گزارش: نسخه بعدی Halo در دست ساخت است
طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، به نظر نسخهی بعدی Halo توسط استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) در دست ساخت است.
طبق آخرین صحبتهایی که در پادکست بیتکست شنیده شد، مجری این پادکست عنوان کرد که نسخهی بعدی سری Halo توسط استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در دست ساخت قرار دارد. با اینکه او اطلاعات دیگری از این عنوان در دست ندارد، اما به نظر نسخهی بعدی قرار است با بهرهگیری از موتور گرافیکی Unreal Engine ساخته شود.
توسعه نسخهی بعدی سری بازیهای Halo، طی آخرین درخواستهای شغلی مایکروسافت تایید شده بود. به طور دقیقتر، استودیوی سازندهی بازی به دنبال شخصی میگشت تا بتواند روی ساخت بازیهای نسل بعد در جهان Halo، تمرکز کند. این شخص میبایست توانایی رهبری یک تیم متشکل از ۵ تا ۱۰ مهندس را داشته باشد و بتواند در زمان خواسته شده، محصولات و سرویسهای مورد نیاز این بازی را تحویل دهد.
درضمن این تنها درخواست کاری استودیوی ۳۴۳ نبوده و به نظر آنها به دنبال شخص دیگری میگشتند که بتواند روی عنوانی که در جهان علمی تخیلی جریان دارد، فعالیت کند. طبق این شنیدهها به نظر نسخهی بعدی Halo هنوز در اوایل پروسهی تولید قرار دارد و قرار نیست تا مدتها خبری از آن بشنویم، ولی دانستن این نکته که بازی در مراحل اولیه تولید قرار دارد، خبر خوشحال کنندهای برای طرفداران این مجموعه محسوب میشود.
آخرین نسخهی سری Halo، سال ۲۰۲۱ میلادی توسط ۳۴۳ اینداستریز تولید شد و برای رایانههای شخصی و کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس و ایکس باکس وان عرضه شد. این نسخه ششمین عنوان از سری Halo بود و بعد از آن نیز شاهد انتشار بخش چندنفرهی بازی به صورت رایگان بودیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
شاهکار بعدی 😎
نفتی بعدی؟
سطح
هیلو هم هیلو های قبل ۲۰۱۴ ، یادمه یه نسخش بود ۲۰۰۹ واسه ایکس باکس ۳۶۰ اومده بودش انقدر یادمه بازیش میکردم و حال میداد بهم که الان خیلی ساله هیچ هیلو ای بازی نکردم و یادم رفته اخرین نسخش کدومو بازی کرده بودم ، حیف کاش دوباره به خوبی قدیماش بتونن در بیان
حق پرو پلاس مکس اولترا
چیف کالکشن رو حتما بازی کن
هیلو ۳ او دی اس تی بود
Halo 3 odst
چقدر دردناکه این قضیه که ممکنه هممون یه بار برای آخرین بار تو کالاف کیل بگیریم
تو فیفا گل بزنیم
تو ماینکرفت یه خونه بسازیم
تو الدن رینگ بمیریم
…
انقدر مشغله ها زیاد میشه یهویی که آدم نمیرسه لذت ببره از گیم
باور کن من ps4 جمع کردم گذاشتم تو طبقه
انقدر مشغله زیاده نمیتونم حتی بازی کنم :(((((((((
خدایا عظمتتو شکر
و تو اسکایریم یه نفر رو رو از یه کوه fus ro dah کنیم
هیلو پنج گان پلی عالیه داستانش چرته
هیلو اینفینیت نمره بخش داستانی ۹۵!!!
