Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد

Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد

سجاد عرفانی
۵ آذر ۱۴۰۲ - 14:47
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد

سرانجام Halo Infinite توانست از بازی‌ استودیوی خالقش سبقت بگیرد و در جدول، بالاتر از آن قرار گیرد.

Halo Infinite موفق شده است تا در لیست رسمی مرتبط با بیشترین پلیرهای بازی‌های ایکس باکس از بازی شوتر لوتر Destiny 2 که توسط سازنده‌ اسبق سری Halo ساخته شده است، گذر کند. اکنون Halo Infinite در رتبه‌ی ۱۶ و Destiny 2 در رتبه‌ی ۱۷ قرار دارد. این اولین باری است که بعد از تاسیس استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries)، چنین اتفاقی می‌افتد و خبر خوشحال کننده‌ای برای طرفداران سری Halo محسوب می‌شود.

این اتفاق پس از عرضه‌ی فصل پنجم بازی Halo:Infinite با نام Reckoning رخ داده است. در این به روزرسانی، نقشه‌ها و ابزارآلات جدیدی به بازی اضافه شد و حالت بازی Extraction که در Halo 4 از محبوب‌ترین‌های آن محسوب می‌شد، به این بازی بازگشت. همچنین اگر به رنک Hero در این بازی دست پیدا کنید، زره مخصوص Master Chief به شما تعلق خواهد گرفت.

همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر Destiny 2 در موقعیت بدی قرار دارد. پلیرهای این بازی به کمترین حالت خود در تمام زمان‌ها رسیده و در آخرین آپدیت بازی، مشکلات زیادی در بخش‌های اساسی بازی پدیدار شده است.

با اینکه اوضاع Halo Infinite پس از دو سال عرضه آنچنان خوب و درخشنده نبود اما باز هم خوشحال کننده است تا ببینیم بعد از این همه مدت، توانسته است واکنش‌های خوبی را از سمت پلیرها دریافت کند.

بخش چند نفره‌ی بازی Halo Infinite هم اکنون به صورت رایگان برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

Babayaga人Acker益man人محمدامین حیدریٍEnigma ( command & conquer tiberium wars )DARKSIRENGidoraپیشنروsorenaRebel2292Alan WakeLove GameBrainiacGhostcactusPc Gamer (سهام دار سونی و ماکروسافت ترکیبی)Cambyses The Thirdsky reaper✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧∞Minecrosoftmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Master Chief گفت:

    واقعا با سیزن ۵ بازی خیلی بهتر شد و محتوای خوب داره البته که نمیتونه گند ۳۴۳i تو روز لانچ جمع کرد که مولتی پلیر کویر بود

    killer of trollsRezaBrainiacTahaicMaster bladeMinecrosoft
  • Master blade گفت:

    # خبر_xbox
    ♨ طبق توییت چاد مور، کارگردان بازی Clockwork Revolution، این عنوان از الان قابل بازی کردن است.
    • بنابراین میشود انتظار داشت اثر جدید inXile حداکثر تا پایان ۲۰۲۵ منتشر شود.
    .
    .
    .
    • طبق پروفایل LinkedIn آقای Daniel Floyd، استودیو Undead Labs در حال کار بر روی دو بازی معرفی نشده است
    .
    .
    .
    ♨ خبر ● استودیو OMNIrik Games در حال توسعه اثری AAA در سبک مترویدوینیا ۲.۵ بعدی با همکاری Xbox Games Studios می‌باشد.
    استودیو OMNIrik حدود یک سال و نیم پیش تاسیس شد و اعضای آن از کارمندان باتجربه فرام‌سافتور، سانتامونیکا، موون استودیو، ریسپاون، یوبی‌سافت، بندای نامکو و استودیو جیبلی تشکیل شده‌اند.
    • بازی مورد نظر با UE5 و بروزترین تکنولوژی حال حاضر ساخته می‌شود و اثری کاملا نسل بعدی و سینگل‌پلیر داستانی می‌باشد
    .
    .
    .
    💢 مقاله غیرحرفه‌ای رسانه GamingBolt که عنوان Starfield را در خطر اعلام کرده زیرا تعداد کاربران این بازی شاهد کاهش بوده است •
    این تیتر توسط Community Note پلتفرم توییتر نیز مورد انتقاد قرار گرفت: «استارفیلد یک بازی تک نفره است و نه یک بازی لایو سرویس‌. تعداد کاربران بازی هیچ ارتباطی با خوب بودن وضعیت بازی ندارد. موفقیت استارفیلد تنها به تعداد نسخه‌های فروخته شده و تعداد دانلود هایش بستگی دارد»

