ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال
ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال
ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال
ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال

ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال

مهدی قاسم‌پور
۱۱:۲۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال

یک ویدیوی مقایسه‌ای جدید از بازی Until Dawn منتشر شده که نسخه آتی توسعه یافته روی Unreal Engine 5 را با نسخه اصلی منتشر شده در سال ۲۰۱۵ بر روی PS4 مقایسه می‌کند.

پس از برخی شایعات، سونی نسخه جدیدی از بازی Until Dawn را که توسط استودیوی Ballistic Moon ساخته شده، در جریان State of Play هفته گذشته معرفی کرد. نسخه جدید برای PS5 و PC عرضه خواهد شد. علاوه بر این، نسخه ریمیک شده Until Dawn دارای ویژگی‌های جدیدی از جمله دوربین سوم‌شخص خواهد بود.

تیم سازنده پس از رونمایی از این عنوان گفت:

Until Dawn با Unreal Engine 5 بازسازی شده و شاهد تعدادی پیشرفت در زمینه‌های مختلف خواهد بود که همه با علاقه و مراقبت از نسخه اصلی توسط تیمی از عاشقان عناوین ترسناک و بازی‌سازان کهنه‌کار در Ballistic Moon ایجاد گشته‌اند. این بازی امسال برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.
Until Dawn با جدیدترین ابزارها و تکنیک‌ها بازسازی شده است. انیمیشن‌های جدید و بهبودیافته بر اساس شخصیت‌های نسخه اصلی ساخته شده‌اند. شخصیت‌ها، محیط‌ها و VFX، همه برای یک تجربه سینمایی واقعاً پیشرفته و وحشتناک، ارتقا یافته‌اند.

شخصی در یوتیوب گرافیک تریلر تازه منتشر شده را با گرافیک بازی اورجینال مقایسه کرد. با نگاهی به ویدیو، واضح است که بافت‌ها و نورپردازی بهبود یافته‌اند. همچنین می‌توانیم ببینیم که موی شخصیت‌ها بسیار بهتر به نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مورد بحث را مشاهده کنید:


نسخه به‌روز شده بازی Until Dawn اواخر امسال برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود. سونی و بالستیک مون هنوز تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده‌اند.

milad saNOCT FOR GAMEFAگیمرِ روان شناسزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )人Acker益man人🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Big Boss∞ThunderDoomعمو کریتوسایسگاه ۵Leroxmediumنمی دونمsamImmortal SpartanBrainiac(خداحافظ)Cambyses The ThirdMR147mrmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال
ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال
ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال
ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال
ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • همچین شتی ریمیک میشه ولی BLOODBORNE حتی یه پچ ۶۰ فریم دریافت نمی کنه…
    واقعا بازی محبوب until dawn با متای فوق العاده ۷۳ (همینم فکر نکنم نمرش بوده باشه..) نیاز به ریمیک داره ولی و ولی…

    NOCT FOR GAMEFABehnam.Hzhزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )گیمری عادی人Acker益man人ժ๏ςτ០я នτяคղցҽGiivar∞Knightامیر عزیزنژادmore
    • اولاً که ریمیک نیست و اشتباه جا افتاده، حتی به عنوان ریمستر هم معرفیش نکردن، صرفا یه نسخه پیشرفته‌ست، دوماً متاش ۷۹ بود که برا این سبک عالیه، سوماً نیاز به بازسازی رو با متا و محبوبیت نمی سنجن، اتفاقاً هر چی بازی ایراداتش بیشتر باشه و کمتر دیده شده باشه نیاز بیشتری به بازسازی داره. با سال انتشار و موارد دیگه‌ مثل نزدیک بودن به انتشار فیلم و…. می سنجن که انتیل داون مثل بلادبورن ۹ سال پیش منتشر شده و فیلمش هم در دست ساخته. حالا اگه ریمستر بلادبورن بود که همه داشتن درود میفرستادن برا سونی، به این بازی و استودیوی مظلوم که اتفاقا خوب روی این نسخه کار کرده رسید صدای یه عده در اومده.
      به نظرم بازنشر Until Dawn به‌مراتب منطقی‌تر از لست۱ و لست۲ و director’s cut ها و…. هست چون بازی تقریباً فراموش شده بود برخلاف بقیه.

