معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین

پست گیمفا
۰۸:۵۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

شهرهای شمالی به دلیل حضور حجم بالای مسافر و توریست همواره به دنبال افزایش امکانات تفریحی برای همه سلیقه‌ها و رده‌ها سنی هستند. از آنجایی که اتاق‌های فرار در سال‌های اخیر در میان جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است، بسیاری از افراد و گروه‌ها به دنبال اتاق فرارهای با کیفیت در شهرهای شمالی مخصوصا رشت می‌گردند تا بتوانند از یک تفریح هیجان انگیز لذت ببرند.

بیشتر ببینید: ترسناک ترین اتاق فرارهای کرج

در ادامه قرار است بهترین اتاق فرارهای رشت را به همراه آدرس، داستان بازی و سطح کیفیت به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید:

اتاق فرار مهمان خانه

اتاق فرار مهمانخانه یک اتاق فرار در ژانر وحشت، تئاتر تعاملی و مهیج است که در فلک رازی رشت قرار دارد. برای رفتن به این اتاق فرار باید به فلکه رازی نرسیده به جایگاه سوخت شعبانی سر کوچه مدافع حرم ۲ مراجعه کنید. اتاق فرار مهمان خانه با درجه سختی ۹ از ۱۰ یک اتاق فرار دشوار محسوب می‌شود.

این اتاق فرار بزرگترین اتاق فرار شمال کشور محسوب می‌شود و تعداد اتاق‌ها و متراژ آن‌ها بسیار بالاست. برای استارت بازی یک گروه ۵ تا ۱۲ نفره نیاز دارید تا در ۱۲۰ دقیقه مدت بازی بتوانید از تمام اتاق‌ها فرار کنید. کاربران تایم فورفان به این اتاق فرار امتیاز بالایی داده‌اند.

نکته: برای رزرو آنلاین اتاق فرار مهمان خانه رشت اینجا کلیک کنید.

داستان بازی: برای یک مسافرت چند روزه، شما و دوستانتان به گیلان می‌روید. از روی بدشانسی در یکی از جاده‌های نزدیک به رشت ماشین شما خراب می‌شود. هوا بارانی و سرد است. یکی از اهالی به شما می‌گویند که باید شب را در یک مهمان خانه در انتهای یک کوچه بلند و تاریک بگذرانید. امشب آخرین شب زندگی شماست اگر…

اتاق فرار ناریه

معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

اتاق فرار ناریه در ژانر وحشت، تئاتر تعاملی و دلهره‌آور پلی می‌شود. این اتاق فرار در فلکه رازی به سمت ورزشگاه سردار جنگل (جیرده)، کوچه مدافعین حرم ۲ قرار دارد. درجه سختی بازی ۹ از ۱۰ است. این یعنی معماهای بازی قرار است برای شما و دوستانتان حسابی چالش برانگیز باشند. البته این بازی در سه سطح قابل اجراست و شما می‌توانید در این مورد با مجموعه هماهنگ شوید.

برای استارت این بازی به یک گروه ۴ تا ۶ نفره نیاز دارید تا در ۱۰۰ دقیقه بتوانید تمام معماها را حل کرده و بگریزید. کاربران تایم فورفان به این بازی امتیاز بالایی اهدا کرده‌اند.

داستان بازی:

زیباترین دختر روستا، ناریه، به یک بیماری عجیب و ناشناخته مبتلا می‌شود. اهالی روستا معتقدند که او جن زده شده. از قدیم رسم روستا همین بوده! برای همین خانواده ناریه راضی میشن که اون رو پیش بابازار ببرن تا درمان بشه. از اونجایی که همه اقوام ناریه باید به این مراسم بروند، شما نیز به مراسم دعوت هستید.

اتاق فرار ۵۱۳

اتاق فرار ۵۱۳ در ژانر مهیج و دلهره آور طراحی شده است. این اتاق فرار در ابتدای بلوار معلم جنب بانک گردشگری نبش کوچه دوم قرار دارد. اتاق فرار ۵۱۳ بسیار سخت است و سناریوی خیلی پیچیده‌ای دارد. به همین خاطر رزرو کردن آن مستلزم این است که شما تجربه حداقل ۵ بازی را داشته باشید. این اتاق فرار نیازمند یک گروه ۵ تا ۱۲ است که باید معماها را در ۹۰ دقیقه حل کنند.

