تاریخ انتشار System Shock Remake برای کنسولها مشخص شد
نسخه ریمیک بازی System Shock سال گذشته برای کامپیوتر منتشر شده بود، حال تاریخ انتشار System Shock Remake برای کنسولها مشخص شد.
سازنده بازی، Nightdive Studios، اعلام کرد که بازی System Shock Remake در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۴ (یک خرداد ۱۴۰۳)، برای پلتفرمهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این بازی پیش از این برای کامپیوتر منتشر شده بود.
نسخه اصلی System Shock، در سال ۱۹۹۴ توسط Looking Glass Studios منتشر شده است. کارگردانی بازی برعهده داگ چرچ (Doug Church) و تهیهکنندگی آن را وارن اسپکتور (Warren Spector)، بر عهده داشته است. بازی مذکور الهام بخش Bioshock و Prey قلمداد میشود و بازیهای نامبرده به نوعی دنباله معنوی System Shock به شمار میروند.
نسخه ریمیک بازی System Shock، گیم پلی کلاسیک عنوان اصلی را حفظ کرده و گرافیک و ناوبری را مدرن کرده است. همچنین صدا و موسیقی نیز بهبود یافته است. تریلر نسخه کنسولی بازی System Shock Remake را در پایین تماشا کنید:
نظر شما درباره System Shock Remake چیست؟ برای تجربه آن روی کنسول مشتاق هستید؟
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
“نسخه ریمیک بازی System Shock، گیم پلی کلاسیک عنوان اصلی را حفظ کرده ”
کاش همه ریمیک ها هم همین ویژگی رو حفظ کنن از جمله ریمیک لست آو آس یعنی اکثر بهبود ها فقط از نظر بصری و صوتی باشه
اون میشه ریمستر
خب فرقش با ریمستر چی میشه ؟
من خودم عموما با یک ریمستر تر و تمیز موافق ترم چون می خوام تجربه ای داشته باشم نزدیک به همون گیمری که مثلا ۵ یا ۱۰ سال پیش اونو بازی کرده و قاعدتا این فاکتور بیش تر در ریمستر ها دیده میشه تا ریمیک ها !
اینطوری میشه ریمستر
حفظ گیمپلی کلاسیک یعنی گیمپلی همون المان هارو داره ولی اگه بخوایم بهش بگیم ریمیک باید اون المان هارو از نو ساخته باشه و تا حد زیادی بهبود داده باشه، ماهیت، ریشه و هسته گیمپلی یکسانه ولی شاخ و برگ ها فرق دارن این میشه ریمیک وفادار به نسخه اصلی
یه بازیم اومد اول رو پی سی باشه باشه
کاش ی ریمیکم از نسخه ۲ بسازن
یکی از انحصاری های خوب PC که داره میاد برای کنسولا، لذت ببرید
یس. یس ایکس باکس وان. یس یس