کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: بازی The Witcher 3 مبنای ما برای محتویات بازی است
توسعهدهنده Final Fantasy 7 Rebirth از اهمیت فعالیتهای جانبی بازی میگوید. او اضافه میکند که از The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان مبنای کیفیت محتوا استفاده کرده است.
Square Enix با افتخار اعلام کرده که بازی Final Fantasy 7 Rebirth بسیار بزرگ است و یک داستان اصلی ۴۰ ساعته و ۱۰۰ ساعت گیمپلی را برای کسانی که به ۱۰۰ درصد کردن بازیها علاقه دارند، ارائه میدهد. با این حال، تیم سازنده بر محتوای جانبی نیز تاکید کرده است که حدود ۸۰ درصد از گیمپلی مبتنی بر کاوش و اکتشاف را تشکیل میدهد.
Motomu Toriyama، یکی از کارگردانان بازی، اطمینان داد که این فقط یک محتوا برای افزایش زمان بازی نیست:
«وقتی به عناوینی که دارای جهانی بزرگ هستند و محتوای جانبی زیادی را ارائه میدهند نگاه میکنیم، برخی از بازیکنان ممکن است احساس کنند که این محتوای جانبی تنها برای افزایش زمان هستند و شاید تجربه آنها آنقدرها متفاوت و ارزشمند نباشد.»
Naoki Hamaguchi، یکی دیگر از کارگردانان بازی، گفت که The Witcher 3: Wild Hunt که به دلیل محتوای جانبی خود تحسین شده است، نقشآفرینی مورد علاقه او به شمار میآید (بدون احتساب سری Final Fantasy). هاماگوچی تا آنجا پیش رفت که آن را «استاندارد پایهای» برای محتوای Final Fantasy 7 Rebirth نامید، و قبلاً درباره گرفتن سرنخ از این بازی و سری Horizon صحبت کرده بود. وی در این باره توضیح داد:
«با توجه به عناوینی مانند The Witcher 3 که دارای عناصر نقشآفرینی جهان باز هستند، تحقیقات گستردهای در مورد این نوع عناوین انجام دادیم و آن را به عنوان پایهای در Rebirth در نظر گرفتیم، پایهای که از نظر محتوا برای مخاطبین ما راضیکننده باشد.
در حالی که جهان بازی Final Fantasy 7 Rebirth را کاوش میکنید و با ارائهدهندگان مأموریت مانند و منابعی برای احضارهای جدید ملاقات خواهید کرد، رویدادهای World Intel نیز برای کاوش وجود خواهند داشت. آنها پاداشهای ارزشمندی ارائه میدهند، اما این «داستان» است که اسکوئر انیکس روی آن تمرکز دارد. برای این منظور، سیستم Affinity گسترش یافته است و مأموریتهای جانبی پیوند میان شخصیتها را بهبود میبخشند و عمیقتر وارد روابط میانشان خواهند شد. هاماگوچی در این باره گفت:
«ما میخواستیم به بازیکنان این آزادی را بدهیم که تصمیم بگیرند آیا میخواهند وقت خود را صرف خط داستانی اصلی کنند و هیچ گونه فعالیت جانبیای نداشته باشند یا ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بخواهند به محتوای جانبی بپردازند و روی روابط شخصیتها متمرکز شوند و داستان را عمیقتر درک کنند یا حتی تعادلی بین این دو ایجاد کنند. ما میخواستیم این آزادی را به بازیکن بدهیم.»
بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۳ (۹ اسفند ۱۴۰۲) برای PS5 عرضه میشود.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
دمش گرم. واقعا سی دی پراجکت در کنار راکستار جزو با کیفیت ترین ها در طراحی مراحل مخصوصا مراحل فرعی هست. این خیلی خوبه که فاینال فانتزی هم اینجور باشه
فکر کنم دیگه هر بازی که ماموریت های فرعی داشته باشه مبناش ویچر ۳ باشه اون لعنتی اونقدر ماموریت های فرعیش خوب بود که بعضی وقت ها از اصلی ها هم بهتر میشد
بهترین نمونه بازی با ماموریت های فرعی غنی میشه استارفیلد. واقعا حجم ماموریت های فرعیش مثال زدنیه.
حتی به شوخی هم نباید به ویچر ۳ بگی لعنتی…
تنها نقطه ضعف سری فاینال ماموریت های فرعی بود، اگه این مورد تو rebirth درست بشه دیگه واقعا بازی ۱۰۰ میشه🥰
و میتونه نمرات خیلی خوبی هم بگیره
استودیو سانتامونیکا هم سر گاد اف رگناروک God of Ragnarok گفته بود هدفمون ساخت مراحل جانبی بهتر از ویچر ۳ The Witcher 3 است که واقعا هم همینطور شد و فوق العاده بودند و یک سری منتقدها هم تایید کردند که مراحل جانبی بازی رگناروک از ویچر ۳ پیشه گرفتهاند همچنین از این مراحل به عنوان بهترین مراحل جانبی در تاریخ سبک ماجراجویی نام بردند حالا گویا اسکوئر انیکس هم میخواد سر فاینال فانتزی: ریبرث Final Fantasy 7 Rebirth همینکارو بکنه امیدوارم موفق باشند
کار درستی کردی پسرم
ظاهرا پیشرفت پارت دوم نسبت به اول خیلی چشمگیر خواهد بود. بیا که منتظریم…
ویچر یه الگوی عالی برای ماموریت های فرعیه
پارت ۱ مراحل فرعیش نرفتم ولی ایندفعه میرم استاد قول داده
به خوبی فالوت ۴ و ویجر ۳ باشه عالیه
چرا چنین بازی محبوبی باید انحصاری سونی باشه ؟ یا شخصیت هایی مثل اسپایدرمن و ولوورین؟ امیدوارم مایکروسافت این انحصار رو بشکنه فن مایکروسافت نیستم ولی چنین بازی های محبوبی نباید انحصاری باشن. یا عنوانی مثل بایونتا نباید انحصاری سوییچ باشه
پارت اول واقعا شاهکار بود مطمعنن پارت دوم هم شاهکار میشه از گیم پلی و مکانیزم های جدیدی رو نمایی کردن مشخصه…
این نسخه از فاینال اینقدر بزرگ هست که اگه میخواستن میتونستن پارت سوم رو هم بسازن…
نکته : چه دوستانی پارت اول تجربه کردن و منتظر پارت دومم هستن چه عزیزانی که هنوز وقت نکردن پارت اول تجربه کنن حتماااااا قبل از اومدن پارت دوم نسخه کرایسیس کور رو تجربه کنید واقعا شاهکاره و داستان کامل براتون مشخص میشه…
درست میگه😂❤️
انتظار سخت شده
ویچر با فاینال فانتزی خیلی تفاوت داره فک نمیکنم این رویه جواب بده
نسخه ی قبلی سرجمع ۱۰ ساعت محتوا داشت با فیلر و محتوای تکراری ۳۰ ساعت کشش داده بودن. شدیدا رو اعصاب بود. کل Narrative structure ویچر ۳ فرق میکنه با همچین عنوانی. نمیدونم چرا فکر میکنن میتونن اون رو پیاده کنن