نقدها و نمرات بازی Alone in the Dark منتشر شدند [بهروزرسانی شد]
نقدها و نمرات بازی وحشت بقاء Alone in the Dark به مرور در حال منتشر شدن هستند. با ما همراه باشید.
گیمفا نیز به همراه سایر نشریههای معتبر، نقد و بررسی Alone in the Dark را منتشر کرد که بخش نتیجهگیری آن را در ادامه مطالعه میکنید:
Gamefa 8/10
ریمیک Alone In The Dark یک قدم رو به جلو برای این مجموعه طی دو دهه اخیر محسوب میشود. با وجود آن که بازی فاصلهی زیادی با یک اثر بینقص دارد، اما کارهای بسیاری را به درستی انجام داده و حتی گاهی میتواند در برخی ابعاد بیش از قبای خود به اصول این ژانر پایبند بماند و این موضوعقابل تحسین است. پازلهای جذاب و درگیر کننده در کنار گشت و گذار گسترده و Backtrackingهای متعدد، یک روند روان و درگیرکننده را به وجود میآورند. علاوه بر این موارد، نویسندگی مناسب، روایت گیرا و تکمیل آن با فضاسازی و اتمسفر متمایز، در کنار موسیقی بسیار عالی و بازیگری مطلوب بسیاری از صداگذاران از جمله David Harbour، همگی باعث میشوند این بازی به یک اثر وحشت بقا/روانشناختی به یادماندنی تبدیل شود هرچند که در این مسیر تلو تلو بخورد یا در برخی ابعاد از جمله سیستم مبارزات و یا طراحی دشمنان ضعیف ظاهر شود. اگر با انتظارات منطقی سراغ این اثر بروید، با یک تجربه وحشت بقای کلاسیک و جذاب روبهرو میشوید.
آرمان زرمهر
در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسیهای منتشر شده از وبسایتهای معتبر را مطالعه میکنید:
Dot Esports 9/10
با یک داستان جدید مواجه هستیم، اما احترام و علاقه به اثر اورجینال نیز در هر گوشه از آن دیده میشود. از آنجایی که Alone in the Dark اورجینال پدرخواندۀ سبک وحشت بقاء است، تجربۀ این عنوان برای هر طرفدار این ژانر ضروری خواهد بود.
PSX Brasil 8.5/10
Alone in the Dark شاید نوآورانهترین بازی در سبک خود نباشد، اما در رسیدن به اهدافش قدرتمند عمل میکند. مبارزات، اکتشاف و روایت عالی هستند. با یک ستینگ نوآر زیبا که فقط در برخی مباحث جزئی و ریتم کم میآورد. بازی وحشت بقاء اورجینال به شکل ویژهای بازگشته است.
Games.CH 8/10
Alone in the Dark در زمینۀ اتمسفر سنگین، داستان جذاب و طراحی پازلها موفق عمل میکند. از سوی دیگر، نقاط ضعف آن کنترل کلانکی، مبارزات متوسط و جهانش هستند. به طور کلی شرکت THQ Nordic و استودیوی Pieces Interactive یک اکشن ادونچر متعادل با المانهای وحشت بقاء درگیرکننده را به شما ارائه دادهاند.
CGMagazine 7/10
Alone in the Dark 2024 یک فرنچایز کلاسیک را با ستینگ درگیرکننده و تمرکز روی اکتشاف زنده میکند، اگرچه شامل مبارزات بدون جذابیت و باگهای متعدد میشود.
IGN 6/10
بازی خالی از لحظات فراموشنشدنی نیست، اما Alone in the Dark نمیتواند از سایۀ غولهای همسبک خارج شود.