هیلو مستر چیف کلکشن رو بزن با اینفینیت عالیه
کی به بخش داستانی اینفینیت ۹۵ داده؟😐
اصلا داستانی داشت که ۹۵ بگیره😐
اصلا نقد هاش خوندی ؟ ign 90 gamespot 90 game radar 90 windows central 100 vg247 100 اینا همه نمره بالا دادن چون بخش داستانی واقعا خوب بود بیس مولتی واقعا خوب بود اما عده ای نمره کم کردن چون محتوای بخش مولتی ناقص بود عده ای هم کم نکردن گفتم تو سیزن پس درست میشه که البته طول کشید خیلی تا یه فرمی بگیره که دیگه خیلی دیره به نظر
همون گیم اسپات مشکل داستانم ازش گرفته که بهش ۹۰ داده
الان مستر چیف داره از خوشحالی کف و خون قاطی میکنه بعد از فشار اسپایدی ۲ 🤣
😏 پیسنهادشون رد کردم تا بدن دست هر استودیو جز ۳۴۳ 😎
در هر صورت ۳۴۳ میسازه کاری هم ازت برنمیآید شرمنده 🥴
گریه کن بچه سال ۲
یعنی سطح عقلتون خیلی برام جالبه که نفهمیدین داشتم با کاربر مستر چیف شوخی میکردم 😑 شگفت آورین واقعا
سطح عقل متاسفانه بسیار پایینه
به ۳۴۳ هیچ امیدی ندارم حتی بعد ۲ سال همین اینفینیتم نتونستن درست ساپورت کنن
فصل پنجم بازی بزودی میاد،
و همراهش قراره کلی محتوا هم اضافه بشه(اضافه شدن هوش مصنوعی،حالت های جدید،نقشه و…)
بماند که همین الانم بازی نسبت به روز عرضه پیشرفت فوق العادهای داشته و با حالت های مختلفش میتونه ساعت ها بازیکن رو سرگرم کنه.(بله،هنوز هم مشکلاتی داره ولی اینکه بگیم وضع بازی فاجعه است و پشتیبانی بده،واقعا بی انصافیه.)
نگفتم فاجعست گفتم خوب نیست جدا از اون بخش کمپینشم در حد نصف کمپینای بانجی نبود(کیفیتی)
اگه با کمک اکتیویژن و همراهی بتسدا بسازن شک نکن جزء بهترین هیلو های تاریخ میشه
(اما به نظر نسخهی بعدی قرار است با بهرهگیری از موتور گرافیکی Unreal Engine ساخته شود.)
نمیفهمم چرا پرفورمنس تمام بازی هایی که با انریل انجین ساخته میشن داغونه
موتور اینفینیت وارد به نظرم خیلی بهتره
هم مناسب شوتره هم ویژوال فوق العاده ای میده الانم که صاحبشی
بخشهایی از موتور های گرافیکی هستن که نیاز به تلاش زیادی برای بهینه سازی دارن. جدیدا موتورهای گرافیکی General Purpose مثل آنریل میان خیلی کارا رو به ظاهر اتوماتیک و ویژوال می کنن. واسه بازیای کوچیک عالیه ولی برای بازیای بزرگ نه الزاما. مثلا پیاده سازی مکانیکای بازی رو خیلیا صرفا از رابط کاربری گرافیکی استفاده می کنن. برای پروژه های بزرگ این مساله خراب کاری زیادی به بار میاره (فکر کنم حتی ردفال هم اینطور ساخته شده). یه نمونه دیگش طراحی فنی بازیاست. اینکه بازیساز تشخیص بده هر آبجکتی چقدر باید جزییات داشته باشه. بسیار بسیار کار سخت و طاقت فرسایی هم هست. و خیلی مسایل دیگه که بازیساز باید خودش وارد عمل بشه و تو سطوح خیلی پایینی وارد انجین بشه. کاری که امثال Ninja Theory انجام میدن و کارای زیبایی با همین آنریل انجام میدن.
موارد اینچنینی نیاز به وقت و هزینه بالایی دارن مخصوصا وقتی قرار باشه از یه انجین غیر اختصاصی مثل آنریل استفاده بشه. حالا جدای از موارد فنی بحث پول و وقت و پیدا کردن دولوپرهای خوبم هست دیگه. الان هر چی خوبش بود رو ناشرا و استودیوهای بزرگ قاپیدن. بستن یه تیم حرفه ای سخت شده واقعا.