    سابقAhzek Ahriman (world eater )NimaMinecrosoftBrainiacAlucard(یخچال سری X)Arshia.1Haj_HosseinCambyses The ThirdRoyalknightkiller of trollsmore
  • “بخش چند نفره‌ی بازی Halo Infinite هم اکنون به صورت رایگان برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.”

    مثل این که اینقدر بهینگی نسخه ایکس باکس وانش افتضاحه که اصلا در مطلب ها و اخبار فراموش میشه که اصن این بازی برای نسل ۸ هم اومده !

    killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3DARKSIRENGidoraHitasepBrainiacOrin✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧Chris redfieldmore
  • Master blade گفت:

    فکر کن دستینی ۲ پنج سال پیوسته در حال موفقیت بوده تا اینکه یکسال و نیم پیش سونی میخرتش و خیلی اتفاقی میزان پلیر هاش تو استیم از ۳۱۶ هزار نفر میرسه به ۲۰ هزار نفر
    که اصلا هم ربطی به سونی نداره
    ولی mw3 که دو ماه بعد از خرید اکتیویژن عرضه شده و مایکروسافت تا سال ۲۰۲۴ حق نظارت و دخالت نداره همش تقصیر مایکروسافته

    سطح منطق سونی 😐

    سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3DARKSIRENGidoraآرشNima𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻PotgEzio Auditore da Firenzeسوپرمن(در حال مبارزه با ایلومیناتی)more
  • Venom گفت:

    یه سریا میگفتن بازی دد شده

    killer of trollsاپوزوسیون گیمفاPotgBrainiacTahaic
  • Venom گفت:

    ولی جدای این حال دستینی ۲ چقد بد شده بانجی داره چیکار میکنه

    killer of trollsاپوزوسیون گیمفاPotgEzio Auditore da FirenzeBrainiac
  • The Red Devil گفت:

    این شادی های کوچولوی فنای ایکس باکسو میبینم اکلیلی میشم مملو از شور و شعف میشم که اینا چقدر قناعت رو سرلوحه زندگیشون قرار دادن🙂
    مثلاً کل سال یک دهم پلی استیشن کنسول میفروشن ولی یک هفته که ۲۰ تا دونه بیشتر از پلی استیشن کنسول میفروشن جشن میگیرن و شادی میکنن
    الانم هیلو و دستینی که روی ایکس باکس و استیم توی کل جهان عرضه شدن ، استیم رو کلاً گذاشتن کنار ، ایکس باکس هم بقیه ی جهان رو گذاشتن کنار ، فقط بخاطر برتری تو یک درصد بازار (ایکس باکس آمریکا) جشن و سرور برقرار کردن .
    به به چقدر قانع ان آدم لذت میبره😊

    سابقAhzek Ahriman (world eater )GidoraنجیبDracolaPotgarshia.ya.moAlucard(یخچال سری X)Brainiacܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓmore
    • Cyrus گفت:

      ما به فروش کنسول اهمیت نمیدیم در ضمن چرا از دکل کنسول اویزونی؟ از بازی ها چرا حرف نمیزنی چرا نمیگی تمام بازی های تاریخ پلیستیشن اندازه ماینکرفت فروش نداشتن یا اینکه چرا کالاف متا ۵۰ مایکروسافت از بازی متا ۹۰ ما پرفروشتره اونم رو خود پلیستیشن! یا چرا نمیگی مایکروسافت بلاخره تو درآمد صنعت گیم از سونی جلو زد یا اینکه چرا نمیگی درآمد کمپانی کل سونی ۲۹ درصد کاهش داشته ؟

      سابقAhzek Ahriman (world eater )ٍEnigma ( command & conquer tiberium wars )UMK3GidoraNimaاپوزوسیون گیمفاDracolaEzio Auditore da FirenzeRezaBrainiacmore
    • Venom گفت:

      شادی این جماعت قناعت پیشه چرا به تو فشار وارد میکنه

      killer of trollsUMK3IliyaGidoraNimaPotgEzio Auditore da FirenzeBrainiacTahaicMinecrosoft
    • Lu Bu گفت:

      پسرخوب کسی از این بابت خوشحال نیس
      برعکس بخاطر اینه ک بخش مولتی هیلو از موقع عرضه تا الان با پشتیبانی مداوم ۳۴۳ داره روز به روز پیشرفت می‌کنه و اینه ک باعث خوشحالیه
      شاید گیمفا تمومشو کار نکنه ولی اگ x داشته باشید و پیچ هیلو رو دنبال کنید می‌بینید ک هر چند وقت یه بار بروزرسانی های خوب و محتویات زیادی دارن به بازی اضافه میکنن تا بتونن بخش مولتی بازیو زنده کنن
      و به این خاطر ک فندوم خوشحالن ن ک چون تو یه ماه پلیرهاش بیشتر از دستنی یا بازی دیگ ای شده

      سابقAhzek Ahriman (world eater )GidoraPotgHitasepBrainiacگیمری عادیEzio Auditore da FirenzeCambyses The ThirdIliyaMinecrosoftmore
      • The Red Devil گفت:

        کدوم پیشرفت پسر خوب؟
        استیم شفاف ترین پلتفرمه که آمار دقیق پلیرهای لحظه ای ارائه میده ، فصل جدید هیلو که اومد چند روز پلیرهاش رفت بالا تا ۱۸ هزار نفر هم رسید ، الان دوباره برگشته رو ۳ هزار نفر ۴ هزار نفر .
        وقتی وضع هیلو تو استیم انقدر بده چجوری باور کنیم رو ایکس باکس وضعش خوبه؟
        مایکروسافت واسه بالا بردن پرچمدارش آمارو دستکاری میکنه تا مثبت جلوه کنه ، الان گفته “فقط کشور آمریکا” و “فقط بخش ایکس باکس” یعنی دو تا فیلتر رو آمار انداخت و ۹۹ درصد مخاطبای بازی رو کنار گذاشت تا یه آمار مثبتی دربیاره که وضع هیلو خوبه

        سابقAhzek Ahriman (world eater )GidoraPotgMinecrosoftHitasepBrainiacfbjgEzio Auditore da FirenzeOrinنمی دونمmore
        • Mahdi Sam گفت:

          خب بر این اساس حرف شما، استیم یه معیار خوبه که نشون بده tlou یه بازی متوسط به پایینه؟ چرا چیزای غیرمنطقی میگین؟ استیم جای خیلی ترسناکیه به نسبت استور کنسولا از mixed به mostly positive رسیدن تقریبا غیرممکنه

          تو همون استیم هیچ کدوم از انحصاری‌های پورت شده سونی به جز GoW و spiderman بالای ۳۰ هزارتا نقد نداره، الان این نشانه شکست سونیه؟ باید بگیم اگه تو steam اوضاع خرابه پس تو کنسول خودشون هم اوضاع بده فقط اونجا کم توقعن؟

          killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )Gidoraاپوزوسیون گیمفاPotgFire walk with meHTBrainiacEzio Auditore da Firenzemasoud pc gamermore
          • The Red Devil گفت:

            اگه تلو و گاد و اسپایدی بازی آنلاین فصلی بودن و روز عرضه روی استیم عرضه میشدن اعداد فعلی نشونه ی شکستشون بود.
            از اونجایی که این ۲ شرط برقرار نیست و هدف سونی صرفاً پول بیشتر درآوردن از بازی های قدیمی بوده پس این عددا نشونه ی شکست نیست.

            killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )Gidoraarminاپوزوسیون گیمفاBrainiacerfankarimiCYRUSگیمری عادیEzio Auditore da Firenzemore
            • Ramiro گفت:

              فقط پلی استیشن بازیاش به قول خودت (آنلاین فصلی) و روز عرضه رو استیم نیستن؛ با این شرط های آبکی تو، دیگه اعداد و ارقام استیم واسه بازیای پلی استیشن اهمیتی نداره

              killer of trollsUMK3TahaicGidoraarminMahdi SamBrainiac
              • دقیقاً همینه
                بازی های سونی بعد از چند سال میان رو پی سی تا آخرین سود ممکن از فروش هم واسه شرکت جمع کنن و بعدش برن واسه سرویس پلاس و کرایه شدن.
                اکثرشون هم کاملاً آفلاینن و بدون اینترنت میشه بازیشون کرد.
                تو همچین حالتی دیگه تعداد پلیرهای استیم معنی نداره چون خیلی از کاربرای استیم (کسایی که گیمر هاردکور و پیگیر باشن) بازی های سونی رو اوایل عرضه رو خود کنسول پلی استیشن گیر میارن و بازی میکنن.

                killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3
            • Dastan گفت:

              اگر اینها روز اول روی استیم عرضه میشدن پلی استیشن دیگه مفت ارزش نداشت و هیچ فروش نمیکرد ,
              در مورد بخش آنلاین هم اینها قبلا داشتن ولی راحت دد شدن چون سونی حاضر نیست بیاد پشتیبانیشون کنه, طرفداران بازی سرویس محور پشتیبانی از بازیشون مهم هست نه اینکه نمره بازی چند بشه
              شرط اینطور انداخت کنتر که نمیدازه منم میتونم حاضران اگه اگه بگم, فعلا می بینیم سر اگه تلو سونی داره تر میزنه

              سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3Tahaicarmin
            • levine گفت:

              (یعنی دو تا فیلتر رو آمار انداخت…)
              (از اونجایی که این ۲ شرط برقرار نیست)
              lol

              Brainiac
        • این چه حرفیه رد دویل یعنی چی آمار دستکاری میکنه داریم راجع به ساز و کار برترین کمپانی جهان حرف میزنیم اصلا گیمینگ رو ول کن کمپانی مایکروسافت بیاد خودشو خراب کنه و ننگ دستکاری امار رو بجون بخره که هیلو رو توو آمار چند پله بیاره بالا؟؟ منطقیه بنظرت؟؟
          هیلو یه شوتر کنسولیه و هیلو اینفینیت اولین نسخه از فرنچایز هیلو بوده که همزمان روی استیم لانچ شده، حتی روو استوره خوده مایکروسافت پی سی هم همیشه با چندسال تاخیر اومده و نسخه ی آخرشم که کلا نیومده و نسخه چهارم و مسترچیف کالکشن که ریمیک (میگن ریمستر ولی ریمیکه قشنگ) نسخه اول دوم تووش هست هم با شیش هفت سال تاخیر برای پی سی اومده، پلیربیس هیلو هرگز روو پی سی نبوده که شما الان بخواین محبوبیتش رو اونجا بسنجید و کاملا یک شوتره طراحی شده برای کنسول و کنترلره.
          هیلو اینفینیت بطور کلی در اکس باکس بالاتر از دستینی و خیلی بازیای دیگه قرار گرفته و فقط لایوسرویس های خیلی محبوب مثل فورتنایت و کال آو و جی تی ای و… بالاشن
          این منبع رو چک کن واسه همین نوامبره
          https://www.trueachievements.com/xbox-chart

          killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )arminHitasepBrainiacEzio Auditore da FirenzeOrinIliyaMinecrosoftمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)more
        • Tahaic گفت:

          د آخه…. پسر خوب هیلو کنسول محوره اصن روی pc سخته بازیش کردن اگ بری تو استیم و بخونی مردم چی میگن می‌کن ایم گرفتن خیلی سخته با pc البته اگه هیلو تو عمرت زده باشی

          killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )اپوزوسیون گیمفاarminBrainiacMinecrosoft
        • Lu Bu گفت:

          دوست گل من پلیر بیس هیلو کنسول بوده و هست . کلا بازی هیلو بازی کنسولی هست تا پیسی
          از اینا گذرکنیم
          ۳۴۳ نزدیک دوساله داره مداوم به بازی محتویات اضافه میکنه . بروزرسانی های بزرگ انجام میده . بنظرت اینا هیچکدوم پیشرفت حساب نمیشن .
          در اینکه پیشرفت رو تو تعداد پلیر میشه حساب کرد ولی تو کیفیت اون اثر هم میشه حساب کرد
          ک اگر واقعا شما مولتی هیلو موقع عرضه بازی کرده بودید و الان هم بازی کنید تفاوت هاشون به راحتی میتونستی تشخیص بدی و احتیاجی هم نیست ک به نظر مایکرو یا … دلخوش کنی
          درثانی اگ بگیم مایکرو داره دروغ میگه ، چرا نگیم پس سونی هم داره دروغ میگه
          از اینا مهم تر شما میتونی ایدیتو تلگرامتو بمن بدی تا ببرمت تو گروه و اونجا خیلی ها هستن ک هیلو بازی میکنن و میتونی به راحتی نظرشونو راجب این آپدیت ها و برروز رسانی ها بدونی
          و شما حتی میتونید تو x یا یوتیوپ هم نظر کاربران رو راجب مولتی هیلو بدونید
          اینقدر دیگ یک دندگی نداره . مایکروسافت اگ میخواست آمار دروغ بده ک مولتی هیلو رو نجات بده همون ۲۰۲۱ این کارو انجام میداد ن الان

          killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )arminHitasepMinecrosoftاپوزوسیون گیمفاBrainiacEzio Auditore da FirenzeCambyses The ThirdIliyamore
    • Master blade گفت:

      طبق همون استیم که اینقدر دکلش بالا میری دستینی ۲ تو این یکسال و نیم که سونی خریدتش بیشتر از ۲۸۰ هزار تا پلیر از دست داده
      فکر کن بری ۳.۵ میلیارد خرج یه بازی پرطرفدار کنی که آخر سر یه بازی dead شده ازش جلو بزنه 😂

      برای سونی فنی که عمرش به غیر فیلم سینمایی چیزی ندیده معلومه برای معیار بازی های شوتر و سرویس محور از استیم استفاده میکنه 🤣

      سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3arminHitasepMinecrosoftBrainiacerfankarimimmshadowgigachad_assaissnEzio Auditore da Firenzemore
      • The Red Devil گفت:

        آمارت اشتباهه دفعه بعد تحقیق کن و قوی تر بیا 😂
        جولای ۲۰۲۲ که سونی بانجی رو خرید دستینی ۲ روی استیم میانگین ۵۴ هزار و پیک ۱۰۳ هزار داشت .
        توی ۳۰ روز گذشته آمار دستینی ۲ روی استیم تبدیل شده به میانگین ۳۲ هزار و پیک ۵۱ هزار .
        پس از زمان خرید سونی تا الان ۲۸۰ هزار پلیر از دست نداده.
        اوج تاریخی دستینی با ۳۱۶ هزار پلیر همزمان فوریه ۲۰۲۳ تحت مدیریت سونی اتفاق افتاد🔥😎
        https://biaupload.com/do.php?imgf=org-60e2456b830b1.jpg

        سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3arminTahaicHitaseperfankarimigigachad_assaissnMaster bladeEzio Auditore da Firenzeمهدیmore
        • Tahaic گفت:

          همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر Destiny 2 در موقعیت بدی قرار دارد. پلیرهای این بازی به کمترین حالت خود در تمام زمان‌ها رسیده و در آخرین آپدیت بازی، مشکلات زیادی در بخش‌های اساسی بازی پدیدار شده است. حالا فعلا ما هم به این بگیم دد گیم؟

          سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3arminBrainiacMaster blade
        • Mahdi Sam گفت:

          انتظار داشتی ۲۸۰ هزار ریزش پلیر مستقیم از میانگین پلیر همزمان و پیک پلیر همزمان ۲۸۰ هزار نفر کم کنه؟

          غیر از اون پیک تاریخی، پایین ترین نقطه تاریخیش رو هم رقم زده 😎🔥

          سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3arminTahaicHitasepاپوزوسیون گیمفاBrainiacerfankarimigigachad_assaissnRoyalknightmore
          • The Red Devil گفت:

            نخیر گفت از زمان خرید سونی تا الان ۲۸۰ کا ریزش داشته که اشتباهه ، زمان خرید سونی پیک پلیر ۱۰۰ کا بود ازش ۲۸۰ کا کم کنی که منفی میشه \:
            هیچ بازی همیشه تو اوج نمیمونه ، فوریه ۲۰۲۳ که اوج تاریخیش رو ثبت کرد زمان عرضه Lightfall بود بعدش کم کم اومد پایین ، چند ماه دیگه که The Final Shape عرضه بشه برای آخرین بار اوج میگیره و بعدش که پشتیبانیش تموم میشه کم کم پلیرهاش برای همیشه میرن و بازی فراموش میشه .
            بانجی هم میره سراغ بازی بعدیش

            سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3arminEzio Auditore da FirenzeTahaicerfankarimiStarfaildgigachad_assaissnCYRUS
            • Mahdi Sam گفت:

              پیک پلیر یعنی حداکثر بازیکن همزمان که خب قطعا خیلی خیلی کمتر از تعداد کل بازیکناست و این بحث که ۲۸۰ کا ریزش پلیر داشته خبرش تو سایتا هست لازم نیست بیخودی تهمت دروغ‌گویی بهش بزنی یه مثالش همین لینک پایین
              https ://www.ign.com/wikis/destiny/Lost_to_Light&ved=2ahUKEwivn4z9xuKCAxUSi_0HHXZrASAQFnoECC0QAQ&usg=AOvVaw1ldDJK-j0r04qAZvQRH2rO

              پیک پلیر و پلیر اورج هر آپدیت نتیجه کیفیت آپدیت قبلیشه که چقدر تجربه خوبی ارائه داده و لایت فال به جرئت بدترین اکسپنشن تاریخ دستینی بود که افت فعلی نتیجه اونه

              سابقAhzek Ahriman (world eater )BrainiacTahaicMaster bladeEzio Auditore da Firenzearmin
              • The Red Devil گفت:

                بزار دوباره رو همون عکس قبلی بهت نشون بدم ۲۸۰ هزار از کجا اومده
                این بار به خط های آبی که رو عکس کشیدم توجه کن
                .
                https://biaupload.com/do.php?imgf=org-2769781328b31.jpg
                .
                مستر بندیکوت داره میگه از زمان خرید سونی تا الان ۲۸۰ هزار پلیر ریزش داشته که این غلطه
                عدد هاش رو روی عکس علامت زدم یکیش “پیک” پلیر همزمان فوریه ۲۰۲۳ س (زمان خرید سونی نیست) و دیگری “میانگین” پلیر همزمان ۳۰ روز اخیره
                یعنی گشته بیشترین عدد رو با کمترین عدد پیدا کرده و یه تایتل دروغ هم روش زده و همه جا اعلام میکنه.
                که اصلاً اینا نباید باهم مقایسه بشن ، باید پیک با پیک مقایسه بشه و میانگین با میانگین مقایسه بشه:
                میانگین زمان خرید : ۵۴ , میانگین الان : ۳۲
                پیک زمان خرید : ۱۰۳ , پیک الان : ۵۱

                سابقAhzek Ahriman (world eater )Ezio Auditore da FirenzeUMK3
        • Reza گفت:

          اون دوستمون ک پیک قبل خریدو با کف بعد خرید مقایسه کرد ک مسلما اشتباه میکنه ، شمام اشتباه میکنی
          بالاخره پنج ماه زمان کمی بود برای ب باد دادن بانجی ک تقریبا تونستن ب بادش بدن ، لایتفالو دادن ک بسیار ضعیف بود و شهرت دستینیو خیلی خراب کرد(متاش ۶۶ شد) ک الان نتیجش این وضعیتشه ، شهرتی ک از قبل داشتن باعث شده بود شتی مثل لایتفالو اینهمه ادم بگیرن بازی کنن (شهرت خوب بواسطه ی خوب بودن اکسپنشنای قبلی مثل ویچ کوئین با متای ۸۵)
          بعدم کم کم مشخص داره میشه تاثیر سونیتون ، بنظرم هنوزم کامل مشخص نشده (ممکنه وضعیت بهتر شه حتی ، منظورم بدتر شدنش نیست فقط ، ولی تا الان ک روندشون زیر نظر سونی شدیدا منفی بوده و قابل دفاع نیست)
          و من الله توفیق

          killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3arminEzio Auditore da FirenzeBrainiacTahaicMinecrosoftاپوزوسیون گیمفا
    • Starfaild گفت:

      دقیقا جعبه فن با کوپیوم و ماله کشی و درویی زندس
      اینا انقدر مثل ما سونی فنا افتخارات و موفقیت به چشمشون ندیدن به چیزای کوچیک و کم ارزش دلشون خوشه اذیتشون نکن

      killer of trollsسابقAhzek Ahriman (world eater )ODEAnakinٍEnigma ( command & conquer tiberium wars )UMK3اپوزوسیون گیمفاTahaicوقتی برگشتی واسم از دریا بگو ... از دشت پروانه ها بگوMinecrosoft
  • Cyrus گفت:

    نه بابا مگه هیلو دد نشده بود اونم از یه مشت قوطی فن بی سواد فشاری و مگه نمیگفتن دستینی خفن این دستینی چرا در مسیر دد شدن ؟ حالا میدونید چی جالبه قوطی فنا هیلو رو مسخره میکنن انگار مایکروسافت تو بازی های آنلاین فقط عیلو رو داره الان مایکروسافت کالاف رو داره ، فورزا رو داره دزدان دریایی داره و … اما سونی چی ؟ حتی یه بازی نداره بشه ۲ هفته سرگرمت کنه سونی حتی یه بازی نداره بتونی بشینی با رفقات پلی بدی این سونی آفت صنعت گیم و بزودی توسط مایکروسافت دکمش زده میشه اونم شرکتی که تمام هنرش شده فروش کنسول ۲۰۲۳ که باری نداشتن سال دیگه هم که کویر فکر کرده با فروش کنسول می‌تونه از نابودی نجات پیدا کنه ؟

    سابقAhzek Ahriman (world eater )arminEzio Auditore da FirenzeTahaicMinecrosoft
  • فکر کن دستنی ۲ الان از هیلو اینفینیت هم کمتر پلیر داره بعد جیم رایان می‌گفت خرید بانجی بهتر از خرید اکتیویژن هست

    بانجی الان در حد اسلج همر و یکی از استودیو های اکتیویژن هم نیست

    سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3اپوزوسیون گیمفاPotgarminMahdi SamEzio Auditore da FirenzeTahaicMinecrosoft
  • Doctor گفت:

    ۳۴۳ ثابت کرد که راه و چاه رو یاد گرفته . واقعا برای ساخت هیلوهای با کیفیت بعدی چه از لحاظ کمپین چه مولتی پلیر بهشون امیدوار شدیم عالی 🔥

    سابقAhzek Ahriman (world eater )UMK3اپوزوسیون گیمفاPotgMahdi SamRezaBrainiacTahaicnoobe pirMinecrosoft
  • خوشم میاد تمام کسایی که این پست رو دیس کردن از قبل معلوم الحال آن😂😂😂 خودشون میدونن منظورمو . جدا از این سونی از وقتی بانجی رو خریده بکوب افت کرده و پلیر از دست داده ، بعد به مایکروسافت میگن نابود کننده استدیو ها .

    سابقAhzek Ahriman (world eater )اپوزوسیون گیمفاPotgarminMahdi SamDoctorRezaBrainiacEzio Auditore da FirenzeTahaicmore
  • خنده داره اینا رفتن به ناتی داگ گفتن بازی تون در دراز مدت نمیتونه بازیکن نگه داره نگه داشتن بازیکن فقط خود بانجی!!
    واقعا نظرشون این بوده که لست اف اس انلاین باید مثل دستینی باشه تا بازیکن نگه داره!
    جیم رایان اخراج نشد با اردنگی پرت شد بیرون به نظرم با این سیاست گذاری های درخشانش

    سابقAhzek Ahriman (world eater )اپوزوسیون گیمفاPotgMahdi SamBrainiacTahaic
  • یعنی فقط کافیه یکم برای پروژه دلسوزی کنن یکم
    اگه جای فیل بودم میگفتم برید یه ماه فورتنایت بازی کنین ببینید چی غلطی میکنن شما هم همین گو رو بخورید

    سابقAhzek Ahriman (world eater )Tahaicاپوزوسیون گیمفانجیبReza
  • PC??? گفت:

    نه از دستینی خوشم میاد نه از هیلو

    Just C’s 2 ☕

    سابقAhzek Ahriman (world eater )RezaTahaic
  • RezaOmen گفت:

    این بازی بسیار بزرگه! هم کمپینش و هم مولتیش!
    لوازم خانگی فنا نمیدونن چون تا الان اف پی اس انحصاری نداشتن!😞

Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد
Halo Infinite در فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox در آمریکا از Destiny 2 عبور کرد