Gamespot 4/10
با داستانی که واقعیت را به چالش میکشد، تعداد زیادی پازل و مبارزات غیرقابل تحمل، Alone in the Dark بیشتر شبیه بازیهای ترسناک عتیقه است تا این که یک برداشت و نوآوری خیرهکننده در دنیای مدرن و ریمیکهای متداول صنعت گیم باشد. من از داستان، پسزمینههای روایی و ستینگ بازی لذت بردم و گاهی اوقات حل کردن پازلها حس خوبی القاء میکرد. اما چیزهای دیگر بیش از هر چیز خستهکننده و طاقتفرسا بودند و هیچ چیز پیرامون مبارزات در حدی ظاهر نمیشود که حتی بگویم کافی و قابل تحمل است. این اولین تلاش برای بازیابی Alone in the Dark نیست و احتمالا آخری هم نخواهد بود، اما این بازیای نیست که نام سری را به عنوان یکی از بهترین و الهامبخشترین آثار مطرح کند.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
بازی ۱۰ تا کم شد
حالا ۵۹ه
از تریلراش معلوم بود نمره زیاد خوبی نمیگیره ولی من هنوز بخاطره زیرنویس فارسیش هیجان زدم و حتما تا ی ماه دیگه میخرمش
دقیقا از تو تریلر هم ضعف تو مبارزات می شد دید
ولی فکر کنم نظرات نسبت به این بازی خیلی سلیقه ای باشه
اتمسفر بازی گیراست ، داستان سرایی خوب در کنار اکتشافات ،
به نظرم نقد گیمفا برام ملاک بهتر و به سلیقم نزدکیتر باشه تا اینکه مانند گیم اسپات بی رحمان نمره ۴ رو بخوام بهش بدم
با توجه به زیرنویس فارسی بازی قطعا تجربه خواهم کرد
یزید >>>>> ای جی ان و گیم اسپات
برعکس گذاشتی داداش
اشکالی نداره
همین که زیر نویس فارسی داره خودش خیلی عالیه
اگر یه چند ماه دیگه هم بیارنش گیم پس عالی میشه
😐
😐
یه بازیم خواست از فارسی استفاده کنه این شد
انتظارشو داشتم بازی تو بخش مبارزات خیلی لنگ میزد
با نمره ای که گیمفا داد اصلاً فکرشو نمیکردم ۵۹ بگیره حیف شد ی بازی اومد از زبان فارسی پشتیبانی کنه شد این هعی…
مهم نیست حالا قرمز نشد خوبه نزدیک شصت شده دیگه چون همه ما نمره زیر هشتاد بد میدونیم در صورتی که در استاندارد خود متا رنگ زرد متوسط و این رو دیگه دیدیم امروزه بازی های نمره پایینی بودن که در عین تعجب فروش مناسبی داشتن مخصوصا برای فارسی زبانان که در هر صورت این یک فرصت که از داستان بازی لذت ببرن بیخیال متا تو این بازی بشیم بهتره
درستشم همینه واقعا یه عادت بدی شده همه به متا نگاه میکنن مطمئن باشید اگر بازی کنید لذتشم میبرید مگه قدیما کسی اصن میدونست متا چیه ب این چیزا کاری نداشتیم بخدا عکس های بازی رو تماشا میکردیم و بازی رو میگرفتیم پلی میدادیم والا لذتشم میبردیم
قدیما از روی عکس کاور تو مغازه باید انتخاب میکردیم. مثلا سایلنت هیل با اون سیستم مبارزه و کنترل فجیع یکی از شاهکارهای دنیای گیمه.
چقدر به اسم جی تی ای بازی تو پاچه من کردن برای پی سی یا مثلا معیار ما رو ببین رو جعبه بازی نوشته بود بالاتر از خطر اسم بازی بود منم نهایت دوازده سیزده سالم بود میگفتم خوب بالاتر از خطر میشه مرگ دیگه اههههه عجب بازی پس بخرمش بماند نصف بیشتریشون اصلا دیسک خراب یا بدتر خالی بود مغازه دارم گردن نمیگرفت. تازه الان متوجه شدم از سالی که بنیاد بازی ها اومد چقدر دیسک خالی تو بازار فرستاده بودن با یه ارت باکس از یه بازی چاپ میکردن روش مغازه دارم دونسته ندونسته میخرید فرو میکرد به ما چقدر مملکت بی صحاب بود هست