      NOCT FOR GAMEFABehnam.Hzhگیمری عادیSepehrBig Boss𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈ∞ThunderDoomo0ashil0oUnknownmore
      • 🔶 (𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰): درسته علی جان این ریمیک یا ریمستر نیست یک نسخه بهبود یافتس منتها الان انقدر گفتن که افتاده تو دهن همه من خودمم گاهی وقتا قاطی میکنم الان باز به اشتباه تو کامنت قبلیم اسم ریمستر یا ریمیک آوردم به نظرم خود نویسنده سایت هم نباید از این پسوند ریمیک تو تیتر و یا کلمه بازسازی تو متن خبر استفاده بکنه

        NOCT FOR GAMEFAگیمری عادی𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈo0ashil0oLeroxMincraftNimaNobody𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰TzzzT23
      • حالا اینکه ریمیک شده باشه یا خیر مهم نیست، مهم اینه که بودجه ای صرفش شده و زمانی بهش اقتصاد داده شده یا به قول بهتر این ایپی واسه ناشر و مالک ایپی مهم تلقی شده.
        دوم اینکه اشاره به نمره متا این اثر یکی از دلایلش بازی دیگری بود که متاش حول همین عدد بود یعنی days gone ولی به علت این متا چراغ سبز واسه ادامش از سوی سونی داده نشد چه برسه به اینکه بخواد بازسازی هم بشه!
        ضمن اینکه این اثر هم یه بازی خیلی معمولی تعاملی هست که صرفا شبیه به آثار اسلشر هست…
        سوم اینکه مگر کسی گفت نیاز به بازسازی رو با متا و‌ محبوبیت میسنجن!؟ و ضمن اینکه قطعا محبوبیت اثری در بازسازی اون تاثیر داره مثل ff7 که یکی از پر متقاضی ترین بازی ها واسه بازسازی بوده.
        بعد ملاک بازسازی از کی شده نزدیک بودن با زمان انتشار فیلم؟!
        مشکل این نیست که چرا این اثر ریمییک، ریمستر یا هر چیزی شده باشه، مشکل از جایی شروع میشه که آثاری من جمله لست ۱ و ۲، انچارتد و… ریمیک و ریمستر میشن (تازه حرفی راجب فروششون هم نمی‌زنم که اصلا جالب نبوده بعضاً) یا همین اثر مورد ذکر ولی اثری که (Bloodborne) همین حالا یکی از محبوب ترین بازی های ps هست که آمار پلیر های همزمانش از زمان عرضه star wars Jedi survivor بیشتر بوده حتی یه پچ ۶۰ فریم دریافت نمیکنه؟!
        دیگه راجب سه گانه گاد یونان و امثالهم هم حرفی نمی‌زنم که فقط با یه پورت ساده واسه ps5 کلی از طرفداران رو خوشحال میکنه.
        من مشکلی با ریمیک چنین اثری ندارم (که البته واسه من یه اثر بی ارزش و فاقد اهمیت هست) مشکل اینه که وقتی که دوره ترند ریمیک و ریمستر هست و هر چرت و پرتی هم داره بازسازی میشه پس چرا یه بازی به این محبوبی مثل بلادبورن حتی یه آپدیت ۶۰ فریم دریافت نمیکنه؟!

        NOCT FOR GAMEFABehnam.Hzhگیمری عادی
        • خب شما از جای دیگه ناراحتی چرا این بازی رو تخریب می کنی؟ بلادبورن رو فکر می کنی ار قصد ریسمتر نمی کنه؟ به نظر خودت منطقیه؟ حتما یه مشکلی وجود داره، احمق نیست که، سونی هم این سطح از تقاضا رو می بینه. اقدام هم کرده یک بار و به مشکل خوردن و لغو شده، احتمالا همچنان رهاش نکرده باشن.
          بودجه این بازی مطمئناً کمتر از چیزیه که فکر می کنی و استودیوش هم جدیده و سال ۲۰۱۹ تاسیس شده، منطقی نیست که بازی با اهمیتی مثل بلادبورن رو بدن دستش. این بازی هم معمولی نیست اتفاقا یکی از بهترین های سبک تعاملیه. نزدیک بودن به فیلم قطعا میتونه یکی از دلایل تجاریش باشه، لست۱ نزدیک به انتشار فصل ۱ سریال ریمیک شد و لست۲ هم قبل از انتشار فصل ۲ ریمستر دریافت کرد که هر دو بهترین تجربه ممکن رو از بازی ارائه بدن.

          امیر پورحسینیمحمدامین حیدری
          • دوباره هم تکرار میکنم قصد من از این حرف ها تخریب بازی نیست و تخریب هم نکردم بلکه
            تمام حرفم انتقاد از ps و روند ریمیک و ریمستر هاش هست.
            جای انتقاد داره این روند ps که بجای توسعه بازی های جدید چسبیده به ریمستر و ریمیک آثار قدیمی که بعضاً هیچ نیازی بهش نداریم که تازه فروش دندون گیری هم بعضاً نداشتن!
            بعد مگه من گفتم بدن دست این استودیو که بلاد رو ریمستر کنن! همین الان کافی قفل فریم ریت بازی رو آنلاک کنی (Bloodborne) و بازی به راحتی ۶۰ فریم اجرا میشه.

