معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا
معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا
معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا
معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما

پست گیمفا
۱۹:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

طولانی بودن سفرها همیشه خسته کننده و حوصله سر بر هستند. بارها برایمان پیش آمده که در طول سفر هیچ کاری برای انجام نداشته و مسیر برایمان خسته کننده شود. در سفرهای هوایی این اتفاق بیشتر رخ می دهد چرا که با خاموش کردن یا به حالت پرواز گذاشتن گوشی و وسایل الکترونیکی ارتباط ما با دنیای بیرون برای مدتی قطع می شود. اما بهترین راه برای گذران وقت در کابین هواپیما تماشای فیلم است. پروازها معمولا مدت طولانی تری از یک ساعت ندارند و فیلم ها معمولا دو ساعته هستند پس چه فیلمی ببینیم که در انتهای مسیر به پایان برسد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم تا بهترین فیلم های کوتاه تاریخ سینما را به شما معرفی کنیم تا در هنگام سفر در هواپیما تماشا کنید.

بهترین فیلم های کوتاه کمدی

تاریخچه فیلم کوتاه از فیلم های حال حاضر بیشتر است. در واقع در زمان گذشته ساخت فیلم بسیار هزینه بر بود و به همین علت طول فیلما بسیار کوتاه بود. در ادامه بهترین فیلم های کمدی را به شما معرفی می کنیم.

فیلم لورل و هاردی ” آدم کش “

لورل و هاردی ” آدم کش ” در سال ۱۹۳۰ میلادی به کارگردانی جیمز پاروت ساخته شد فیلم و ژانر این فیلم کمدی-کوتاه است. مدت زمان این فیلم ۲۹ دقیقه است. این فیلم برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود. لورل و هاردی زوج معروف سینمای آمریکا برای دهه بیست تا پنجاه میلادی هستند. داستان فیلم از آنجا شروع می شود که لورل و هاردی برای برداشتن سهم ارث مردی ثروتمند، راهی عمارتی ترسناک و پر از خفاش می شوند. اگر به فیلم های کوتاه لورل و هاردی علاقه دارید پیشنهاد می کنم فیلم های لورل و هاردی: شامپانزه، لورل و هاردی: کله پا، لورل و هاردی: بیمارستان ایالتی و لورل و هاردی: فوضول باشی را از دست ندهید.

فیلم سم

فیلم سم در سال ۲۰۲۳ ساخته شد. این فیلم که ساخته وس اندرسن است محصول سینمای آمریکا است. مدت زمان این فیلم ۱۷ دقیقه است. در این فیلم ماری سمی روی شکم مردی خوابیده بر تخت قرار دارد و همکار او به همراه یک پزشک قصد نجات وی را دارند. طنز فیلم مناسب افراد بالای ۱۸ سال است و در آن بندیک کامبریج، رالف فاینز، بن کینگزلی و دو پتل به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم نوشابه مشکی

این فیلم که محصول سینمای ایران است از ساخته های محمد پایدار است. سال ساخت فیلم ۱۴۰۰ است و مدت زمان آن ۱۷ دقیقه است. داستان فیلم در مورد یکی از همرزمان شهید باکری که در کنار آن در خط عملیات است نوشته شده است. در این فیلم علیرضا دیلمی، احسان شیخی، فریبرز شاه کرمی و علی راسخ به ایفای نقش پرداخته اند.

مستر بین: تشییع جنازه

فیلم مستر بین: تشییع جنازه محصول سینمای انگلستان و در سال ۲۰۱۵ ساخته شد. در این فیلم که در ژانر کمدی-کوتاه ساخته شده روآن اکینسون، بن میلر و ربکا فرونت و چند هنرمند دیگر ایفای نقش می کنند. طول این فیلم ۸ دقیقه است. داستان فیلم از آنجا شروع می شود که مستر بین به مراسم سوگواری یک دوست می رود و طبق معمول دیوانه بازی هایش کار دستش می دهد و در ادامه مشخص می شود که حتی مراسم را اشتباهی رفته است. اگر به فیلم های مستر بین علاقه دارید پیشنهاد می کنم فیلم های تولدت مبارک مستر بین، مستر بین و زنبور و مستر بین در تعطیلات را از دست ندهید.