دقیقا یادمه زمان پلی استیشن وان و دو میرفتیم کلوپ بازی کنیم یا مغازه دیسک بخریم میگشتیم به قول بچگیامون جنگی ترین عکس انتخاب میسکردیم کاور بازی یا البوم بازی ها تو کلوپ ها میگفتیم به صاحب کلوپ اقا یه بازی تفنگی جنگی که خون هم داشته باشه توش برامون بزار اسم بازی ها رم خیلی بلد نبودیم نت نبود که اطلاع ابار بازی هارو داشته باشیم.نقد چی بود نمره چی بود.خودمون و لذتی که ازبازی میبردیم معیارمون بود اصلا بگو نمرش ده بود چه میفهمیدیم نمره چیه
دقیقا منو بردی ب دوران خوب نوجوونی و جوونی اصن تو کلوب ها زندگی میکردیم. من کنسول هم حتی خریدم بازم مموری برمیداشتم میبردم با بچه ها تو کلوب بازی میکردیم
یادمه بچه که بودم برای ps1 میرفتیم سی دی فروشی
هرچیزی که رو کاورش حیوون یا شمشیر داشت رو میخریدم
بابام هم هر چیزی عکس ماشین داشت برام برمیداشت😂
یادمه هر سی دی ۱۵۰۰ تومن بود ۵تا که میخریدم یکی رو حساب نمیکرد😂
یادش بخیر هرچی کاور باحالی داشت رو داشتم
الان هر کدوم از اون سی دی ها ۲۵۰۰۰ تومن قیمتشونه 😐😐
ایول با زیرنویس فارسی بازی نمره ۵۹ تجربه کنیم🥺💔
نمره دو نفر ادم انقد برات مهمه؟ یاد بگیر چشمت به دهن بقیه نباشه چکار کنی لذت ببر از زندگی
داداش ماشاالله. عالی گفتی. واقعا همینطوره.
بنده خدا بعد از نسخه اول شانس نداشت😂
منتقدا با بازیش مشکل دارن فک کنم😂
آیا توطئه ای در کار است🤔🤔😂
ای بابا
ریمیک کدوم بازیشونه؟ اولی؟
این اسم کلا محکوم به شکست شده انگار هربار ریبوت میکنن از قبلی بدتر
از Embracer Group کلا آبی گرم نمیشه
تا حالا هر بازی داده شکست پشت شکست بوده
حیف شد
باو اسمو رسمی داره. چراااا
اینقد میگن یه بازی اومد از زبان فارسی پشتیبانی که بابا این همه بازی که زیرنویس کردیم خوب بازی کنید دیگه طوری ذوق زده شدن انگار دفه اول زیرنویس میبینن
داداش چطوری باید بازی زیرنویس بگیریم؟
تو نت بنویس دانلود زیرنویس بازی
ملاک من نمرات گیمفاست، نه گیم سپات
عجیبه
انتظار داشتم نمره بالاتر بگیره
امیدوارم در بازسازی عناوین بعدی مخصوصا the new nighmareبهتر عمل کنن
انتظار بیشتری داشتم
اولین بازی های سری پدر سایلنت هیل بودن ولی هردو سری با ریمیک های ضعیف پیکر باقی مانده بازی های قدیمی سری رو آتیش زدن .
آلن ویک مناطق محروم
tommy عزیز بازی های Alone in the dark پدر بازی های سایلنت هیل و آلن ویک هست .
میدونم وضعیت کنونی ریمیک رو عرض میکنم
واقعا دیگه از این بازی انتظار نداشتم
خیلی بازی خوبی بود
اما دیگه…
Alone in the dark 2024بازی فوق العاده ای بود.تنوع در مدلسازی اشیا داخلی و طراحی هنری مراحل عالی بودند.نورپردازی اتاقهای عمارت درستو که اغلب محیط های تاریک بودند قابل قبول بود.تنها مشکل گیر کردن کارکتر تو بعضی اشیا بود که قطعا برطرف میشه.اما مهمتر از همه داستان جالب زیرپوستی بازی بود.برداشت شخصیم از داستان این بود که عمارت درستو دنیایی هست که ما داخلش زندگی میکنیم و شخصیت Dark man به نوعی خالق هستی از منظر فلسفه و روانشناسی بود.اگه در طول داستان یادداشتهای جرمی هارتوود را بخونید متوجه میشید جرمی از کنجکاوی خودش در نظام هستی گلایه میکنه و اینطوریه که از مسیر انتخاب شده خودش خارج میشه و به کشف خدا و لایه تاریک خلقت پی میبره.در واقع عمارت درستو دو لایه روشن و تاریک دنیا را در خودش داره.پیشنهاد میکنم گذشته از نمرات حتما با دید بازتر این بازیو تجربه کنید