بازی HYENAS که توسط Creative Assembly درحال توسعه بود، کنسل شد
علاوه بر HYENAS، سگا (Sega) همچنین از لغو عناوین اعلام نشده، کاهش هزینههای ثابت استودیوی Creative Assembly و تعدیل نیرو خبر داد.
در یک بیانیه مطبوعاتی، سگا لغو بازی HYENAS از استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) را اعلام کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که این شرکت مجموعه عناوین هر پایگاه توسعه در اروپا را بررسی کرد. برخی عناوین اعلام نشده نیز لغو شدهاند و این شرکت یک برنامه برای کاهش هزینههای تولید عناوین در حال توسعه را اجرا خواهد کرد.
کاهش هزینههای ثابت برای شرکت های گروه در منطقه مربوطه، با تمرکز بر کریتیو اسمبلی، اجرا خواهد شد. با وجود موارد فوق، این شرکت همچنان به بررسی اقداماتی برای بهبود سودآوری در پایگاه های اروپایی به جز موارد فوق ادامه میدهد. ما جزئیات و تأثیر آنها را به محض تصمیمگیری اعلام خواهیم کرد.
با این حال، به دلیل اقدامات صورت گرفته، سگا انتظار دارد که در انتهای سال مالی جاری، متحمل زیان ۱۴.۳ میلیارد ین، تقریبا معادل ۹۵,۸۰۴,۹۹۵ دلار، شود. این شرکت بر اساس عناوین جدیدی که در سه ماهه سوم عرضه میشوند و عملکرد بخش فروش کنسولهای سرگرمی خود، در صورت لزوم پیشبینی را بازنگری خواهد کرد.
بازی HYENAS که برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامهریزی شده بود، یک بازی تیراندازی چندنفره بود که در آن تیمهای سه نفره در یک محیط پسا آخرالزمانی به سرقت لوت میپرداختند. قرار بود این بازی برای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی عرضه شود و بتای بسته آن در اوایل این ماه در استیم به پایان رسید. اینکه لغو آن منجر به تغییراتی در خود استودیوی کریتیو اسمبلی خواهد شد یا خیر، هنوز مشخص نیست، بنابراین باید منتظر تصمیم بعدی سگا بمانیم.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- کارگردان Stellar Blade: از شدت فقر نمیتوانستم هیچ کنسولی بخرم
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
این اولین گیمه شوکیسه سونی نبود که خالقع اساسین مساختش
اون که مال هیون استودیوعه برادر
اها
شبیه هم بودن
نه بابا!
صدتا بازی این مدلی توی این ۵ سال معرفی شده
چرا creative assembly باید همچین بازی ای بسازه اصلا؟!
بابا اگه می خواین لایو سرویس یا مولتی پلیر بسازین یه چیزی بسازین که زمین تا آسمون با دی ان ای استودیو فرق نداشته باشه. شاید یه بازی سروایوال یا mmo بهتر بود. چه خبره همه افتادن دنبال looter shooter و extraction و اینا.
همین استودیو alien isolation تو کارنامش داره که زمین تا آسمون با دی ان ایش فرق داره
(مربوط به مقاله نیست)
دوستان یک سوال داشتم
هر بار که میام تو سایت یهو میبینم از اکانتم افتادم بیرون و دوباره باید رمز و جیمیلش رو بزنم
اگه میدونید مشکل چیه بهم بگید ممنون
یه گزینه اون زیر هست که میگه منو به خاطر بسپار
اونو بزن روش
فقط امیدوارم تاکسی دیوونه و Jet Set Radio جز اون بازی های لغو شدهی اعلام نشده نباشن ! (مخصوصا اولی)
creative assembly تو وضع خوبی به سر نمیبره ، اون از بازی جنگ تمام عیار جدیدشون که نیومده شکست خورده و این هم از این بازی … یه منبع موثقی اعلام کرده که بازی کاملا آماده ( به اصطلاح گلد ) بوده و حتی تو مراحل لانچ بوده ولی در لحظات آخر سگا لغو میکنه بازی رو . داستان از این قراره که متاسفانه این استدیو هم داره به سرنوشت استدیو Relic دچار میشه ، Relic رو ۱۰ ۲۰ سال پیش تمامی RTS باز ها می پرستیدن حتی از Blizzard هم بهتر عمل کرده بود اما خب از ۲۰۱۶ به بعد فاتحه اش خونده شد و الان تقریبا این استدیو مرده با تعدیل نیروهایی که داشته و جابجایی های پیاپی و فروش کم و تبلیغات ضعیف … حرفم اینه که دیگه بازی های این ژانر فروش آنچنانی نداره .
و حالا creative Assembly با تقلید از تاریخچه Relic و Blizzard سعی کرد ی بازی شوتر اکشن و یا “مخاطب پسند ” بده بیرون بلکه سگا کمی فشار رو از روی اینا برداره … Relic بازی W40K : Space marine رو میده ک خب از لحاظ فروش موفق بود و Blizzard مهمترین IP اش رو بعد از warcraft ، یعنی Overwatch رو میده که خب الهام و زبانزد همه جا میشه و باعث میشه این استدیو اصلا مسیرش رو از RTS ساختن کاملا جدا کنه ( خیالتون راحت تا خود قیامت Starcraft III نمیاد ) .
خلاصه اینکه از شنیدن این خبر هم ناراحتم هم خوشحال ، بالاخره زحمت کشیدن ۴ – ۳ سال برای این بازی و قرار بود کمکشون کنه تا بتونن رشد کنند ولی خب سگا به احتمال ۹۰ درصد میخواسته حفظ آبرو کنه و یا ۲ عدد بازی شکست خورده از این استدیو لندنی در یک سال بیرون نده که سهامش کم بشه . در کل ، امیدوارم Creative Assembly بتونه از این منجلابی که خودش درست کرده و درونش هست نجات بده ، نه به حرف هوادارها گوش میده و نه توی قیمت بازی هاش حق رو ادا میکنه .
حاجی یه دیابلو هم داره بلیزارد غیر از وارکرفت که خیلی، خیلی، خیلی محبوبتر از overwatch هست، در مورد استارکرفت هم خب داستان تموم شده بیاد در مورد چی بسازه؟ همه loose endها گره خورده، همه شخصیتها به سرانجام رسیدن، با آپدیتاش از مولتیش داره حمایت میکنه، فعلا هم از سر انفاق مهمترین RTS حال حاضر از نظر esports هست
Creative assembley مجبوره که یه مسیر جدید رو پیدا کنه(تقریبا همه منابع تاریخی جالب رو استفاده کرده) و همه استدیوها در مرحله تغییر فرمول براشون داستان درست میشه
بهترین خبر ممکن.
Good Riddance
اخه چرا این استودیو باید اینو بسازه
سگا چی بود چی شد