هیلو و گرز آف وار فرنچایز های انحصاری هستن که بازی بد ندارن و همه فوقالعاده هستن برای همین برای این بازی ۲۰ سال هم ساده تاخیر بدن باید با کیفیت بسازن و هیچ بهونه واسه خراب کردن این بازی وجود نداره
گرافیکش یکم تو ذوق میزد همین آنریل بهتره
حاضرم با گرافیک دهه ۹۰ میلادی بازی کنم فقط بازی شاهکار باشه و البته ۶۰ فریم D:
اینم در نظر بگیرید کال اف دیوتی هنوز برای نسل هشتم منتشر میشه و ساخت بازی هم در مدت زمان کوتاهی انجام میشه (بازه ۳ ۴ ساله)
بتا مدرن وارفر ۳ رو بازی نکردم ولی مدرن وارفر ۲ و نسخه ۲۰۱۹ از لحاظ ویژوال فوق العاده هستن
با این موتور میشه کارای عجیب و غریبی انجام داد
انریل انجین به بازی ضربه میزنه
اگه با این موتور قصد یه بازی شوتر با بازه زمانی ۶ ۵ ساله داشته باشند قطعا خروجی شگفت انگیزی به دست میاد
بترین موتور بازی سازی برای شوتر بدون شک موتور اینفینیت وارده
موتور اید سافتور از لحاظ تکسچر و ویژوال ضعف داره و در حد اینفینیت وارد نیست
تو دووم اترنال که کیفیت ها خیلی خوب بود
حالا شاید من دقت نکردم
ظاهری خوبه ولی وقتی دقت کنید میبینید نه
بازی های کپکام هم همینجوری هستن (البته بی انصافیه.. دراگون دوگما به نظر خیلی خوب میاد)
این انجین بیشتر بدرد بازی های سینمایی میخوره ایجور بازی ها سرویس محور اصلا خوب در نمیاد مگر اینکه هیلو بیاد ریبوت کنند و حالت سینماییش کنن
اوایل میخواستن اینفینیت رو جوری بسازن که هر سال یه تیکه از قسمت داستانی بازی بیاد یجور لایو سریس ولی وقتی مورد انتقاد قرار گرفت بنظر کنارش گذاشتن. امیدوارم به اوج برگرده این فرنچایز
اره حیفه این فرانچایزه که دست کاربلدش نباشه و خاک بخوره ، واقعا فرانچایز با اصالتی هست.
فاقد اهمیت مفتم نمیارزه بازی های ایکس باکس….سونی در حال حاظر بازی هاش بهترن… نمونش اسپایدر من ۲ که متاش شده ۹۱ …
کلا وجود این غده سرطانی مایکروسافت تو صنعت گیم هر چه زودتر تا کیفیت بازی هارو بخاطر گیم پس به خطر ننداخته پاک بشه و بره همون دنبال ویندوزش
نظر شما هم فاقد اهمیت
داداشم اکانت فیک اصلا تن ماکرو رو به لرزه در اوردی
همین بازی فاقد اهمیت متا ۹۷ داره 😎
حالا چرا با نام کاربری فیک میایی
عزیزم هیلو یکی از انقلابی ترین بازی های تاریخه که مثلش کمه.
بازی هایی که در حد هیلو انقلابی بودن شاید به زور به تعداد انگشتای دو دست برسن. مثلا gta3 یا رزیدنت اویل ۴ انقلابین چون صنعت گیم رو متحول کردن. هیلو هم نسخه های اولیش صنعت گیم رو متحول کرد
اگه میخواید گوشه ای از این موفقیت ها و انقلاب های هیلو رو بدونید
-اولین بازی شوتر که دکمه جدا برای پرتاب بمب داشت
-حزو اولین پایه گذاران شوتر مدرن
-از معدود شوتر هایی که به شخصیت پردازی و داستان اهمیت میداد
-در کنار گیرز آف وار و یه بازی دیگه که اسمشو یادم نیست از اولین ارایه دهنده های هوش مصنوعی خفن
-یکی از عامل های باب شدن بازی آنلاین در کنسول
-اولین شوتر انحصاری تو کنسول (اون زمان شوتر رو کنسول فحش بود)
و…
هر وقت سونی تونست اولا ارزش برندش به آفیس برسه و دوم اینکه هر وقت آپدیت شوتر بسازه و قفل رو اکشن ادونچر نباشه اونوقت مایکروسافت لفت میده
یه داستان خفن مثل سه گانه میتونه دوباره زنده کنه این فرنچایزو درسته نسخه های جدید گیمپلیشون عالیه ولی خوب داستان های سه گانه هیلو بودن که تبدیلش کردن به نماد ایکس باکس حیف این ایپی واقعا که به این روز افتاد
گیمپلیشم مضخرفه
بپر برو کالافتو بزن
نه باید بهش بگی:«بپر برو فری فایر نسل پنجیتو بزن»
😐🤨🤐😐🤨🤐😑😶
مضخرف ظاهرته
واقعا این کامنتا چجوری تایید میشن!
