اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد
اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد
اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد
اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد

اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد

رامتین
۱۰:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد

رئیس شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که در کوتاه مدت، هدف آن‌ها افزایش بهره‌وری در توسعه خواهد بود.

تاکاشی کیریو (Takashi Kiryu)، رئیس Square Enix، می‌گوید این شرکت در آینده به طور قاطعانه از هوش مصنوعی در توسعه و انتشار بازی‌های خود کمک می‌گیرد.

کیریو که در ژوئن ۲۰۲۳ به‌ عنوان رئیس جدید این شرکت منصوب شد و حالا این اظهارات را در نامه سنتی سال نو بیان کرده است. در این نامه، مدیر اجرایی ابتکارات جدیدی را که پس از انتصاب خود انجام داده است، از جمله بررسی بازی‌های در حال توسعه و تسریع برنامه‌ای برای ارائه منابع بیشتر به تیم‌های داخلی.

کیریو همچنین گفت که Square Enix در حال گسترش به اشتراک‌ گذاری دانش با هدف استانداردسازی فرآیندهای تولید و افزایش کارایی و همچنین تشویق به همکاری نزدیک‌تر بین تیم‌های محتوا و انتشار است.

با این حال، شاید جذاب‌ترین بخش نامه، جاه‌طلبی‌ها در حوزه هوش مصنوعی باشد. مدیر اجرایی اسکوئر انیکس نوشت:

ما همچنین قصد داریم به طور قاطعانه از هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های پیشرفته در توسعه محتوا و عملکردهای انتشار خود استفاده کنیم. در کوتاه‌ مدت، هدف ما افزایش بهره‌وری توسعه و دستیابی به عمق بیشتر در تلاش‌های بازاریابی خواهد بود. در بلندمدت، امیدواریم از این فناوری‌ها برای ایجاد اشکال جدیدی از محتوا برای مصرف‌کنندگان استفاده کنیم، زیرا معتقدیم نوآوری در فناوری، فرصت‌های تجاری ایجاد می‌کند.

کیریو در ابتدای نامه درباره تأثیر هوش مصنوعی‌های مولد مانند ChatGPT صحبت کرد که به گفته او به سرعت برای پوشش تصاویر، ویدیو و موسیقی گسترش یافته است:

معتقدم هوش مصنوعی مولد نه تنها می‌تواند آنچه را که خلق می‌کنیم تغییر دهد، بلکه فرآیندهای خلق، از جمله برنامه‌نویسی را نیز اساساً متحول سازد.

مدیرعامل اسکوئر انیکس هیچ اطلاعات خاصی در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه بازی به اشتراک نگذاشت، اما یکی از کارگردانان Final Fantasy 7 Remake قبلاً در مورد اینکه چگونه یک ابزار هوش مصنوعی برای انیمیشن چهره شخصیت و همگام‌سازی لب ساخته‌اند، بحث کرد.

یوسوکه ماتسودا، رئیس سابق Square Enix، از نامه سال گذشته برای ابراز تعهد شرکت به فناوری بلاکچین استفاده کرد. کیریو در آخرین نامه گفت که شرکت به حمایت از این تلاش‌ها ادامه خواهد داد.

در ماه نوامبر، Xbox قراردادی چند ساله با Inworld برای ساخت ابزارهای دیالوگ و روایت هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ بست و اعلام کرد که آن‌ها را قادر می‌سازد تا مجموعه‌ای ابزار هوش مصنوعی چند پلتفرمی با طراحی مسئولانه و قابل دسترسی برای کمک و توانمندسازی خالقان در طراحی دیالوگ، داستان و ماموریت ارائه دهند.

تیم استوارت، مدیر مالی ارشد Xbox، بعداً در اجلاس TMT Wells Fargo توضیح داد:

خود را جای توسعه‌دهنده بگذارید و در مورد میلیون‌ها دلار سرمایه‌ای که در یک بازی صرف ترجمه، اسکریپت، نحوه حرکت بازیکنان از نقطه A به نقطه B و دیالوگ‌های شخصیت‌های غیرقابل بازی می‌شود فکر کنید.

A.OffCambyses The Thirdmilad saSepehrمحمدامین حیدریGhostmeysamb𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥حمیدرضا فروزانایسگاه ۵.sadrasayedi

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد
اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد
اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد
اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد
اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اسکوئر انیکس: از هوش مصنوعی به طور قاطعانه استفاده خواهیم کرد