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

فیلم هفت تیر کش

فیلم هفت تیر کش به کارگردانی مارتین مک دونا ساخته سینمای انگلستان است. این فیلم که یک کمدی سیاه محسوب می شود نامزد جوایز متعددی از جمله اسکار و بفتا شد و در انتها برنده بهترین فیلم کوتاه اسکار گشت. فیلم در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و مدت زمان ۲۶ دقیقه را دارد. داستان فیلم از آنجا شروع می شود که پیر مردی که به تازگی همسرش را از دست داده در قطار به پسری جوان و به ظاهر روان پریش برخورد می کند. در این فیلم ستارگانی مانند ” برندن گیلسون ” و ” رائیدری کانروی ” بازی می کنند.

فیلم خداحافظی به سبک ایرلندی

این فیلم به کارگردانی تام برکلی و راس وایت ساخته و محصولی مشترک از سینمای ایرلند و انگلستان است. فیلم خداحافظی به سبک ایرلندی برنده جایزه اسکار ۲۰۲۳ و همچنین برنده بفتا در همین سال شده است. داستان فیلم روایت دو برادر است که زیاد با هم صمیمی نیستند و پس از مرگ مادرشان با هم تجدید دیدار می کنند. فیلم در سال ۲۰۲۲ ساخته شده و ۲۲ دقیقه طول دارد. در این فیلم بازیگران معروفی همچون شیموس اوهارا و جیمز مارتین به ایفای نقش پرداخته اند.

چارلی چاپلین و روز دریافت حقوق

سینمای کمدی با چارلی چاپلین شناخته شد. فیلم های سیاه سفیدی که همه دنیا را به خنده در آورده است. در این فیلم چارلی چاپلین که فردی عیاش است پس از دریافت حقوق و پنهان کردن آن در کلاه معروفش به خانه می رود. در خانه اما همسر او که از عادت هایش با خبر است پول را از کلاهش بر می دارد. این فیلم محصول آمریکا در سال ۱۹۲۲ است و مدت زمان آن ۲۵ دقیقه است. اگر به فیلم های چارلی چاپلین علاقه دارید توصیه می کنم فیلم های چارلی چاپلین در روز شلوغ، چارلی چاپلین در طبقه بیکار و چارلی چاپلین در خیابان آرام را از دست ندهید.

بهترین فیلم های کوتاه درام

فیلم های درام همیشه تاثیر گذار در ذهن هستند و فیلم های کوتاه با حذف شاخ و برگ همیشه تاثیر بیشتری دارند. در ادامه بهترین فیلم های کوتاه از نگاه منتقدان سینما را به شما معرفی می کنیم.

فیلم انیمیشن دختر

این درام انیمیشنی ساخته کشور چک و به کارگردانی داریا کاشچویا است. این فیلم جوایز متعددی در زمینه فیلمنامه دریافت کرد و نامزد بهترین فیلم درام کوتاه اسکار شد. انیمیشن دختر در سال ۲۰۱۹ ساخته و ۲۲ دقیقه طول دارد. داستان این فیلم در رابطه با پیوند بین یک دختر و پدر است که در مواردی آسیب دیده است.

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

فیلم دو غریبه دور از هم

این فیلم به کارگردانی مارتین دزمود رو و تراون فری و محصول سینمای آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و مدت زمان آن ۲۲ دقیقه است. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم سال از جشنواره انجمن منتقدین آمریکایی-آفریقایی شد. همچنین در آکادمی اسکار توانست عنوان بهترین فیلم کوتاه لایو اکشن را از آن خود کند. این فیلم داستان مردی است که در مسیر خانه در یک سیکل زمانی گیر می کند و مدام به یک افسر پلیس برخورد می کند. در این فیلم بازیگرانی همچون جوی باداس و اندرو هوارد به هنرمندی پرداخته اند.

فیلم تاژبازی

فیلم تاژبازی ساخته مهدی مهائی و محصول سینمای ایران است. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه از بیستمین جشنواره روت ۶۶ آمریکا شده و همچنین در جشنواره هایی مانند: ریفتا کانادا، آپوریای کره جنوبی و کازان روسیه در بخش های مختلف نامزد دریافت جایزه شده است. داستان فیلم در مورد دلقکی است که در شهر بازی کار می کند. او برای حفظ دخترش نیاز به دستمزدش دارد اما رییس غرفه بازی از پرداخت آن امتناع می کند. این فیلم در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و ۲۴ دقیقه طول دارد. در این فیلم خسرو احمدی، حامد وحید، بهروز قادری، بنیامین پیروانی، محمد خوشبخت و انیسا رنجبر ایفای نقش می کنند.

