در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا
در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا
در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا
در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

یکی از مسائل بحث برانگیز Venom 3 مربوط به حضور سمبیوت‌های جدیدی می‌باشد که باید در برابر ونوم تام هاردی قرار گرفته و ۳ گانه او را تکمیل نمایند.

مجموعه فیلم‌های Venom (ونوم) با نقش آفرینی تام هاردی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ به اکران درآمده و علی‌رغم مجموع فروش بیش از ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار اما به عنوان یکی از فرنچازهای بسیار کلیشه‌ای و ناامید کننده ژانر ابرقهرمانی به شمار می‌رود که عملاً هیچ سنخیتی با کمیک‌های خود نداشته و کمپانی سونی پیکچرز تنها با سوءاستفاده از محبوبیت نام ونوم و بازیگری همچون تام هاردی موفق شده تا سود مالی هنگفتی را از آن خود نماید.

ناامید کنندگی این مجموعه در قبال فیلم Venom: Let There Be Carnage نمود بیشتری پیدا می‌کند؛ زیرا به شکل دردناکی شاهد بر باد رفتن پتانسیل کارنیجی بودیم که حضورش بر پرده سینما می‌توانست به حمام خونینی به یاد ماندنی تبدیل شود. در هر حال با ادامه یافتن پروسه تولید فیلم Venom 3 به عنوان پایان‌دهنده ۳ گانه ونوم تام هاردی این سوال مطرح می‌شود که چه سیمبیوت‌های جدیدی وارد داستان خواهند شد.

سوالی که ما در مقاله امروز به سراغ آن رفته و ۱۰ سیمبیوتی را برای شما معرفی کرده‌ایم که از شانس حضور در فیلم Venom 3 برخوردار هستند.

Zzzxx 

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

سیمبیوت Zzzxx با آن نام عجیبش نخستین‌بار در جریان وقایع کمیک X-Men: Kingbreaker #2 به مخاطبین معرفی شده است.

یکی از ابهام‌برانگیزترین گونه‌ سیمبیوت‌ها که نخستین‌بار توسط امپراتوری شیار یافته و مورد تحقیق قرار گرفت تا در نهایت با کاساندرا نوآ ترکیب شده و جنایت‌های دیوانه‌واری را رقم زده است. Zzzxx که از قدرت ویژه استتار، پنهان‌کاری، چسبندگی و افزایش توانایی‌های فیزیکی بهره می‌برد، برخلاف باقی هم‌تایان خود که از آدرنالین میزبان خود تغذیه می‌کنند، یک راست به سراغ مغز آن‌ها رفته که می‌تواند تاثیرات ویرانگری برای میزبان داشته باشد. با توجه به این که امپراتوری‌ شیار تاکنون در دنیای عنکبوتی سونی معرفی نشده بعید به نظر می‌رسد که Zzzxx شانس بالایی برای حضور در Venom 3 داشته باشد.

اسکریم

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

به لطف بازی ویدیویی تحسین شده Marvel’s Spider-Man 2 شاهد حضور اسکریم جذابی در روند داستانی بوده‌ایم. شخصیتی که برای نخستین‌بار در جریان وقایع کمیک Venom: Lethal Protector #4 به مخاطبین معرفی شده است.

از نظر فنی اسکریم را می‌توان به عنوان یکی از ۵ فرزند ونوم (در کنار لشر، آگونی، رایت و فیج) به حساب آورد که توسط سازمان بنیاد زندگی به زور برای انجام تحقیقات از بدن او جدا شده‌اند. موجودی که ارتباط عمیقی با کارنیج و نال داشته و با توجه به این که در فیلم‌های ونوم به رایت، آگونی و فیج اشاره گشته، اسکریم می‌تواند گزینه مناسبی برای Venom 3 در نظر گرفته شود. مخصوصاً اگر شاهد اقتباسی از کمیک Lethal Protector باشیم که خنثی نمودن تهدیدات اسکریم منجر به رویارویی ونوم و ادی براک شده و در نهایت نیز سیمبیوت جدیدی تحت عنوان “سکوت” از این رویداد متولد می‌شود که خوانندگانش را در بهت و حیرت فرو برده است.

اسلیپر

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

در دنیای کمیک تحقیقات مختلفی بر روی ونوم صورت گرفته که موجودات گوناگونی را از او تولید کرده است. یکی از آن‌ها در جریان وقایع Venom #165 در برابر مخاطبین به تصویر کشیده شده است.

اسلیپر هفتمین استخراج از بدن ونوم محسوب می‌شود که اساساً به عنوان محافظی در برابر باقی سیمبیوت‌ها در نظر گرفته شده بود و در نهایت نیز برخلاف برنامه ریزی محققان، به آدمکشی مانند باقی سیمبیوت‌ها تبدیل شد. با این حال همکاری او با سازمان‌های زیرزمینی سبب شده تا در کنار برخورداری از توانایی‌های رایج این موجودات، به مواد شیمیایی و کنترل آن‌ها نیز مسلط باشد و در نتیجه، موجود قدرتمندی به شمار می‌رود که به تنهایی موجب مرگ بسیاری از سیمبیوت‌ها از حمله ریج بوده است. او می‌تواند حریف قابلی برای ونوم تام هاردی در فیلم Venom 3 باشد که سکانس درگیری‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان خواهد آورد.

