کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا

کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز

پست گیمفا
۱۹:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا

کریپتو کیتیز (CryptoKitties) گربه‌ های دیجیتال منحصر به فرد هستند که به شکل ان اف تی (NFT) یا توکن های غیرقابل تعویض ارائه می شوند که برای خرید آن نیاز به ارزدیجیتال اتریوم است. یکی از بهترین راه ها برای تهیه ETH، خرید اتریوم از صرافی اوکی اکسچنج است.

CryptoKitties، بر روی بلاکچین اتریوم (Ethereum Blockchain) ساخته شده که جزو اولین و شناخته شده ترین بازی های بلاک چینی معرفی شده است.

این بازی در سال ۲۰۱۷، به عنوان یک مجموعه NFT گیمینگ ارائه شد و هدف آن دسترسی بیشتر فناوری بلاکچین برای کاربران بود. به عنوان یکی از اولین مجموعه‌های NFT در اتریوم، CryptoKitties به بازنگری بازار بازی و کلکسیون کمک کرد. 

در واقع این بازی یک پروژه پیشگام و اولین پروژه ای بود که از استاندارد توکن ERC-721 اتریوم استفاده کرد. ابتدا بیاید با بازی های Play To Earn آشنا شویم.

بازی های P2E برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

بازی های پلی تو ارن یا PLAY TO EARN که به اختصار به P2E شناخته می شوند، بازیهای بلاکچینی هستند که از طریق آنها میتوانید درآمد کسب کنید.

در این بازی ها شما باید وظایف تعیین شده در باز را انجام دهید تا مقداری از توکن های اختصاصی آن بازی را دریافت کنید. با جمع کردن این توکن ها و فروش آنها میتوانید برای خود درآمد کسب کنید.

در ادامه با چند بازی بلاکچینی که امکان کسب درآمد دلاری از آنها وجود دارد آشنا میشویم.

۱. اَکسی اینفنیتی (Axie Infinity)

بازی Axie Infinity دنیای بازی‌ها را زیر و رو کرد. این بازی از پوکمون  الهام گرفته و به بازیکنان اجازه می دهد تا موجودات فانتزی به نام Axies را جمع آوری کرده و پرورش دهند تا به وسیله آنها در نبردها مبارزه کنند. 

۲. سَند باکس (Sandbox)

بازی Sandbox به بازیکنان این امکان را می دهد که در بازی، خلق کنند. این یک پلتفرم منحصر به فرد را ارائه می دهد که در آن بازیکنان می توانند با استفاده از NFT دنیای مجازی خود را بسازند، مالکیت داشته باشند و کسب درآمد کنند.

خلاقیت در این بازی، افق‌های جدیدی را برای گیمرها به منظور کشف قابلیت‌های تخیلی خود باز کرده است.

۳. تامادوج (Tamadoge)

بازی Tamadoge به بازیکنان این امکان را میدهد تا با استفاده از NFT، به جمع‌ آوری و پرورش سگ‌های دیجیتال بپردازند. NFT تامادوج، می توانند پرورش یابند و معامله شوند.

۴. پیکامون (Pikamoon)

در بازی Pikamoon بازیکنان می توانند پیکامون ها را جمع آوری کرده و آنها را به عنوان NFT معامله کنند سپس می توانند در نبردهای هیجان انگیز شرکت کنند. این بازی گیم پلی کلاسیک را با نوآوری مالکیت مبتنی بر بلاکچین ترکیب می کند.

۵. کریپتوکیتیز (crypto kitties)

یکی دیگر از بازیهای بلاکچینی که امکان کسب درآمد از آنها وجود دارد، بازی بلاکچینی کریپتو کیتیز است. در این بازی با پرورش شخصیت های گربه مجازی و دریافت NFT کریپتوکیتیز، میتوانید اقدام به معامله و فروش آنها داشته باشید و از این طریق درامد کسب کنید.

کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا

کریپتو کیتیز (CryptoKitties) چگونه کار می کند؟

CryptoKitties گربه های مجازی قابل پرورش هستند که به عنوان NFT خرید و فروش می شوند. چهار نوع در این بازی موجود هستند: معمولی، فانتزی، نسخه ویژه و انحصاری. 

همه گربه ها را در این بازی میتوان پرورش داد و همه آنها قادر به انجام هر یک از نقش ها هستند. 

پس از پرورش، یک Kitty جدید دریافت می کنید. والدین قبل از اینکه بتوانند دوباره تولید مثل کنند باید یک دوره را پشت سر بگذارند. بسته به نسل کیتی، این دوره می تواند از یک دقیقه تا یک هفته طول بکشد.

CryptoKitties در کیف پول های NFT ذخیره می شوند. به غیر از پرورش بچه گربه های خود، می توانید آنها را برای فروش در بازار بازی نیز قرار دهید یا آنها را به عنوان پدران عمومی ارائه دهید تا از آنها استفاده شوند.

کلکسیونرهایی که بیش از یک ان اف تی در CryptoKitty دارند می توانند NFT های خود را با هم “ادغام” کنند. 

برای شروع تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بازار CryptoKitties بروید، یک حساب کاربری ایجاد کنید، گربه ای را که توجه شما را جلب کرده انتخاب نمایید و روی «اکنون خرید کنید» کلیک کنید.