@Amiragha3
این بالایی آیدی تلگراممه
پیام بده تا ظاهرشو ببینی جوجه
بیا برو با بچه که طرف نیستی چقدرم گرخیدم :)) هههه خنده دار
هیلو اینفینیت عملا ریبوت سریه
اون دور باطل خراب شدن کورتانا رو با ریست شدن کورتانا ریخت دور حالا میتونه راحت یه داستان با کورتانای سالم تعریف کنه
در ضمن هیلو اینفینیت عیب هیلو ۵ یعنی داستان رو نداشت و عالی بود نمرش بالای ۹۵ ولی چون به خاطر محتوای کم بخش مولتی ازش نمره کم شد نمرش اومد پایین!!! بخش داستانیش عالی بود هیچکس بهش ایراد نگرفت
بهترین سری شوتره تاریخ که شاید اگه نبود الان شوترا برای کنسول نمیومد
احساس میکنم کاربر مستر چیف داره بال بال میزنه😂
😎
قراره بره هلو پارتی.
هنوز خیلیا چشم انتظارتن سرباز
امیدوارم چون روی انریل میسازنش کلا بیخیال بهینه سازیش نشن بعدانم بیان بگن مشکل موتور فلان بود و بهونه بگیرن. اگر بتونن از نطر فنی اوکیش کنن از نظر گرافیکی خیلی خوب میشه مطمئنا.
اوه اوه آنریل انجین این روزا باید از اسم این انجین ترسید، چون ناخودآگاه با اسمش آدم یاد مشکلات فنی و بهینه سازی میوفته
.
بیشتر استودیوهای ایکس باکس دارن از این انجین استفاده میکنن برای همین فقط معجزه میتونه کمکشون کنه و بازی هاشون رو بدون مشکل عرضه کنه
انریل انجین چرت و پرت ترین موتور چند سال اخیر بوده که هیچ بازی جالبی ازش ندیدم
هیلوی جدید . بازی بعدی تانگو . استیت اف دیکی ۳ . هلبلید ۲ گیرز اف وار بعدی . outer worlds.استاکر۲ .avowed .ark 2 south of midnight.
همشونو برده رو انریل انجین ۵
بلیط میگیرم میرم آمریکا میگم یا موتور بازی عوض میکنید یا بنده تو هیرو جدید نمیام 😎
تو اصلا برو در ۳۴۳ رو تخته کن
لطف بزرگی به xbox و پرچمدارش میکنی😂
😎 Coming Soon
اوه پس خدا رحم کنه بهشون، از بین اینا فکرکنم فقط میشه به هلبلید ۲ و گیرز بعدی امید داشت چون استودیو نینجا تئوری و کوالیشن تجربه بیشتری با آنریل دارن
با این همه بلا که سرشون میاد عوض نمیکنن
نه داداش عوض کردن موتورشون یعنی یه تاخیر بزرگ برای کلی بازی
با کورتانا میریم درشون تخته میکنیم اگر بازی منو با انریل بسازن 😎 ( خدارو شکر پیشبینی متا اسپایدی یادت نیست 😂 )
مثل چی یادمه 😂
باختی ، بدم باختی 😂
ببخشید شما ؟ 🤔😂
اگر بخوان هم نمیتونن عوض کنن دیگه الان دیره یک سریاشون که نزدیک عرضشونه یک سریاشونم که اواسط ساختشونه، اگر بخوان اینکارو بکنن باید بزارن زمان ساخت بازی بعدیشون
هیلو رو حداقل میتونن
نینجا تئوری که فقط سر هلبلید ۱ از انریل انجین استفاده کرده
ولی باز کوالیشن خیلی با تجربه تره
نه تام جان اگر حساب کنیم تجربشون تقریبا یکیه ببین
.