داستان بازی: مثل تمام نقاط دنیا، در سال ۱۵۱۳، در رشت نیز ویروسی مهلک به جان انسان‌ها افتاده و آن‌ها را به موجودات گوشتخوار تبدیل می‌کند. پایگاه شماره ۱۳ که یکی از پایگاه‌های امن شهر رشت است، پیامی به شکل زیر از دکتر علی بیگی دریافت می‌کند:

من به کمکتون احتیاج دارم! میشه گفت که به درمان نزدیک شدم. اما چند بیمار وارد خونه‌ی من شدن و خونه من دیگه امنیت نداره! باید به من کمک کنید که درمان رو کامل کنم! من نمیتونم با این‌ها بجنگم! سریع به من کمک کنید! پایگاه با دیدن این پیام گروهی از افسران را به سمت خانه دکتر علی بیگی اعزام می‌کند تا او را نجات دهد و درمان را کامل کنید.

اتاق فرار تله مرگ

معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

این اتاق فرار در ژانر وحشت، معمایی و رازآلود طراحی شده است. نوع ترس این بازی و همچنین نوع معماهای آن کاملا به انتخاب پلیر است و در این زمینه باید با مجموعه هماهنگ کنید. درجه سختی بازی ۱۰ از ۱۰ است و معماها می‌توانند بسیار سخت باشند. برای حل تمام معماها در زمان ۹۰ دقیقه‌ای بازی، به یک گروه ۴ تا ۸ نفره نیاز دارید.

داستان بازی: اخیرا چندین گزارش مبنی بر گم شدن گردشگرها به پلیس ارسال شده است. چند ساعت قبل نیروهای پلیس جنازه یک گردشگر را به طوری که انگشتانش به طرز وحشیانه‌ای قطع شده است، در حاشیه رودخانه پسیخان کشف کردند.

نکته: برای رزرو آنلاین اتاق فرار تله مرگ رشت اینجا کلیک کنید.

در همین حین شما و دوستانتون برای سفر به اطراف شهر رشت اومدین و از اونجایی که جایی برای اسکان نداشتید، با شماره‌ی تماس یه ویلا، که از سایت دیده بودین تماس گرفتین. بعد از هماهنگی با صاحب ویلا سوار ماشین شخصی اون فرد شدین و به سمت ویلا حرکت کردین. در میان راه به وسیله نوشیدنی که صاحب ویلا به شما داده بود بیهوش شدین…

اتاق فرار ظلمات

معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

اتاق فرار ظلمات در ژانر وحشت، تئاتر تعاملی و راز آلود طراحی شده است. این اتاق فرار روبروی تالار سلطان در جاده بندر انزلی، خیابان خاتم الانبیا.کوچه رسالت، نبش کوچه ۲۰۶ قرار دارد. درجه سختی این بازی ۹ از ۱۰ ​​​​​و نوع ترس بازی ماوراطبیعی روحی جنی است. به یک گروه ۴ تا ۱۲ نفره نیاز دارید تا معماهای چالش برانگیز این بازی را در ۱۱۰ دقیقه حل کنید.

داستان بازی: خواهر و برادری تنها، در خانه‌ی قدیمیشان در روستای ظلمات با یکدیگر زندگی می‌کنند. در مدت کوتاهی تمام خانه‌های روستا نفرین شدند و تمام اهالی خانه‌هایشان را ترک کردند. اما خواهر و برادر هنوز همانجا هستند و شما برای کمک به آن‌ها باید دست به کار شوید. اما این صدای کمک از کیست؟

اتاق فرار اکتور

اتاق فرار اکتور در ژانر وحشت، مهیج و رازآلود طراحی شده است. این اتاق فرار در فلکه رازی، رشت، خ فلسطین، روبروی فروشگاه اتکا قرار دارد. درجه سختی این بازی ۹ از ۱۰ است که یعنی معماهای بازی پیچیده هستند و ممکن است به این راحتی‌ها نتوانید آن‌ها را حل کنید.

