ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است

ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است

محسن رضوی فر
۱۸:۲۵ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد که برنامه‌های آینده کمپانی سگا (SEGA) برای فرنچایز Sonic لو رفته است.

یک پاورپوینت ادعایی ارائه شده از سگا برنامه‌های این شرکت برای فرنچایز Sonic در سال ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد، که از جمله آن‌ها می‌توان به پخش اسپین‌آف تلویزیونی Knuckles و فصل ۳ Sonic Prime در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، یک بازی موبایل جدید در بهار سال آینده میلادی و بسته الحاقی Sonic Superstars اشاره کرد. علاوه بر این موارد، می‌توان به یک پیش درآمد احتمالی انیمه‌ای برای یک بازی معرفی نشده جدید اشاره نمود. ظاهراً این بازی معرفی نشده جدید برای تعطیلات ۲۰۲۴ و نیز اکران فیلم Sonic 3 در دسامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند.

از نظر محتوای قابل بازی، ظاهراً در سال ۲۰۲۴ شاهد انتشار یک بازی موبایلی جدید مبتنی بر فرنچایز Sonic، یک بسته الحاقی برای عنوان Sonic Superstars و یک نسخه‌ی اصلی جدید خواهیم بود. همراه با نمایش سومین فیلم و سریال‌های تلویزیونی، دلایل زیادی وجود دارد که طرفداران Sonic در سال ۲۰۲۴ در مورد آن‌ها هیجان زده خواهند شد.

نمایش پیش درآمد احتمالی انیمیشن Sonic قبل از انتشار بازی جدید در تعطیلات سال ۲۰۲۴، مطابق با چیزی است که تاکاشی ایزوکا (Takashi Izuka)، تهیه کننده سری Sonic، چندی پیش به آن اشاره کرده بود. ایزوکا در جریان پنل اخیر Tokyo Game Show 2023 با حضور نمایندگانی از سگا، کپکام (Capcom) و اسکوئر انیکس (Square Enix) اظهار داشت که می‌خواهد انتشار بازی‌ها را با پروژه‌های رسانه‌ای دیگر همزمان کند. وی اشاره کرد که قبلاً یک تیم توسعه دهنده کار روی یک بازی را به پایان می‌رساند، به این موضوع فکر می‌کرد که در مرحله بعد روی چه چیزی کار کند و سپس کار را ادامه می‌داد. ایزوکا اظهار داشت که تیم‌های توسعه برنامه‌ریزی می‌کنند تا بازی‌های خود را با سایر تولیدات Sonic خارج از بازی‌ها، مانند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی سازگار و زمان‌بندی انتشار آن‌ها را با این پروژه‌های رسانه‌ای هماهنگ کنند.

Sonic Superstars جدیدترین بازی از مجموعه Sonic به شمار می‌رود که یک اثر پلتفرمر محسوب می‌شود و توسط Arzest و سونیک تیم (Sonic Team) توسعه یافته و سگا وظیفه انتشار آن را برعهده داشته است. این بازی دارای گیم پلی اسکرول جانبی است که یادآور بازی های کلاسیک Sonic the Hedgehog است و در آن بازیکنان می توانند در نقش چهار شخصیت نمادین این مجموعه شامل سونیک، تیلز (Tails)، ناکلز اکیدنا (Knuckles the Echidna) و ایمی رز (Amy Rose) قرار گیرند.