Enslaved: Odyssey to the West
DmC: Devil May Cry
Hellblade: Senua’s Sacrifice
Bleeding Edge
.
اینا مال نینجا تئوری هستن همه با آنریل ساخته شدن، کوالیشن تجربش فقط رو گیرز و دموی ماتریکس بوده معلوم نیست بتونه یک بازی تو یک سبک دیگه با این انجین بسازه
اره راست میگی
فکر میکردم dmc رو با انجین کپکام ساخته
کوالیشن اون دمو ماتریکس گیمش خیلی شاهکار بود , خیلی آرزو دارند همچین چیزی بازی بزرگ بشه
فکر کنم بجای منتظر معجزه موندن کوالیشن فدا شده تا کار با این انجین رو به همه آموزش بده
هیچی بهتر از این نیست که یک استودیو انجین اختصاصیه خودش رو داشته باشه، آنریل انجین امتحانشو خیلی بد پس داده، اگر مایکروسافت بعضی از استودیوهاش رو مجبور کرده باشه که باید از آنریل استفاده بکنید اشتباه بزرگی کرده
.
بخاطر اینکه مسئله قدرت اون انجین نیست مسئله راحتیه سازنده ها با اون انجینه مشکل آنریل اینه که راحتیه و دسترسی آسونش باعث شده که فقط ظاهر کار اوکی بشه و باطنش رو سازنده ها ببخشید سرسری درست میکنن تا عرضه بشه
.
آخه بحث آموزش هم نیست هم خود کوالیشن هم نمیتونه درست خروجی بگیره نمونش گیرز ۴ که دانگرید خیلی شدید داشت به معنای واقعی آنریل انجین فقط بدرد جرز دیوار میخوره، شما برو انجین استودیو گوریلا رو ببین (Decima) چه موتور بهینه ایه کوجیما دث استرندینگ رو باهاش ساخت با چه بهینه سازی عالی
الان اکثر استودیو های داخلی سونی انجین خودشونو دارن
اگر هم از انریل انجین استفاده کردن مال قبل خریده شدنشونه
حتی طبق اخبار بازی جدید بند استودیو اول داشته با آنریل ۵ ساخته میشده
بعد منتقلش کردن به یه انجین داخلی
دیگه حالا نمیدونم دسیما یا کلا یه انجین جدید واسشون ساختن…
اگر دسیما باشه عالیه چون این انجین خوراک بازی های جهان بازه با هورایزن و دث استرندینگ هم امتحانشو پس داده تازه تو شوتر اول شخص هم که عالی بوده با Killzone Shadow Fall
.
دیزگان اگر به جای آنریل ۴ با دسیما ساخته شده بود انقدر مشکلا فنی نداشت و انقدرم وجهش خراب نمیشد و ممکن بود تاثیری تو ساخت نسخه دومش داشته باشه و سونی از خر شیطون بیاد پایین به هرحال من دیزگان رو با تمام آپدیتاش بازی کردم مشکلی ندیدم
بعد دیزگان دیگه نذاشتن بند به انریل دست بزنه
بازی بعدیشون با دسیما درست میشه
داداش فکرکنم اشتباهی به من ریپلای زدی وگرنه من که خودم میدونستم اکثر استودیوهای سونی انجین اختصاصی دارن D:
نه برای تکمیل حرفت گفتم 😂
آهان ببخش متوجه نشدم دمت گرم 👍D:
قبلا خبر میومد فلان بازی با آنریل ۵ توسعه پیدا میکنه همه خوشحال میشدن
الان باید منتظر یه پرفورمنس داغون باشن D:
به امید یه کامبک خفن با اینکه این سری مورد علاقم نیست
متاش ۹۶ میشه
گوتی ۲۰۲۴
تاریخ صنعت گیم به قبل و بعد از این بازی تقسیم میشه
محتوای یک مپش از کل بازیهای متا +۹۰ سونی بیشتره
شک نکن 😎
برو با متا اسپایدی حال کن تو
داری تیکه میندازی دیگه؟؟
پشمک فن بوی به روایت پروف.