فیلم هدیه

این فیلم که به کارگردانی فرح نابلوسی ساخته شده محصول کشور انگلستان است. فیلم هدیه با درخشش های بسیار در جشنواره های متعدد توانسته نامزد ۴۸ جایزه مختلف شود و ۲۷ جایزه را به خود اختصاص دهد. جوایزی مانند: بهترین فیلم کوتاه انگلیسی، بهترین فیلم درام، بهترین فیلم کوتاه عربی و بهترین فیلمنامه را در کارنامه دارد. فیلم هدیه در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و ۲۳ دقیقه است. داستان فیلم حول یک خانواده عرب می گردد. مرد خانواده ” یوسف ” به مناسبت سالگرد ازدواجش تصمیم به تهیه یک هدیه برای همسرش می گیرد. او به همراه دخترش برای تهیه هدیه به بیرون می رود اما خرید یک هدیه در کرانه باختری با جنگ در این منطقه برای او چالش برانگیز می شود.

فیلم آیوالو

فیلم آیوالو ساخته اندرز والتر و محصول سینمای دانمارک است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و نامزد اسکار در بخش بهترین فیلم کوتاه لایو اکشن است. فیلم آیوالو که ۱۶ دقیقه طول دارد روایت یک دختر بچه است که ناپدید شده. پدر آیوالو نسبت به گم شدن او بی تفاوت و خواهرش بی قرار یافتن او در جنگل های سرد گرینلند است.

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

فیلم فراموشم نکن

فیلم فراموشم نکن به کارگردانی نیکلاس گولدن و در ژانر درام خانوادگی محصول کشور انگلستان است. این فیلم برنده جوایز پورتوبلو و زیرو پلاس و نامزد جوایزی در کشور های بریتانیا و نروژ شده است. فراموشم نکن در سال ۲۰۱۹ ساخته شده و ۲۰ دقیقه است. داستان فیلم فراموشم نکن در مورد دختر بچه ای است که گمشده و تنها، سعی در ارسال پیامی برای کریسمس به خانواده خود است. جیمز کازمو، ستاره سینما در این فیلم حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم ایران، روز دوم

فیلم ایران، روز دوم یک فیلم تاثیر گذار درام و به کارگردانی کیانا منتجبی ساخته سینمای ایران است. این فیلم در سال ۱۳۹۸ ساخته شد و ۱۴ دقیقه طول دارد. ایران، روز دوم در جشنواره های متعددی در سراسر جهان نامزد و برنده جایزه شده و از بنگلادش گرفته تا آمریکا به تحسین و نقد این فیلم پرداخته اند. داستان این فیلم در مورد دختر بچه ای است که از مدرسه تعطیل می شود اما کسی به دنبال او نمی آید و روایت دو روز از زندگی او را می بینیم که باعث تغییر زندگی اش می شود. در این فیلم پانیا منتجبی، امین صاحب زاده، نیلوفر دربندی، زیبا حاجیان، رازگل معتمدی و سرور عساکره به هنرمندی پرداخته اند.

بهترین فیلم های کوتاه ترسناک

اگر دوست دارید تا آدرنالین هنگام فیلم دیدن آزاد کنید پیشنهاد ما به شما دیدن فیلم های ترسناک کوتاه است. در ادامه بهترین فیلم های هیجانی و ترسناک کوتاه را معرفی می کنیم.

فیلم زیگوت

فیلم زیگوت به کارگردانی نیل بلومکمپ و محصول سینمای کانادا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ و در ژانر وحشت ساخته شده است. مدت زمان مورد نیاز برای تماشای این فیلم ۲۲ دقیقه است. ماجرای فیلم زیگوت در مورد دو نجات یافته در معدن های قطب شمال است که برای نجات جان خود مجبور به مبارزه و فرار از خطرهای پیش رو می شوند. داکوتا فانینگ و خوزه پابلوکانتیلو هنرمندان این فیلم هستند.

فیلم راکا

یکی دیگر از ساخته های نیل بلومکمپ و سینمای کانادا فیلم راکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ و در ژانر وحشت ساخته شده است. مدت زمان تماشای این فیلم ۲۱ دقیقه است. ماجرای فیلم راکا در مورد آینده کره زمین است که توسط موجودات بیگانه و فضایی اشغال شده و گروهی سعی در مبارزه با آنها دارند.

فیلم سقوط

فیلم کوتاهی با ژانر ترسناک ساخته جاناتان گلیزر و محصول کشور انگلستان است. این فیلم با حضور در جشنواره های متعدد موفق به دریافت دو جایزه شد. این فیلم کوتاه کابوس واردرباره اوباش نقاب داری است که یک فرد نقاب دار تنها را ظالمانه شکنجه می کنند. سال ساخت این فیلم ۲۰۱۹ است و ۶ دقیقه طول دارد.

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

فیلم فلش بک

این فیلم به کارگردانی جد شپرد و محصول مشترک آمریکا و انگلیس است. فلش بک در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و مدت زمان پخش آن ۱۵ دقیقه است. در این فیلم مربی یوگایی پس از حمله ای خشونت بار به خانه اش در فلش بک هایی گذشته را می بیند و با حقایق دیوانه واری رو به رو می شود و تلاش می کند تا جان نامزد خود را نجات دهد. در این فیلم هیلی پیشاب، امار چادها پاتل، مایا گراهام، تدی لینارد و جما مور ایفای نقش کرده اند.

فیلم ما تا ابد در صدا زنده ایم

فیلم ما تا ابد در صدا زنده ایم به کارگردانی جاشوا جولیانو و محصول سینمای آمریکا است. این فیلم که ۱۱ دقیقه طول دارد در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. داستان این فیلم این گونه است که در یک شب تاریک صدای زن و مردی شنیده می شود که در حال توصیف محیط اطراف خود هستند که ناگهان صدای سومی ناشناس به میان می آید و ادامه ماجرا. این فیلم برنده جایزه از جشنواره فانتزیا در سال ۲۰۱۹ شده است. در این فیلم تورستن جانسون، درو مارکارت، اریک رایس و لوسیل شارپ به هنرمندی پرداخته اند.

بهترین فیلم های کوتاه اکشن و راز آلود

علاقه به فیلم های رزمی و اکشن دارید؟ و یا دوست دارید تا قهرمان داستان همه دشمنان خودش را به خاک و خون بکشد؟ و یا فیلم هایی که کنجکاوی شما را برانگیخته کند؟ در ادامه به معرفی بهترین فیلم های کوتاه اکشن و رازآلود خواهیم پرداخت.

فیلم درمان

فیلم درمان به کارگردانی احمد آتالای و ساخته سینمای آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۰ ساخته و ۳۵ دقیقه طول دارد. داستان فیلم در مورد یک ویروس است که در آینده منتشر می شود و مبتلایان به آن بعد از یک روز می میرند و تنها راه حل موقتی آن واکسنی است که مرگ فرد بیمار را ۲۴ ساعت به تعویق می اندازد. با دزدیده شدن واکسن ها تولید کننده آن تیمی از سربازان را استخدام می کند تا واکسن ها را پس بگیرند.

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر

این فیلم به کارگردانی وس اندرسن و محصول سینمای انگلستان است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و در ژانر ماجراجویی و رازآلود قرار دارد. مدت زمان پخش فیلم ۴۱ دقیقه است. داستان فیلم درباره مردی است که می تواند پشت اشیا را ببیند و با کمک کتابی که دزدیده است آینده را پیش بینی کند. بندیکت کمبریج بازیگر مطرح هالیوودی نقش اصلی این فیلم را ایفا کرده است.

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

فیلم به زندان خواهم افتاد

این فیلم ساخته الکساندر داستی و محصول سینمای کانادا است. فیلم به زندان خواهم افتاد در سال ۲۰۱۹ ساخته شده ژانر رازآلود و جنایی دارد و مدت زمان آن ۲۲ دقیقه است. داستان این فیلم در مورد یک مادر خانه دار است که به صورت اتفاقی پایش به یک پرونده تصادف مرگبار باز می شود و هیچ شواهدی برای اثبات بی گناهی او در پرونده نیست.

معرفی بهترین انیمیشن های کوتاه برای کودکان

نگهداری کودک بر روی صندلی هواپیما برای مدت طولانی کار بسیار سختی است. در ادامه قصد داریم تا بهترین انیمیشن های کوتاه را معرفی کنیم تا بتوانید فرزند دلبندتان را در طول پرواز سرگرم کنید.