منبع: Twistedvoxel

milad samr.molS Ghost of Sparta.mrv-alkalinesnowgirlMahdikarma(دازای)™PatrickmeysambmarioPS1 HAGRIDDaniallox😃OrinLerox

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • .Rock گفت:

    پدر این بازی رو در آوردید

    RexonhalkerMoojy™PatrickWotanAliTommaso CiampaDaniallox😃
  • هر خبری از این سونیک لعنتی بیاد ادم میپره هوا😁
    و طبق چیزی که فن بیس گفتن فصل سوم سونیک پرایم اواسط پاییز یا اوایل زمستان منتشر میشه و همین الانم تریلرش توی کانال یوتیوب هم هست
    بازی موبایل هم که امید ندارم شما هم نداشته باشید اگه قرار باشه عین سونیک فورسز اسپید بتل باشه که هنوز یه پلیر بنر نداره و صرفا ایونت جدید اضافه میکنه با یسری کارکتر بدرد نمیخوره.کلا سگا هاردلایت بدرد نمیخوره.
    بازی جدید هم امیدوارم ادامه فرانتیرز باشه چون بازی برای یه فن سونیک شاهکاره
    و دی ال سی سوپراستارز هم خوبه هر چند دی ال سی لگو و چند تا دیگه داره
    به هر حال امیدوارم این سگا و سونیک یروزی به موفقیت نینتندو و ماریو برسه چون فرنچایزی هست که همه ازش لذت میبرن

    MoojyOrin™Patricksnowgirl
  • Daniallox😃 گفت:

    سونیک هم تو انیمیشن خوبه هم تو گیم هم تو سینما هم تو انیمه

    Charlie ChaplinOrin(Todd Howard)
  • همین بوده که نینتندو تو دهه ۹۰ نابودش کرد چون همش تمرکزش رو سونیکه برعکس نینتندو که علاوه بر نقطه قوتاش یعنی ماریو و زلدا رو این همه شخصیت و آی پی دیگه ش هم سرمایه گذاری می کنه و حتی تولید آی پی جدید !

    The Red DevilWotanCharlie Chaplinابومسلمsnowgirlدرخت خورده شده توسط کربی™Patrickmario3doDaniallox😃more
    • Emmat گفت:

      حقیقتا دلیلش این نیست بلکه نتوانست سونیک به تکامل به سه بعدی بود اگر سونیک می‌تونست که مثل ماریو و زلدا پای خودش رو توی سه بعدی سفت کنه ممکن بود که سگا هنوز هم توی بازار کنسول باشه ، البته نمیشه فراموش کرد که نینتندو قدرت زیادی توی کنسول دستی داشت در حالی که سگا فقط توی کنسول خانگی بود و وقتی سونی اومد جای کنسول خفن رو گرفت هیچ جایی برای سگا نبود در حالی که نینتندو روی کنسول دستی پناه گرفته بود!

      Charlie Chaplinمحمد نیک حالت جهرمیsnowgirl
    • Reza گفت:

      چقد اطلاعات عمومی راجب سگا کمه🤦
      کجا تمرکز فقط رو سونیکه ، کجا فقط رو سونیک بوده
      با وجود اینکه مالک سری ۲کی بود و بعدها فروختش به توکی گیمز ، همین الانشم یکی از محبوبترین بازیای ورزشیو دارن ، فوتبال منیجر
      (برای مقایسه بگم ک فوتبال منیجر سگا بحدی محبوبه ک از دستینی۲ بیشتر پلیر داره الان رو استیم)
      اینا سری توتالوارو دارن و خدای استراتژین
      مالک atlus سگاعه و یاکوزا و پرسونارو دارن
      استریت اف ریج و هزار تا چیز دیگم دارن و میسازن
      جدا از گذشتش ک تو همه سبکا بازی داشت ، الانشم از نینتندو متنوع تر میسازه و نصف زوم نینتندو رو ماریو رو ، سگا روی سونیک نداره (پیپر سونیک ، سونیک اسمش براز نساختن 😅)

      ™PatrickCharlie ChaplinPillars of EternityTommaso Ciampav-alkalineDaniallox😃snowgirl
    • snowgirl گفت:

      دقیقا برعکس حرف شما علت اصلی شکست سگا تفاهم نظر بین شعبه های ژاپن و امریکاش بود با شلختگی و بی نظمی و عدم خلاقیت تو انتشار کنسول بود
      سگا ایپی های خیلی خیلی جذابی داشت که هیچکدوم تو ایران معروف نیست ( بجز سونیک و استریت اف ریج و کامیک زون)
      اگه بخواین میتونم اسم ببرم
      سگا هم نابود نشد فقط بخش سخت افزاریش کلا تعطیل شد ، البته درسته نینتندو ازش جلو زده ولی اون شکلیم که تصور میکنین نیست