من که از یک سمت فورزا رو می بینم دلمون آب میشه از یک سمت گرن توریزمو می بینم دلمون آب میشه نمی دونم آخر کجا برم.🥴
هیلو یک دو سه و ریچ شاهکار بودند اینفینیتی هم خوب بود.
امیداورم یک هیلو خوب حالا نه در حد اون شاهکارها ولی خوب تحویل بدن به گیمرها
چرا بعد این همه سال نمیتونن یه بازی شاهکار تحویل بدن؟
این همه هیلو ساخته ۳۴۳
نمیتونن برادر ۳۴۳ در حد برند هیلو نیست ته زورش هیلو اینفینیت بود البته بازی بدی نبود اگه مولتیش دست هرکس دیگه بود الان تاپ مونده بود یادمه تو استیم بالاتر کالاف که همزمانش اومد و بتلفیلد ۲۰۴۲ قرار گرفت ولی بازم پشتیبانی حیف واقعا حیف باید بدن دست اکتیویژن
تو هفته های اول ۲۰ میلیون پلیر داشت فقط رو استیم
رسوندتش به ۳۰۰۰ تا
امیدوارم به روزهای باشکوهش برگرده
عالی
بازی خوبی میشه اگه با جدید ترین فناوری بازی سازی ساخته بشه
همین فناروی ( انریل انجین ۵ ) اشغاله
وااا حالت خوبه پسر ؟ درسته یکم اشکالات فنی داره ولی درست میشه به مرور زمان خدایی میشه برا خودش
گرافیکش که خدا !
از این خبر هم به شدت هیجان زده ام هم نگران
فقط می تونم امیدوار باشم که از نسخه های قبلی درس گرفته باشن و تلاش کنند این فرنچایز رو به دوران اوجش نزدیک کنن
🤤🤤🤤🤤🤤🤤
ولی من هنوزم منتظر به حقیقت پیوستن اون شایعات بودم که میگفتن بتل رویال هیلو😓…
امید وارم مثل قدیم بشه بهترین شوتر اول شخص با داستانی پشم ریزون.
یبار یادمه با دوستم که فنبوی تعصبی بود با ۳۶۰ هیلو میزیدم انقدر داستانش خوب بود ک اشکش در اومد 😅
بدید اینسامنیاک بسازه
مبارک طرفداراش، علیرغم اینکه نسخه قبل بهترین شوتر نسل تا اینجاست ولی کلا من بیشتر طرفدار دوم و کانترم
به نظرم انجین Slipspace بهتر بود برای هیلو
میدونم خیلی دو از انتظاره ولی کاش میشد هیلو رو بدن دست اکتیویژن 🤤🤤
اینداستریس اگر یه بازی به جای هیلو بسازه خیلی میتونه بهتر باشه استودیو پر پتانسیلیه ولی زیر اسم هیلو له میشه
اسپم
الان چک کردم شاید ۷ ۸ تا سایتی که به استارفیلد ۹ و ۱۰ و ۸ دادن مال ایکس باکس بودن یعنی اگه اینا نبودن متای پایین ۸۰ میشد الان مثل اینه سونی خودش بیاد اسپایدرمن رو نقد کنه ولی خب سونی اینکار رو نمیکنه چون بدون نقد های فیک هم بازی هاش شاهکار متا بالا و ۹۰ هستش نه مثل ایکس باکس که بازی هایش همه زیر ۸۰ هستن 🤣
وای خدا امروز داشتم بهش فکر میکردم، هرچی بازی میکنم فرقی نداره هیچی به اندازه این فرنچایز برام لذتبخش نیست
خبر بسیار عالی ❤️
هیلو بهترین دورانش وقتی بود که بانجی روش کار میکرد که شاهکار بود نسخه های بعدش مثل اونا اصلا نشد
به نظرم اگه بدن اکتیوژن با ۳۴۳ روش کار کنن بهتره بنظرم
