بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا
بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا
بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا
بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا

بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس

سرویس آنلاین نتفلیکس سریال‌های اورجینال بسیار خوب و جذابی را به ارمغان آورده که امتیازهای بالایی در IMDb دارند.

سرویس آنلاین نتفلیکس از سال ۲۰۱۳ مقدار بسیار زیادی محتوای اورجینال تولید کرده است که هم کیفیت و هم کمیت داشتند. در سال ۲۰۲۱ میلادی به‌تنهایی، برنامه‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس ۴۴ جایزه امی به دست آوردند که بیشتر از هر شرکت دیگری بوده است. البته سرویس آنلاین نتفلیکس سریال‌های ناموفقی نیز ساخته اما برخی از سریال‌های این سرویس همچون انیمیشن سریالی BoJack Horseman و سریال Black Mirror واقعاً شایسته جایگاه خودشان در دنیای سریال هستند.

سرمایه بسیار زیاد سرویس آنلاین نتفلیکس به معنای آن است که آن‌ها قادر بودند تا سریال‌های بزرگ و متعددی با حضور بازیگران برجسته و سرشناس بسازند که قادر به رقابت با آثاری از اچ‌بی‌او و ای‌ام‌سی هستند. تحسین‌شده‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین نتفلیکس در ژانرهای مختلفی همچون علمی تخیلی و کمدی و همچنین تاریخی و جنایی هستند و حالا بر اساس امتیاز کاربران در وب‌سایت آی‌ام‌دی‌بی، در ادامه به رتبه‌بندی بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

۱۵. سریال After Life

سریال after life
سریال After Life
  • محصول سال: از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۴ از ۱۰

سریال «زندگی پس از مرگ» یک اثر کمدی قابل‌توجه به شمار می‌رود که قبل از اینکه بینندگان متوجه چیزی بشوند، قلب آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد. این اثر توسط ریکی جرویز ساخته شده و خود او نیز در آن نقش تونی جانسون را بازی می‌کند که یکی از بهترین نقش‌های وی به شمار می‌رود.

سریال «زندگی پس از مرگ» روی سفر شخصیت اصلی داستان تمرکز دارد که پس از مرگ همسر دوست‌داشتنی‌اش دچار فقدان و عزا شده است. او برای اینکه بتواند با درد خودش کنار بیاید، هنجارهای اجتماعی را نادیده می‌گیرد و تصمیم می‌گیرد تا آنجا که ممکن است با همه و هر کسی صادقانه رفتار کند، حتی اگر این موضوع به آن‌ها صدمه بزند.

این سریال موفق شده تا از طنز تاریک خودش بهره برد و با حسی سبک به درون موضوعات سنگینی شیرجه بزند و نویسندگی درخشان ریکی جرویز و اجرای فوق‌العاده او نیز باعث شده تا این سریال ارزش تماشا کردن داشته باشد. این اثر یک بررسی دقیق از فقدان و تجربه انسانی است و تعادلی بین کمدی و احساسات را برقرار کرده تا بتواند یک تجربه تماشای منحصربه‌فرد را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

۱۴. سریال Love, Death & Robots

سریال love death & robots
سریال Love, Death & Robots
  • محصول سال: از ۲۰۱۹ تا الان
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۴ از ۱۰

انیمیشن سریالی «عشق، مرگ و ربات‌ها» اکنون و به درستی در جمع بهترین سریال‌های آنتولوژی تاریخ شناخته می‌شود و تاکنون درون خودش توانسته برخی از خارق‌العاده‌ترین داستان‌ها را به نمایش در بیاورد که ترکیبی از عناصر ژانر فانتزی، علمی تخیلی و وحشت است. این سریال توسط تیم میلر ساخته شده و اثری اورجینال از نتفلیکس به شمار می‌رود که با داستان‌های کوتاهش به بررسی جنبه‎های تاریک‌تر بشریت می‌پردازد.

البته، جنبه برجسته و درخشان این انیمیشن سریالی نیز انیمیشن‌سازی روان و سبک بصری خیره‌کننده آن است که در هر کدام از قسمت‌ها متفاوت و برجسته به نظر می‌رسد. هر کسی قسمت‌های محبوب خودش از این انیمیشن سریالی را دارد که مطمئناً هر کدام از آن‌ها ارزش تماشا کردن را دارند.

