خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا

خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت

پست گیمفا
۲۲:۳۶ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا

یوسی یا همان Unknown Cash پول رایج بازی پابجی موبایل است که با در اختیار داشتن آن می‌توانید کارهای مختلفی در بازی انجام دهید. این ارز درون برنامه‌ای برای هر تراکنشی در بازی کاربرد دارد و با داشتن آن می‌توانید برای کاراکتر خود اسکین‌های مختلف و یا لوازم جانبی کاربردی خریداری کنید.

در یک کلام اگر می‌خواهید در بازی پابجی دشمنان خود را نابود کنید و مانند یک ستاره بدرخشید، یوسی پابجی کلید طلایی شما خواهد بود. در این مطلب به بررسی یوسی و کاربردهای آن می‌پردازیم.

با یوسی پابجی امکان خرید آیتم‌های مختلف در این بازی وجود دارد

یوسی و بی سی دو ارز درون بازی در بازی پابجی موبایل هستند که برای خرید آیتم‌های مختلف در بازی استفاده می‌شوند. یوسی واحد پولی اصلی بازی پابجی موبایل است و در نسخه اصلی این بازی استفاده می‌شود. بی سی پابجی واحد پولی بازی پابجی موبایل لایت است که نسخه با گرافیک پایین‌تری از بازی پابجی موبایل است.

با استفاده از UC پابجی می‌توانید به بهترین شکل ممکن خود را برای یک بتل رویال هیجان‌انگیز آماده کنید. یوسی به شما این امکان را می‌دهد تا توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلفی از بازی افزایش دهید. به این ترتیب هیجان بیشتری را نیز از این بازی تجربه می‌کنید. در ادامه این بخش سایر کاربردهای یوسی پابجی را به شما معرفی می‌کنیم.

با یوسی برترین لباس و اکسسوری‌های ظاهری را می‌توانید خریداری کنید

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای یوسی در بازی پابجی موبایل، خرید لباس و به طور کلی اکسسوری‌های ظاهری برای شخصیت‌های این بتل رویال محبوب در جهان است. به احتمال فراوان شما هم مانند بسیاری از گیمرها در این بازی، استراتژی‌های جنگی متنوعی برای حضور در میدان نبرد دارید. خرید لباس با یوسی می‌تواند لذت چنین کاری را برای‌ شما چندین برابر کند.

برای نمونه اگر استراتژی‌های جنگی محبوب شما حملات مخفی و شلیک با اسلحه‌های اسنایپر می‌باشد، می‌توانید لباس‌هایی بخرید که ظاهر شخصیت شما را مرموز نشان دهند. برای رسیدن به چنین هدفی، یک کلاه لبه‌دار، عینک دودی و یک کت بلند پیشنهاد بدی نیست.

از طرفی ممکن است مبارزه جانانه و خون‌بار بخواهید که در آن حسابی گرد و خاک به‌پا کنید؛ در این شرایط می‌توانید به سراغ لباس‌ها و اکسسوری‌هایی بروید که دشمنان با دیدن آن‌ها از ترس میخکوب شده و خشونت را در شخصیت شما با تمام وجود احساس کنند. به طور کلی باید گفت که با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید ظاهر مناسبی برای خود بسازید که با استراتژی شما برای شرکت در نبردهای بازی هماهنگ باشد.

خرید زیباترین اسکین‌ها برای سلاح‌ها تنها با داشتن یوسی امکان‌پذیر است

از دیگر کاربردهای یوسی در بازی پابجی می‌توانیم به خرید اسکین برای سلاح‌ها اشاره کنیم. در واقع شما با خرید UC PUBG MOBILE می‌توانید پوسته و یا همان اسکین سلاح‌های خود را عوض کنید. به این منظور فقط کافی است به قسمت فروشگاه (Shop) رفته و سپس بر روی اسلحه (Gun) کلیک کنید. به این ترتیب دریایی از پوسته‌های جذاب برای شما ظاهر خواهد شد.

با یوسی حتی می‌توانید اسکین وسایل نقلیه بازی را هم تغییر بدهید

اسکین وسایل نقلیه در PUBG موبایل به قدری متنوع است که هوش از سر شما می‌برد. اگر به استایل جنگی خود اهمیت می‌دهید و برایتان اهمیت دارد که ظاهر وسایل نقلیه درون بازی مطابق میل‌تان باشد،‌ می‌توانید به فروشگاه انحصاری بازی سر بزنید. در این بخش بین پوسته‌های مختلف در قسمت (Vehicles) می‌توانید جست‌وجو کنید و سپس با استفاده از UC اسکین مورد علاقه خود را تهیه کنید

با یوسی به رویال پس پابجی دسترسی پیدا می‌کنید

بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای درصد بالایی از یوسی‌های خود را صرف آپدیت رویال پس می‌کنند. رویال پس (Royale pass) در حقیقت بهترین روش کسب جایزه در بازی PUBG است که از طریق انجام چالش‌های هفتگی و یا شرکت در رویداد‌های بازی بدست می‌آید.

خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید UC با اطلاعات اکانت در آی گیم

راز باز کردن Elite Pass یا Elite Pass Plus که نسخه‌های ارتقا یافته رویال پس هستند در استفاده از یوسی‌های بازی پابجی موبایل است. به همین خاطر اگر می‌خواهید جوایز بیشتر بدست بیاورید و یا ماموریت‌های بیشتری را پیش‌رو داشته باشید، بهترین استراتژی پیش روی شما استفاده از این ارز شگفت انگیز برای خرید رویال پس بازی است.

چند ایده هوشمندانه برای استفاده از یوسی در بازی پابجی موبایل

به علت اینکه برای بدست آوردن UC پابجی شما باید هزینه پرداخت‌کنید پس توصیه می‌کنیم آن را در مسیر درستی استفاده کنید. در این بخش می‌خواهیم بهترین ایده‌های خرج کردن UC را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها سرنوشت بازی را عوض کرده و همه چیز را به نفع خود تمام کنید.

 خرید صندوق‌های گنج یک روش مناسب برای هزینه کردن یوسی در بازی است

یک اقدام هوشمندانه برای خرج کردن یوسی در بازی پابجی موبایل خرید صندوق‌های گنج‌ (Treasure chests) است. این احتمال وجود دارد که شما برای خرید اسکین‌های مورد علاقه خود UC کافی نداشته باشید و یا تجهیزات و اکسسوری‌های مورد علاقه‌تان قیمت بالایی داشته باشند؛ در این شرایط باید به سراغ صندوق‌های گنج بروید.

هیچ گیمری خبر ندارد در صندوق‌های گنج چه آیتم‌هایی قرار دارد. ممکن است بهترین و گران‌ترین اقلام مورد نیاز خود را در تنها یک صندوق گنج ارزان پیدا کنید. این موضوع کاملا به شانس شما بستگی دارد. لازم به توضیح است که از آن‌جایی که اغلب موارد ارزش جوایز صندوق‌ها بیشتر از تعداد UC پرداختی شما است، پس نباید نگران ریسک کردن باشید.

به جای اسکین اسلحه اقدام به خرید لباس کنید

این گفته ما یک قانون کلی نیست، چرا که قطعا بسیاری از اسکین‌های اسلحه هستند که شما آرزوی داشتن آن‌ها را در سر دارید و باید بدون شک آن‌ها را با استفاده از UC خریداری کنید. اما بهتر است در این زمینه زیاده‌روی نداشته باشید. به طور کلی اسکین‌های اسلحه خیلی سریع دل شما را می‌زنند و پس از چند دست بازی از آن‌ها خسته می‌شوید و آرزو می‌کنید کاش اسکین دیگری را خریده بودید.

اما موضوع در رابطه با لباس کاملا تفاوت دارد. تمامی اکسسوری‌ها و لباس‌هایی که شما در بازی می‌خرید می‌تواند با سبک‌های مختلف استایل کاراکتر شما ست شود و همیشه برایتان کاربرد داشته باشد. از طرفی دیگر باید اشاره کنیم که لباس‌ها به شخصیت و کاراکتر شما در بازی پرستیژ خاصی می‌دهد و استفاده از آن‌ها همیشه لذت بخش است.

با استفاده از یوسی پابجی می‌توانید بهترین پت‌ها را خریداری کنید

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرج کردن UC، خرید حیوانات خانگی است؛ این حیوانات مثل یک یار مفید و توانمند در مراحل مختلف بازی در کنار شما هستند و در برنده شدن و زنده ماندن به شما کمک می‌کنند. یک پرنده، یک گودزیلا و یا حتی یک میمون غول‌پیکر را در کنار خود داشته باشید و با استفاده از قدرت آن‌ها دشمنان خود را شکست دهید.

خرید پول درون بازی با واریز سریع در آی گیم

مجموعه آی گیم معتبرترین فروشگاه اینترنتی پول درون بازی به صورت قانونی و فوری همراه با تضمین قیمت است. سایت آی گیم با تحویل آنی و تضمین قیمت یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی گیمرها برای خرید یوسی و بی سی پابجی است. در زمینه اعتبار مجموعه هم نیازی به نگرانی نیست.

خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید آسان پول درون بازی از آی گیم

چرا که آی گیم دارای مجوزهای قانونی برای درگاه‌های پرداخت و فعالیت‌های کسب و کار اینترنتی است. کارشناسان آی گیم در صورت بروز هر نوع مشکلی در تهیه یوسی در هفت روز هفته پشتیبانی تلفنی و آنلاین را به شما ارائه می‌کنند.

DADDY PARTiSANDaniallox😃Cambyses The ThirdPop_Starmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا
خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خرید ردیم کد پابجی یوسی و بی سی با کمترین قیمت - گیمفا