    • عزیز دل برادر اپ ایمیلت رو باز کن یه ایمیل بزن به FromSoftware و سونی که محبوب دلهاست بگو که چرا همچین شتی نسخه اصلاح شده و به روز شده اش میاد ولی بلادبورن حتی نتونسته یه پچ ۶۰ فریم بگیره! یا حتما بپرس چرا تو برهه ای که عناوین محبوب سونی مثل گاد،اسپایدی و آنچارتد یکی بعد از دیگری برای pc پورت میشن بلادبورن پورت نمیشه؟ جوابت معلومه چون انقدر ژاپونی های خلاق تو پورت کردن برای pc بول شت هستن که قید بازار pc برای این بازی زدن!! بعدا حضرتعالی دنبال ۶۰ فریم هستی؟ منتظر باش حتما میاد فردا پس فردا

  • Julius Ceasar گفت:

    از ریمیستر به ریمیک و از ریمیک به ریمیستر این سده کل کار سونی تو نسل نهم اگه شایعه درست باشه انگار دارن آنچارتد ۱ رو هم دارن ریمیک میکنن و کپکام و سونی تنها شرکت هایی هستن که با قدرت سمت ریمیک و ریمیستر میرن این دوتا شرکت کاری خواهند کرد که باعث مرگ صنعت گیم بشه کاری خواهند کرد همه بجای دنبال خلاقیت برن همه دنبال ریمیستر و ریمیک باشن

    NOCT FOR GAMEFAگیمری عادیAQUARIUSo0ashil0oG.o.a.tMincraftYasinایسگاه ۵کفتر گیمینگNimamore
  • ehsan گفت:

    اینطوری که سونی داره بازیهاشو ریمیک میکنه فکر کنم نسل بعدم بجای ps6
    ps5 remake بده بیرون 🙂

    NOCT FOR GAMEFAزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )fbjgAQUARIUSUnknownMincraftایسگاه ۵کفتر گیمینگ_Alex_TzzzT23more
  • فکر نکنم براش آپشن آپگرید(حالا یا پولی یا رایگان) رو در نظر گرفته باشن ، سکوتشون می تونه ما رو به این نتیجه برسونه که میخوان اینو ۷۰ دلار بفروشن !

    NOCT FOR GAMEFAگیمری عادیMincraftکفتر گیمینگTzzzT23Immortal SpartanBrainiac(خداحافظ)AlirezaMeafanaN21more
  • نـسـخه اصلی نــورپـردازی بهتری نداشت؟

    NOCT FOR GAMEFABehnam.HzhMincraftکفتر گیمینگNobodyBrainiac(خداحافظ)Alone warrior
  • Rezz گفت:

    از ریمیک و ریمستر خسته شدیم…

    معبد گیمزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )Mincraftایسگاه ۵Brainiac(خداحافظ)Meafanaکاظم حقیقیAlone warrior
  • گرافیک بازی(۲۰۱۵) جوریه که ریمستر هم نمیخواد بعد ریمیک؟؟؟؟

    معبد گیمNOCT FOR GAMEFAزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )MincraftBrainiac(خداحافظ)MeafanaN21Alone warrior
  • 🔶 همچنان میگم نیازی به اینکار نبود اگر بگیم که تغییراتی نداشته که دروغه ولی من به چشم ریمستر بهش نگا میکنم تا ریمیک چون ببینید بعضی بازی ها انقدر کیفیت نسخه اورجینالشون بالاست که تغییرات اصلا به چشم نمیاد یعنی با خودت میگی چه نیازی بود همون نسخه اورجینال هم کار رو راه مینداخت فقط بی خودی بودجه و وقت هدر میره همین

    🔸 اینا به کنار حالا هدف سونی چی بوده از اینکار؟ با خبرایی که طی این چندوقت خوندیم مثل قطع شدن روابط استودیو Supermassive Games با سونی و مشکلاتی که سر Until Dawn 2 پیش اومد هدف سونی این بود که کلا این آیپی رو بده به استودیو Ballistic Moon چون چندتا از سازندگان استودیو Supermassive Games تو این استودیو کار میکنن سونی میخواد این استودیو رو درآینده بخره چون خیلی شایعه خریدش اومده این پروژه رو داد بهشون تا هم امتحانشون کنه ببینه از پسش برمیان و هم به بهانه ساخت فیلمش فروش بازی رو بیشتر کنه و یک دلیل دیگه که حدس میزنم اینکه در آینده احتمال اینکه نسخه دوم این بازی ساخته بشه هست

    NOCT FOR GAMEFAگیمری عادیMincraftTzzzT23mobin rkMeafanaکاظم حقیقیAlone warrior
  • اون تفاوتی ک باید داشته باشه رو نداره ظاهرا
    امیدوارم قیمت معقولی داشته باشه نه ی برچسب قیمتی ۷۰ دلاری