اسکورن

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

یکی از متفاوت‌ترین گونه‌ نژاد سیمبیوت‌ها که برای نخستین‌بار در جریان وقایع Carnage #4 وارد دنیای کمیک شده، اسکورن نام دارد.

سیمبیوتی ترکب شده با فناوری‌های بسیار پیشرفته و مرگبار که از او موجودی غیرقابل توقف ساخته و به راحتی می‌تواند هر موجو زنده‌ای را از صفحه روزگار محو نماید. اسکورن به طرز عجیبی از قدرت‌های سایبری برخوردار می‌باشد که سبب گشته تا اهدافش عملاً هیچ جایی از شرارت‌های وی در امان نبوده باشند. اگر که سونی بخواهد حال و هوای Venom 3 را نسبت به فیلم‌های پیشین، متفاوت جلوه دهد، چه کسی بهتر از اسکون که روایتی سایبری را پدید آورده و حتی می‌تواند خط داستانی Let There Be Carnage را نیز سر و سامان دهد.

مانیا

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

برخلاف آن چه که در فیلم‌ها شاهد بوده‌ایم، سیمبیوت‌ها در دنیای کمیک از داستان‌پردازی جذاب و درگیر کننده‌ای برخوردار هستند که در جریان وقایع کمیک Venom (Vol. 2) #38 شاهد تولد یکی از منحصر به فردترین آن‌ها بوده‌ایم.

مانیا کار خود را به عنوان کلونی از خود ونوم آغاز می‌کند که در برقراری ارتباط با افرادی همچون فلش تامپسون و اندی نبتون به در بسته خورده و در ظاهر به نمونه‌ای شکست خورده تبدیل می‌شود. با این حال او رشد و تکامل پیدا کرده و در نهایت میزبان خود را پیدا می‌کند تا به سیمبیوتی قدرتمند و منحصر به فرد تبدیل شود. حضور این سیمبیوت در فیلم Venom 3 نیازمند روایت داستان تامل‌برانگیزی می‌باشد تا بتواند شخصیت‌پردازی مانیا را بسط و گسترش دهد؛ موجودی که در مقابسه با ونوم و ادی براک، رابطه بسیار عمیق‌تری با شخصیتی همچون فلش تامپسون داشته و می‌تواند به این نژاد در دنیای عنکبوتی سونی عمق بیشتری دهد.

هایبرید 

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

فیلم نخست این مجموعه با تمام ایرادات و کاستی‌هایش اما به درستی سازمان بنیاد زندگی و خواهران و برادران ونوم را به مخاطب معرفی کرده است. موضوعی که می‌تواند زمینه‌ساز حضور سیمبیوتی شود که در جریان وقایع کمیک Venom: Along Came a Spider #1 برای نخستین‌بار معرفی شده است.

همانطور که از نام هایبرید می‌توان حدس زد، با سیمبیوتی خاص طرف هستیم که از ادغام آگونی، فیج، لشر و رایت به وجود آمده و برخورداری از چنین ترکیبی او را به موجودی مرگبار و بسیار خطرناک تبدیل کرده است. نکته حائز اهمیت درباره هایبرید به صدای درونی میزبانش مربوط می‌شود؛ ادی براک با صدای اضافی در ذهنش که به ونوم مربوط می‌شود، بارها به مشکل خورده و حال تصور کنید که میزبان هایبرید یعنی اسکات واشنگتن مجبور است تا با ۴ صدای درونی این سیمبیوت به صورت همزمان دست و پنجه نرم نماید! روایت چنین مسئله‌ای در Venom 3 می‌تواند موجب اتفاقات هیجان‌انگیزی شود که مخاطب را به وجد بیاورد.

لشر

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

یکی از سیمبیوت‌هایی که به زور از ونوم جدا شده و هویت مستقلی به خود گرفته، لشر نام دارد که نخستین‌بار در جریان کمیک Lethal Protector #4 حضور پیدا کرده است.

او اساساً به عنوان کالایی پر زرق و برق شناخته می‌شود که سازمان بنیاد زندگی آن را برای مشتریان ثروتمند خود تدارک دیده بود. سیمبیوتی که به نوعی حکم یک نوازد تکامل پیدا نکرده را داشته و به همین سبب نیز رفتاری برخلاف هم‌تایان خود نظیر فیج، رایت و آگونی بروز داده است. لشر که از ظاهر منحصر به فرد سبز رنگ با شاخک‌های عجیب و غریب بهره می‌برد، سیمبیوتی می‌باشد که با ویل ویلسون نیز ترکیب شده و با توجه به تلاش سونی پیکچرز برای اضافه کردن دنیای سینمایی عنکبوتی خود به MCU هیچ بعید نیست که کراس‌اوور غیرمنتظره‌ای بین فیلم‌های سوم Venom و Deadpool را شاهد باشیم.

