بازی The Texas Chain Saw Massacre به بیش از ۴ میلیون پلیر دست یافت

محسن رضوی فر
۱۸:۰۹ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱

بازی ترسناک چندنفره‌ی نامتقارن The Texas Chain Saw Massacre با گذشت کمی بیش از یک ماه از انتشار خود، بیش از ۴ میلیون بازیکن را در تمامی پلتفرم‌ها جذب کرده است.

استودیوی گان اینتراکتیو (Gun Interactive) حدود یک ماه قبل با انتشار عنوان The Texas Chain Saw Massacre، بار دیگر خود را در سبک عناوین ترسناک چندنفره‌ی نامتقارن مطرح نمود و این بازی پس از انتشار موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. اثر مذکور در روز عرضه بیش از یک میلیون بازیکن جذب کرد و این تعداد از آن زمان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

توسعه‌دهنده‌ی The Texas Chain Saw Massacre اخیراً با انتشار پیامی در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که این بازی بیش از ۴ میلیون بازیکن را در تمام پلتفرم‌ها در یک ماه اول انتشار خود جذب کرده است. البته این عنوان ترسناک روی سرویس Game Pass نیز در دسترس قرار دارد که مطمنناً روی جذب این تعداد از بازیکنان نقش بزرگی ایفا نموده است و صرف نظر از آن، این عدد یک نقطه عطف چشمگیر برای بازی محسوب می‌شود.

بازی The Texas Chain Saw Massacre هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

منبع: Gamingbolt

mehdi_cd2006⃤‎ PARTiSANAliAshen undead the bearerImmortal Spartan∞.meysambسبحان کورلئونهPop_Starxbox gamerDaniallox😃Niko|Blade

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید