Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد

Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد

امیرحسین نصرتی
۰۲:۴۴ ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد

 کارگردان هنری Spider-Man 2 توضیح می‌دهد که لیزارد (Lizard) در قالب کوچک خود با شما صحبت می‌کند ولی وقتی تبدیل به هیولا می‌شود، تمام انسانیتش را از دست می‌دهد.

درحالی که ونوم (Venom) و کریون (Kraven)، به عنوان جدیدترین تبهکاران بازی Marvel’s Spider-Man 2 چشم‌های طرفداران را به خود خیره کرده‌اند، لیزارد نیز نقش مهمی را در این بازی بر عهده دارد؛ همانطور که در گیم‌پلی منتشر شده از این عنوان دیدیم، پیتر پارکر (Peter Parker)، قهرمان ما، برای نجات دوست خود، هری آزبورن (Harry Osborn)، به او نیاز دارد. در پست جدیدی از وب‎‌لاگ پلی استیشن، استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) درباره چگونگی زندگی دادن به لیزارد صحبت می‌کند.

جاسیندا چیو (Jacinda Chew) کارگردان ارشد هنری Marvel’s Spider-Man 2 در این‌باره توضیح می‌دهد:

همیشه اولین کاری که برای نگاه به شخصیت‌های مارول انجام می‌دهیم رجوع به کامیک‌های آن است و بعد با مارول همکاری می‎‌کنیم تا بتوانیم امضای خود را یا از طریق گیم‌پلی و یا از طریق روایت داستان آن‌ها روی این شخصیت‌ها بگذاریم.

جالب است که بدانید لیزارد به دو شکل در این بازی حضور پیدا می‌کند؛ یک نسخه کوچک‌تر و یک هیولای دایناسور مانندِ مخرب. در اولین حالت، اندازه یک انسان است و همچنین می‌تواند با پیتر ارتباط برقرار کند اما لیزاردی که خودمان درست کرده‌ایم از همه نظر لاغر‌تر، پست‌تر، بزرگ‌تر و سبز‌تر است. هیچ لباسی به تن ندارد و تمام انسانیت خود را از دست داده است پس ارتباط برقرار کردن با او ممکن نیست، و این یک تفاوت خیلی بزرگ محسوب می‌شود.

ما برای انجام تحقیقات به نمونه‌های بسیاری از پوست مارمولک نگاه کردیم. نکته‌ای که درباره پوست مارمولک توی زندگی واقعی وجود دارد این است که آن‌ها درواقع بسیار خشک هستند. بیشتر مردم وقتی به لیزارد ما نگاه می‌کنند معمولاً می‌گویند که آن را به اندازه کافی لزِج درست نکرده‌ایم اما من فکر می‌کنم که این چیزی است که مردم از یک مارمولک انتظار دارند، او دارای پوست یک مارمولک است اما درواقع خیلی بیشتر از یک مارمولک واقعی برق می‌زند.

ما به او خار هم اضافه کردیم. برای طراحی لیزارد، سعی کردم تا به مارمولک‌های واقعی که کمی ماقبل تاریخی به نظر می‎‌رسند نگاه کنم چرا که بعضی مارمولک‌ها می‌توانند بانمک باشند؛ من سعی داشتم که به نمونه‌هایی که خاردارتر، مار مانند و وحشی‌تر هستند نگاه کنم. ما همچنین می‌خواستیم که چشم‌های او بیشتر شبیه حیوان‌ها باشد؛ اگر به گربه‌ها دقت کنید، متوجه می‌شوید که مردمک چشم آن‌ها در شب بزرگ می‌شود. ما همچین چشمانی برایش درست کردیم. وقتی مردمک‌های چشم او درمقابل نور قرار می‌گیرند به آن واکنش نشان می‌دهند و کوچک‌تر می‌شوند. ما برای اینکه بتوانیم همچین کاری را در پلی استیشن ۵ عملی کنیم تحقیقات انبوهی انجام دادیم.

علاوه بر این‌ها، قدرت و تکنولوژی پلی استیشن ۵ به ضبط حرکات عضلات لیزارد نیز کمک کرد:

به حیوانات واقعی و بازیگران و چگونگی تغییر شکل و شبیه‌سازی عضلات آن‌ها نگاه کردیم. من فکر می‌کنم این فوق‌العاده است که می‌توانیم در این نقطه از توسعه بازی‌های ویدیویی، چنین کاری را انجام دهیم؛ اما [این کار] یک جورهایی ظریف است و احتمال دارد تا زمانی که تمام شبیه‌سازی‌ها را غیرفعال نکرده‌ایم، متوجه تفاوت‌ها نشوید.

از جزئیات تحسین‌برانگیز دیگر در این بازی می‌توان به استفاده از برنامه‌ای برای شبیه‌سازیِ پوستِ ریخته‌شده لیزارد و تعامل آن با عناصری مانند باد، نام برد.

در مورد حرکات این شخصیت اما، چیو توضیح می‌دهد که:

مارمولک‌ها معمولاً نزدیک به سطح زمین حرکت می‌کنند و چنین چیزی، خیلی ترسناک نیست. در کامیک‌ها، لیزارد روی دو پا و بیشتر مانند انسان به صورت عمودی حرکت می‌کند. ما باید این مسئله را حل می‌کردیم؛ اینکه او دو پا است اما در عین حال ظاهر مارمولک‌گونه خود را حفظ کرده است. به همین خاطر، یک پشت خمیده دارد. ایده‌‌ای که در پَسِ راه رفتن او وجود دارد، این است که [لیزارد] با سرعتی حرکت می‌کند که این احساس را منتقل کند که او سریع ولی سنگین است. تیم انیمیشن برای انتقال این احساساتِ قدرت، استحکام و سرعت، شایسته اعتبار بسیاری است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی) برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از شخصیت لیزارد را مشاهده کنید:

منبع: GamingBolt

nobodyhoseinmreymondGBgreatRNimaHTEAGAMERRepatriateX (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومBahramsonySpider_girlAli_pxarminmh.pRondaLone_wild.ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓPmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد
Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Spider-Man 2: اطلاعات مفصلی از شخصیت Lizard و سیستم شبیه‌سازی عضلات آن توسط PS5 منتشر شد