دست ۳۴۳ باشه اوکی میشه حداقل گفت بعد از دوتا ریبوت هیلو درس لازمو گرفتن فقط حیف که تعدادی از کارمندای با سابقشون استودیو رو ترک کردن
تا ی مدت طولانی در دست ساخت باشه حداقل میشه از ی کمپین بالای ۱۰ الی ۱۵ ساعته انتظار داشتو لذت برد
ولی د آخه لامصبا انجین قطع بود رفتین واسه آنریل؟ این موتور از لحاظ بصری و فنی هرچقدر چشم نواز باشه به همون اندازه از لحاظ پرفورمنس و بهینه سازی فاجعس ، فک کن با همچین انجینی بیای شوتر بسازی سبکی که اولویتش باید رو فریم ریت نرمو روان باشه
انجین خود ۳۴۳ مالی نبود ولی دست کم بهینگیش قابل قبول بود
فعلا همین اسپایدرمن که اومد تا ۱۰ سال دیگه هم کل بازی های ایکس باکسو ی تنه حریفه ایکس باکس هم که انحصاری هاش شاهکار با متا ۸۳ و ۸۵ دیگه حرفی برا گفتن نمیمونه
برام سواله نسخه بعد قراره داستانش دقیقا چی باشه؟
مندیکانت بیاس؟ افنسیو بیاس؟ اندلس و اتریاکس؟بازمانده های سفینه اینفینیتی؟
بازگشت فلاد و شیوع دوبارش؟دایدکت؟
ضمن اینکه سفرهای زمانی هم حالا تقریبا وجود دارن.
با همه اینها احتمالات جذاب و دیوانه واری به وجود میاد.
امیدوارم تو این نسخه به آربیتر و خدمه اسپیریت اف فایر هم توجه بشه…
باری قطعا در مورد endless البته من اصلا نمیدونم قضیه چیه که بگم در مورد چیه خودشون هم تو اینفنیت فقط اشاره کردن و اصلا نگفتن چی هست این endless
نمیخوام آینده خودمون لو بدم 😎
اگه راهی که برای اینفینیت در نظر گرفته بودن رو ادامه بدن به احتمال زیاد به جاهای خوبی میرسن
مایکروسافت که الان صاحب استودیو های COD سازه، باید دست Infinity Ward رو هم تو پروژه توسعه هیلو بعدی بند کنه…
و همین طور Sledgehammer Games واسه بخش چند نفره…
تو امیدواری که سازنده های کالاف کمک کنن هیلو درست شه
من نگرانم مایکروسافت خود کالاف رو هم خراب کنه
ما مثل هم نیستیم
خداروشکر دیگه با unreal engine ساخته میشه، درسته اونم جدیدا مشکلات زیادی داره اما حداقل بهتره. و این دفعه به ۳۴۳ امید دارم که توی هیلو اینفینیت کمپین خوبی ساخته امیدوارم برعکس انتظارم عمل نکنه
به امید بهتر شدن
بعد از اینکه هیلو روی پی سی اومد و تجربش کردم اون قدری که میگفتن برای من جذاب نبود حالا ببینیم توی نسخه جدید چیکار میکنه.
متاسفانه امیدی به ۳۴۳ اینداستریز ندارم، با اینکه نسل هشت بهترین شوتر رو ساخت ولی درحد شاهکارساز نیست
حداقل امیدوارم ساخت هیلو با همکاری استودیو های اکتیویژن باشه مثل اینفینیتی وارد که با کمک هم یه بازی شاهکار و ماندگار بسازن نه صرفا یه بازی شوتر خیلی خوب
این شد یه چیزی
چرت و پرت
با اینکه خودم سری ایکس دارم ولی اصلا با سری بازیهای فضایی مثل هیلو حال نمیکنم …