Amnesia: The Bunker در ماه اکتبر حالت دشواری جدیدی دریافت میکند
حالت دشواری جدیدی تحت نام Shellshocked به Amnesia: The Bunker اضافه خواهد شد تا بازی را بسیار سختتر و ترسناکتر از آنچه که هست کند.
استودیوی Frictional Games بهروزرسانی جدیدی را برای عنوان ترسناک Amnesia: The Bunker که اخیراً منتشر شده، اعلام کرده است. این آپدیت که برای هالووین منتشر خواهد شد، شامل چندین ویژگی جدید خواهد بود که بازی را ترسناکتر و سختتر میکنند.
توسط فردی به نام فردریک اولسون (Fredrick Olsson) در پلتفرم رسانه اجتماعی X اعلام شد که بازی مذکور یک سطح دشواری جدید را به نام Shellshocked دریافت میکند که به طور قابل توجهای تعداد مکانهای پنهان شدن بازیکن را کاهش میدهد. همچنین تغییرات دیگری نیز وجود دارند، از جمله اینکه وقتی منو را باز میکنید، بازی متوقف نمیشود.
موقعیت Admin Office نیز در حالت Shellshocked از امنیت کمتری برخوردار خواهد بود، زیرا درهای آن اکنون از جنس چوب ساخته شده و به راحتی میشکند. این مود همچنین مکان اقلام و خطرات خود را تصادفی میکند و بازیکنان را مجبور میسازد تا بدون تپانچۀ قابل اعتماد خود بازی را شروع کنند.
عنوان Amnesia: The Bunker در ماه ژوئن (خرداد ماه) برای PC ،PS4 ،Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شد.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
واقعا استودیو با استعدادیه حیف کمبود بودجه دارن به نظرم باید مایکروسافت این استودیو بخره و پرورش بده همه گیما آمنیژا بازی کردم به جز همین واقعا از لحاظ داستان و حس اتمسفر ترس عالین به خصوص نسخه اول وقتی بعضی وقتا که میرفتی تو تاریکی به عکس تابلو ها نگاه میکردی تابلو ها ترسناک میشدن داستان تو یوتیوب دیدم واقعا خیلی قشنگ بود
ماکروسافت اینو بخره دیگه پول دارن ولی استعداد ندارن
مایکروسافت درسته تو بخش گیمینگ عقب افتاده ولی تو بخش نرم افزار برای خودش غولی و رتبه سوم از نظر با ارزش ترین شرکت تو دنیا داره ولی سونی ارزش شرکتش فکر کنم ۷۰ اینا باشه
بازیه ترسناک باید رو سخت ترین حالت باشه
لااقل یک کوچولو گیم پلی میذاشتن ازش
باورم نمیشه هنوز اینو برای PS5 ندادن !
جز بهترین تجربه های امسالم بود برخلاف اکثر بازی های ترسناک اول شخص که گیم پلی فقط به فرار کردن خلاصه میشه این بازی مثل رزیدنت های کلاسیک درباره حل پازل و گشت و گذار در محیطه یه موجودی هم که داخل دیوار ها حرکت میکنه هم زمان با حل پازل دنبالت میکنه واقعا ترسناکه چون چک پوینت هم نداره و برای سیو کردن باید مثل رزیدنت بری داخل یه اتاق مخصوص و بعضی وقتا پیش میاد بعد کلی زحمت میمیری و همه چیز از دست میره
دوشواری؟دوشواری نداریم ما😐تو اون شهرداری رو بمن نشون بده با🤐
بازی خیلی خوبیه کسایی که بازی نکردن پیشنهاد میکنم
واقعا بازی خیلی خوبی بود(البته اخرشو من زیاد دوست نداشتم) نمیدونم چرا انقدر کم استقبال شد ازش …
یه دلیل دیگه برای فاقد اهمیت بودن متا
مثل اینکه دوشواری دارن