ایفای نقش آنیا تیلور-جوی به عنوان سیلور سرفر مونث در فیلم Fantastic Four

ایلیا عسگری
۱۱:۰۲ ۱۴۰۲/۰۹/۰۳

به نظر می‌رسد که آنیا تیلور-جوری ۲۷ ساله برای ایفای نقش شخصیتی منفی به دنیای سینمایی مارول پیوسته و در فیلم Fantastic Four حضور پیدا خواهد کرد.

فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) به عنوان یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های آتی دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود که تمامی توجهات به سمت آن معطوف شده تا شخصیت‌های پرطرفداری نظیر آقای شگفت‌انگیز، دکتر دووم، سیلور سرفر و گالاکتوس را وارد MCU کرده و وقایعی جذاب و هیجان‌انگیز را حول محور آن‌ها رقم بزند. فیلمی به کارگردانی مت شکمن که شایعه تیم بازیگران آن حسابی جنجالی ظاهر شده و تاکنون نام‌هایی نظیر پدرو پاسکال، ونسا کربی و جان کرازینسکی برای حضور در این پروژه به چشم خورده است.

در حالی که استودیو مارول هنوز هیچ کدام از بازیگران این فیلم مورد انتظار را اعلام نکرده اما هفته گذشته شاهد پخش شایعه پر سر و صدایی بودیم که با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران مارول روبرو شد. شایعه‌ای که خبر از حضور شخصیت محبوب سیلور سرفر ولی با جنسیت مونث در دنیای سینمایی مارول می‌داد. شخصیتی که به عنوان دست راست گالاکتوسی شناخته می‌شود که طبق گزارشات خاویر باردم برای ایفای نقش این موجود کیهانی عظیم و سیاره‌خوار در حال مذاکره می‌باشد.

امروز نیز گزارشی غیررسمی منتشر شده که خبر از ایفای نقش آنیا تیلور-جوی ۲۷ ساله‌ای در قامت شخصیتی شرور در فیلم جدید ۴ شگفت‌انگیز می‌دهد که نام ۲ شخصیت از کمیک‌های مارول برای او متصور شده است: ابتدا و مهمتر از همه شخصیت سیلور سرفر که با شایعه مونث بودن او تطابق خواهد داشت و سپس شخصیتی دیگر تحت عنوان فرنکی ری (با لقب نُوا) که برای مخاطبین جدید مارول نامی ناآشنا خواهد بود؛ کسی که به عنوان یکی از قاصدین گالاکتوس برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۷ وارد دنیای کمیک شده است. نکته حائز اهمیت در کمیک‌ها نسبت به این موضوع می‌باشد که قاصدین مختلفی تاکنون برای گالاکتوس به تصویر کشیده‌اند که برخی از آن‌ها همچون فرنکی ری جنسیث مونث داشته‌اند. با این حال سیلور سرفر عموماً به عنوان شخصیتی خاکستری و مذکر در کمیک و فیلم‌ حضور داشته و تغییر جنسیت او حتی با حضور بازیگر شناخته شده و توانمندی همچون آنیا تیلور-جوی می‌تواند با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبین مواجه شود.

البته باید توجه داشت که در عین غیررسمی بودن این گزارش، در کمیک‌ها شاهد سیلور سرفر مونثی به نام جونو بوده‌ایم که این بازیگر آمریکایی می‌تواند برای ایفای نقش آن برگزیده شده باشد. در هر حال تا زمان اعلامیه رسمی از سوی استودیو مارول نمی‌توان حضور هیچ بازیگری را برای فیلم Fantastic Four قطعی دانست. فیلمی که برای اکران در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

آیا شما با انتخاب آنیا تیلور-جوی برای ایفای نقش سیلور سرفر مونث موافق هستید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کامیک‌بوک

halkercactusRhaenyraOld_axenobodyDARKSIRENابومسلمMohammad ViperMajimaCatalystLove GameArmanBlack SwordsmanNahunitedUNCLE ARTHURsmdCambyses The ThirdThe Dragon Kingشادمن 3more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید