نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا

نقد و بررسی بازی Helldivers 2

کاظم حقیقی
۱۶:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا

برای آزادی، برای تکامل، برای بشر. با نقد اثری در خدمت‌ شما هستیم که از زمان انتشار تا به امروز تبدیل به یکی از بازی‌های پر طرفدار استیم شده، روزانه در صدر پرطرفدارترین بازی‌های استیم و پلی استیشن قرار دارد و فروش بالایی کسب کرده است. Helldivers 2 محتوای فراوانی را در اختیار بازیکنان خود می‌گذارد که رمز موفقیت آن نه تنها در همکاری بین افراد است بلکه همدلی‌ای است که بین آن‌ها به وجود می‌آورد؛ چیزی که قبلا همانندش در بازی‌های دیگر وجود نداشته. در ادامه با بررسی بخش‌های مختلف، بیشتر این موضوع را شرح خواهم داد.

مَثَل و اصطلاحی وجود دارد که برای بعضی بازی‌ها به کار برده می‌شود؛ آسان است که یاد بگیرید، سخت است که استادش شوید. در ابتدا، Helldivers 2 با بخش آموزشی خیلی کوتاه هر آن‌چه که نیاز داشته باشید به شما آموزش خواهد داد. اما به علت وجود تجهیزات فراوان و کارایی متفاوت هر کدام، مدت زیادی را باید صرف کسب تجربه کنید.

شروع بازی از سفینه فضایی شما خواهد بود‌، سفینه‌ای که می‌توانید اسمی برایش انتخاب کنید که بر بدنه‌اش حک می‌شود. سفینه از چندین بخش تشکیل شده است که در ادامه به شرح آن‌ها خواهم پرداخت. در انتهای سفینه نقشه کهکشان بازی وجود دارد که فعلا به دو بخش اصلی تقسیم شده است؛ بخش شرقی شامل کهکشان‌ها و سیاراتی که دشمنان حشره مانند با نام The Terminids به آن‌ها حمله کرده‌اند و در غرب ربات‌ها با نام The Automatons در حال پیشروی در مرزهای نسل بشر هستند. حالا این شما هستید که تصمیم گیرنده خواهید بود تا در کدامین جبهه به مبارزه بپردازید. در هر سیاره و کهکشان که به مبارزه بپردازید و ماموریت‌های آن سیاره را که تکمیل کنید در پاکسازی‌اش از چنگ دشمن تاثیرگذار خواهید بود. تحت این شرایط تمامی افرادی که Helldivers 2 را خریداری کرده‌اند حس می‌کنند با یکدیگر در یک جبهه هستند و این مسئله همدلی را بین بازیکنان به‌وجود می‌آورد. این موضوع برای سازندگان چنان حائز اهمیت است که برای پلیرها این امکان را فراهم کرده‌اند تا از طریق نقشه این بازی در هر لحظه بتوانند ببینند چه تعداد بازیکن در کدام کهکشان مبارزه می‌کند، تا چه اندازه آن را پاکسازی کرده‌اند و چند درصد از هر سیاره توسط انسان تسخیر و پاک‌سازی شده است. بازیکنان در سراسر دنیا با همدلی و همکاری پس از پاک‌سازی تمامی سیارات هر کهکشان، مرزهای بشر را گسترش می‌دهند و در این موقعیت همه بازیکنان به کهکشان بعدی و سیارات جدید دسترسی پیدا خواهند کرد و از این روش است که می‌توان مپ‌های جدید را آزاد و در محیط‌های متنوع بازی گشت و گذار کرد. و اگر هم بازیکنان موفق به پاکسازی کهکشان بعدی نشوند، مجبور به عقب‌نشینی به مرزهای قبلی هستند. این موضوع چنان برای بازیکنان مهم واقع شده که به چندین زبان در شبکه‌های مجازی مختلف کانال‌های خبری راه اندازی شده و روزانه مرزهای درون بازی توسط بازیکنان بررسی می‌شود.

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
نقشه کهکشانی بازی که اخبار مهم سیارات و مرزبندی از این طریق دنبال می‌شود

پس از انتخاب کهکشان و سیاره مورد نظر، توسط کپسول‌های مخصوص وارد محیط بازی خواهید شد و ماموریت مورد نظر را انجام خواهید داد. بازی شامل چندین ماموریت می‌شود؛ مثلا ورود به سیاره، به دست آوردن کدهای مخصوص پایگاه موشکی و سپس شلیک موشک بالستیک به لانه اصلی حشرات (که افکتی همانند انفجار هسته‌ای به همراه دارد) و در انتها درخواست خروج از سیاره. چندین ماموریت اصلی وجود دارد که در تمامی کهکشان‌ها یکسان هستند؛ مهم نیست در چه سیاره از مرز حشرات هستید، ماموریت‌ها عموما به از بین بردن لانه یا تخمک‌های حشرات یا از بین بردن تایتان عظیم حشرات و یا تخلیه اضطراری افراد از  پایگاه انسان‌ ختم می‌شوند. این مسئله باعث می‌شود بدانید که در هر مرحله و ماموریت چه‌ کاری باید انجام دهید اما ظاهر و شرایط محیط هر بار تغییر کند و به همین علت هر چقدر هم که به تجربه بازی بپردازید برای شما تکراری و خسته کننده نشود.

وقت پرداختن به موضوع تجهیزات است. هر بازیکن باید با توجه به ماموریتی که می‌خواهد انجام دهد و یا دشمنی که می‌خواهد بکشد (ربات یا حشره)، باید سلاح مناسب را با خود به همراه داشته باشد. در هر مرحله می‌توانید یک سلاح سنگین، یک سلاح کمری و یک سلاح اصلی و چهار مدل  تجهیزات و یک تقویت کننده با خود حمل کنید. سلاح‌های اصلی و سنگین بسیار متنوع هستند و انتخاب از بین این آن‌ها کار دشواری است. بازیکن با کسب تجربه می‌تواند تشخیص دهد کدام سلاح برای از بین بردن چه دشمنی بهتر است. به عنوان مثال اسلحه نارنجک‌انداز و شعله افکن برای حشرات مناسب‌تر است و موشک‌انداز و لیزر برای از بین بردن تانک‌های ربات‌ها. در این زمینه سلاح‌هایی وجود دارند که انتخاب آن‌ها به همراه دوستتان بسیار جذاب است. مثلا سلاح موشک‌اندازی وجود دارد که وظیفه هدف‌گیری و شلیک را شما بر عهده گیرید و هم‌تیمی شما با حمل کردن کوله مهمات و بارگذاری گلوله سریع‌تر به شما و تیم کمک کند.

 با به اتمام رساندن موفقیت‌آمیز ماموریت و خروج از سیاره، سطح (Level) شما افزایش پیدا می‌کند و دسترسی شما به تجهیزات بیشتر فراهم می‌شود، همچنین با پول و مدال‌هایی که کسب می‌کنید، می‌توانید ست جدید زره، اسلحه و تجهیزات برای خود تهیه کنید. تجهیزات در Helldivers 2 بسیار متنوع و کاربردی و از سلاح مهم‌تر هستند. انتخاب از بین طیف گسترده تجهیزات کار دشواری است. بازیکن می‌تواند انواع بمب‌ها را به همراه داشته باشد که شامل زیر مجموعه‌های متنوع هستند. مثلا بمب‌های خوشه‌ای نقطه‌زن، آتش‌زا، همراه با ترکش‌های فروان برای کشتار جمعی و غیره؛ و یا مثلا بمب‌های خارج از جو (orbital) که توسط سفینه فضایی شما در مدار شلیک خواهد شد؛ و یا حتی انواع بمب‌هایی که توسط جِت بر سر دشمن آوار خواهد شد.

