راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا
راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا
راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا
راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا

راهنمای خرید کنسول بازی قسطی

پست گیمفا
۲۳:۲۸ ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا

آیا هنوز با یک کنسول قدیمی بازی می‌کنید؟ زمان آن فرا رسیده است که کنسول بازی خود را ارتقا دهید. ممکن است رویای خرید جدیدترین و بهترین کنسول‌های بازی اعم از نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ یا هر کنسول دیگری را در سر داشته باشید؛ اما، باید با واقعیت روبرو شد.

این کنسول‌های جدید، فوق‌العاده گران هستند؛ تا جایی که برخی، بیش از ۵۰۰ دلار قیمت دارند! خبر خوب، این است که دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا پس‌انداز شما، کفاف خرید کنسول جدید را بدهد؛ بلکه، شما قادر خواهید بود تا نسبت به دریافت وام بدون ضامن اقدام کرده و بودجه لازم برای خرید کنسول بازی قسطی را از این طریق، تامین نمایید.

خرید پلی استیشن قسطی، بهترین شیوه پرداخت ممکن برای خریداری یک کنسول بازی است. شما می‌توانید در فروشگاه‌های آنلاین ارائه‌دهنده وام فوری، انواع کنسول‌ها، دسته‌ها و لوازم جانبی مورد نیاز خود را با امکان پرداخت قسطی تامین نمایید.

در این مقاله، به بررسی مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید قسطی کنسول بازی با وام انلاین باید مدنظر قرار دهید، خواهیم پرداخت.

چه نوع کنسول بازی می‌خواهید؟

به‌طورکلی، دو نوع کنسول بازی وجود دارد؛ یکی، نوعی از کنسول که در اتاق نشیمن شما به تلویزیون متصل می‌شود و دیگری، کنسول بازی قابل‌حمل.

کنسول‌های دسته اول، بسیار قدرتمند بوده و یک تجربه بازی همه‌جانبه ارائه می‌دهند که تمام خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند. بیشتر این کنسول‌ها، قابلیت وب‌گردی و پخش فیلم را نیز برای شما مهیا می‌سازند. کنسول‌های بازی محبوب موجود در بازار عبارتند از پلی استیشن ۵ و ۴، ایکس باکس ۳۶۰ و سری ایکس و نینتندو سوییچ.

کنسول‌های دسته دوم، علی‌رغم داشتن پردازنده ضعیف‌تر، جمع‌وجور و قابل‌حمل هستند؛ بنابراین، آن‌ها را می‌توان به‌راحتی در جیب یا کیف خود جای داد. محبوب‌ترین این کنسول‌ها عبارتند از Nintendo 3DS و PlayStation Vita Portable.

دریافت وام آنلاین، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا علاوه‌بر کنسول بازی، خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ را نیز در لیست برنامه‌های خود بگنجانید.

چه‌قدر می‌خواهید هزینه کنید؟

اگر به‌دنبال بهره‌مندی از منحصربه‌فردترین تجربه بازی هستید، آخرین نسل کنسول‌ها مانند پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس یا نینتندو سوییچ برای شما مناسب هستند.

همه این کنسول‌ها مجهز به جدیدترین سخت‌افزارها بوده و قدرت پردازش بالایی دارند؛ همچنین، می‌توانید مطمئن باشید کنسولی که خریداری می‌کنید تا چند سال آینده قدیمی نخواهد شد. جدیدترین نسل کنسول‌ها به‌تازگی عرضه شده‌اند؛ بنابراین، هنوز جدید قلمداد می‌شوند.

از طرف دیگر، اگر فقط قصد انجام بازی‌های معمولی و نه‌چندان باکیفیت را دارید، کنسول‌هایی مانند پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز مناسب خواهند بود.

این کنسول‌ها، گرافیک خوب و قابل‌قبولی دارند و تعداد زیادی عناوین بازی نیز برای آن‌ها در دسترس است؛ علاوه‌براین، این دستگاه‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از مدل‌های تازه ارائه‌شده هستند.

در خصوص کنسول‌های بازی قابل حمل، پلی استیشن ویتا، یکی از محبوب‌ترین هاست. این کنسول پرتابل، امکانات پیشرفته‌ای نظیر قابلیت اتصال شبکه، دوربین داخلی و صفحه نمایش لمسی دارد. Nintendo 3DS، یکی دیگر از کنسول‌های پرتابل جالب است که در سه نوع مختلف به نام‌های ۲DS، ۳DS و ۳DS XL ارائه می‌شود. همه مدل‌ها دارای طرح‌های مختلف با تفاوت‌های جزئی هستند؛ اما، می‌توانند بازی‌های تقریباً مشابهی را اجرا کنند.

شما می‌توانید بودجه مورد نیاز خود برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ یا یک کنسول بازی را از طریق دریافت وام بدون پیش پرداخت تامین نمایید.

راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا

قیمت بازی‌ها را نیز درنظر داشته باشید

به خاطر داشته باشید که علاوه‌بر کنسول، برای خرید بازی‌ها نیز باید هزینه بپردازید؛ بنابراین، باید از قیمت بازی‌های کنسولی که انتخاب می کنید، آگاه باشید.

به‌عنوان‌مثال، آخرین عناوین بازی‌ها برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌شوند که ممکن است قیمت آن‌ها در مقایسه با عناوین عرضه‌شده برای پلی استیشن ۴، بسیار بالاتر باشد.

به چه نوع بازی‌هایی بیشتر علاقه دارید؟

اگر شما همه ژانرهای بازی را انجام می‌دهید، تهیه آخرین نسخه پلی استیشن یا ایکس باکس می‌تواند خریدی بسیار هیجان انگیز باشد. این کنسول‌ها به شما امکان می‌دهند تا تقریباً قادر به انجام همه بازی‌ها اعم از مسابقه‌ای، اکشن، تیراندازی اول شخص و بسیاری دیگر از سبک‌ها باشید.

در دسترس بودن بازی‌ها، یکی دیگر از عواملی است که باید هنگام انتخاب یک کنسول در نظر بگیرید. بازی‌هایی وجود دارند که به‌صورت اختصاصی برای کنسول‌های خاصی عرضه می‌شوند؛ به‌عنوان‌مثال، سری Gran Turismo، یکی از عناوینی است که فقط در کنسول‌های سونی پیدا می‌کنید. به‌همین‌ترتیب، سری بازی‌های Halo را در هیچ کنسولی به جز ایکس باکس نخواهید یافت.

اگر علاقه خاصی به این عناوین انحصاری دارید، بهتر است کنسول بازی خود را بر این اساس انتخاب کنید؛ همچنین، باید از در دسترس بودن بازی‌ها برای کنسولی که قصد خریداری آن را دارید، آگاه باشید.

جمع‌بندی

با فراهم آمدن امکان خرید کنسول بازی قسطی، بسیاری از خانواده‌ها و گیمرها، خرید پلی استیشن قسطی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. این امکان، ممکن است موجب شتاب‌زدگی برخی شده و به‌این‌ترتیب، دقت لازم را در هنگام خرید به خرج ندهند.

به همین دلیل است که ما در مقاله فوق، یک راهنمای جامع برای خرید انواع کنسول بازی اعم از ایکس باکس یا پلی استیشن قسطی ارائه دادیم. درنظر داشتن موارد فوق، به شما کمک خواهد کرد تا تجربه خرید بهتری را از سر بگذرانید.

ErismajedneysiLone_wildDADDY PARTiSAN𝕀𝕟𝕗𝕖𝕣𝕟𝕠ViboroI Love GTA (در غم دوری GTA 6)پیشنرو𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Cambyses The ThirdSpider-ManDaniallox😃meysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا
راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا
راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا
راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا
راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای خرید کنسول بازی قسطی - گیمفا