سازنده سابق راکستار: نسخه نهایی GTA 6 کیفیت تریلر را خواهد داشت
به تازگی یکی از سازندگان سابق راکستار (Rockstar)، در رابطه با پیشرفت گرافیکی GTA 6 و آنچه به نمایش درآمده، صحبت کرده است.
مایک یورک (Mike York)، یکی از اشخاصی است که به مدت ۶ سال در شرکت راکستار به عنوان طراح انیمیشن فعالیت داشته و در سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت را ترک کرده است. وی در واکنش به تریلر GTA 6، دربارهی گرافیک این بازی صحبت کرد. او روی پروژههایی مانند GTA 5 و Red Dead Redemption 2 فعالیت داشته و به همین دلیل میتوان گفت احتمالا نظر او موثق است.
او در کانال یوتیوب خود تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کرد و گفت که احتمالا راکستار موفق خواهد شد تا تمام آنچه که در این تریلر از شهر Vice City و Florida نمایش گذاشته میشود را با همان کیفیت و شلوغیای که شاهدش هستیم، در بازی اجرا کند.
او در این باره بیشتر توضیح داد:
بخشهایی که در این بازی به نمایش در آمد مرتبط با کاتسین های in-game بازی است. اکثر کاتسین هایی که در بازیهای دیگر مشاهده میکنید، از قبل ساخته و رندر شدهاند، اما هرچیزی که شما در GTA مشاهده میکنید، در خود بازی رندر و ساخته شده است. اگر در یک کاتسین ساختمانی را مشاهده کنید، در بازی میتوانید از آن بالا بروید، از آن بپرید، بازی بسیار دقیق است و احتمالا هرچه در تریلر دیدیم را در بازی مشاهده خواهیم کرد.
او در ادامه گفت که یکی از امضاهای کاری راکستار مرتبط با انیمیشنها است. در یکی از سکانسهای بازی شما صدها نفر را در ساحل Vice City مشاهده میکنید و هرکدام از آنها مشغول انجام کاری منحصر به فرد هستند تا دنیای بازی پویاتر از قبل جلوه کند. راکستار برای انجام این کار، بیش از هزاران انیماتور را استخدام میکند تا نقصی در انیمیشنهای این بازی وجود نداشته باشد.
او در ادامه گفت:
NPC های بازی به طور بسیار واقع گرایانهای طراحی شدهاند، روی پوست آنها رد و نشانهای مختلفی وجود دارد و موهای بعضی آنها بسیار زنده و واکنشپذیر جلوه میکند. اشخاصی که در راکستار کار میکنند میدانند تا چگونه با طراحی جزئیات فراوان، تا سر حد قدرت، از تمام توان کنسولها استفاده کنند.
این بازی در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۵ میلادی، برای Xbox Series X/S و PS5 منتشر خواهد شد. هنوز خبری از نسخهی PC نیست ولی به احتمال خیلی زیاد، یک سال بعد از عرضهی این بازی برای کنسولها، شاهد انتشار آن برای PC نیز باشیم.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
حتی بیشتر هم میتونه بشه
اگه تریلر های اول راکستار رو با بازی نهایی مقایسه کنین واضحه
با چیزایی که این گفت مو به تنم سیخ شد که جزئیات قراره چقدر بالا باشه .
فکر اینکه اینهمه ادم استخدام کنی تا همه چیز واقعی باشه دیوونم میکنه حالا فکر کن راجب بخش های دیگه چقدر جزئیات داره بازی
واقعا با هر خبر چنیدن و چندبار می رم تریلر می بینم و چک می کنم
خیلی خیلی به جزئیات پرداخت شده
ما داریم در مورد یک بازی جهان باز صحبت می کنیم برام قابل تصور نیست این بازی با این کیفیت بخواد رو کنسول ها اجرا بشه
واقعا راکستار از تمام توان کنسول استفاده می کنه و یکذره دورریز نداره
اون قسمت فلامینگو ها رو نشون می ده جزئیات پوشش گیاهی حیرت اوره ، حیوانات هم فیزیک خیلی نرم و واقعا گرایانه ای دارن اصلا تا خود بازی نیاد لمسش نکنم نمی تونم باور کنم
اینایی که می گم کافی بازی های جهان باز رو بهاش مقایسه کنید زمین تا اسمون اختلاف هست
خیلی پیشرفت داره خیلی
همونقدر که از توانش استفاده میکنه . گند میزنه به بهینه سازی نسخه پی سی .))
خب اگه تریلر باری in_game بوده باشه و روی کنسول ها ضبط شده پس می تونیم بگیم این تریلر روی پلی استیشن فایو یا سری ایکس ضبط شده
این بازی از لحاظ گرافیکی پشم برانگیز خواهد بود
بوی نبوغ راکستار میاد
حس میکنم تیترو دادید من بزنم
ولی حس نمیکنید بازیای جدید شخصیتا خیلی بزرگن ؟
من که میگم این تریلر in engin بود
فقط خدا کنه تعداد NPC ها در نسخه های مختلف خیلی تفاوت نکنه مخصوصا نسخه سریز اس نسبت به بقیه ، چون فقدان این ویژگی هیلی تو ذوق می زنه !
من حس میکنم این ضعیف بودن سیب زمینی اس قراره سر جی تی ای بقیه پلتفرمارو اذیت کنه
شما همون ″بقیه پلتفرما ″ رو هم نداری پس اذیت هم نمیشی🥰
این ترول ها و فن بوی ها کی تموم میشن ما ی نفس راحت بکشیم 😑😩
راکستار اینکار نمیکنه نهایت گرافیگ رو کم کنه یعنی اگر رو ps5 و سری ایکس ۳۰ FPS و ۱۴۴۰ باشه واسه سری اس ۱۰۸۰ و ۳۰ FPS با همون جزئیات
بعید نیست البته پورت بازی ها راکستار همیشه بهتر از بقیه سازنده ها بوده ولی خب کی میدونه…
اگه واقعا بشه وارد بیشتر ساختمونا شد که دیگه تمومه
جدیدا سایت خیلی کند شده. این رو پیگیری کنید ممنون
چیزی که توی تریلر نظرمو خیلی جلب کرد راجب npc ها ساختار بدنی و قد و قواره متفاوت هرکدوم بود، جوری که برخلاف بازیای دیگه همه یه قد و تایپ بدنی یکسان یا حداکثر دو مدل ندارن و چه بر مردا چه بر زنا تایپای مختلف وجود داره که خیلی به زندهتر شدن محیط و npc ها کمک میکنه
پس دم راکستار گرم، تنها چیزی که میمونه اینه که صبر کنیم تا ۲۰۲۵ 😁
قیافه اونی که از الان روزشمار زده : 💀🚬
۴۸۶ روز…
من باید تا موقعی که برای پیسی پورتش کنن و کرک بشه صبر کنم…. تازه اگه سیستمم بکشه💀
من که سعی میکنم تا اونموقع زنده بمونم💀💪🏽(حتی کنسول نسل ۹ هم ندارم)
امیدوارم از نظر ریتریسینگ مثل سایبرپانک عمل کنه و گرافیک خارق العاده ای رو تحویل بده ، ماشین های سوپر لوکس هم داشته باشه نه اینکه صرفا توش ماشین های کلاسیک باشن ، فقط یه چیزی که برام سواله اینه که شخصیت زن میتونه یه ان پی سی مرد رو با دست خالی بزنه؟ یخورده غیر منطقی میشه ، و اینکه امیدوارم مسائل فمنیسم و لگبت نباشه چون توی واچ داگز این چیزا پر بود آدم حالش به هم میخورد