نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا
نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا
نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا
نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا

نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت

ایلیا عسگری
۲۳:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا

نویسنده فیلم‌های بیوه سیاه و ثور ۳ از دنیای سینمایی مارول وظیفه نگارش فیلم‌نامه فیلم مورد انتظار Fantastic Four را بر عهده گرفته است.

پس از مدت‌ها انتظار و کش و قوس‌هاس فراوان بالاخره استودیو مارول به صورت رسمی از بازیگران فیلم مورد انتظار و بسیار مهم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) به صورت رسمی رونمایی کرد که شاهد اعلام نام‌های پدرو پاسکال، ونسا کربی، جوزف کوئین و ابن ماس بچراک بودیم که به ترتیب ایفای نقش‌های رید ریچاردز، سو استورم، جانی استورم و بن گریم را در اثری به کارگردانی مت شکمن بر عهده خواهند داشت. اثری که می‌تواند زمینه‌ساز حضور شخصیت‌های بزرگی نظیر دکتر دووم، گالاکتوس و موج سوار نقره‌ای در دنیای سینمایی مارول باشد.

حال که کارگردان و بازیگران این پروژه از سوی استودیو مارول برگزیده شده، نوبت به یکی از مهمترین اجزای ساخت این فیلم یعنی بخش نویسندگی رسیده که نامی آشنا به این پروژه اضافه شده است. طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری هالیوود ریپورتر مطلع شدیم که اریک پیرسون، نویسنده کهنه‌کار دنیای سینمایی مارول که در تولید فیلم‌های Thor: Ragnarok و Black Widow نقش داشته، وظیفه نگارش فیلم‌نامه فیلم جدید ۴ شگفت‌انگیز را بر عهده گرفته است.

با توجه به وضعیت ناامید کننده حال حاضر دنیای سینمایی مارول، شکست پروژه‌های جاه‌طلبانه آن‌ها و در نتیجه افت محبوبیتشان در نزد مخاطبین، انتخاب نویسنده‌ای که بتواند داستانی ارزشمند و جذاب را پدید بیاورد، امری مهم و حیاتی تلقی می‌شود. مخصوصاً آن که با یکی از مهمترین تیم‌های ابرقهرمانی دنیای کمیک طرف هستیم که نقشی اساسی در آینده دنیای سینمایی مارول و ایده جهان‌های موازی ایفا خواهند کرد.

در حالی که فیلم Black Widow شکستی نسبتی برای MCU به شمار می‌رود اما Thor: Ragnarok یکی از بهترین ساخته‌های تاریخ استودیو مارول محسوب می‌شود که موجب نجات شخصیت ثور شده است. ویژگی مشترک هر ۲ فیلم به مانند همیشه، برخورداری از حال و هوای کمدی حتی در بدترین شرایط ممکن می‌باشد که اساساً به عنوان امضای کار دنیای سینمایی مارول شناخته شده است.

فیلم Fantastic Four برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئیه سال ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

BarsamRealBrainiacKermitBADMANشادمن 3mrابومسلمmobin rkCambyses The ThirdGBKratos

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا
نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا
نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا
نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا
نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Brainiac گفت:

    پس فاتحه ی فیلم خونده اس….
    ثور ۳ که خاله بازی بود با وجود خوب بودنش و بیوه سیاه رو چیزی نگیم بهتره…..

    essi007BarsamRealSpideyBADMANmohsenmjlul-bookشادمن 3Arshamکاکاسنگیnoobe pirmore
      • Brainiac گفت:

        خیلی فان بود حقیقتا و اون وجه سنگین بودن ثور از بین برد ، مثلا اگه دارک بود مثل قسمت دوم میبود و داستان هم مثل همین قسمت سوم خیلی عالی میشد .

        essi007سگ غمگینBarsamRealSpideymohsenmjlul-bookشادمن 3Cambyses The Third
        • smd گفت:

          آخه فان بودن فیلم بیشتر به خاطر کارگردانش یا همون تایکا وایتیتی بود.فیلم چهارم هم خیلی فان بود اما نویسنده که دیگه ایشون نبودن.

