معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا
معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا
معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا
معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا

معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها) 

پست گیمفا
۰۲:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا

انتخاب و در اختیار داشتن بهترین اسلحه پابجی موبایل یکی از کلیدی ترین فاکتورهای تعیین کننده ی عملکرد و سطح بازی شماست که در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل می‌پردازیم به طوری که با ویژگی‌های کلیدی و کاربرد آن‌ها در شرایط و سبک بازی‌های مختلف آشنا می شوید. از آنجایی که هر اسلحه ی پابجی برای سبک بازی و شرایط خاصی اضافه شده است، اگر پابجی پلیر هستید، شناخت این اسلحه‌ها تاثیر زیادی در سطح بازی شما خواهد داشت.

با توجه به بروزرسانی‌های متعددی که در بازی پابجی موبایل منتشر می شود، بهتر است اطلاعات شما درباره این اسلحه‌ها بروز و آپدیت باشد و واقعا نمی‌توان گفت چون سال گذشته درباره اسلحه‌های پابجی موبایل تحقیقاتی داشته‌اید، الان می‌توانید بهترین اسلحه پابجی موبایل را برای شرایط و سبک بازی خود انتخاب کنید. PUBG Mobile به طور مداوم در حال بروزرسانی است که این بروزرسانی ها، اسلحه‌های پابجی موبایل را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند.

در این مقاله، خاصیت و ویژگی‌های هر اسلحه بر اساس آخرین آپدیت پابجی موبایل بروزرسانی شده است و اطلاعاتی که مطالعه می‌کنید، کاملا جدید و بر اساس آخرین آپدیت پابجی می‌باشد.

بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل

پیش از آنکه به معرفی اسلحه‌ها بپردازیم لازم است یک موضوع را برای یک بار برای همیشه مشخص کنیم: بهترین اسلحه ی پابجی موبایل ثابتی وجود ندارد. انتخاب بهترین اسلحه پابجی کاملا بستگی به شرایط و سبک بازی گیمر دارد. بنابراین ما در این بخش به جای معرفی یک اسلحه به عنوان بهترین، سعی می‌کنیم از بین اسلحه‌هایی که وجود دارد، بهترین آن‌ها را از هر کلاس ( تپانچه، مسلسل سبک و اسنایپ و ….) معرفی کنیم تا با توجه به شرایط و سبک دلخواه خود، یکی از آن‌ها را برگزینید.

اولین گزینه‌ای که در لیست زیر مشاهده می‌کنید به معنی بهتر بودن آن نسبت به آخری نیست. اما پیشنهاد می‌کنم حداقل یک بار تمام پیشنهاد های زیر را مرور کنید (کاملا ارزشش را دارد).

اسلحه M1014

معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا

این اسلحه‌ ای که در بازی پابجی موبایل می‌بینید، نسخه‌ی غیر نظامی اسلحه‌ی معروف Benelli M4 Super است که در دسته اسلحه‌های ساچمه‌ای نیمه اتوماتیک قرار می‌گیرد. به شدت قدرت شلیک بالایی دارید و برد آن به ۵۰ متر می‌رسد و تقریبا با دو شلیک می‌توانید حریف خود را زمین گیر کنید.

این اسلحه را معمولا با S12K مقایسه می‌کنند در صورتی که از جوانب بسیار زیادی، M1014 عملکرد بهتری دارد. از ویژگی‌های این اسلحه‌ی پابجی موبایل در مقایسه با S12K می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت گلوله بالاتر
  • نفوذ و قدرت گلوله بیشتر
  • شلیک سریع‌تر

البته در کنار مزایایی که دارد، شاید بتوان یک عیب روی آن گذاشت و آن هم این است که لوازم جانبی کمتری روی آن نصب می شود (منظور attachements است). در واقع شما فقط صدا خفه کن و خشاب را می‌توانید روی آن داشته باشید. استفاده از صدا خفه کن می تواند شلیک های دورتر شما را نیز متمرکز تر و دقت‌تان را افزایش دهد و از آنجایی که این اسلحه صدای بلندی دارد و باعث لو رفتن موقعیت شما می شود، این آیتم برای این اسلحه تقریبا اجباری است.

این اسلحه فقط در مپ Livik در دسترس است.

اسلحه UZI

معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا

اسلحه یوزی به لطف سرعت شلیک بالایی که دارد و البته خشاب نسبتا بزرگش، بیشترین آسیب را در هر ثانیه در مقایسه با دیگر اسلحه‌های پابجی موبایل بر جای می‌گذارد. اگر در شرایطی قرار گرفته‌اید که درگیری ها نزدیک تر است (مثلا ۳۰ متر یا کمتر) بدون شک بهترین اسلحه ی پابجی موبایل برای شما همین میکرو یوزی خواهد بود.

