اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا

اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود

علیرضا نظری
۱۷:۲۴ ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا

بازی Avowed، با تمرکز بر مبارزات، به بازیکنان اجازه نمی‌دهد تا تمام ماموریت‌ها را بدون خشونت و جدال به پایان برسانند.

در بازی Fallout، اینکه می‌توانستید برخی انتخاب‌های صلح‌طلبانه داشته باشید بسیار لذت بخش بود، زیرا نه تنها اجازه داشتید صحبت کنید یا مخفیانه از مشکلات خلاص شوید، بلکه بازی به خاطر این اقدام، به شما پاداش می‌داد. در همین حال، اگر بازی کاملا از حالت صلح‌پذیر استفاده کند، به یک چالش تفرقه‌برانگیز در بین بازیکنان تبدیل می‌شود.

با توجه به اینکه بازی Avowed، از بهترین مبارزات اول شخص در کلاس Vermintide الهام گرفته است، جای تعجب نیست که این اثر نقش آفرینی ساخته استودیوی Obsidian، به شما اجازه نمی‌دهد تا ۱۰۰% بدون خشونت پیش بروید. کری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان بازی، در صحبت با PC Gamer گفت: «این بازی‌ای نیست که در آن، شما یک پیشروی صلح طلبانه خالص داشته باشید.»

البته، این بدان معنا نیست که نزاع در بازی، تنها راه انتخاب شما خواهد بود. شما همچنان می‌توانید مانند آنچه در بازی Pillars of Eternity اتفاق می‌افتد، از برخی مشکلات خلاص شوید. کارگردان ادامه داد:

بازیکنان می‌توانند انتظارِ راه‌حل‌ها و فرصت‌هایی برای استفاده از دیالوگ‌ها داشته باشند، به طوری که از واکنش‌پذیری در رابطه با شخصیت‌هایی که قبلا به آن‌ها کمک کرده‌اند یا ملاقات داشته‌اند، استفاده کنند.

به نظر می‌رسد، یکی از اهداف استودیوی Obsidian، آزادی بازیکنان در نحوه کشف و نزدیک شدن به چالش‌ها خواهد بود. کری پاتل گفت:

ما یک مسیر خطی خاص را برای بازیکنان برنامه‌ریزی نمی‌کنیم. سعی داریم تا مکان‌ها و نقاط مختلف مورد علاقه‌ای را که بازیکنان ممکن است پیدا کنند و آنچه که باید ببینند را نمایان کنیم.

لازم به ذکر است، صرف نظر از اینکه بازیکنان چگونه بازی را پیش می‌برند، همراهان Avowed شما را به خاطر انتخاب‌های اشتباه کنار نمی‌گذارند و Avowed به جای کلاس‌ها، از درخت‌های مهارت شبیه Skyrim استقبال می‌کند.

همان‌طور که در رویداد اخیر Developer Direct ایکس باکس اعلام شد، بازی Avowed در پاییز ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

محمدامین حیدریDota2یه گیمر سادهDARKSIRENایسگاه ۵Dark Fantasyمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)BAXY bachsImmortal Spartanکاکاسنگیfanboy hunterFire walk with meIliyaholidayMahdi SamCambyses The ThirdsorenaMinecrosoftGOD OF WAR 3Manny Calaveramore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Babayaga گفت:

    واقعا این که بازی رو بدن خشونت پیش ببری چالشی خیلی‌ سخت و در عین حال عذاب آور است

    Dota2الطائرایسگاه ۵Love GameBrainiac(خداحافظ)مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)کاکاسنگیProfessor genki
  • Lu Bu گفت:

    میدونید اوود مطمعنا اثر خوبی میشه .واقعا شکی ندارم و مطمعنم هم ک لذت فراوانی از بازی خواهم برد .
    ولی ابسیدین استدیویه ک اگر یکم جاهطلبیشونو بیشتر کنن ، مطمعنم RPG هایی خواهند ساخت ک بتسدا ، لاریان ، سی دی، و… حتی نتونن نزدیک بازیهای این استدیو درست کنن .
    ولی ۲۵۰ نفر کلا هستن و چندین پروژه استارت میزنن .
    ابسیدین الان باید بتونه بهترین استفاده رو از منابع مایکروسافت ببره ، باید افزایش نیرو بدن ، تمومشون تمرکز کنن روی یه ایپی بزرگ و ادامه دار مثال الدر اسکرولز .تا اسم و اوازشون از اینی ک هست پررنگ تر بشه .
    بدون تعارف میگم بهترین مکان واسه هر استدیو جاه‌طلب اینه ک زیر مجموعه مایکروسافت بشه . چ از آزادی کامل که به استدیو میده چ منابع زیادی ک می‌تونه ازش بهره ببره . دیگ خودشونو ، استعدادشون
    نمونش اینزاگل و ماشین گیمز . اینزاگل ک رفته سمت پروژه مورد علاقش ، ماشین گیمز محل کار جدید داره تاسیس می‌کنه .
    ..
    ابسیدین باید تعداد نیرو تا ۵۰۰ افزایش بدن و اون موقع اگر خواستن چند پروژه رو جلو ببرن ن با ۲۵۰تا بیایی چند پروژه RPG جلو ببری تازه از گراندد هم پشتیبانی کنی .