    NOCT FOR GAMEFANobodyThunderDoomMincraftMinecrosoftmediumBrainiac(خداحافظ)Meafanaامیر پورحسینیTommore
    • Nobody گفت:

      واقعا تفاوت نمیبینید ؟ یه نسخه بهبود پیدا کرده ( نه ریمیک و ریمسترد ) دیگه چقدر باید افزایش کیفیت داشته باشه ؟ اصلا در حد یه چیزی بین ریمیک و ریمسترد پیشرفت داشته. فکر کنم فردا بیاید و بگید که ریمیک ff vii هم تفاوتی نمیبینید

      گیمری عادی
  • Lord vader گفت:

    این همه فرنچایز های خفن قدیمی که ارزش ریمیک دارن آخه این؟ از نظر گرافیکی تغییر چندانی در حد ریمیک نکرده
    حالا باید صبر کرد ببینیم محصول نهایی چی از آب در میاد من که حسی خوبی ندارم البته قیمت بازی هم خیلی تاثیر داره

    NOCT FOR GAMEFANobodyMincraftBrainiac(خداحافظ)MeafanaAlone warrior
  • گرافیک بازی بهتر شده ، اما نه در حد یه ریمیک ، چون گرافیک نسخه اصلی هم به خودی خود خوب بود واقعا نیازی به ریمیک نیست

    گیمری عادیMincraftMinecrosoftBrainiac(خداحافظ)Meafanaامیر پورحسینیLord vader
  • Tom گفت:

    فکر کنم میخوان ادامش بدن که ریمیکش کردن
    ولی چرا با همین دسیما ریمیک نکردن؟
    احتمالا استودیوشو خریده
    اگهی استخدامشم سونی داده بود

    گیمری عادیMincraftNimaHannaHBrainiac(خداحافظ)Mahdi SamLord vader
  • 30nabhl گفت:

    یکی میاد بازی بازی نسل ۷ رو ریمیک میکنه (این و لست۱)
    یکی هم بازی نسل ۶ رو ریمستر میکنه (tomb raider _ gta trilogy)

    یکی اینور بوم یکی اونور بوم

    MincraftBrainiac(خداحافظ)
  • ammar_iraqi گفت:

    دست بردارید از ریمیک و ریمستر
    حد اقل ادامه ip های کیلزون و رسیستنس و ووو بدید
    صنعت گیم به کجا داره میره.

  • HannaH گفت:

    بازسازی بازی های نسبتا جدید، عموما برای این هستن که وقتی بخش خلاقه استودیو روی پیش تولید و ایجاد تکنولوژی برای بازی هاش کار می کنه، افراد جدیدتر تمرین کنن و البته هزینه حقوق کارمندها تا ورود بازی جدید تامین بشه. احتمال اینکه سونی یک استودیوی سازنده بازی های این سبک رو خریده باشه بالاست و تربیت نیروی جدید، با بازسازی یک اثر قدیمی تر که اینقدر هم قدیمی نیست بهترین تمرین هست.
    بلادبورن هم احتمالا یا با پرو می یاد یا با نسل بعد. در حال حاضر به اندازه کفایت بازی هست و سونی هم درآمدش از سرویس نیست که نیاز دلشته باشه مداوم پرش کنه. در عوض باید محاسبه کنه بازی قیمت کامل رو در چه فاصله ای منتشر کنه که در کنار آثار ترد پارتی، مخاطب پول خزیدش رو داشته باشه.
    همین الان خرید Stellar Blade و Final Fantasy VII با فاصله کم برای همه ساده نیست. فکر کنید یکی دو بازی دیگه هم نزدیک به اینها بیرون بده.

    گیمری عادی
  • Richman گفت:

    حالا که قراره از هر بازی دوبار بسازن ( اورجینال و ریمیک ) امیدوارم در آینده به فکر ریمیک Days gone هم باشن . بازی که علارغم کم لطفیه منتقدان و خود سونی ، فروش قابل توجهی داشت و یقینا طرفداران خوشحال خواهند شد .

    گیمری عادی
  • Lerox گفت:

    خداییش از حق نگذریم گرافیکش بهتر شده
    اینکه سوم شخصش هم کردن مثل بازی جدید های Supermassive Games و Quantic Dream خیلی خوبه
    یه سری ویژگی و محتوا و جاهای جدید هم میگن به بازی اضافه شده

    MinecrosoftXERXES
  • نگا ترو خدا ریمیک دوزاری سونی از اول نسل فقط یا ریمیک داده بیرون یا ریمستر داده یا ریمیک ریمیک داده یا ریمستر ریمیک داده …

    Mincraftزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )MinecrosoftHannaH
  • Mincraft گفت:

    به خدا تو وبلاگ سونی نوشته enhanced edition نه ریمیک لطفا تیتر رو عوض کنید

ویدیو: مقایسه Until Dawn Remake با بازی اورجینال