این اسلحه در تمام مپ‌های بازی در دسترس است. آیتم‌هایی مثل قنداق نیز می‌تواند به کنترل لگد این اسلحه کمک کند و همچنین یکی از علایق من در این اسلحه، ارتقای ظرفیت خشاب آن است که در شلیک‌های طولانی‌تر به شدت کارآمد است.

همچنین اگر به ظاهر اهمیت می‌دهید و به اسکین‌های اسلحه‌ها علاقه‌مند هستید (مثل من)، uzi اسکین‌های واقعا جذابی و با قیمت‌های مناسبی در محیط بازی دارد که می‌توانید آن را با یوسی پابجی خریداری کنید. به عنوان مثال اسکین Gold Searhorse یکی از ارزان‌ترین اسکین های این اسلحه است که ظاهر خوبی دارد و با قیمت ۷۵ یوسی پابجی موبایل قابلیت خرید دارد. اگر ۷۵ یوسی را بخواهیم به ریال محاسبه کنیم مبلغی کمتر از ۱۰۰ هزارتومان می شود (قیمت یوسی پابجی را بر اساس لینک https://giftbarg.com/product/pubg-mobile-uc محاسبه کردیم و شما می توانید در هر زمانی که این مقاله را مطالعه می کنید، قیمت های جدید یوسی را بر اساس قیمت روز از همین لینک مشاهده کنید).

و یا اگر بخواهید بیشتر هزینه کنید، گزینه‌های جذاب تری مثل Gilded Emerald و Precise Compass نیز وجود دارد که البته بیشتر از ۲۰۰۰ یوسی قیمت دارند.

اسنایپ های Kar98k و Mosin

معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا

دو اسلحه‌ی اسنایپ (تک تیرانداز) که آلمانی و روسی هستند و در این سبک، در یک سطح قرار می‌گیرند. تنها تفاوت آن‌ها در صدای شلیک است. در هر دو اسلحه، هدشات کردن احتمال از پا افتادن حریف بالاست و فشنگ‌های هر دو از نوع ۷.۶۲ میلی متری می‌باشد.

سرعت شلیک در هر دو اسلحه کند است و مناسب افرادی است که سبک بازی کمپ و درگیری های از راه دور تمایل دارند. یکی از الزامان این اسلحه، نصب دوربین ۸ برابری است.

تمام توضیحات بالا برای Mosin Nagant روسی و Kar98k آلمانی صدق می‌کند. اما در Kar98k صدای شلیک به نظر می‌رسد کمی خفه‌تر از Mosin باشد. اما اگر به شخصه هر کدام که در دسترس باشد را بدون فکر کردن انتخاب می‌کنم و البته یک دوربین نیز تهیه خواهم کرد به همراه یک دو پایه و صدا خفه کن که موقعیتم لو نرود.

اسلحه معروف AKM

معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا

یکی از قوی‌ترین تفنگ های تهاجمی پابجی موبایل است و اگر مهارت کافی با این اسلحه داشته باشید، تبدیل به بهترین تفنگ پابجی موبایل خواهد شد. کلاش در دو حالت تک تیر و رگبار قابل تنظیم است و سرعت شلیک مناسبی دارد.

نظر نویسنده : اگر نظر من را بخواهید، یک دوربین ۲x یا ۳x برای این اسلحه تهیه خواهم کرد. این اسلحه را در بردهای کوتاه و متوسط می پسندیم و بسیار مهارت محور است. اگر در این اسلحه مهارت داشته باشید، عملکرد جذابی از خود به نمایش خواهید گذاشت.

اسلحه AUG

معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا

بسیاری این اسلحه که نسخه غیر نظامی Steyr AUG است را جزو زیباترین سلاح های موجود در بازی می‌دانند (که من موافق نیستم). ظرفیت خشاب بالایی دارد و لگد زدن آن کنترل شده است. اگر بخواهیم به میزان دمیجی که این اسلحه وارد می‌کند توجه کنیم، جزو بهترین‌ها در کلاس خود است. به شرطی که تمرین کافی با آن داشته باشید چرا که این اسلحه نیز مهارت محور است. به عنوان مثال در شلیک‌های تعداد بالا، تغییر مکان نشانه گیری دارد و به مرور به پایین میل می کند (البته در بردهای متوسط و بلند این موضوع احساس می شود).

فقط با زیباترین بودن آن موافق نیستم و در بهترین بودن این اسلحه در کلاس خود، شکی نیست.

ترکیب ظرفیت خشاب بالا، لگد ضعیف و دمیج قابل توجه را نمی توان نادیده گرفت. آیتم‌های Quick یا Extended Quick Mag را برای برای این اسلحه پیشنهاد می‌کنیم.