    Dota2الطائرBabayagaیه گیمر سادهBlack Swordsmanایسگاه ۵مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Leper KingImmortal Spartanکاکاسنگیmore
    • GOD OF WAR 3 گفت:

      مایکروسافت آزادی عملی زیادی به استدیو هاش میده که به نظرم تیغه دو لبه است . هم میتونه به نفعشون باشه هم به ضررشون . ولی من این راهکار مایکروسافت رو بیشتر از سونی و نینتندو و بقیه ناشر ها میپسندم چون انگار که خریده نشدن و فقط بودجه شون بیشتر شده و آزادی عملی ازشون کسر نشده

      الطائرBabayagaیه گیمر سادهایسگاه ۵Brainiac(خداحافظ)مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Leper KingImmortal Spartanکاکاسنگیsorenamore
    • آره، کاملا قبول دارم حرفت رو.
      ابسیدین از اون استودیوهایی هستش که بازی بد نمیسازه و به شدت هم تیم بااستعدادی داره. Grounded رو کلا ۱۳ نفر توی ۲ سال ساختن و آمار پلیرهای تا به امروزش وحشتناک بالا هست و جز محبوب‌ترین های ایکس باکس هست. پنتیمنت هم فوق العاده بود. Avowed هم نخستین اثر نسبتا بزرگ زیر نظر ایکس باکس هستش و صددرصد بازی‌ خوبی میشه. به‌هرحال استودیویی داره بازی رو میسازه که متخصص rpg هستش. شاید شاهکار نشه ولی خب تابحال ندیدم ابسیدین بازی بد بسازه. دربدترین حالت Avowed اثر خوبی میشه.
      KotOR 2، پنتیمنت، South Park SoT، Pillars of Eternity، The Outer Worlds و احتمالا چندتای دیگه که خاطرم نیست. همشون یا خوب هستن یا عالی.
      خیلی دوست دارم که مایکروسافت و بثزدا اجازه ساخت اسپین آف از Fallout و Elder Scrolls رو هم به ابسیدین بده

      Dota2الطائریه گیمر سادهBrainiac(خداحافظ)مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Leper KingImmortal SpartanکاکاسنگیGOD OF WAR 3
    • والا منم همین رو گفتم. خیلی پتانسیل بیشتری دارن. اون مسیری که larian و inxile رفتن رو باید ادامه بدن.

      اگه هنوز مستقل بودن یه چیزی ولی الان استودیو فرست پارتی مایکروسافت ن دیگه. اگه Josh sawyer بتونه به گفته ی خودش یه بودجه درحد BG3 برای Pillars of eternity 3 بگیره بنظرم حتی میتونه بهتر بشه

      محمدامین حیدریالطائرBabayagaیه گیمر سادهBrainiac(خداحافظ)مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Leper KingکاکاسنگیGOD OF WAR 3Rawmore
    • bbb103 گفت:

      خیر شما در اشتباهید خود awowed یک استارت بسیار قوی برای یک مجموعه و دنیای بسیار بزرگه eora دنیای پر پتانسیل و بزرگی داره مشکلش شناخته شده نبودنش هست بهترین راه حل اینه یه بازی کوچیک و خوش ساخت ازش ساخته بشه با یک ژانر محبوب rpg fps تا شناخته بشه این جهان بعدش استارت کاری که شما میگید رو میزنن
      اصل بتزدا و سی دی پروجکت اصلا عنوان نیست lore و جهانیه که ساختن که هر دو با بازی های کوچک شروع شدن شما برگرد اولین witcher رو ببین زمان خودشم بازی بزرگی نبود ! و خیلی عقب بود ولی استارت یک جهان عالی رو زد هر شماره بهتر شد

    • Reza گفت:

      افزایش نیرو اونقدی ک فکر میکنید ساده نیست ، اینام دارن افزایش میدن ، فک کنم ۲۸۰ نفرن الان ک خب خیلی بیشتر از وقتیه ک خریده شدن (زیر دویس نفر بودن)
      اینطوریه ک کم کم تعداد زیاد میشه ک نفرات جدید بتونن تو ساختار تیما جا بیوفتن
      فک کنم خودشون ترجیح میدن بازیشون aaa باشه ولی ن تو اسکیل اسکایریم ، بجاش یسری مواردش قویتر کار بشه ک استودیو توش خوبه ، مثل سیستم دیالوگ و…
      یچیز دیگم هست ، اینه ک استودیو چهارپنج تا کارگردان اسمی و خفن داره ، نمیتونی بگی رو ی بازی کار کنن ک ، جاش سویرو بذارن صداپیشه اوود یا د اوتر وردز۲ ؟ مسلما اون باید پروژه و تیم خودشو داشته باشه
      واضحه ک باید روی چند تا پروژه کار کنن ، چون تقسیم بندی نفرات استودیو اینطوریه