۱۳. سریال The Last Kingdom

سریال the last kingdom
سریال The Last Kingdom
  • محصول سال: از ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۵ از ۱۰

سریال «آخرین پادشاهی» بیننده‌ها را به درون دنیای پر از تلاطم و آشوب قرن نهم انگلیس می‌برد و بر محوریت داستان جذاب نجیب‌زاده‌ای ساکسونی به نام اوترد بباننبرگ با بازی الکساندر دریمون متمرکز است که توسط وایکینگ‌ها اسیر شده و بزرگ می‌شود. داستان این شخصیت در کنار رویدادهای تاریخی، دسیسه‌های سیاسی، درگیری‌‌ها و تغییر اتحادها در عصر وایکینگ‌ها جریان دارد.

این سریال تصویری خیره‌کننده از زندگی قرون وسطایی را ارائه می‌کند که در کنار نبردهای خونین و درام‌های درون دربار سلطنتی قرار گرفته است. این سریال توانسته تصویری گیرا و پرجنب‌وجوش از دوره‌ای تاریخی را به نمایش بگذارد. این سریال تخیلی تاریخی بریتانیایی بسیار محبوب شد و طرفداران بسیار زیادی دارد که آن را تا پایان دنبال کردند. برای این سریال، دنباله‌ای سینمایی نیز در حال تولید است که در آینده روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه می‌شود.

۱۲. سریال Ozark

سریال ozark
سریال Ozark
  • محصول سال: از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۵ از ۱۰

سریال «اوزارک» بیننده‌ها را به درون دنیایی از جرم و جنایت و فریب می‌برد که در میانه آن خانواده بیرد قرار دارد، خانواده‌ای مشکل‌دار که از خانه شهری و راحت خودشان به مکانی دیگر می‌روند تا بتوانند برای کارتل مواد مخدر پول‌شویی کنند. وظیفه پول‌شویی را پدر خانواده یعنی مارتی بیرد با بازی استادانه جیسون بیتمن برعهده دارد و حالا این خانواده مجبور است تا همیشه از دشمنان خودش یک قدم جلوتر باشد تا بتواند زنده بماند.

این سریال با پیچش‌های شوکه‌کننده خودش و همچنین توسعه کاراکتری چشمگیر، واقعاً به برخی مسائل تاریک می‌پردازد. این اثر مرز میان دست و غلط را محو می‌کند و در ادامه نیز مشخص می‌شود که خانواده بیرد در این داستان چندان بی‌گناه نیستند. این سفر مبهم در میان اخلاقیات، چیزی است که مطمئناً طرفداران ژانر درام و جنایی از تجربه آن بسیار لذت خواهند برد.

۱۱. سریال Heartstopper

سریال heartstopper
سریال Heartstopper
  • محصول سال: از ۲۰۲۲ تا الان
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۶ از ۱۰

سریال «نفس‌گیر» به‌سرعت توانست به اثری تحسین شده تبدیل شود و از زمان پخشش روی سرویس آنلاین نتفلیکس نیز به یکی از محبوب‌ترین آثار اورجینال این سرویس بدل شده است. این سریال بر اساس رمانی گرافیکی و به همین نام از آلیس عثمان است و داستانی عاشقانه کمدی و درباره به بلوغ رسیدن را بازگو می‌کند. این اثر داستان پسری دبیرستانی به نام چارلی اسپرینگ با بازی جو لاک را دنبال می‌کند که عاشق هم کلاسی خودش به نام نیک نلسون با بازی کیت کانر می‌شود.

از داستانی دلنشین و کاراکترهای به‌خوبی توسعه داده شده تا جلوه‌های بصری بسیار زیبا و همچنین پیچش‌های شیرین، این سریال همه چیز را درون خودش دارد و مطمئناً طرفداران می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند. بینندگانی که سریال‌های عاشقانه و تینیجری را دنبال می‌کنند، مطمئناً باید این سریال را نیز ببینند.

۱۰. سریال Daredevil

سریال daredevil
سریال Daredevil
  • محصول سال: از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۶ از ۱۰

سریال «دردویل» داستان یکی از نمادین‌ترین کاراکترهای نابینا در دنیای سریال را دنبال می‌کند که مت مورداک با بازی چارلی کاکس است. او در طول روز به‌عنوان وکیل فعالیت دارد و شب‌ها به‌عنوان یک پارتیزان کار می‌کند. بیننده‌ها این شخصیت را دنبال می‌کنند که در حال مبارزه با دشمنان بسیار قدرت و جنایت‌کارهایی همچون ویلسون فیسک با بازی وینست دن آفریو است.

جدای از اینکه سریال «دردویل» پر از صحنه‌های مبارزه به‌خوبی طراحی شده است، داستان آن نیز به‌خوبی نوشته شده و حول محور سفر مت مورداک به‌عنوان یک پارتیزان است. اشتیاق او برای عدالت با گذشته مشکل‌دارش و همچنین کشمکش‌های دیگر پیچیده‌تر می‌شود و همین نیز باعث شده تا تماشای این سریال بسیار جالب باشد. مطمئناً طرفداران بسیار مشتاق و امیدوار هستند که سریال در حال ساخت مارول بر اساس این شخصیت برای پخش از سرویس آنلاین دیزنی پلاس به همان اندازه سریال اصلی جذاب باشد.

۹. سریال Mindhunter

سریال mindhunter
سریال Mindhunter
  • محصول سال: از ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۶ از ۱۰

طرفداران آثار مهیج، جنایی و روان‌شناختی مطمئناً باید به تماشای سریال «شکارچی ذهن» بنشینند، سریالی که به درون روزهای ابتدایی پروفایل‌سازی جنایت‌کاران عمیق می‌شود و داستان دو مأمور اف‌بی‌آی به نام هولدن فورد با بازی جاناتان گراف و بیل تنچ با بازی هولت مک‌کالانی را دنبال می‌کند. این دو با قاتلین سریالی پشت میله‌های زندان مصاحبه می‌کنند تا بتوانند انگیزه‌های آن‌ها را درک کنند و از تجربیات و همچنین روان‌شناسی کلی آن‌ها برای حل پرونده‌های باز کمک بگیرند. در کنار آن‌ها نیز روان‌شناسی بااستعداد اما دست‌کم گرفته شده به نام وندی کار با بازی آنا تور قرار دارد که به آن‌ها کمک می‌کند تا منابع ضروری لازم را ایجاد کنند تا در آینده مورد استفاده قرار بگیرند.

این سریال با فضای پرتنش و مفاهیم جالب مطمئناً بیننده‌ها و طرفداران را درون دنیای خودش غرق خواهد کرد. نکته جالب درباره این سریال آن است که داستان‌هایی از قاتلین سریالی بدنام را درون خودش دارد که شامل دیوید برکوویتز و چارلز منسون می‌شود.

۸. سریال The Crown

سریال the crown
سریال The Crown
  • محصول سال: از ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۳
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۶ از ۱۰

سریال «تاج» اثری تاریخی درباره زندگی ملکه الیزابت دوم است. این سریال داستان پادشاهی ملکه از سال‌های ابتدایی به تخت نشستنش در دهه پنجاه میلادی تا قرن بیست و یکم میلادی را دنبال می‌کند. در طول چهار فصل، سه بازیگر نقش ملکه الیزابت را ایفا کردند و او را در دوره‌های مختلف زندگی‌اش به تصویر کشیدند. این سه بازیگر نیز کلیر فوی، اولیویا کولمن و ایملدا استانتون هستند. همه این بازیگران نقش‌آفرینی‌های عالی از خودشان به جای گذاشتند و هر کدام جنبه متفاوتی از ملکه را به نمایش در آوردند.

با اینکه گاهی اوقات این سریال به‌خاطر نادرستی و انحراف در رویدادهای مختلف مورد انتقاد قرار گرفته اما همچنان درامی خوش ساخت به شمار می‌رود. داستان این اثر به طور شگفت‌انگیزی جذاب است و این سریال توانسته رسوایی‌های سیاسی، کودتاها و برنامه‌های ترور را پوشش بدهد. فیلم‌برداری این اثر بسیار زیبا است و طراحی صحنه‌های صورت گرفته برای آن نیز به زیباتر شدن آن کمک کرده‌اند. این اثر توانسته نیم نگاهی از زندگی قابل‌توجه ملکه را به نمایش بگذارد و همچنین تاریخ اخیر بریتانیا را نشان می‌دهد.

۷. سریال House of Cards

سریال house of cards
سریال House of Cards
  • محصول سال: از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۷ از ۱۰

سریال «خانه پوشالی» اولین سریالی بود که توسط سرویس آنلاین نتفلیکس تولید شد. این سریال با بازی کوین اسپیسی و رابین رایت در نقش فرانک و کلیر آندروود بود، دو سیاستمدار جاه‌طلب که به دنبال قدرت بی‌نهایت در واشنگتن دی‌سی بودند. این سریال بر اساس سریالی بریتانیایی از دهه ۹۰ میلادی ساخته شده است. سریال «خانه پوشالی» به‌خاطر برداشت متفاوت خودش از سیاست و همچنین کاراکترهای به‌خوبی به تصویر کشیده شده شهرت دارد و تحسین می‌شود.

به دنبال اتهامات صورت گرفته علیه کوین اسپیسی در سال ۲۰۱۷ میلادی، سرویس آنلاین نتفلیکس همکاری خودش با این بازیگر را قطع کرد. در نتیجه، فصل ششم و پایانی سریال نیز بدون او ساخته شده و وظیفه کل سریال به دوش رابین رایت بود. فصل ششم سریال داستان رابین رایت را دنبال می‌کند که وظیفه ریاست جمهوری را به دوش می‌گیرد و به دنبال نابودی دشمنانش برای همیشه است.

۶. سریال Dark

سریال dark
سریال Dark
  • محصول سال: از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۷ از ۱۰

سریال «تاریک» اثری علمی تخیلی از آلمان به شمار می‌رود و داستان کاراکترهای مختلفی را دنبال می‌کند که در شهری کوچک به دنبال بچه‌ای گمشده هستند. این اثر به‌عنوان یک اثر رازآلود و درباره قتل شروع می‌شود اما داستان آن به یک داستان سفر در زمان به هم پیوسته و گسترده توسعه پیدا می‌کند که چندین نسل را در بر می‌گیرد.

 در سطح، این اثر شباهت‌هایی با سریال Stranger Things دارد اما در نهایت، بسیار خشن‌تر است. اثر دیگری که می‌توان بهتر آن را با سریال «تاریک» مقایسه کرد، سریال Twin Peaks از دیوید لینچ است. سریال «تاریک» اثری جاه‌طلبانه به شمار می‌رود که به‌خاطر تعهدش به فرض داستانی متفاوتش قابل‌تحسین است. در فصل‌های دوم و سوم سریال داستان اندکی پیچیده می‌شود اما بازی بازیگران، موسیقی متن و فیلم‌برداری واقعاً فوق‌العاده هستند.

۵. سریال Black Mirror

سریال black mirror
سریال Black Mirror
  • محصول سال: از ۲۰۱۱ تا الان
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۷ از ۱۰

یکی از سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس که برای مدتی طولانی پخش می‌شود، سریال «آینه سیاه» است که یک اثر آنتولوژی تلخ به شمار می‌رود و به بررسی مشکلات عصر دیجیتال می‌پردازد. بیشتر قسمت‌های این سریال در آینده‌ای پادآرمانی و در آینده‌ای نزدیک جریان دارند که در آن، فناوری باعث مشکلاتی برای بشریت شده است. این سریال را می‌توان جانشین بسیار خوبی برای سریال کلاسیک The Twilight Zone دانست.

سریال «آینه سیاه» علاوه بر اینکه از مفاهیم بسیار برجسته بهره می‌برد، طیف گسترده‌ای از داستان‌ها را نیز شامل می‌شود. برخی از بهترین قسمت‌های این اثر تلخ و خشن هستند و این در حالی است که برخی از دیگر قسمت‌ها، کمدی، طنز تقلیدی یا حتی داستان‌های عاشقانه را دارند. برخی از قسمت‌های برجسته این سریال شامل قسمت Nosedive درباره خطرات به دنبال تأییدیه افراد بودن در رسانه‌های اجتماعی و قسمت San Junipero درباره دو فرد مسنی است که در واقعیت مجازی با هم ملاقات می‌کنند.

۴. سریال Stranger Things

سریال stranger things
سریال Stranger Things
  • محصول سال: از ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۴
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۷ از ۱۰

سریال «چیزهای عجیب» بر محوریت گروهی از نوجوان‌ها است که در شهری کوچک در ایندیانا در دهه هشتاد میلادی زندگی می‌کنند و با تهدیدی ماورا طبیعی مواجه می‌شوند. این اثر سفری نوستالژی به دهه هشتاد میلادی است و از لباس‌ها گرفته تا موسیقی آن دوره در این سریال به نمایش گذاشته می‌شود. این سریال ارجاعات زیادی نیز به آثار علمی تخیلی آن دوره زمانی دارد که شامل آثاری از استیون اسپیلبرگ، جان کارپنتر و استیون کینگ می‌شود.

بدون شک، سریال «چیزهای عجیب» سریال برجسته سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود. قدرت این سریال در فرهنگ عامه بسیار زیاد است به نحوی که آهنگ Running Up That Hill از کیت بوش که دهه‌ها قبل پخش شده بود را بار دیگر به صدر جدول آهنگ‌های محبوب آورد. فصل پنجم و پایانی این سریال قرار است سال آینده میلادی پخش شود و قسمت پایانی آن نیز مدت زمانی به اندازه یک اثر سینمایی خواهد داشت.

