بازی Like a Dragon Gaiden تنها در ۶ ماه ساخته شده است
طبق اعلام RGG Studio، بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name تنها در ۶ ماه توسعه یافته است.
توسعهی بازیها میتواند یک سرمایهگذاری بزرگ باشد که نه تنها به مقدار زیادی پول، بلکه به زمان زیادی نیز نیاز دارد؛ اگرچه به نظر میرسد RGG Studio متوجه شده است که چگونه میتواند به شیوهای چشمگیر این مورد دوم را دور بزند. سری Yakuza (که اکنون با عنوان Like a Dragon شناخته میشود) همواره به خاطر تعداد دفعات عرضه بازیها شناخته شده و اخیراً مشخص گردیده که یکی از بازیهای آتی آن به نام Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name برای مدت زمان کوتاهی در دست توسعه بوده است.
ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama)، مدیر RGG Studio، در مصاحبهی جدید خود با وبسایت Automaton فاش کرد که بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name تنها در عرض نیم سال ساخته شده است. او گفت پس از اینکه تیم سازنده تصمیم گرفتند یک بازی کامل را به بیان داستان اتفاقی اختصاص دهند که برای شخصیت اصلی داستان Kiryua بین رویدادهای Yakuza 6 و ۷ رخ داد، این واقعیت که بازی از عنوان Like a Dragon: Infinite Wealth بهره گرفته شده بود باعث شد تا یک تولید نسبتاً سریع باشد.
مدیر RGG Studio در این باره اظهار داشت:
تفاوت زیادی بین Like a Dragon Gaiden و Like a Dragon 8 وجود ندارد. منظورم از این حرف این است که، به یک معنا، Like a Dragon Gaiden از Like a Dragon 8 الهام گرفته شده است. ما میتوانستیم از گذشته Kiryu در یک فاصله سی دقیقهای به عنوان بخشی از Like a Dragon 8 بگوییم، اما تصمیم گرفتیم که اینطور باشد. به عنوان یک بازی برای خود بسیار جالبتر باشد، که این پروژه چگونه شکل گرفت. اگرچه این به معنای داشتن یک بازی اضافی برای ساخت بود، اما همچنان از همان موتور استفاده میکند، بنابراین ما فکر کردیم،”اینطور نیست که مجبور باشیم آن را از ابتدا بسازیم و تصمیم گرفتیم با آن پیش برویم. در نهایت، حدود ۶ ماه طول کشید تا آن را بسازیم.
یوکویاما در ادامه افزود که اگرچه استودیو در نظر داشت Like a Dragon Gaiden را به عنوان DLC منتشر کند، اما در نهایت تصمیم گرفته شد که در جهت دیگری حرکت کند.
من اولین کسی هستم که گفتم بیایید این بازی را بسازیم، اگر قرار است اپیزودی در مورد گذشته Kiryu بسازید، ساختن یک بازی در مورد آن بسیار سریعتر خواهد بود. ابتدا در نظر گرفتیم که آن را به عنوان DLC بسازیم، اما سپس به این نتیجه رسیدیم که برای یک نسخه فیزیکی به اندازه کافی جذاب است. اما، برای یک نسخه فیزیکی، به محتوای بیشتری نیاز داشتیم، بنابراین تصمیم گرفتیم مقداری محتوا اضافه کنیم.
اگرچه بازی Like a Dragon Gaiden در ژاپن عرضهی فیزیکی خواهد داشت، اما در بازارهای غربی تنها دارای یک نسخهی انحصاری دیجیتالی خواهد بود. این اثر در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۸ آبان ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
مهم سرعت ساخت نیست
مهم کیفیت نهایی حالا تا بیاد ببینم چی بود و چی شده
من تا حالا سری یاکوزا بازی نکردم ولی این یکی رو خیلی دوست دارم عرضه شد بازیش کنم
کسایی که بازی کردن مبارزاتش خوبه یا معمولیه ؟
بازی یاکوزا کاملا سلیقه ای یا خوشت می یاد یا بین کلا ازش بدت می یاد
سبک خودش داره ولی به نظر خودم بازی خوش ساخت و خوبیه
منم چند دفعه گیم پلی هاشو نگاه کردم ترقیب شدم برم سراغش
خوبیش اینه تو گیم پس هست حجمش هم خوبه کمه
من نمیدونم چرا این استودیو کیلویی بازی میسازه والا زیر یک سال بازی ساختن افتخار نداره
ژاپنیا لامصبا بهترین هارو تو کمترین زمان میسازن بازدهیشون معرکس
از همون اول تا الانش بدترین ژانر داستان گیم پلی مسخره
خدا بخیر کنه
بازی خوب زمان نمی شناسه
پ.ن. : کینگ کونگ هم فقط در یک سال ساخته شده بود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خدا به خیر کنه
دلم میخواد ببینم نمره چند میگیره
Yakuza همیشه تو یک نقشه هست
من دیگه حفظ شدم نقشه را (Judgement تازه رفتم)
اخرش مهمه که بازی خوبی در بیاد صب کنیم ببینیم چی میشه
تیتر پست کاملاً توضیح میده که چرا گذاشتنش رو گیمپس
منطق یه سونی فن بوی شلوارک پوش :
وایس سیتی هم تو ۹ ما ساختن
کیفیت و کمیت چی
تضمین شده اس؟!
خب معلوم شد چرا رو گیمپسه