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
کشتی‌های فضایی بیرون از پنجره فقط برای زیبایی نیستند. درون مراحل بالای سر شما دیده می‌شوند و پس از درخواست به سمت هدف شلیک می‌کنند و این موضوع قابل رویت است

از نکات مثبتی که می‌توان در مورد گیم‌پلی Helldivers 2 گفت، حس بسیار لذت بخش شلیک کردن است که باعث می‌شود عاشق گان‌پلی‌اش شوید و بخواهید مناسب‌ترین سلاح را برای شلیک انتخاب کنید، زیرا باید کنترل زیادی در استفاده از بمب و گلوله‌های خود داشته باشید. بازی با باز گذاشتن قابلیت صدمه رساندن به یاران، سعی کرده است تا گیم‌پلی‌ای عمیق‌تر به مخاطبین‌ خود ارائه دهد. پس باید در هنگام پرت کردن نارنجک و یا مشخص کردن محل فرود بمب، مراقب باشید به صورت اشتباهی هم‌تیمی‌های خود را خاکستر نکنید. این موضوع در تمامی درجه‌های سختی صدق می‌کند. حفظ خونسردی در بین صدها دشمن متنوع درون بازی بسیار سخت است و اگر حرکت اشتباهی از شما سر بزند، مثلا دستپاچه شوید و اشتباها بمب آتش‌زا را بر سر دوستان‌تان فرود آورید، بسیار خجالت‌زده خواهید شد و دوستان شما کباب می‌شوند. حتی پس از تمام شدن گلوله در خشاب، شما باید حتما گزینه خشاب‌گذاری مجدد را بزنید و این کار به‌طور خودکار از شخصیت درون بازی سر نمی‌زند. این در حالی است که خشاب‌گذاری بازی طی چندین نوبت انجام می‌شود، اگر خشاب را عوض کرده باشید و قبل از کشیدن گلنگدن مجبور به انجام کار دیگری شوید، زمان فشردن دکمه خشاب گذاری مجدد شخصیت درون بازی فقط گلنگدن را می‌کشد و کل پروسه از اول تکرار نمی‌شود.

تنوع دشمنان درون Helldivers 2 کاملا قابل قبول است؛ مخصوصا در مورد حشرات. از دشمنان سمی و سبز رنگ کوچک و بزرگ که در صورت نزدیک شدن منفجر می‌شوند و شما را ذوب می‌کنند گرفته تا حشراتی که از دور اسید به سمت‌تان پرتاب می‌کنند و یا حشره‌ای عظیم با پوستی ضخیم که گلوله‌ها بر اثر برخورد با تن او کمانه می‌کنند و اثری نخواهند داشت و ممکن است یارتان بر اثر کمانه کردن زخمی شود. در بخش ربات‌ها هم این تنوع رعایت شده و ما علاوه بر ربات با مسلسل لیزری و تانک و غیره، شاهد ربات‌هایی مجهز به شمشیر لیزری نیز هستیم که به محض دیدن شما به سمتتان حمله‌ور خواهند شد. این تنوع فقط به دشمنان محدود نمی‌شود و سیارات و کهکشان‌های خیلی زیادی وجود دارند که نه تنها از نظر ظاهر بسیار تفاوت دارند بلکه دارای گیم‌پلی خاص خود هستند. مثلا سیاره‌ای که بسیار گرم باشد، ممکن است در حین ماموریت گردباد آتشین شکل گیرد و قبل از ورود به مرحله بهتر است شرایط محیطی سیاره که در گوشه تصویر توضیح داده می‌شود را چک کنید. سیاره‌ای که گرم باشد باعث می‌شود توان دویدن شما کاهش یابد و سلاح‌های حرارتی زودتر داغ کنند و از کار بیفتند.

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
بهتر است قبل از انتخاب سیاره و ماموریت مورد نظر شرایط محیط را چک کنید

با گشت و گذار می‌توانید نمونه آزمایشگاهی موجودات مختلف را پیدا کنید که به دو گونه عام و خاص تقسیم می‌شوند. بازیکنان باید این نمونه‌ها را تا آخرین لحظه با خود به همراه داشته باشند و از سیاره خارج کنند؛ اگر درون بازی کشته شوید روی زمین می‌افتند و پس از بازگشت به مکان مرگ خود باید برگردید و آن را بردارید. کاربرد این نمونه‌ها، تقویت تجهیزات شما است تا روی عرشه سفینه فضایی‌تان به قسمت تجهیزات رفته و بخش مورد نظر را آپگرید کنید. علاوه بر نمونه‌های آزمایشگاهی، چهار نوع دیگر از منابع برای خرید و تقویت تجهیزات وجود دارد که برای به دست آوردن‌شان نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای نیست و می‌توان با بازی کردن به راحتی آن‌ها را به دست آورد.

گرافیک Helldivers 2 یکی از چشم نوازترین‌ها در بین بازی‌های امسال است و خیلی از اوقات دست از جنگیدن برمی‌دارید و دنیای اطراف را نگاه می‌کنید. با توجه به آنلاین‌محور بودن این اثر، می‌توان گفت از نظر بصری این بازی هیچ کمبودی نسبت به رقبای خود ندارد؛ حتی در خیلی زمینه‌ها به برتری‌هایی نیز دست یافته است. حتی در شلوغ‌ترین صحنه‌ها که صدها دشمن در صحنه حضور دارند، هزاران گلوله در حال رد و بدل شدن است، چندین نوع بمب منفجر می‌شود و ربات‌های کمکی‌تان نیز در حال جنگیدن هستند، باز هم بازی دچار افت فریم نمی‌شود و چنان روان اجرا خواهد شد که متعجب بشوید.

Helldivers 2 دارای طراحی محیط بسیار زیبا و پر جزئیات است. هر ماموریت را با کوله‌باری از اسکرین‌شات به اتمام خواهید رساند. علاوه بر زیبایی وصف‌ناپذیر دورنماهای بازی، جزئیات فراوان محیط اطراف هم توجه‌تان را جلب خواهد کرد؛ به عنوان مثال، ممکن است در یکی از مکان ها جسد مردی را ببینید که کنار قبر کنده شده‌ای روی زمین است و چند قدم آن طرف‌تر هم جسد یکی از حشرات را ببینید که بیلی در سرش فرو رفته، تعداد زیادی از این مثال‌ها را می‌توان مطرح کرد. بازی حتی داری فیزیک اشیاء و انیمیشن‌های بدن واقعی است که لذت درگیری‌هارا دو چندان می‌کند. کافی‌ است حشره‌ای سنگین وزن با سرعت از روی بدن شما رد شود و تکه‌های کنده شده بدن‌تان را در اطراف ببینید یا بمبی عظیم در نزدیکی منفجر شود تا تکان خوردن شنل و خیلی از اشیا را بر اساس زاویه وزش باد ایجاد شده بر اثر انفجار نظر شما را به خود جلب کند.

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
زیبایی و تنوع محیط نظر مثبت هر بازیکنی را جلب خواهد کرد

می‌توان با جرات گفت که خروجی بصری این عنوان یک سر و گردن از عناوین آنلاین و سرویس محور دیگر بازار بهتر است که جزئیات فراوان و بی‌نهایتش هوش از سر هر پلیری خواهد برد؛ مخصوصا که سیارات مختلف دارای محیط‌های متنوع هستند و بازیکنان هیچ‌وقت احساس نبرد در محیط تکراری را نخواهد داشت. از سیاره‌ای با دریاچه‌های بی‌شمار گرفته تا سیاره‌ای با پوشش‌های گیاهی غنی، بازی تنوع محیطی خیره‌کننده‌ای دارد. Helldivers 2 هنوز دست از متعجب کردن کسانی‌ که در حال تجربه‌اش هستند بر نداشته؛ ممکن است شب هنگام روی سیاره‌ای فرود بیایید و وزش شدید باد و باران سیل‌آسا را شاهد باشید، پس از گذر قسمتی از ماموریت، آفتاب کم کم طلوع می‌کند و باران قطع می‌شود، چندی بعد عصر هنگام نم نم باران دوباره از سر گرفته می‌شود و تمامی این مراحل رنگ‌بندی مختص به خود را دارند که هر ثانیه بازیکن را شگفت زده می‌کند؛ مخصوصا که طیف رنگ‌های استفاده شده در این بازی بسیار گسترده است. یکی از جزئیات جالب در این اثر، کاراکتر یخ زده شماست. بله درست است، به خاطر سفر در فضا، سربازان در کپسول‌های مخصوص یخ می‌زنند و وقتی به مقصد می‌رسند آن‌ها را از کپسول خارج می‌کنند، در این حین با سرعت یخ شما آب می‌شود. زمانی که یخ زده هستید شنل شما حرکت نمی‌کند اما پس از آب شدن یخ، در جهت وزش باد حرکت می‌کند.

