چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا
چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا
چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا
چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا

چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…!

کسری نراقی
۱۸:۰۹ ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا

تیم طراحان سفید در آذر ماه سال ۹۵ بازی شاهین را برای پلتفرم موبایل عرضه کردند. بازی شاهین در سبک اکشن و با موضوع نبرد های هوایی ساخته شده است.

بازی شاهین با استفاده از شبیه‌سازی دقیق زمین با تصاویر ماهواره‌ای دنیایی بزرگ ایجاد کرده است. درا ین بازی ۲۰ جنگنده مدرن با شبیه‌سازی دقیق، گرافیک بالا و همچنین موشک‌های هوشمند و حرارت یاب طراحی شده و صدا پیشگی خلبانان و مرکز پرواز توسط گوینده های حرفه ای کشور انجام شده است .

بازی شاهین در ماه های اولیه خود توانست نظر کاربران ایرانی و منتقدین حوزه موبایل را به خود جلب کند و هم اکنون برترین بازی اکشن و هواپیمایی در کافه بازار محسوب میشود.
این نکته را باید یادآوری کرد که شاهین در رقابت بزرگی که میان بازی های موبایلی وجود دارد، توانسته کاندیدای برترین بازی موبایلی سال و در لیست ۸ بازی برتر موبایلی ایرانی قرار گیرد.
شاهین اثری خلاقانه‌ و متنوع و رایگان است که هم‌اکنون از طریق فروشگاه دیجیتالی کافه بازار قابل دریافت است.
سایت رسمی این بازی ایرانی www.shahin-game.com است .

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا
چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا
چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا
چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا
چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mamadii گفت:

    الان یه عده میان اینو با ACE COMBAT 7 مقایسه میکنن 😀

    • AFS گفت:

      مقایسه نه ولی دوست عزیز شما بیا این بازی رو کنار sky gamblers air supremacy بزارین بعد متوجه شباهت های عجیب این دو تا بازی حتی در مدلینگ و مراحل و منوها و خیلی عجیب تر جای نمایشگر موشک ها و شکل اون خواهید شد
      اینجاست که یک سری سوال تو ذهن آدم شکل میگیره که جوابشو باید از سازنده های این بازی پرسیده بشه!!!!

      • “بذارین” درست بنویسین این لامصبو

      • FDM.Pro گفت:

        نمیدونی بدون خود سازنده گفته که مدل های این بازی رو از اینترنت خریداری کرده.
        میتونه الگوی سازنده بازی که گفتی باشه.
        این یک بازی Indie هست این اتفاق عجیبی نیست. همیشه این اتفاقات توی همه دنیا میفته که یک بازی Indie از یک بازی ساخته شده کپی برداری میکنه و صرفا یه سری تغییرات داخلش میده یا داستانش رو تغییر میده.

        • AFS گفت:

          دوست عزیز اینکه کسی بیاد چند تا مدل از شرکتی بخره و یک بازی جدید خلق بکنه با کسی که بیاد یک بازی رو دستکاری کنه و به عنوان یک بازی جدید عرضه کنه خیلی فرق داره
          یادمه چند سال قبل یکی از دوستان بنده تونسته بود به فایل های بازی GTA3 دست پیدا کنه و بعد تونسته بود منوهای بازی رو فارسی کنه و چون کار ۳d بلد بود چند تا آبجکت جدید مثل پاساژ رو داخل بازی قرار داد و اونو به یه فروشگاه با قیمت خوبی فروخت. فروشگاه هم با تبلیغات وسیعی با نام GTAفارسی و نسخه جدید کلی سود از این بازی کرد.
          بله خرید آبجکت و مدلینگ و موتور بازی در صنعت گیم کار رایجی هستش ولی کار این دوست ما با GTA3 چی؟
          شما چند تا از این بازی های ایندی که کپی کامل یک بازی دیگه هست رو نام ببرین که توونسته هم باشه کاندیدای برترین بازی هم بشه؟
          متاسفانه این جور کارها فقط خلاقیت رو از بین میبره و خیلی ها رو که دوست دارن وارد این عرصه بشن دلسرد خواهد کرد همین الان هم هستند بازی سازان خوبی که با ایده های ناب منتظر فرصت هستن ولی چه بسا دستشون به جایی نمیرسه ولی وقتی میبینن این چنین بازی هایی اینقدر موفق میشن بیش از پیش دلسرد خواهند شد و چه بسا اونها هم در همین مسیر قرار خواهند گرفت
          پس بیایم دست از حمایت های کوکورانه برداریم و به شایسته سالاری به معنای واقعی ارج بدیم چیزی که من شما و خیلی از دوستانمون همه روزه از نبودش در عذاب و رنجیم

        • الان فوتبال هم فیفا هست و هم پی اس ولی از زمین تا آسمان با هم فرق دارند با این که هر دو فوتبال هستند

  • GAME FOR EVER گفت:

    :victory: :laugh: :laugh: :laugh: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes:

  • اگه از موبایل بیاد بیرون و برای پلتفرم های دیگه هم بسازن و فقط دنبال پول نباشن پیشرفت صد درصده
    اینا دیدن بازار موبایل داغه همش دنبال سودجویی هستن

    • FDM.Pro گفت:

      واقعا متاسفم برات که اینطوری فکر میکنی دوست عزیز برای این بازی خرج شده و باید درامدی داشته باشن که بتونن بازی بعدی رو بسازن بر چه اساسی داری میگی که به فکر پول هستن ؟؟؟؟؟
      اتفاقا پیشرفت صد در صد اینه که بفهمن چه بازیی برای چه پلتفورمی مناسب هست. بزرگترین اشتباه بازی سازی ایران این بود که بدون هیچ فکر مستقیم رفت سراغ پلتفورمی که غول های دنیا اون رو در دست داشتن و هیچ گونه زیرساختی برای فروش بازی هاشون توش وجود نداشت. بیشترین ضربه رو صنعت بازی سازی ما از پلتفورم کامپیوتر خورد اونم به خاطر اینکه استفاده کننده ها از این صنعت (نه گیمر ها) هیچ درکی از قیمت واقعی بازی های کامپیوتری نداشتن و بازی هایی با قیمت های بالا رو در اون زمان فقط با ۲ هزار تا ۱۰ هزار تومن میخریدن وبازی میکردن. از اونطرف به هیچ وجه آشنایی با قسمت های Indie این صنعت که بازی هایی با کیفیت به مراتب پایین تر از بازی های ایرانی داشتن ارائه میدادن نداشتن و فقط بازی های AAA رو میشناختن.
      هیچ دلیل منطقی وجود نداره که خروجی گرفتن همه بازی روی همه پلتفرم ها بتونه کار درستی باشه.
      رو هوا حرف نزن خواهشا

    • دقیقا ولی یه دلیل دیگه هم داره چون ساخت بازی برای موبایل هم راحتره هم سود خوبی داخلشه تازه بعضی ها میان بازی های psp رو تبدیل میکنن برای گوشی مثل god of war و pes

چالشی تازه برای گیمرهای موبایلی…! - گیمفا