تاکسین

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

یکی از عجیب‌ترین سیمبیوت‌های دنیای کمیک که در جریان وقایع Venom Vs. Carnage #2 به مخاطبین معرفی می‌شود، تاکسین نام داشته است.

موجودی مرگبار و قدرتمند که ادعا می‌کند نتیجه هزارمین تخم‌گذاری ونوم بوده و قدرت‌های خود را از کارنیج و نال، خدای سیمبیوت‌ها فرا گرفته است. با این حال ترکیب او با میزبانی همچون مامور پلیس پاتریک مولیگان سبب می‌شود تا راه و رسم ابرقهرمانی را در پیش گرفته و حتی بارها با مرد عنکبوتی نیز برای خنثی کردن تهدید باقی سیمبیوت‌ها همکاری کرده است. با توجه به پایان‌بندی فیلم دوم ونوم، او را می‌توان به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای حضور در Venom 3 مد نظر داشت که کینه و دشمنی عجیبی با ونوم داشته و هیچ ابایی از کشتن وی ندارد که می‌تواند رابطه ونوم و ادی براک را نیز در این فیلم به چالش بکشد.

گرندل

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

گرندل با عمری چند میلیارد ساله را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدات کهکشان کمیک‌های مارول خطاب کرد که نخستین‌بار در جریان وقایع Venom (Vol. 4) #1 حضور پیدا کرده است.

برخلاف فیلم‌های قبلی ونوم که با تهدیداتی زمینی سر و کار داشتیم، شاید برای تنوع هم که شده پای ماجراجویی‌های کیهانی به فیلم Venom 3 هموار شود تا با یکی از ویرانگرترین موجودات کتاب‌های کمیک روبرو شویم که تمدن‌های گوناگونی را با خاک یکسان کرده است. گرندل به حدی قدرتمند، ویرانگر و دیوانه‌وار است که حتی در قرن ششم با ثور، خدای رعد نیز رو در رو شده است. سر و کله زدن با سیمبیوتی اژدهاگونه که می‌تواند سیاره زمین را از هستی ساقط نماید، می‌تواند موضوع پر هرج و مرج و جذاب برای پایان دادن به ۳ گانه ونوم تام هاردی باشد که چه بسا زمینه را برای حضور خدای سیمبیوت‌ها در دنیای عنکبوتی سونی نیز مهیا خواهد کرد.

نال

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

در نهایت می‌رسیم به یکی از خطرناک‌ترین تهدیدات دنیای کمیک که عملاً به عنوان دشمنی در حد و اندازه تیم انتقام‌جویان شناخته می‌شود که نخستین‌بار در کمیک Venom (Vol. 4) #3 حضور پیدا کرده و دست کمی از شخصیت‌هایی نظیر تانوس و کانگ فاتح نداشته است.

نال را می‌توان به عنوان خالق سمبیوت‌ها و خدای تاریکی خطاب کرد که رویای نابودی بشریت را در سر داشته و اساساً سیمبیوت‌ها را خلق کرده تا به واسطه قدرت ذهنی آن‌ها، انسان را به ورطه نابودی بکشانند و به حدی قدرتمند و خطرناک است که می‌توان وی را به عنوان آنتگونیستی نهایی در نظر گرفت که رویارویی با او نیز نیازمند گردهمایی برخی از قدرتمندترین ابرقهرمانان کمیک‌های مارول می‌باشد. با توجه به این که کمپانی سونی پیکچرز رویای گسترش دنیای عنکبوتی خود را در سر داشته و تحت هیچ شرایطی از ایده آن دست نمی‌کشد، هیچ بعید نیست که نال نقشی اساسی در فیلم Venom 3 داشته باشد تا همانند تانوس، نهایتاً از سایه‌ها بیرون آمده و به عنوان تهدیدی بزرگ به مخاطبین معرفی گردد تا چیزی شبیه به فاز دوم این دنیایی سینمایی را در ادامه شاهد باشیم.


آیا Venom 3 می‌تواند روند ناامید کننده فیلم‌های پیشین را جبران نماید؟ کدام یک از شخصیت‌های نام برده شده در این مقاله شانسی برای حضور در پایان‌دهنده ۳ گانه ونوم تام هاردی خواهند داشت؟ به نظر شما خدای قدرتمند و خبیثی همچون نال را در دنیای عنکبوتی سونی شاهد خواهیم بود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR

DARKSIRENLeroxBATMANMA12𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)Porfosorfanboy hunterBADMANmrعارفmeysambجان قمارباز‌ Johan LiebertSpider-Manbroken from the insideCambyses The ThirdKieblackv-alkalineهیولا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا
در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا
در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا
در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا
در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

در فیلم Venom 3 شاهد حضور کدام یک از سیمبیوت‌ها خواهیم بود؟ - گیمفا