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
برای هدف‌گیری دقیق‌تر بهتر است روی زانو بنشینید

موسیقی Helldivers 2 هم‌سو با داستان، قطعه‌های حماسی مخصوص صحنه‌های نبرد را به بازیکن ارائه می‌دهد. از این جنبه می‌توان بخش موسیقی را قابل قبول و بدون ایراد در نظر گرفت. با توجه به حضور انسان‌ها، موسیقی‌هایی برای سربازان نواخته شده است؛ این موضوع تنوع موسیقی را کاهش داده اما دقیقا همانی‌‌ است که باید باشد.

اما بهترین موسیقی بازی برای گوش‌های شما، صدای انفجار بمب Eagle 500kg و سپس صدای شنیدن پخش شدن اعضا بدن حشرات و پاشیده شدن اعضای بدنشان در اطراف است. پس از گذران مدت زمان بسیار در این بازی، باید بگویم که فکر نکنم هیچ زمان از شنیدن این صدا خسته شوم. صداگذاری در حد و اندازه عناوین رده بالای این صنعت طراحی شده. کافی‌‌ است چشم‌های خود را ببندید و با صداگذاری عالی این اثر، محیط را تماشا کنید. تمامی بمب‌ها و سلاح‌ها حتی با توجه به تنوع زیادی که دارند صداگذاری خاص خود را دارا هستند، علاوه بر این شخصیت‌های درون بازی در هر لحظه موقعیت خود را فریاد می‌زنند. کافی‌ است جایی روی نقشه را نشانه‌گذاری کنید، شخصیت میزان فاصله شما با مقصد و جهت قطبی‌اش را فریاد خواهد زد و این موضوع حس بودن در نبرد را دو چندان می‌کند؛ مخصوصا اگر بدانید یکی از صداگذاری‌های درون بازی توسط صداپیشه ساسکه اوچیها از انیمه ناروتو انجام شده. یکی از دیگر از نکات مثبت در این بخش، حرف زدن‌های شخصیت‌ها در حین نبرد است. گاها فریاد می‌زنند برای آزادی و دموکراسی و یا برای به‌دست آوردن حق‌ذاتی آزادی؛ اما بهتر از این زمان است که مسلسل سنگین در دست دارید و برای نشانه‌گیری دقیق‌تر بر روی زانو نشسته‌اید و بدون توقف در حال شلیک صدها گلوله هستید؛ در این حین شخصیت شما شروع به فریاد زدن می‌کند که در انتها به خنده تبدیل می‌شود و شما می‌توانید لذت را در صدایش تشخیص دهید. شنیدن همزمان چندین انفجار، صدای شلیک مسلسل‌تان، صدای ربات‌های کمکی، هیجان وصف‌ناپذیری به همراه دارد که باعث می‌شود خود شما هم همراه با شخصیت درون بازی فریاد بزنید.

داستان Helldivers 2 بسیار سر راست است و بیشتر بهانه‌ای به حساب می‌آید برای انجام ماموریت‌های متنوع که طی یک ویدیو کوتاه اول بازی به شما نمایش داده خواهد شد. داستان از این قرار است که نسل بشر پس از جنگ‌های فراوان در کره زمین با دست‌یابی به دموکراسی، نظم نوین جهانی برپا می‌کند و پس از پیشرفت‌های فراوان قدم به دیگر سیارات می‌گذارد و این شروع نبردهای تازه با دیگر موجودات در فضا است. پس سیاره زمین که حالا نامش شده است مافوق‌زمین (Super Earth)، شروع به سربازگیری می‌کند تا با کشتن هر موجودی که برای انسان در کهکشان خطر محسوب می‌شود آزادی را به دست آورد. این میزان از داستان شاید به نظر خاص نباشد اما در نظر داشته باشید که با اثری آنلاین و سرویس محور طرف هستیم. با این حال، انتظار اضافه شدن محتویات داستانی را داریم؛ به عنوان مثال، با انتشار پوستری از طرف سازندگان مشخص شد قرار است بزودی ربات برای سربازان فراهم شود تا در نبرد امنیت بیشتری داشته باشند. چند ساعت بعد همان پوستر دوباره منتشر شد در حالی که شامل تغییراتی شده بود و مشخص شد سیاره زرادخانه و ساخت ربات توسط ربات‌های دشمن تسخیر شده است و فعلا استفاده از محتویات جدید در دسترس نیست و بازیکنان در سراسر دنیا یک روز فرصت دارند تا سیاره را فتح کنند. امثال این اتفاقات باعث می‌شود همیشه شوق بازگشت به این بازی را داشته باشید.