۳. سریال Narcos

سریال narcos
سریال Narcos
  • محصول سال: از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۸ از ۱۰

سریال «نارکوها» اثری جنایی و حماسی به شمار می‌رود که زندگی ارباب مواد مخدر پابلو اسکوبار را به تصویر می‌کشد. در این سریال، واگنر مورا نقش اسکوبار را بازی می‌کند. این سریال علاوه بر اینکه داستان مأمورهای مواد مخدر را دنبال می‌کند که سعی در دستگیری اسکوبار دارند، نگاهی وحشتناک از تأثیرات تجارت کوکائین را ارائه می‌کند. این سریال به شکلی بسیار جذاب و جالب ساخته شده و همین نیز باعث شده تا حس واقع‌گرایانه‌ای به آن اضافه شود که بسیاری از آثار درام جنایی فاقد آن هستند.

سریال «نارکوها» توانست نقدهای مثبتی را دریافت کند و این در حالی است که منتقدان اصالت شخصیت‌ها و داستان پیچیده این اثر را ستایش کردند، داستانی که فراتر از یک داستان پلیسی عادی است. سریال «نارکوس» بدون شک یکی از بهترین سریال‌های جنایی مدرن است که واقعاً ارزش دیدن را دارد.

۲. سریال BoJack Horseman

سریال bojack horseman
سریال BoJack Horseman
  • محصول سال: از ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۸ از ۱۰

سریال «بوجک هورسمن» یک درام کمدی انیمیشنی برای بزرگسالان است و داستان شخصیتی به نام بوجک هورسمن را دنبال می‌کند که یک بازیگر هالیوودی است و قبلاً ستاره یک سیتکام دهه نودی بوده و حالا تلاش دارد تا حرفه بازیگری خودش را دوباره به اوج برساند. ویل آرنت صداپیشگی این شخصیت را در دست دارد و در کنار او، آلیسون بری صداپیشه شخصیت دایان، آرون پال صداپیشه نقش تاد و امی سداریس صداپیشه نقش پرنسس کارولین هستند.

این انیمیشن سریالی مملو از دیالوگ‌های شوخ و جناس‌های حیوانی بی‌پایان است و طنزهای بصری متعددی درون خودش دارد. انیمیشن‌سازی رنگارنگ نیز باعث شده تا زیبایی آن دوچندان شود و این در حالی است که این اثر به بررسی افسردگی، اعتیاد و آسیب روحی می‌پردازد. بوجک یکی از بزرگترین ضدقهرمان‌های خود ویرانگر دنیای تلویزیون در کنار دان دریپر و تونی سوپرانو به شمار می‌رود.

۱. سریال Arcane

سریال arcane
سریال Arcane
  • محصول سال: از ۲۰۲۱ تا الان
  • امتیاز IMDb: امتیاز ۹ از ۱۰

به‌ندرت پیش می‌آید که سریالی از سرویس آنلاین نتفلیکس بتواند امتیازی بالای ۹ دریافت کند اما انیمیشن سریالی «آرکین» موفق شده تا به‌خوبی در جایگاه نخست بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس قرار بگیرد. این اثر نمونه‌ای ایده‌آل از اقتباس درست از بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود و اثری بسیار محبوب و برجسته است که در دنیای خیالی League of Legends جریان دارد. این اثر داستان دو خواهر به نام وی و جینکس را دنبال می‌کند که خودشان را در دو نقطه مقابل در نبردی برای قدرت و منابع در شهری آرمانی به نام پیلتاور و شهر زاون می‌یابند.

این سریال انیمیشنی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده، داستان اشک‌آور و کاراکترهای جذاب نه‌تنها علاقه‌مندان به بازی‌ها بلکه دیگر افراد را نیز به خودش جلب کرده و واقعاً شایسته تمام ستایش‌ها است. این انیمیشن سریالی توانسته به‌خوبی بیننده‌ها را به درون دنیای بازی‌ها ببرد و این در حالی است که حتی کسانی که نام این بازی‌ها را نشنیده‌اند، می‌توانند از تماشای این سریال لذت ببرند.


در این مطلب به معرفی بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس و رتبه‌بندی آن‌ها بر اساس امتیاز آی‌ام‌دی‌بی پرداختیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

منبع: Collider

Niko_BladeDARKSIRENunitedmh.p✎﹏ȏṃıԀYohanaO2SirAmirAhmad_bkinjanebJAMSHIDراستین کولهJoel MorganPop_StarAmanita Designmeysamb.Alexv-alkalinemore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا
بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا
بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا
بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا
بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین سریال‌های اورجینال سرویس آنلاین نتفلیکس - گیمفا