اسپوکلی و بچه گربه های کریسمس

این انیمیشن که به کارگردانی برنی دنک ساخته شده محصول سینمای آمریکا است. سال ساخت انیمیشن ۲۰۱۹ بوده و مدت زمان آن ۴۴ دقیقه است. داستان این انیمیشن در مورد یک کدو تنبد مربعی شکل به نام ” اسپوکلی ” است. او و دوستانش برای دیدن اولین برف سال به مزرعه هالیدی می روند تا در آنجا در کنار هم جشن بگیرند اما به یک باره سر و کله گربه ای سبز رنگ پیدا می شود و ادامه ماجرا.

پاینی: درخت تک و تنها

این انیمیشن که ساخته مشترک تیموتی هوتن و تاد ادواردز است محصول سینمای آمریکا است. سال ساخت فیلم ۲۰۱۹ است و مدت زمان نمایش آن ۲۴ دقیقه است. داستان در مورد دختر بچه ولزی است که یک درخت کریسمس به نام ” پاینی ” را پرورش می دهد. اما به صورت اتفاقی پاینی و سگ مزرعه پلاکی از آنجا خارج می شوند و به یک سفر ماجراجویانه پا می گذارند. از طرفی دختر بچه به همراه پدر بزرگش سعی در پیدا کردن پاینی و پلاکی می کنند تا آنها را قبل از کریسمس به خانه بازگرداند. داستان انیمیشن سرشار از عشق و زیبایی است.

خوش شانس

انیمیشن خوش شانس به انگلیسی ( lucky ) محصول کشور آمریکا و ساخته کیسی لئونارد است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. داستان انیمیشن در مورد یک پسر بچه به نام ” هپی ” است که به همراه دوستانش به ماموریتی ویژه می روند. یک آدم شرور یک ظرف طلا را از خانواده هپی دزدیده است آنها سعی دارند تا ظرف را پس بگیرد.

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

بله مردم

انیمیشن بله مردم به کارگردانی گیلسی داری هالدروسون محصول کشور ایسلند است. این انیمیشن کوتاه هفت دقیقه ای در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. این انیمیشن با درخشش در جشنواره ها نامزد جوایز گوناگونی شد که در نهایت جوایز بهترین فیلم از نگاه کودکان و بهترین کارگردانی را به دست آورد. بله مردم روایتی ساده اما دیدنی از زندگی روزمره دارد. مردم کار می کنند، به مدرسه می روند، آشپزی می کنند و کارهای مختلف انجام می دهند و در این میان هر روز درگیر جنگ های کوچک و بزرگ اند.

لوسی نابغه

انیمیشن لوسی نابغه در سال ۲۰۲۰ ساخته و محصول کشور فرانسه است. این انیمیشن با درو کردن جوایز بهترین انیمیشن فرانسوی، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم کوتاه حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. این انیمیشن راجب یک جوان تنها است که دید دیگری به هرج و مرج شهر دارد و احساس می کند رابطه ای عرفانی در این میان است. او به دنبال نتیجه گیری از این هرج و مرج است.

بهترین فیلم های مستند کوتاه

اگر عاشق کسب علم هستید و از هر فرصتی برای افزایش معلومات خود استفاده می کنید مستند کوتاه بهترین انتخاب برای شما است. در ادامه بهترین فیلم های مستند کوتاه را برای تماشا در هواپیما معرفی می کنیم.

کاوشگر: دریاچه آتش

اگر عاشق طبیعت و کشف رازهای آن هستید، کاوشگر: دریاچه آتش را تماشا کنید. این فیلم که در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و محصول آمریکا است ۴۳ دقیقه طول دارد. داستان فیلم در مورد چند کاوشگر است که به کوه های دور دست می روند تا در مورد بروز آتش فشان ها تحقیق و جستجو کنند.

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

پلنگ سیاه

مستند پلنگ سیاه یک مستند پژوهشی درباره حیات وحش است. این فیلم مستند که محصول آمریکا است در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و ۴۲ دقیقه طول دارد. این فیلم در عمق جنگل های هند ضبط شده و به تصویر کشیدن هوش یک پلنگ سیاه تنها در منطقه است که به دنبال گسترش قلمرو خود است. او برای رسیدن به این حکمرانی باید با موجودات قدرت مند زیادی به تقابل بپردازد.

