نسخه آزمایشی عمومی عنوان Rising Storm 2: Vietnam، شروع شد
نسخه آزمایشی (بتا) عمومی عنوان Rising Storm 2: Vietnam عصر دیروز شروع شد و تا بامداد سه شنبه ادامه خواهد یافت.
علاوه بر شروع نسخه آزمایشی عمومی بازی، ناشر بازی یعنی Tripwire Interactive و استودیوی توسعه دهنده بازی یعنی Antimatter Games، تاریخ عرضه این بازی را اعلام کردند.
با اینکه هنوز به عرضه بازی ۱۰ روز باقی مانده است، پیشخرید نسخه دیجیتال دلاکس بازی در شبکه استیم با ۲۵ درصد تخفیف همراه است.
نسخه آزمایشی بازی در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد (۱۲ و نیم شب) تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد) به پایان میرسد.
همچنین اگر نسخه نسخه دیجیتال دلاکس بازی را بخرید، شرکت Tripwire Interactive چهار پوسته سلاح (Skin) مربوط به این بازی برای استفاده در عنوان Killing Floor 2 به شما هدیه میدهد. پوستههای سلاحها در قالب بروزرسان بعدی عنوان Killing Floor 2 به بازی خواهند آمد؛ البته هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
بازی جالبی هست ولی چندان شباهتی به یک بازی تاکتیکی و یا شبیه ساز نداره!…
گان پلی رو جالب کار کردن ولی زمان شلیک گلوله دقیقا همون جایی میره که نشونه گرفتید حالا هر چقدر هم از هدف دور باشید نهایت این هست که گلوله یک مقدار دیر تر میرسه به هدف و کلا از فیزیک و این داستانها تو این قضیه خبری نیست..
اگر هم این حرکت دست خود شخصیت اصلی زمان نشونه گیری نبود از یک فاصله دور میشد با یک اسلحه معمولی دشمن رو خیلی راحت هد شات کرد..برای کشتن در حالت عادی هم که یک و یا نهایت ۲ گلوله بیشتر نیاز نیست و این قضیه فکر می کنم کار رو یک مقدار راحت تر کرده..
صداگذاری ها هم بد نیست و سلاح ها هم که از روی نمونه های واقعی خودشون ضبط کردن و انتظار خاصی نیست ولی فکر می کنم باید همین صدا هم یک مقدار بلند تر می بود مخصوصا انفجار ها که یک بازی مثل Arma 3 انتظارات رو تو این قضیه بالا برده..
در کل انتظار من از استدیوی سازنده ی red orchestra بیشتر از این بود ! و با این حال بازی به هیچ وجه ضعیف نیست بلکه عالی هم هست ولی فکر می کنم بیشتر برای طرفدار های بازی هایی با گیم پلی آرکید مثل بتلفیلد و call of duty ساخته شده تا کسی که دنبال یک بازی تاکتیکی و شبیه ساز هست..