با فرض اینکه ETH کافی در کیف پول خود دارید، با یک پنجره تراکنش Dapper مواجه می شوید که در آن می توانید خرید خود را نهایی نمایید. اگر CryptoKitty برای فروش نیست، می‌توانید خرید آن را پیشنهاد بدهید، اما تصمیم با مالک است که قبول کند یا خیر!

ویژگی های منحصر به فرد بازی CryptoKitties

به عنوان یکی از اولین و محبوب‌ ترین پروژه‌های NFT، بازی CryptoKitties فناوری بلاکچین را به هزاران کاربر اولیه، گیمر، معامله‌گر و کلکسیونر معرفی کرد. 

علاقه به CryptoKitties از همان ابتدا آنقدر زیاد بود که تعداد تراکنش‌های اتریوم را شش برابر کرد. در واقع در یک مقطع مشخص شده، ۲۵ درصد از حجم تراکنش های شبکه را به خود اختصاص داد.

کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا

افزایش حجم باعث کاهش قابل توجه سرعت تراکنش و افزایش هزینه های گس در کل شبکه اتریوم شد. زمانی که این رویداد در سال ۲۰۱۷ رخ داد، بر مسائل مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم (ETH) تأکید کرد و موضوعی تحت عنوان لغو استارت ‌آپ‌ های غیرمتمرکز برنامه ‌های کاربردی که بر روی بلاکچین ساخته می‌شوند نیز مطرح شد.

ویژگی های منحصر به فرد هر کریپتو کیتی از ترکیب ویژگی های والدین آن ها ناشی می شود. این مکانیسم اجازه می دهد تا نزدیک به چهار میلیارد CryptoKitties منحصر به فرد ساخته شود.

محبوبیت NFT های CryptoKitties باعث جلب توجه افراد مشهور نیز شده است. Muse، یک گروه راک محبوب، و Momo Wang، یک طراح مد مشهور چینی، هر دو در این بازی شروع به همکاری کرده اند.

استفن کری، ستاره NBA، شاید برجسته‌ترین فرد مشهوری باشد که این پروژه را تایید کرده است. مشارکت اولیه او منجر به ایجاد سه NFT با طراحی او شد.

NFT های CryptoKitties از مزیت حرکت اول در فضای NFT بهره مند شدند. این مجموعه که یکی از اولین پروژه‌های NFT بازی ‌سازی ‌شده در بلاکچین است، شاهد معامله‌ های CryptoKitties به ارزش ده‌ ها میلیون دلار بین صدها هزار بازیکن بوده است.

اما CryptoKitties یک بازی با کتاب قوانین نیست که در آن بازیکنان به نوبت رقابت کنند و برنده شوند. این یک تجربه گیمیفی است که از خرید، پرورش، فروش و سرور NFT های CryptoKitties برای ایجاد و مشارکت یک جامعه فعال از کلکسیونرها و طرفداران استفاده می کند. این فعالیت ها باعث ایجاد تقاضا و ارزش برای پروژه می شود.

مراحل شروع بازی CryptoKitties 

در ادامه یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه راه اندازی حساب CryptoKitties برای شروع آورده شده است:

۱. یک کیف پول MetaMask ایجاد کنید

بازیکنان ابتدا باید یک کیف پول MetaMask داشته باشند یا یک کیف پول متامسک جدید ایجاد کنند. این کیف پول به کاربران امکان خرید، فروش و پرورش CryptoKitties را می دهد.

هنگامی که یک کیف پول ایجاد شد، کاربران جدید می توانند به صفحه اصلی CyrptoKitties بروند، سپس از آنها خواسته می شود با کلیک بر روی “شروع” در سمت راست بالای صفحه، کیف پول MetaMask خود را پیوند دهند.

۲. خرید اتر (ETH)

کریپتو کیتیز (CryptoKitties) را می توان با استفاده از اتریوم (ETH) خریداری کرد. سپس اتر می‌تواند به MetaMask منتقل گردد تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان بودجه کافی برای خرید CryptoKitties خود دارند.

۳. یک حساب CryptoKitties ایجاد کنید

پس از اتصال کیف پول MetaMask کاربر با CryptoKitties، از آنها خواسته می شود آدرس ایمیل خود را برای به روز رسانی های مهم ارائه دهند و نام مستعاری را که می خواهند در بازی استفاده کنند، وارد نمایند.

کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا

جمع بندی

بازی های پلی تو ارن یا P2E، دسته از بازیها هستند که با استفاده فناوری بلاکچین، ایجاد شده اند. یکی از قابلیت های بازیهای بلاکچینی، امکان کسب درآمد دلاری و ارز دیجیتال رایگان است.

از بازیهای معروف ارز دیجیتال میتوان به اکسی اینفنیتی و سند باکس اشاره کرد. در کنار این بازی ها بازی های دیگری مانند پیکامون، تامادوج و کریپتوکیتیز وجود دارند که کمتر شناخته شده هستند.

در این مقاله به بررسی بازی کریپتوکیتیز پرداختیم و نحوه ثبت نام و انجام این بازی را بررسی کردیم. در نظر داشته باشید بازیهای بلاکچینی یکی از راه های کسب درآمد دلاری هستند و شما میتوانید با معامله و فروش و خرید ارز دیجیتال نیز، به سرمایه گذاری و دریافت سود اقدام کنید.

O2meysambOrinایسگاه ۵samCambyses The Thirdهیولاlastofus✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا
کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کسب درآمد دلاری از بازی کریپتوکیتیز - گیمفا