          BrainiacSpideylul-bookشادمن 3Black Swordsman
        • Spidey گفت:

          الان فیلمهای قبلی دارک بودن چه گلی به سر ما زدن؟
          فیلم اول که به فراموشی تاریخ مارول پیوست و تو فاز اول با اون همه فیلم عالی و شاهکار نتونست خیلی دیده بشه.فیلم دوم هم تا مدتها بدترین فیلم مارول بود و عملا هیچکس امیدی به فیلم سوم نداشت.
          اینی که شما میگی خاله بازی بود،اصلا اینطور نیست.اگه اینجوری بود اینهمه نمرات عالی میاورد یا فروشش انقدر خوب میشد؟تایکا وایتیتی خلاقیت به خرج داد.نوآوری کرد(البته واسه فیلم چهارم غره شد و حسابی گند زد)
          فیلم ثور رگناروک جزو ۱۰ فیلم برتر مارول هست و هیچ شکی تو این موضوع نیست.نقطه قوتش هم همینه که تعادلی عالی بین جدی و فان برقرار کرد.سکانس نبرد آخر فیلم یا سکانس های مربوط به هلا رو یادت نمیاد؟

          Brainiac
        • Hitasep گفت:

          من واقعا از قسمت اول و دوم ثور خوشم نیومد یک یکم جالب بود
          ولی قسمت دوم رو کاملا دراپ کردم وسطای فیلم زدم اون ور ولی رگنارک رو تا آخر دیدم
          کلا ثور تا قبل فاز سه معروف و مشهور نبود اگه رگنارک نبود یه شخصیت درجه دو بود

          SpideyBrainiac
      • جلوه های ویژه فیلمو ازش بگیری هیچی نداشت نه داستان نه شخصیت پردازی هیچی فقط یمشت کارکترو توی یک فیلم ۲ ساعت و خورده ای جمع کردن که با هم میجنگیدن کمدیشونم که اصلا خنده دار نیست(بجز ددپول و گاردین) ولی اصرار دارن که توی همه فیلماشون بزارن
        (البته باید بگم که متاسفانه فیلم های ابر قهرمانی خیلی وقته که به این سمت و سو رفتن و فیلم f4 هم بنظر خوب نباشه چرا که احتمالا دوباره قراره داستان تبدیل شدن به f4 و مبارزه با دکتر دووم باشه مثل فیلم ۱۹۹۴ و ۲۰۰۵ و ۲۰۱۵ ولی با مقداری چاشنی ووک و تاکسیک فمنیزم و کمدی cringe )

        BrainiacSpideyشادمن 3
    • ولی Thor Ragnarok تعادل خوبی بین کمدی و جدی بودن ایجاد کرده بود و خاله بازی نبود🚶

      سگ غمگینSpideyAhmad_bkBADMANBlack SwordsmanArshamsmdnero son of vBrainiac
    • 🔶 (Brainiac): امین جان فکرکنم داری اشتباه میکنی در واقع این مشخصاتی که داری میگی مال Thor: Love and Thunder نه Thor: Ragnarok

      BrainiacSpideyAhmad_bkBADMANشادمن 3
    • Arsham گفت:

      من موندم کسایی که دارن هیت میدن خودشون بیان ببینم یه قصه ساده هم بلدن تعریف کنن که اینجوری هیت میدن مردم به بهترین ها هم هیت میدن مهم اینه که تویه ۱۰ تا از پرفروشترین فیلم های تاریخ ۷ تاش مربوط به مارول هست میتونی بری با سرچ حرفمو بفهمی که حتی آواتار با فاصله اندکی از اونجرز اند گیم جلو هست، بعدشم سعی کن زیاد به نمره های فیلم دقت نکنی چون فیلم آشغال واست میارم ۹.۶ گرفته که نمیتونی نگاش کنی اما فیلم واست میارم از همه لحاظ عشق میکنی نگاه فیلم میکنی اما نمره پایین گرفته همیشه به داستان فیلم دقت کن

  • sam گفت:

    خوب پس یه اشغال دیگه تو راهه 🙂

    سگ غمگینSpideyBADMANmohsenmjArshamnero son of vCambyses The ThirdBrainiac
  • Arsham گفت:

    خداییش بخوام بدون تعصب صحبت کنم فیلم های مارول خیلی عالیه البته باید بگم که این موضوع به قبل از ، از دنیا رفتنه استن لی مربوط میشه خودم و داداشم از تمام فیلم های اونجرز رو داریم میبینیم و برای تک تک فیلم های اونجرز چه فیلم های اصلیش چه فرعی ۱ الی ۲ ساعت زمان برای تحلیل فیلم هاش میزاریم که باید گفت کسایی که فیلم های اونجرز رو تحلیل کردن میفهمن من چی میگم خیلی موضوعات هست که باید گفت اما اندازه یه کتاب هست اما اینو باید گفت که مارول قبل از استن لی یجور بود بعدش هم یجور دیگه همه تفاوت رو فهمیدن بعد اونجرز اند گیم حتی فرداشب هم نوبت به فیلم همین ثور رگناروک میرسه که با داداشم میخوایم ببینیم و مطمئنم کلی تحلیل واسش داریم ، دوستان از من میشنون زیاد به داستان فیلم توجه کنید چون بیشتر مهم داستان هست

    Spidey
  • Ali khorasani گفت:

    ثور تندر اند لاو به طرز فجیعی مسخره بود
    موندم که چرا ندادن اریک بنویسه

نویسنده ثور ۳ فیلم‌نامه Fantastic Four را خواهد نوشت - گیمفا