      Charlie ChaplinTommaso Ciampav-alkalineمحمد نیک حالت جهرمیReza
  • سینمایی سونیک دِ هچهاک ۲ اصلا به چیزایی که قسمت اول نشون میداد شبیه نبود یه نمونش اون تیکه ای که تیلز میاد زمین هم انیمیشن اش عوض شده هم شخصیت پردازیش توی قسمت ۱ هیچ جایی اسم اصلی روباتنیک که اگمن بودش گفته نشد ولی توی اولین ملاقات سونیک و روباتنیک سونیک اونو اگمن صدا میزنه تنها انتظاری که من از فرانچایز سونیک توی ۲۰۲۴ دارم فصل ۳ سونیک پرایم و بازیا جدیدشه چون خیلی از گیمرا با بازیا موبایلی سونیک حال کردن و کلی خاطره دارن

    Moojy™PatrickWotanDaniallox😃
    • PS1 HAGRID گفت:

      اون چیزی که تو فیلم ۱ از تیلز نشون دادن یه پست کردیت چند ثانیه ای بود، چرخش دوربین، صحنه ورود، دیالوگی که میگه تمامن یکیه و تنها فرقش یخورده تغییر تو محیطه.
      اسم اصلی روباتنیک همون روباتنیکه و سونیک و دوستان اگمن صداش میکنن که خب بازم تو فیلم اول تو فایت آخر قبل از اینکه سونیک پرتش کنه تو پورتال بهش میگه “اگمن”

      Moojy™PatrickWotan
  • 30nabhl گفت:

    سریال انیمیشنی سونیک پرایم خیلی شبیه بازیش شده و نسبتا هیجان انگیز درستش کردن

    کاش بازی sonic frontiers هم زود کرک بشه

    Daniallox😃
  • HT گفت:

    شاید این حرفی که میزنم خیلی مخالف داشته باشه اما با در نظر گرفتن این نکته که مایکروسافت یک مدت نمیتونه خریدی انجام بده اما اگه قسد خریدی رو داشته باشه دوباره بیشترین درصد خرید و احتمال همین سگا هستش …شک نکنید و اگه یکم پادکست های فیل اون قدیمی ها رو نگاه کنید که با رسانه های مختلف می‌گذاشت تمایل بسیار زیادی و علاقه بسیار زیادی به سگا داره و برعکس سگا هم برخلاف بعضی شرکت ها علاقه خودشو به ایکس باکس نشون داده … رابطشون یکجورایی مثل اسکوئر با سونی هستش

    ™Patrick
  • چند روزه دارم سوپر ماریو Wii U بازی میکنم کلی لذت میبرم هلیکوپتر شدنش معرکه ست همزمان سونیک جنریشن هم بازی میکنم میخوام بگم سونیک گاهی فقط دکمه رو نگه داشتی با سرعت از جاهای مختلف رد میشی این سرعت شاید زمان سگاه جنسیس خوب بود الان ولی جزئیات لازمه این که محیط رو کاوش کنی ایتم جمع کنی پاورآپ بگیری با سرعت رد بشی که چی!

    • PS1 HAGRID گفت:

      جنریشنز مال ۱۲ سال پیشه و اون موقع شدیدن حال میداده که بتونی واقعن حس کنی سونیک بودن(سرعت بالا) چه حسی داره
      اون چیزی که میخوای که محیط رو کاوش کنی و ایتم جمع کنی پاور آپ بگیری و .. دقیقن سونیک فرانتیرزه که جاییه که بلخره تصمیم گرفتن دست از سیستم بوست بکشن و چیز جدید امتحان کنن

      ™Patrick
ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است