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
انسان برای پاکسازی کهکشان‌ها در حال سرباز گیری است و این سربازان فضایی Helldivers نام دارند

در نهایت باید بگویم جزئیات فراوان و بی‌انتهای این اثر برای ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد و هیچوقت تکراری نخواهد شد. یکی از المان‌های جالب درون Helldivers 2، طنز دل نشین آن است. گاهی شخصیت شما با بازی با کلمات در حین نبرد شوخی‌های جالبی می‌کند. حتی خود سازندگان هم با شما شوخی می‌کنند؛ روی عرشه کشتی فضایی فروشگاهی‌ است که هر روز لباس‌های جدیدی برای فروش می‌آورد که با یکی از پول‌های درون بازی می‌توانید خریداری کنید. در این فروشگاه بخش نظرات هم وجود دارد که از طرف سازنده ارسال می‌شود. به عنوان مثال، روی کلاه ایمنی مورد نظر که بروید شخصی ۵ ستاره کامل امتیاز داده است و نوشته: «از هر ۱۰ دندان پزشک، ۹تای آن‌ها این کلاه محافظ را به شما پیشنهاد خواهند کرد و از خریدش پشیمان نمی‌شوید»( نام کاربری شخصی که نظر داده دکتر است) یا مثلا در بخش نظرات یکی از لباس‌ها شخصی نوشته است: «بهترین لباس برای سفر همراه با خانواده» ( نام کاربری وی مرد خانه و خانواده است) این موضوع باعث می‌شود بعد از ماموریت سخت و طاقت‌فرسا به عرشه کشتی بروید و با دوستان خود بسیار بخندید. باید به همه عزیزان این اطمینان را بدهم که در حال حاضر سرورهای بازی ظرفیت زیادی دارد و از لگ خبری نیست و خوش‌بختانه برای ورود به بازی نیاز به دی‌ان‌اس ندارید. همچنین جمعیت بالای بازیکنان در هر ساعت از شبانه روز باعث می‌شود نگران پیدا کردن هم‌تیمی نباشید.


Helldivers 2

Helldivers 2 با محتوای بسیار زیاد و قیمت مناسب ۴۰ دلاری، هر بازیکنی را شگفت زده خواهد کرد و بسیار ارزشمندتر از پولی که دریافت می‌کند ظاهر می‌شود. خرید و تجربه این بازی را به تمامی گیمرها و به خصوص علاقه‌مندان به تجربیات چندنفره، پیشنهاد می‌دهم.


نکات مثبت:

  • گرافیک و کیفیت بصری چشم نواز
  • صداگذاری قدرتمند، دقیق و جذاب
  • تنوع بسیار بالای تجهیزات و حس خوب انفجار از انواع سلاح‌ها و قابلیت‌ها
  • پشتیبانی یکپارچه سازنده و ارائه سناریوهای جذاب

نکات منفی:

  • به دلیل تنوع بسیار بالای سلاح‌ها و تجهیزات، اوایل بازی ممکن است گیج‎‌‌کننده باشد

۹.۲

این بازی روی پلتفرم PS5 تجربه و بررسی شده است

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا

دکتره گیمفاfanboy hunterNOCT FOR GAMEFAboy gamerPinocchioپیشنروBehzad zargaryHaj_HosseinAshix‌بیل قصابconnorKurosLeroxJohnny joestarگوربه ماهیDARKSIRENMajimabroken from the inside🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉بهنامmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا
نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقد و بررسی بازی Helldivers 2 - گیمفا