جزئیات گزینههای دسترسی Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد؛ پشتیبانی از PS5 Access Controller
بازی Marvel’s Spider-Man 2 در کنار گزینههای سرعت، میانبرها و Chase Assist، شامل گزینهی تغییردهندههای چالش (Challenge Modifiers) برای تنظیم میزان سلامتی، آسیب و آگاهی مخفیانه دشمنان است.
پس از رونمایی از فهرست تروفیهای Marvel’s Spider-Man 2، استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) به طور کامل گزینههای دسترسی این عنوان ابرقهرمانی را از طریق یک پست جدید در بلاگ پلیاستیشن شرح داده است. اثر مذکور ویژگیهایی از عناوین قبلی این فرنچایز و بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را در خود دارد و در عین حال ویژگیهای جدیدی مانند Challenge Level Modifiers را معرفی میکند.
میزان سلامتی دشمن، آسیب و آگاهی مخفیانه را پوشش میدهند که میتواند روی حالتهای Friendly، Amazing و Spectacular تنظیم شود.همچنین شما میتوانید حالت Chase Assist را فعال کنید. این حالت شامل کاهش حداکثر سرعت هدف، افزایش پنجرههای زمانی قبل از فرار، اتصال خودکار هنگامی که هدف در محدوده است و تنظیم مجدد دوربین روی هدف با فشار دادن دکمه R3 میشود.
بازیکنان میتوانند QTEها را تکمیل کرده به جای فشار دادن مکرر دکمه، نگه داشتن ضربه را فعال کنند. همچنین میتوان میانبرهایی را به دکمههای D-pad چپ یا راست اختصاص داد که شامل تغییر دادن گیمپلی با کنتراست بالا، حالت Photo Mode یا تنظیم سرعت بازی (با گزینههای ۳۰، ۵۰ و ۷۰ درصد) خواهد بود.
طبق اعلام سازندگان، گزینههای بیشتر در دسامبر امسال به Marvel’s Spider-Man 2 اضافه خواهد شد که از جملهی آنها میتوان توضیحات صوتی برای بخش، QTE و موارد دیگر، با پشتیبانی از زبانهای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی کاستیلی، اسپانیایی آمریکای لاتین و ژاپنی اشاره کرد. همچنین Screen Reader و زیرنویسها برای بخش سینمایی، صدای محیط FX و موارد دیگر نیز تأیید شدهاند. این عنوان از تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) و همزمان با عرضه Access Controller برای پلی استیشن ۵، از آن پشتیبانی میکند.
بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.
منبع: Gamingbolt
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
دمت گرم اینسامنیاک گیمز
واقعا تو بخش accessibility سونی واقعا تکه نمیفهمم چرا استودیو های دیگه این کار هارو نمیکنن واقعا
استودیو های سونی پیشتاز در عرضه قابلیت های درسترسی هستن
جدیدا لست اف اس ریمیک رو بازی کردم و می تونم بگم دسترسی های بازی واقعا چشمگیر و عالی هستن
از این کار خیلی خوشم میاد
کاری میکنه همه بتونن بازی کنن
حتی ماهی ها ؟
حتی ماهیا 😂
تلویزیونو میذاری جلو اکواریوم یه دسته میندازی تو اب
میبینی مثل چی برات گاد اف وارو پلات میکنه 😂
بی زحمت اچیومنت های هیلو مسترچیف کالکشن برای من صد درصد میکنی چیز خاصی نیست فقط ۷۵۰ تا اچیومنته
البته استثنا هم وجود داره 😂
بعدش دسته میسوزه
Ya
برای معلولانه نه
اولین بار لست ۲ بود چنین قابلیت هایی داشت
اجازه میداد درجه سختی بازی رو به طور دقیق شخصی سازی کرد
دسپرادوس ۳ هم همون سال اومده بود یه همچین قابلیتی داشت میشد تعداد انمی ها جون یاران و جون دشمنا رو تغییر داد
۲۲ آذر میشه ۱۳ دسامبر
درجه سختی Grounded تو لست ۲ بازی رو تبدیل به سولز میکرد سر تموم کردنش زخم شدم من D:
.
این قابلیت های دسترسی واقعا عالین خدا خیرشون بده که کاری میکنن که همه بتونن بازی کنند کلا سونی این بذر رو اول داخل قویترین استودیوش یعنی ناتی داگ کاشت حالا هم همه استودیوهاش دارن استفاده میکنن دمشون گرم ❤️
اقا ایول به امید موفقیت
اینسامنیاک چه کرده همرو دیوونه کرده