یک قطعه موسیقی نوعی مکالمه است

این فیلم مستند در ژانر اجتماعی است. این فیلم محصول آمریکا است و ۱۳ دقیقه طول دارد. فیلم در مورد یک پیانیست است که در مورد نحوه آشنایی خود با موسیقی می گوید. فیلمی کوتاه و الهام بخش برای همه و می تواند ادامه روز شما را بسازد.

مستند رسا

این فیلم مستند در سال ۲۰۲۱ ساخته شده و محصول آمریکا است. این فیلم ۳۴ دقیقه ای با زیبایی تمام در مورد یکی از بازیکن های فوتبال تیم مریلند است که با وجود از دست دادن دوست صمیمی خود همراه با بقیه هم تیمی های ناشنوایش در تلاش اند تا از پیروزی های خود دفاع کنند. فیلم مستند رسا یک فیلم بسیار تاثیر گذار و الهام بخش است. این فیلم در جشنواره ۲۰۲۲ اسکار نامزد کسب بهترین فیلم مستند سال شد.

بهترین در تمام دوران ها

اگر عاشق فوتبال هستید و دنیای این ورزش را دنبال می کنید مستند بهترین در تمام دوران ها انتخاب خوبی برای شما است. این فیلم در مورد لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتینی است. روایت های شروع ساده و سخت فوتبال در آرژانتین تا قهرمانی های اروپا و جهان را به زیبایی به تصویر کشیده است. در این فیلم لیونل مسی، پپ گواردیولا، جرارد پیکه و کریستیانو رونالدو به هنرمندی پرداخته اند. این فیلم ۱۹ دقیقه طول دارد و محصول کشور آرژانتین است.

جزیره لمور های ماداگاسکار

این فیلم مستند مستند ۴۰ دقیقه ای روایت جالبی در مورد میمون های لمور دارد. فیلم در مورد نظریه تکامل انسان و تاریخچه میمون های لمور و خطر انقراض آنها پرداخته است. روایتی ساده و روان که در خور فهم کسانی که اطلاعات زیادی از حیات وحش ندارند نیز هست. فیلم لمورهای ماداگاسکار ساخته کشور انگلیس در سال ۲۰۱۴ است.

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

متولد حیات وحش

فیلمی تکان دهنده در ژانر مستند و به تصویر کشیدن فداکاری گونه های مختلف حیات وحش برای نجات یکدیگر. مستند متولد حیات وحش روایت تاثیرگذاری ی از حیواناتی است که در بدو تولد و سنین کودکی والد خود را از دست می دهند و باید با سختی در حیات وحش دوام بیاورند. در این فیلم انسان های از خود گذشته ای را می بینیم که به کمک این حیوانات درمانده رسیده اند. این فیلم ۴۰ دقیقه طول دارد و محصول آمریکا در سال ۲۰۱۱ است.

برنامه نویسی زندگی: سیاره زمین

آدم ها همواره سوالاتی در مورد پیدایش و نحوه به وجود آمدن و ادامه حیات بر روی کره زمین را دارند. این مستند به زیبایی به جنبه های مختلف حیات بر روی کره زمین پرداخته و چگونگی پیدایش و ماندگاری انسان ها را بررسی می کند. با دیدن این مستند جذاب سوالات بسیاری در ذهن شما به وجود می آید و البته به یک سری از آنها پاسخ داده می شود. برنامه نویسی زندگی: سیاره زمین، ۳۶ دقیقه طول دارد و در سال ۲۰۱۵ در آمریکا ساخته شده است.

جمع بندی

سفر های هوایی بعد از این مقاله دیگر کسل کننده و حوصله سر بر نیستند. با دیدن این فیلم ها اصلا متوجه طولانی بودن مسیر نخواهید شد و به فاصله یک چشم به هم زدن به مقصد می رسید. اگر میخواهید تا قبل از پرواز دچار تاخیر نشوید و به راحتی گیت ها را پشت سر بگذارید و سر برنامه قبلی به مقصد برسید وبسایت پته به نشانی https://www.pateh.com/ را فراموش نکنید. تیم کارشناسان پته آماده هستند تا ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز شما باشند برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۴۰۰۰ در ارتباط باشید.

BADMANollie

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا
معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا
معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا
معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا
معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بهترین فیلم های کوتاه برای تماشا در هواپیما - گیمفا