      الطائر
    • خیلی جالبه که تنها استدیویی که بین استدیو های XGS نخواست به آفیس مجهز تر و مدرن تر و بزرگ تری نقل مکان کنه همین آبسیدین بود. نینجا تئوری اینگزایل پلی گراند آندد لبز کامپالژن همشون به آفیس های مجهز و لاکچری نقل مکان کردن حتی مایکروسافت برای نینجا تئوری یکی از مجهز ترین تجهیزات موشن کپچر تو دنیا رو فراهم کرد
      ولی اعضای آبسیدین با آفیس جدید مخالفت کردن گفتن همین جا راحت ترن
      برعکس همه شون ظاهرا آبسیدین مایل تو همین ساختار خودش بمونه و بلند پروازی بقیه رو نداره. میخوان با خیال راحت هرچی که دلشون میخواد بسازن بدون دغدغه های مالی و پیدا کردن ناشر و ترس از ورشکستگی
      Pentiment و Grounded هم نتیجه آرامش از داشتن یه ناشر ثروتمند و وجود گیم پس ـه

      الطائر
    • Fel lord گفت:

      دقیقاً؛ فقط یه اثر خوب میشه. در باره اش صحبت نخواهد شد، ماندگاری هم نخواهد داشت و مثل تمامی سینگل پلیر های معمولی، در تاریخی عرضه میشن و فراموش میشن.

      بازی پر از ایراد هست که وقتی عرضه بشه و نظرات کاربران رو بخونید متوجه می‌شوید که نیاز است که به اندازه تک تک دلار های سرمایه گذاری شده و بودجه دریافتی باید بر روی استودیو نظارت داشته باشند که اثری در خور یک پلتفرم تولید بشه.

      الطائرBabayaga
  • dragonborne گفت:

    والا من هیچوقت اینایی که داخل بازیای نقش آفرینی مثل این یا بازی های بتسدا تمرکز اصلیشون را روی charisma می گذاشتن درک نکردم. حالا اگه به قصد اون بخش trade بود که بتونن اجناس را ارزون تر بخرن و از اون طرف گرون تر بکنن توی پاچه فروشنده یچیزی ولی اینکه بخوان همه قسمتای درگیری را فقط با مذاکره رد کنن واقعا مسخرست. فکر کن اون همه بخش اکشن بازی را بخوای از دست بدی و از یک طرف دیگه هم بخش جست و جوی محیط هم بگیری برای خودت سخت تر کنی چون مسلما خیلی از جاهای بازی هستن که حتی بهت فرصت صحبت کردن با دشمنان را نمی ده حالا چه برسه که بخوای باهاشون مذاکره کنی. البته اینجور گیمرا هم بعید بدونم اهل گشت و گذار داخل بازی و غارت کردن کمپای دشمن هم باشند. کلا هم داخل داستان بعضی از بازی ها میگن اگه بخوای از راه صلح آمیز تر بری و دشمنان را نخوای بکشی برات پایان بهتر را باز می کنیم که اصلا از لحاظ داستانی هم با عقل جور درنمیاد (البته سیستم chaos داخل قسمت اول dishonored خیلی خوب کار شده و حتی از لحاظ داستانی هم کاملا منطقی بود.)

    Old fashion GAMERالطائرایسگاه ۵تریس مری گلدv-alkalineToxic life
  • اصلا ایرادی نداره من داخل outer worlds هم دیکتاتور بودم😂

    الطائر
  • مترسک گفت:

    چطور ممکنه با اون هیولاها از در صلح وارد شد اصن زبون ادمیزاد میفهمن ؟ معلومه که باید بجنگی و جرشون بدی
    بازی شدیدا حس خوبی میده همونطور که پر از صحنه های رنگارنگ هستیم درون همون رنگی رنگیا یه خشونت بالایی قابل تجربس

    Dota2
  • bbb103 گفت:

    حالا که عاشقان eora زیر این پست هستن یادی میکنیم از اولین گانی که تو pillars of eternity لوت میکنید به اسم The Disappointer این اسلحه با اسم نا امید کننده تمام stat هاشم نا امید کنندست و به قول معروف به درد نخور ترین گان گیمه :))

  • به نظرم آبسیدین اگر بتونه تعداد اعضاشو بیشتر کنه و به ۵۰۰ نفر برسونه، میتونه بشه ناتی داگ مایکروسافت(منظورم این نیست که بازی شبیه لست اف اس و … بسازه! منظورم اینه میتونه یکی از استودیو های محبوب و گردن کلفت مایکروسافت شه)

    Dota2الطائر
اتمام بازی Avowed به صورت صلح‌طلبانه ممکن نخواهد بود - گیمفا