اسلحه AWM پابجی موبایل

AWM سومین اسنایپر معرفی شده در لیست بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل است که تنها در جعبه‌های کمکی می‌توانید به آن دست یابید. اسم اصلی آن Accuracy International Arctic Warfare Magnum است و AWM در واقع مخفف شده‌ی آن است.

تک تیراندازی قدرتمند که نشانه گیری به شدت عالی را به همراه دارد. سرعت دوباره مسلح شدن این کند است و چنین در نظر بگیرید که فقط یکبار می توانید به دشمن شلیک کنید و اگر نشانه گیری خوبی دارید، همان یک تیر کار خودش را می کند. در کنار این اسلحه می‌توانید به کمک خشاب‌های بزرگتر و دوربین بزرگ و یا صدا خفه کن، ترکیب جذابی داشته باشید.

اسلحه P90

سلاح دیگری که فقط در نقشه‌ی Livik پیدا می‌کنید، p90 است. یک مسلسل دستی یا به قولی SMG با ظرفیت خشاب استاندارد ۵۰ تایی که سرعت شلیک بالایی را دارد. یکی از برتری های این اسلحه نسبت به یوزر، قابلیت استفاده از دوربین‌های ۴ و ۶ برابری است که انعطاف خوبی به شما می دهد.

Mobile Matters درباره این اسلحه می‌گوید که اصلی‌ترین لوازم جانبی برای این اسلحه، لیزر (Laser Sight) است:

The critical attachment for P90 is Laser Sight. It stabilizes the major P90 drawback and decreases the hip fire spread, making the P90 more suitable for mid and long-range encounters

اسلحه UMP45

اگر از ما بپرسید که یک اسلحه‌ از کلاس SMG نام ببر که عملکرد آن از P90 بهتر باشد، قطعا UMP45 را از ما می شنوید. انعطاف پذیری بسیار زیادی در تجهیزات جانبی را برای شما به همراه می‌آورد تا بر اساس شرایط و نیاز خود، آن را شخصی سازی کنید.

قدرت دمیج زدن این اسلحه شاید فقط از Tommy Gun ضعیف تر باشد ولی در مقابل لگد کمتری می زند. تجهیزات مورد علاقه ی ما برای این اسلحه یک صدا خفه کن است.

پابجی دونی درباره این سایت نوشته است:

اسلحه UMP45 برای پلیر های تازه کار بهترین انتخاب است. زیرا حداقل دمیجی که وارد می کند از تمامی اسلحه های AR بازی بالاتر است. سرعت بالا و کم بودن لگد این اسلحه باعث می‌شود تا بعد از UZI بهترین SMG بازی باشد. گاهی ممکن است اصلا سمت اسلحه هایی مانند UMP نروید چون شنیده‌اید که ضعیف هستند! اما دلیلی که این اسلحه در لیست ما قرار دارد آن است که در آپدیت های اخیر بازی، این اسلحه قدرت و میزان دمیج بالاتری پیدا کرده و بسیاری از پرو پلیر ها دارند از این اسلحه استفاده می‌کنند.

اسلحه DP-28

لگد کم این اسلحه و قدرت دمیج بالا دلیل انتخاب این اسلحه در لیست بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل است. اسلحه‌ای سبک که قابلیت دوربین و دوپایه را به شما می‌دهد تا در فواصل متوسط و بلند کارآمدتر عمل کنید. ظرفیت خشاب این اسلحه ۴۷ تاست که در درگیری های طولانی ممکن است کمی اذیتتان بکند.

اسلحه M416

دنبال یک اسلحه‌ی همه فن حریف هستید ؟ پیشنهاد من به شما M416 است که یک اسلحه‌ی تهاجمی در فواصل مختلف با لگد کم و قدرت دمیج بالا و انبوهی از تجهیزات جانبی و دلایل مختلف دیگر که این اسلحه را برای شما جذاب تر می کند.

این اسلحه در پابجی موبایل یک اسلحه ی همه کاره شناخته می شود . کنترل آن در هنگام شلیک آسان است .

لیست ۱۰ تا از بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل ما به پایان رسید و سعی کردیم به تمام نقاط قوت و ضعف این اسلحه ها بپردازیم. اگر شما به اسلحه ی خاصی اعتقاد دارد و در لیست ما موجود نبود، بسیار خوشحال می شویم اگر آن را در بخش دیدگاه های زیر با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید تا به لیست بالا اضافه کنیم.

Love GameDADDY PARTiSAN.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا
معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا
معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا
معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا
معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی ۱۰ تا از بهترین اسلحه های پابجی موبایل (همه کلاس ها)  - گیمفا