نامطلوب طرفداران در مورد gta 6

این احتمال وجود دارد که بازی آینده دارای حالات Performance و Graphical Fidelity برای انتخاب باشد؛ اما ما انتظار نداریم که حتی حالت اول نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را برای ما فراهم کند. برای این کار، طرفداران احتمالاً باید منتظر عرضه پورت رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۶ یا پس از آن باشند. با توجه به اینکه افشای اطلاعات اخیر پلی استیشن ۵ پرو نشان می‌دهد این کنسول دارای پردازنده مرکزی یکسانی با کنسول پایه است، به نظر نمی‌رسد که این دستگاه نیز تقویت کافی را برای شما فراهم کند!

ما نسبتاً مطمئن هستیم که Grand Theft Auto 6 حتی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه نیز به خوبی اجرا خواهد شد و خیره‌کننده به نظر خواهد رسید. به هر حال، Red Dead Redemption 2 هنوز روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل است؛ حتی در کنسول‌های نسل نهم. دقت داشته باشید که نرخ فریم پایدار باعث می‌شود با FPS پایین‌تر به راحتی کنار بیایید.

۳. تریلر به شما دروغ می‌گوید

ساحل شهر وایس سیتی (Vice City) در اولین تریلر به طرزی باورنکردنی پرجمعیت بود؛ اما آیا بازی واقعاً دارای جمعیتی با این تراکم است؟ طرفداران اینطور فکر نمی‌کنند. برخی از کاربران بر این باورند که بسیاری از قسمت‌های نشان داده شده در تریلر از مأموریت‌های درون بازی می‌آیند؛ جایی که برنامه‌نویسی NPCها ممکن است بسیار پیشرفته‌تر از گیم‌پلی استاندارد باشد. وجود چنین جمعیت متراکمی در سرتاسر وایس سیتی احتمالاً به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری کنسول‌ها، به ویژه در ایکس باکس سری اس، ممکن نخواهد شد.

نظرات نامطلوب طرفداران در مورد gta 6

شایان ذکر است که Cyberpunk 2077 (حداقل پس از چند به‌روزرسانی) توانست به خوبی ازدحام جمعیت را مدیریت کند؛ اما اگر Rockstar Games موفق شود بازی‌ای بسازد که شبیه اولین تریلر، پرجمعیت و شلوغ باشد، به خودی خود با سطح دیگری از تراکم جمعیت مواجه خواهیم شد. با توجه به اینکه Red Dead Redemption 2 در کنسول‌های نسل نهم چقدر خوب به نظر می‌رسید، ما به تیم توسعه‌دهنده Rockstar Games اعتقاد داریم؛ اما تعجب‌آور نخواهد بود که در اولین تریلر شاهد نمایش چندین نما از صحنه‌های سینماتیک ابتدای بازی بوده باشیم؛ به جای اینکه باور کنیم آن‌ها از گیم‌پلی استاندارد گرفته شده‌اند.

۴. ورود به تمام ساختمان‌ها هرگز امکان‌پذیر نخواهد بود

به نظر می‌رسد که این روزها با عرضه بازی‌های بسیار بزرگ و جهان باز، طرفداران بیشتر از گذشته خواهان ورود به تمام ساختمان‌ها هستند. ما قطعاً میل به این موضوع را درک می‌کنیم؛ زیرا به غوطه‌وری بازی اضافه می‌کند و فرصت‌های بی‌پایانی برای کشف اسرار پنهان فراهم می‌سازد. اما در عمل، خیلی بعید است که چنین اتفاقی در یک بازی با مقیاس Grand Theft Auto 6 رخ دهد؛ زیرا اگر چنین شود، طرفداران از آن متنفر خواهند شد.

تصور کنید یک دوجین مکان کپی/پیست شده در داخل هر ساختمان وجود داشته باشد. مقدار زمان مورد نیاز برای توسعه هزاران فضای داخلی منحصر‌به‌فرد خیره‌کننده خواهد بود و هیچ دلیلی وجود ندارد که بازیکنان صدها بلوک آپارتمانی خالی را کشف کنند. فقط به تعداد ساختمان‌های موجود در تریلر نگاه کرده و تصور کنید که چقدر طول می‌کشد تا فضای داخلی هر یک از آن‌ها ساخته شود. خبر خوب این است که نشت‌های صورت گرفته از گیم‌پلی Grand Theft Auto 6، جزئیات بیشتری را در طراحی و ساخت مناطق داخلی نشان می‌دهند. با این وجود، در حالی که مناطق اصلی مانند مغازه‌ها، غذاخوری‌ها، بارها و موارد دیگر احتمالاً قابل ورود هستند، اما انتظار نداشته باشید هر دری که می‌بینید، به روی شما باز شود.

۵. انتظار کمال نداشته باشید

موضوع مشترک بسیاری از نظرات ردیت این است که Grand Theft Auto 6 به هیچ وجه کامل نخواهد بود و انتظار اینکه یک شاهکار بی‌عیب و نقص باشد، پایان خوبی در بر نخواهد داشت. حتی اگر Rockstar Games غیرممکن‌ها را ارائه کند و وایس سیتی در روزهای اولیه بدون هرگونه مشکلی ظاهر شود، باز هم بازی آنقدر «بی‌نقص» نخواهد بود که بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند. چیزی که ما می‌توانیم به آن امیدوار باشیم، تجربه‌ای است که از Grand Theft Auto 5 پیشی بگیرد؛ بازی‌ای که در طول یازده سال گذشته امتحان خود را پس داده.

نظرات نامطلوب طرفداران در مورد gta 6

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گرافیکی بالاتر از Red Dead Redemption 2 ارائه شود؛ بازی‌ای که شش سال پس از انتشارش هنوز از اکثر پروژه‌های دیگر بهتر است. اما در نهایت، Grand Theft Auto 6 فقط یک بازی است و هیچ بازی‌ای قرار نیست به نهایت کمال برسد. توصیه می‌کنیم در انتظار Grand Theft Auto جدید زیاد وسواس نداشته باشید؛ بلکه بعد از عرضه شدنش، حسابی از تجربه دنیای حیرت‌انگیز و مأموریت‌های جذابش لذت ببرید.

人Acker益man人fanboy hunterPinocchioپروفسور بی سوادKieblackamir RE GOWdbanished04boy gamerAmirchCharlie ChaplinNimasolarisشادمن 3™PatrickR2R.MHannaHKurospaymanArmanThe World Endermore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا
نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نظرات نامطلوب طرفداران در مورد GTA 6 - گیمفا