برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا

برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد

The Raven
۱۴:۳۲ ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا

با هم به برسی وضوح تصویر اندازه تصویر فریم ریت و تکنیک های استفاده شده در بازی های کنسول هی نسل بعد مانند PS4,Xbox One و Wii U می پردازیم.

 

Playstation 4

  • The Order: 1886 = 1920×800
  • KillZone: Shadow Fall = 1920×1080 (MP=60fps, SP=30fps)
  • Infamous: Second Son = 1920×1080
  • DriveClub = 1920×1080
  • Resogun = 1920×1080
  • Knack = 1920×1080
  • Assassin’s Creed 4: Black Flag = 1920×1080
  • Thief = 1920×1080
  • Blacklight: Retribution = 1920×1080
  • Warframe = 1920×1080
  • Call of Duty: GHOSTS = 1920×1080 1080p 60fps
  • The Crew = 1920 x 1080 30fp
  • FIFA 14 1080p 60fps
  • Battlefield 4 60fps 1080p
  •  The Evil Within 1920×1080
  • Metal Gear Solid V: Ground Zeroes 60fps
  •   Need for Speed Rivals 30fps

Xbox One

  • Killer Instinct = 1280×720 (60fps)
  • Ryse: Son of Rome = 1600×900 900p
  • Forza 5 = 1920×1080 (60fps)
  • Call of Duty: GHOSTS = 1920×1080 1080p 60fps
  • The Crew = 1920 x 1080 30fp
  • FIFA 14 1080p 60fps
  •  Need for Speed Rivals 30fps
  • Battlefield 4 60fps 1080p
  • Metal Gear Solid V: Ground Zeroes 60fps
  •  The Evil Within 1920×1080

Wii U

  • Pikmin 3 = 1280 × ۷۲۰
  • Super Smash Bros = 1920×1080
  • The Legend of Zelda: The Windwaker HD = 1920×1080 (30fps)
  • Scribblenauts = 1920 × ۱۰۸۰
  • Assassin’s Creed 3 = 1280×720 (post-AA)
  • Batman: Arkham City Armored Edition = 1280×720 (FXAA)
  • Call on Duty: Black Ops 2 = 880×720 (2xAA) 720p  ۶۰fps
  • Darksiders 2 = 1152×640 (post-AA)
  • Mass Effect 3: Special Edition = 1280×720 (FXAA)
  • Monster Hunter 3G HD = 1920×1080 (no AA)
  • Need For Speed: Most Wanted (2012) = 1280×704 (post-AA) 60fps
  • New Super Mario Bros. U = 1280×720 (no AA on world map, post-AA in-game)
  • Project Cars 720p 30fps
  • Ninja Gaiden: Razor’s Edge = dynamic up to 1280×720 (dynamic 2xAA) 30fps
  • Rayman: Legends = 1920×1080 (no AA) 60fps
  • Sonic & All-Stars Racing Transformed = 1024×576 (post-AA)
  • Splinter Cell: Blacklist = 1280×720 (post-AA) 30fps 720p
  • ZombiU = 1280×720 (post-AA)
  • Call of Duty: GHOSTS = 1920×1080 1080p 60fps
  • Mighty Switch Force HD = 1920 x 1080
  • Nano Assault Neo = 1280 x 720 (no AA)
  • Donkey Kong Country: Tropical Freeze= 1080p
  • Nano Assault Neo = 1280×720 (no AA)
  • Trine 2: Director’s Cut = 1280×720 (FXAA)
  •  Bayonetta 2 = 1280×720 (no AA) 60fps
  • The Wonderful 101 720p 60fps
  • Tekken Tag Tournament 2 = dynamic 720×720 to 1280×720,

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا
برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برسی وضوح تصویر،اندازه تصویر،فریم ریت و تکنیک‌های استفاده شده در بازی‌های کنسول‌های نسل بعد - گیمفا