برای شروع بازی به یک گروه ۴ تا ۸ نفره نیاز دارید. مجموعه به شما ۷۵ دقیقه برای اتمام بازی و گریختن کامل زمان می‌دهد.

داستان بازی: تصور میکردم بعد از این همه انتظار، میتونم که به دستش بیارم… زمان زیادی طول کشید. همه چیز از روز که اون اتفاق افتاد، عوض شد! من اصلا از اونا وحشت ندارم. چون که اونا مردن! اما باید خوب گوش بدی تا بفهمی که مرده‌ها هم حرف میزنن!

اتاق فرار طلسم شده

این اتاق فرار در ژانر وحشت، تئاترتعاملی و رازآلود طراحی شده است. آدرس این اتاق فرار در رشت، میدان قلی پور، کوی حسینی نبش کوچه ۲۴ است. میزان سختی این بازی متوسط است و تمامی گروه‌های مبتدی و حرفه‌ای از پس حل کردن معماهای آن برخواهند آمد و از آن‌ها لذت خواهند برد.

گروه شما باید حداقل ۴ و حداکثر ۸ نفر باشد تا بتوانید این بازی را رزرو کنید. مدت استاندارد این بازی ۹۰ دقیقه است و پلیرها باید در این زمان تمام معماها را حل کنند تا بازی به سرانجام برسد.

داستان بازی: از طرف قباد به شما که بهترین دوستان او هستید، پیامی مخابره شده است. او با صداهایی نامفهموم و عباراتی مشکوک از شما درخواست کمک کرده است.

اتاق فرار خوابگرد

معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

این اتاق فرار در ژانر وحشت پلی می‌شود و در فلکه گاز، ابتدای خیابان نامجو قرار دارد. سطح سختی بازی بسیار استاندارد است و ۸ از ۱۰ معرفی شده است. به همین دلیل مشکلی برای حل معماهای جذاب این بازی نخواهید داشت. اگر می‌خواهید این بازی را رزرو کنید، باید یک گروه ۴ تا ۸ نفره داشته باشید، تا بتوانید در ۸۰ دقیقه بازی را به اتمام برسانید.

نکته: برای رزرو آنلاین اتاق فرار خوابگرد رشت اینجا کلیک کنید.

داستان بازی: در حین مرور اینترنت، با درخواست کمک از یک فرد برخورد می‌کنید که به شدت درمانده و گیج ‌شده است. او توضیح می‌دهد که هر شب با کابوس مواجه می‌شود و پس از بیدار شدن، خود را در مقابل یک خانه مرموز می‌یابد. او اعتقاد دارد که ارتباط ناخوشایندی بین او و آن خانه وجود دارد. شما تصمیم می‌گیرید تا به او کمک کنید و به راز این خانه پی ببرید.

نحوه رزرو بهترین اتاق فرارهای رشت

برای رزرو بهترین اتاق فرارهای رشت بهترین راه مراجعه به سایت‌های سرگرمی معتبر است که امکان رزرو آنلاین این اتاق های فرار را فراهم کرده‌اند. یکی از بهترین وبسایت‌ها در این زمینه، وبسایت تایم فورفان است که در به تفکیک شهرها، به شما امکان مشاهده‌ی بهترین اتاق های فرار، ویژگی‌ها و امتیاز آن‌ها را برای شما فراهم کرده است.

در وبسایت تایم فورفان شما می‌توانید تمامی اتاق های فرار را به تفکیک ژانر و سطح بندی و دیگر ویژگی‌ها فیلتر کنید تا بتوانید اتاق فرار مورد علاقه تان را پیدا کنید. در بسیاری از موارد امکان رزرو آنلاین اتاق فرار در وبسایت وجود دارد اما اگر لینک رزرو آنلاین موجود نباشد، شما می‌توانید با شماره‌های درج شده در وبسایت تماس گرفته و رزرو را به صورت تلفنی انجام دهید.

اگر اهل شهری غیر از رشت هستید هم می‌توانید برای یافتن بهترین اتاق فرارهای شهرتان به تایم فورفان مراجعه کنید. در بسیاری از موارد می‌توانید از تخفیف‌های خوب وبسایت هم بهره مند شوید.

Elmir

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا
معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بهترین اتاق فرارهای رشت + آدرس و رزرو آنلاین - گیمفا